If life gives you lemons, add salt and tequila.quote:
Klamboe?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer helemaal onder de muggenbulten, vooral op m'n voeten. Gvd. Wat een jeuk.
Was het maar zo gemakkelijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
If life gives you lemons, add salt and tequila.
Er zit hier een vlieg die solliciteert naar een flink pak slaagquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer helemaal onder de muggenbulten, vooral op m'n voeten. Gvd. Wat een jeuk.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er zit hier een vlieg die solliciteert naar een flink pak slaag
Doe dat danquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op de bankik moet zo'n imkerpak aan.
Ik denk eerder dat ik morgen zo'n electrische vliegenmepper ga kopenquote:
Ik heb er al ruim 5 jaar 1 liggen, na testen nooit meer gebruikt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik morgen zo'n electrische vliegenmepper ga kopen
ik gebruik altijd een theedoekquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik morgen zo'n electrische vliegenmepper ga kopen
Ik gewoon mijn handen of een handdoek idd, maar dit is een sneaky bastard. Morgen maar eens 2 euro spenderen aan zo'n electrisch ding.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik gebruik altijd een theedoek
Klote beesten i.d.d..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:54 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben gebeten door een dazerik, dikke enkel nu. Teringbeesten.
Je krijgt ze ook niet weggejaagd, hoe meer je wappert hoe fanatieker ze worden
Was er na seizoen 2 al helemaal klaar meequote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:56 schreef DrMarten het volgende:
Godver, er komt een vervolg op Prison Break. Alsof die serie in eerste instantie al niet veels te lang is doorgegaan
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:41 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Was er na seizoen 2 al helemaal klaar mee
Absoluut.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:46 schreef HarveySpecter het volgende:
Mee eens. Die was dan ook wel ECHT goed
Het lijkt de gemiddelde FOK!-man welquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:54 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben gebeten door een dazerik, dikke enkel nu. Teringbeesten.
Je krijgt ze ook niet weggejaagd, hoe meer je wappert hoe fanatieker ze worden
Oh, gewoon een daas of blinde vlieg. Al die namenquote:
Ik ken wel horzels. Of Wespen (ook wel strontvliegen met een Vitesse shirt aan genoemd)quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, gewoon een daas of blinde vlieg. Al die namen.
Wel knap dat je die agressief krijgt, die beesten sla je zo dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |