Oh, gewoon een daas of blinde vlieg. Al die namenquote:
Ik ken wel horzels. Of Wespen (ook wel strontvliegen met een Vitesse shirt aan genoemd)quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, gewoon een daas of blinde vlieg. Al die namen.
Wel knap dat je die agressief krijgt, die beesten sla je zo dood.
Horzels zijn ook naar. En alle wespen moeten dood. Bijen daarentegenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:52 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik ken wel horzels. Of Wespen (ook wel strontvliegen met een Vitesse shirt aan genoemd)
Waarvoor?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:58 schreef HarveySpecter het volgende:
Same here. Ik moet nodig een keer gaan sparen![]()
Dat dus. Ik heb één aflevering seizoen 2 gekeken, oh, meer van hetzelfde. Klaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:42 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk was alleen seizoen 1 echt goed.
Niet speciaal ergens voor. Meer zo dat ik graag wat meer achter de hand zou hebben, voor het geval dat nodig gaat zijn.quote:
De buurman laatst een 3 liter fles Belgisch speciaal bier gegeven met de kanttekening dat we die gaan nuttigen bij de bbq die ze nog van ons kregen. Dat gaan we zaterdag doenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:56 schreef HarveySpecter het volgende:
Zijn er hier nog mensen met wilde plannen voor het weekend?
Welk seizoen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De buurman laatst een 3 liter fles Belgisch speciaal bier gegeven met de kanttekening dat we die gaan nuttigen bij de bbq die ze nog van ons kregen. Dat gaan we zaterdag doen
En bedankt voor je naam/avatar, wrijf het er maar in dat ik 2 afleveringen Suits op de telefoon heb en mijn koptelefoon ben vergeten
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oké oké.. Dit ik moet ik zelf ook nog zien. Dus ssssttttt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]En nog zou ik het doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké. Hier geen last van.quote:
is ook echt alleen in het oostenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:28 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oké. Hier geen last van.
Wel bewolkt, maar schijnt in de loop van vandaag weer lekker weer te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |