Super!! Geniet van de vakantie!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:05 schreef Cassandra87 het volgende:
LuDann 40 weken! Wie had dat gedacht![]()
Hier snelle update,ctg in orde, echo in orde, vw en groei in orde, geschat gewicht 1300 gram. Vandaag precies 29 weken. Waar de stilte vandaan kwam? Hij ligt met zijn hoofd in mijn bekken, vond ik vrij vroeg maar schijnt normaal te zijn? Is well gedraaid, rug links, voetjes en handjes rechts. Dus misschien dat het daardoor komt. Maar hij doet het prima dus ik hoop dat hij weer wat drukker wordt en ga weer lekker genieten van de vakantie
Das wel een idee ja, thanks.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:20 schreef gestreeptestoel het volgende:
Helpt t misschien om natte doeken op je buik Te leggen als je lekker op de bank ligt?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:32 schreef LuDann het volgende:
Ik heb even huils gedaan bij manlief, die net thuis kwam. Toen even gedoucht en zere buik ingesmeerd. Het moest er even uit, ik denk dat ik er nu weer een paar dagen tegenaan kan, dingen weer een beetje kan relativeren.
Misschien dat ik morgen inderdaad even ga bellen of ik niet tussendoor nog een keer gezien kan worden. Ik wil gewoon zeker weten dat beeb het nog goed heeft daarbinnen.
*bemoeit*quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:19 schreef LuDann het volgende:
Bedankt.![]()
Ik voel me weer wat beter nu, soms moet je gewoon even instorten denk ik.
Baal wel een beetje dat ik zo weinig vertrouwen in mijn eigen lichaam heb, ben wat dat betreft jaloers op Bloesem! Mja, door de epilepsie en EDS ben ik dat een beetje kwijtgeraakt denkt ik. In principe gaat alles prima, maar het zou me toch gerust stellen als ik tussendoor nog even gezien wordt dus daar ga ik morgen voor bellen.
Nu even lekker een serie kijken.
Ik denk het.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:23 schreef ingee het volgende:
[..]
*bemoeit*
Dat vertrouwen had ik ook niet! De angelsound kwam veel te vaak in actie en nu nog check ik iets te vaak of ze niet stuk is tijdens het slapen.
Hoort erbij soms!
Dat laatste doe ik nog steeds, net nog en zoon is bijna 2,5 jaarquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:23 schreef ingee het volgende:
[..]
*bemoeit*
Dat vertrouwen had ik ook niet! De angelsound kwam veel te vaak in actie en nu nog check ik iets te vaak of ze niet stuk is tijdens het slapen.
Hoort erbij soms!
Second thatquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:43 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik nog steeds, net nog en zoon is bijna 2,5 jaar
Terechte reden tot klagen hoor. Bedden en banken die niet goed liggen. Horror.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:12 schreef pinquit het volgende:
Nu op vakantie in een chalet en het bed is zo baggerecht ik mag niet klagen want vakantie enzulks, maar mijn ruuuuug, en ik lig pas 10 mins
Ik wil t heel graag maar ben veel te bang dat ik m wakker maak en er weer een fles in moet om'm in slaap te krijgen en ik dan een obesibaby kweekquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:00 schreef gestreeptestoel het volgende:
Wacht maar.. Over een tijdje doen de anderen hier dit allemaal ook (als ze dat al niet deden als er al we uk is)
WD40 op de scharnieren?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik wil t heel graag maar ben veel te bang dat ik m wakker maak en er weer een fles in moet om'm in slaap te krijgen en ik dan een obesibaby kweek![]()
nee srsly ik ben dolgelukkig met de doorslaaps, die ga ik niet riskeren.
Mijn regel is: don't mess with the sleeping baby...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |