Super!! Geniet van de vakantie!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:05 schreef Cassandra87 het volgende:
LuDann 40 weken! Wie had dat gedacht![]()
Hier snelle update,ctg in orde, echo in orde, vw en groei in orde, geschat gewicht 1300 gram. Vandaag precies 29 weken. Waar de stilte vandaan kwam? Hij ligt met zijn hoofd in mijn bekken, vond ik vrij vroeg maar schijnt normaal te zijn? Is well gedraaid, rug links, voetjes en handjes rechts. Dus misschien dat het daardoor komt. Maar hij doet het prima dus ik hoop dat hij weer wat drukker wordt en ga weer lekker genieten van de vakantie
Das wel een idee ja, thanks.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:20 schreef gestreeptestoel het volgende:
Helpt t misschien om natte doeken op je buik Te leggen als je lekker op de bank ligt?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:32 schreef LuDann het volgende:
Ik heb even huils gedaan bij manlief, die net thuis kwam. Toen even gedoucht en zere buik ingesmeerd. Het moest er even uit, ik denk dat ik er nu weer een paar dagen tegenaan kan, dingen weer een beetje kan relativeren.
Misschien dat ik morgen inderdaad even ga bellen of ik niet tussendoor nog een keer gezien kan worden. Ik wil gewoon zeker weten dat beeb het nog goed heeft daarbinnen.
*bemoeit*quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:19 schreef LuDann het volgende:
Bedankt.![]()
Ik voel me weer wat beter nu, soms moet je gewoon even instorten denk ik.
Baal wel een beetje dat ik zo weinig vertrouwen in mijn eigen lichaam heb, ben wat dat betreft jaloers op Bloesem! Mja, door de epilepsie en EDS ben ik dat een beetje kwijtgeraakt denkt ik. In principe gaat alles prima, maar het zou me toch gerust stellen als ik tussendoor nog even gezien wordt dus daar ga ik morgen voor bellen.
Nu even lekker een serie kijken.
Ik denk het.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:23 schreef ingee het volgende:
[..]
*bemoeit*
Dat vertrouwen had ik ook niet! De angelsound kwam veel te vaak in actie en nu nog check ik iets te vaak of ze niet stuk is tijdens het slapen.
Hoort erbij soms!
Dat laatste doe ik nog steeds, net nog en zoon is bijna 2,5 jaarquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:23 schreef ingee het volgende:
[..]
*bemoeit*
Dat vertrouwen had ik ook niet! De angelsound kwam veel te vaak in actie en nu nog check ik iets te vaak of ze niet stuk is tijdens het slapen.
Hoort erbij soms!
Second thatquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:43 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik nog steeds, net nog en zoon is bijna 2,5 jaar
Terechte reden tot klagen hoor. Bedden en banken die niet goed liggen. Horror.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:12 schreef pinquit het volgende:
Nu op vakantie in een chalet en het bed is zo baggerecht ik mag niet klagen want vakantie enzulks, maar mijn ruuuuug, en ik lig pas 10 mins
Ik wil t heel graag maar ben veel te bang dat ik m wakker maak en er weer een fles in moet om'm in slaap te krijgen en ik dan een obesibaby kweekquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:00 schreef gestreeptestoel het volgende:
Wacht maar.. Over een tijdje doen de anderen hier dit allemaal ook (als ze dat al niet deden als er al we uk is)
WD40 op de scharnieren?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik wil t heel graag maar ben veel te bang dat ik m wakker maak en er weer een fles in moet om'm in slaap te krijgen en ik dan een obesibaby kweek![]()
nee srsly ik ben dolgelukkig met de doorslaaps, die ga ik niet riskeren.
Mijn regel is: don't mess with the sleeping baby...
Leukquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:00 schreef silliegirl het volgende:
Ludann: je mag er soms best doorheen zitten hoor! Gewoon lekker er uit gooien. En wie weet is je baby er allang voor de volgende controle!
Babykamer is behangen!![]()
'T is echt tof geworden. En ik betrapte man, die stond heel zwijmelend met het mini spijkerbroekje dat mijn moeder meebracht als cadeautje.
Slechte bedden mag je over klagen! Ik krijg spontaan weer last van m'n rug als ik denk aan de bedden die we in centerparcs hadden, toen ik rond de 12 weken was. Die hadden allemaal zo'n enorme kuil erin dat je alleen daarin op je rug kon slapen. Ik was blij dat ik overdag op de bank nog wat bij kon slapen. En sindsdien kan ik ook niet meer pijnloos op m'n rug liggen of omdraaien (maar dat kan toeval zijn, is m'n bekken die dat niet zo fijn vindt). Sterkte ermee iig!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:12 schreef pinquit het volgende:
Nu op vakantie in een chalet en het bed is zo baggerecht ik mag niet klagen want vakantie enzulks, maar mijn ruuuuug, en ik lig pas 10 mins
Één van de muren is behang met print (wit met zandkleurige sterren erop) en de rest van de muren is zandkleurig!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Leukwelke behang heb je er tegenaan geplakt?
Hier zit vent ook steeds met het berenpakje te knuffelen.
Ja, wordt hij daar wakker van?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik wil t heel graag maar ben veel te bang dat ik m wakker maak en er weer een fles in moet om'm in slaap te krijgen en ik dan een obesibaby kweek![]()
nee srsly ik ben dolgelukkig met de doorslaaps, die ga ik niet riskeren.
Mijn regel is: don't mess with the sleeping baby...
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:12 schreef pinquit het volgende:
die gebruiken we in huis niet meer (en heb expres een zonder camera). ik vind t wel lekker, om t wat meer los te laten nu.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:19 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Ja, wordt hij daar wakker van?
Of ff spieken op de babyfoon
Heb ik hier ook gehad hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die gebruiken we in huis niet meer (en heb expres een zonder camera). ik vind t wel lekker, om t wat meer los te laten nu.
Niet allemaal!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:00 schreef gestreeptestoel het volgende:
Wacht maar.. Over een tijdje doen de anderen hier dit allemaal ook (als ze dat al niet deden als er al we uk is)
ik had zoveel zin om er op uit te gaan, nu ik verlof heb. Maar, nu zit ik liever op de bank voor de ventilator...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:58 schreef mignonne het volgende:
Poeh dat is wel erg pittig zeg Jagärdaar zou ik ook niet gelukkig van worden geloof ik
Ik was deze week in Berlijn en het is inderdaad snikheet. Wel vond ik het minder benauwend dan wanneer het in Nederland zo heet is. Zwanger lijkt het me helemaal geen pretje, sterktequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:56 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier alles goed. 35 weken alweer.
Het is hier alleen bloed en bloedheet, gister hebben we een warmterecord gehaald, 38,9 graden. Morgen is de enige dag in de komende week waar ze temperaturen onder de 30 graden voorspellen, de meeste komende dagen wordt het 34 graden ofzo. En ik heb er geen zin meer in, voel me zo opgesloten met die hitte...Beuh. Laat het maar winter worden voor mij....
Bebe-jou heeft ook gewoon effen witte waskussensquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:32 schreef silliegirl het volgende:
Help!
Ik ben op zoek naar een goed waskussen, beetje stevig. Die van de hema vond ik bijvoorbeeld nogal dunnetjes.
Nu zie ik van bebe-joe wel mooie, maar die hebben printjes. Niks mis mee, maar volgens de uitzetlijst moet je ook weer hoezen hebben.. Kan je die dingen met print dan ook zonder hoes gebruiken of wat mis ik hiee?
Overigens: klacht: wat zijn die babybadsets duur. Ik ga maar is op tweedehandsjesjacht.
Ik zag inderdaad al de verschillen, die dikkere lijken me prettiger voor de baby. En ik zag ook de witte kussens, ook prima, maar ik snap het nut van die printjes niet als je er een hoes over doet..? Hoes lijkt me inderdaad wel zachter voor baby.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:41 schreef Malteser het volgende:
[..]
Bebe-jou heeft ook gewoon effen witte waskussens. Die heb ik namelijk en die zijn zelfs een paar euro goedkoper dan degene met print. Hier een hoes er omheen omdat dat me fijner lijkt voor baby dan op dat plastic te liggen.
Overigens heeft Bebe-jou 2 soorten. De stevige (die ze dus ook met allerlei printjes hebben) en een ietsje kleinere. De kleinere is herkenbaar aan de opstaande randen bovenop, dat zijn meer een soort driehoeken. Bij het dikke Bebe-jou kussen lopen de opstaande randen bovenop meer in een golfbeweging vanaf het midden van het kussen.
Overigens zijn Hema/Prénatal enz ook prima, is maar net wat je fijn vindt/lijkt. Ik wilde graag twee waskussens, zodat ik niet voor iedere luier naar boven hoef. En Bebe-jou was toen in de actie, 2 voor 1.
Uhm... Misschien als je er eentje op de badkamer gebruikt? Na bad/douche wikkel je je baby in een hydrofiel en dan geen hoes op het kussen want dat wordt dan ook nat? Dan ziet het er toch nog kek uit?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:54 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik zag inderdaad al de verschillen, die dikkere lijken me prettiger voor de baby. En ik zag ook de witte kussens, ook prima, maar ik snap het nut van die printjes niet als je er een hoes over doet..? Hoes lijkt me inderdaad wel zachter voor baby.
Bad + standaard + slang is bij de Hema al ¤50,- ja, maar met een emmer (DIY tummytub) voor de eerste maanden, een flexibele wasmand (action, 3 euro?) voor daarna krijg je je kind ook schoon!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:32 schreef silliegirl het volgende:
Help!
Ik ben op zoek naar een goed waskussen, beetje stevig. Die van de hema vond ik bijvoorbeeld nogal dunnetjes.
Nu zie ik van bebe-joe wel mooie, maar die hebben printjes. Niks mis mee, maar volgens de uitzetlijst moet je ook weer hoezen hebben.. Kan je die dingen met print dan ook zonder hoes gebruiken of wat mis ik hiee?
Overigens: klacht: wat zijn die babybadsets duur. Ik ga maar is op tweedehandsjesjacht.
Ik heb nu voor 30 euri een tweedehands thermobadje van bebe joe met standaard gekocht via marktplaats. Primaaa!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:34 schreef mignonne het volgende:
Overigens is alles waar baby voor staat 10 x zo duur en niet per se nuttig![]()
marketing enzo pffrt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |