abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154987908
Achteraf gezien ben ik blij dat ik in het ziekenhuis was, thuis had ik het echt niet gered. En ook omdat Nora extra hulp nodig had. En iedereen hier is superlief :)
En al die fancy puf- en persstandjes enzo, dat mocht niet, maar ik kon me toch niet meer bewegen van de pijn, dus dat was toch niks geworden. Dus eigenlijk ben ik wel blij dat het zo is gegaan :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_154989127
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:05 schreef Cassandra87 het volgende:
LuDann 40 weken! Wie had dat gedacht *O*

Hier snelle update,ctg in orde, echo in orde, vw en groei in orde, geschat gewicht 1300 gram. Vandaag precies 29 weken. Waar de stilte vandaan kwam? Hij ligt met zijn hoofd in mijn bekken, vond ik vrij vroeg maar schijnt normaal te zijn? Is well gedraaid, rug links, voetjes en handjes rechts. Dus misschien dat het daardoor komt. Maar hij doet het prima dus ik hoop dat hij weer wat drukker wordt en ga weer lekker genieten van de vakantie
Super!! Geniet van de vakantie!
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:09:41 #253
409579 LuDann
All the way
pi_154990158
[zwelg]

Ik heb sinds gisteren een brandende pijn in de huid op mijn bovenbuik. Voelde gister ook een zweepslag en een stekende pijn in die regio, ik vermoed een spiertje dat het begeven heeft. Voelt alsof alles op springen staat.

Ik hoop echt dat het niet lang meer gaat duren, voel me door al die klachten helemaal niet op mijn gemak. Vind het ook niet fijn dat de controles naar mijn idee nog steeds vrij ver uit elkaar liggen. Ben nu gezien met 39+5 en de volgende controle is met 41+0. Negen dagen dus.

Ben er gewoon zo klaar mee. ;( :'(

[/zwelg] :@
pi_154990178
Cassandra, dat is goed nieuws!
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:17:30 #255
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154990354
Behh Ludann, niet gek dat je het zat bent. Alles wordt zo oncomfortabel, en pijn is gewoon niet fijn. Daarnaast is het nu vooral afwachten, en dat duurt zo lang :o

Kan je niet aangeven dat je graag nog een keer eerder door de vk gezien wordt?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_154990421
Helpt t misschien om natte doeken op je buik Te leggen als je lekker op de bank ligt?
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:32:06 #257
409579 LuDann
All the way
pi_154992161
Ik heb even huils gedaan bij manlief, die net thuis kwam. Toen even gedoucht en zere buik ingesmeerd. Het moest er even uit, ik denk dat ik er nu weer een paar dagen tegenaan kan, dingen weer een beetje kan relativeren.

Misschien dat ik morgen inderdaad even ga bellen of ik niet tussendoor nog een keer gezien kan worden. Ik wil gewoon zeker weten dat beeb het nog goed heeft daarbinnen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:20 schreef gestreeptestoel het volgende:
Helpt t misschien om natte doeken op je buik Te leggen als je lekker op de bank ligt?
Das wel een idee ja, thanks. :)
pi_154993164
Ik kom even jompelen voor de mijlpaal der mijlpalen van LuDann! *O*
pi_154993938
Gefeliciteerd met je mijlpaal LuDann!

Saskia: Fijn dat je toch positief terugkijkt op de ziekenhuisbevalling. Foto krijg ik helaas niet geopend hier mobiel, maar ik ben wel helemaal weg van de naam O+
pi_154994401
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:32 schreef LuDann het volgende:
Ik heb even huils gedaan bij manlief, die net thuis kwam. Toen even gedoucht en zere buik ingesmeerd. Het moest er even uit, ik denk dat ik er nu weer een paar dagen tegenaan kan, dingen weer een beetje kan relativeren.

Misschien dat ik morgen inderdaad even ga bellen of ik niet tussendoor nog een keer gezien kan worden. Ik wil gewoon zeker weten dat beeb het nog goed heeft daarbinnen.
:*
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 21:19:40 #261
409579 LuDann
All the way
pi_154995479
Bedankt. :)

Ik voel me weer wat beter nu, soms moet je gewoon even instorten denk ik. :P

Baal wel een beetje dat ik zo weinig vertrouwen in mijn eigen lichaam heb, ben wat dat betreft jaloers op Bloesem! Mja, door de epilepsie en EDS ben ik dat een beetje kwijtgeraakt denkt ik. In principe gaat alles prima, maar het zou me toch gerust stellen als ik tussendoor nog even gezien wordt dus daar ga ik morgen voor bellen. :Y

Nu even lekker een serie kijken.
pi_154997276
Lekker rustig aan dan maar LuDann. :*

Hier zijn we ineens op weg naar een naam :o B. vindt een van mijn voorkeuren ineens wel okay genoeg dus yay *O* helaas niet mn favoriete maar je kan niet alles hebben :P
:)
pi_154998153
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 21:19 schreef LuDann het volgende:
Bedankt. :)

Ik voel me weer wat beter nu, soms moet je gewoon even instorten denk ik. :P

Baal wel een beetje dat ik zo weinig vertrouwen in mijn eigen lichaam heb, ben wat dat betreft jaloers op Bloesem! Mja, door de epilepsie en EDS ben ik dat een beetje kwijtgeraakt denkt ik. In principe gaat alles prima, maar het zou me toch gerust stellen als ik tussendoor nog even gezien wordt dus daar ga ik morgen voor bellen. :Y

Nu even lekker een serie kijken.
*bemoeit*
Dat vertrouwen had ik ook niet! De angelsound kwam veel te vaak in actie en nu nog check ik iets te vaak of ze niet stuk is tijdens het slapen.
Hoort erbij soms! :*
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 22:35:12 #264
409579 LuDann
All the way
pi_154998549
Wat tof mignonne!

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:23 schreef ingee het volgende:

[..]

*bemoeit*
Dat vertrouwen had ik ook niet! De angelsound kwam veel te vaak in actie en nu nog check ik iets te vaak of ze niet stuk is tijdens het slapen.
Ik denk het. :Y Iemand uit mijn pufcursus had een afspraak zich te laten inleiden met 39 nogwat omdat ze de spanning niet meer trok (haar vliezen braken alsnog spontaan die ochtend). Ze was in de laatste week iets van 3 keer op de verloskamers geweest met vage klachten, maakte zich de hele tijd zorgen en vond die laatste loodjes zenuwslopend.

Wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben!

[ Bericht 0% gewijzigd door LuDann op 07-08-2015 22:41:56 ]
pi_154998900
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:23 schreef ingee het volgende:

[..]

*bemoeit*
Dat laatste doe ik nog steeds, net nog en zoon is bijna 2,5 jaar :7
pi_154999221
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:43 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Dat laatste doe ik nog steeds, net nog en zoon is bijna 2,5 jaar :7
Second that :Y
over 2.5 week wordt ze 6. En de jongste is 4.5.

Elke avond voor ik ga slapen ga ik even bij ze kijken. Sowieso om ze nog even te zien en toe te stoppen. Maar ik moet echt gezien of gehoord hebben dat ze t nog doen voor ik weer weg ga :P

En als ze ziek zijn/koorts hebben slapen ze bij mij.
:)
pi_154999313
Heerlijk om te lezen allemaal. *;
pi_154999486
Haha Mignonne! Hier ook. Ik vraag wel s aan mijn man of hij al is wezen kijken.. Maar of hij nu ja of nee zegt, ik ga toch nog zelf kijken. Luister altijd even of hij nog ademt.. Leg hem even goed, kusje en dan ga ik weer. O+

En binnenkort mag dat bij 2 kinderen :Y
pi_154999513
Ik kan geen uur rijden met slapende baby achterin. Dan sta ik minstens 1 keer op een parkeerplaats te checken of ze nog ademt. Terwijl ik haar zie in de spiegel. :')
pi_154999702
Ludann: je mag er soms best doorheen zitten hoor! Gewoon lekker er uit gooien. En wie weet is je baby er allang voor de volgende controle!

Babykamer is behangen! *O*
'T is echt tof geworden. En ik betrapte man, die stond heel zwijmelend met het mini spijkerbroekje dat mijn moeder meebracht als cadeautje :D .

Verder goed geshopt en nu een zooi hydrofielen etc, rijker. :) En mijn moeder wil me een draagdoek/zak cadeau doen. Ik heb volgende week zo'n consult bij een draagconsulente en dan kan ik verschillende zaken uitproberen om te zien wat ik fijn vind. :D :Z
pi_154999707
Wacht maar.. Over een tijdje doen de anderen hier dit allemaal ook (als ze dat al niet deden als er al we uk is)

;)
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 23:12:06 #272
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155000285
Nu op vakantie in een chalet en het bed is zo bagger :') echt ik mag niet klagen want vakantie enzulks, maar mijn ruuuuug, en ik lig pas 10 mins :X
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155000442
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:12 schreef pinquit het volgende:
Nu op vakantie in een chalet en het bed is zo bagger :') echt ik mag niet klagen want vakantie enzulks, maar mijn ruuuuug, en ik lig pas 10 mins :X
Terechte reden tot klagen hoor. Bedden en banken die niet goed liggen. Horror.
pi_155000518
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:00 schreef gestreeptestoel het volgende:
Wacht maar.. Over een tijdje doen de anderen hier dit allemaal ook (als ze dat al niet deden als er al we uk is)

;)
Ik wil t heel graag maar ben veel te bang dat ik m wakker maak en er weer een fles in moet om'm in slaap te krijgen en ik dan een obesibaby kweek :+ ;) nee srsly ik ben dolgelukkig met de doorslaaps, die ga ik niet riskeren.

Mijn regel is: don't mess with the sleeping baby...
Kwak
pi_155000710
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik wil t heel graag maar ben veel te bang dat ik m wakker maak en er weer een fles in moet om'm in slaap te krijgen en ik dan een obesibaby kweek :+ ;) nee srsly ik ben dolgelukkig met de doorslaaps, die ga ik niet riskeren.

Mijn regel is: don't mess with the sleeping baby...
WD40 op de scharnieren? :D

In de schoonfamilie gebruiken ze van die webcams die op de ledikantjes gericht staan. Aan zoiets zat ik ook te denken. Is heel grappig om te zien wat voor doerakken het zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2015 23:21:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')