Petje op en het viel wel mee hoor. Evt paraplu mee, helemaal geen ellende mee (tenminste ik, vanmorgen )quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar had ik op weg naar het station niks aan
Heb je verkeerde schoenenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:38 schreef DrMarten het volgende:
Paraplu mee idd, maar we de boks zeiknat en natte voeten
Twentequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet je maar niet in het buitenland wonen.
Met de lunch hier ook naar buiten, want dan is het wel weer droogquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:39 schreef stbabylon het volgende:
In Utrecht strak blauwe lucht. Wel mooi. Met de lunch weer even naar buiten. Lekkers halen
Nieuw betekent niet per definitie waterdichtquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je verkeerde schoenen
Je had toch laatst nieuwe gekocht?
Vrijdag = visdagquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:39 schreef stbabylon het volgende:
In Utrecht strak blauwe lucht. Wel mooi. Met de lunch weer even naar buiten. Lekkers halen
Maar meestal door regen krijg je geen natte voeten, dat gebeurd vaak enkel door in plassen te stappen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nieuw betekent niet per definitie waterdicht
Fietsen door de stromende regen help ook niet echtquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar meestal door regen krijg je geen natte voeten, dat gebeurd vaak enkel door in plassen te stappen.
Heb je wel goed uitgekeken
Ja die traditie doe'k nie aan hoorquote:
Vis is oke. Kutjes niet.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Äch jawel man. Gisteren avond nog een flink aantal cm's diep ingezeten.
Met m'n eigen vrouw hoor, hartstikke netjes en braaf (hoewel er ook weer eens wat in de pijplijn zit)quote:
Ook al deed je hem in een molshoop. Maakt mij niet uit hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met m'n eigen vrouw hoor, hartstikke netjes en braaf (hoewel er ook weer eens wat in de pijplijn zit)
Waarom zou je in de vis zitten?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Äch jawel man. Gisteren avond nog een flink aantal cm's diep ingezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |