abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154959985
Fuente! Gefeliciteerd met jullie meisje. Prachtige naam! *O*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154960257
quote:
11s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:40 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Mijn man heeft er een paar gekocht online bij babypark en mijn moeder in een winkeltje met babykleertjes (ik heb ze dus niet zelf gekocht).

Het thuiszitten, mja, het gaat wel. Ik heb nu echt niks meer te doen, dus ik verveel me wel. En dingen die ik wil doen (het hele huis schoonmaken) mag ik niet meer doen :') Ik heb net wel een klein wandelingetje naar de winkel gemaakt, want ik had brood nodig en dat is dan wel lekker :P

Hoe gaat het met jou?
Ik ben blij dat het mooi weer is. Dan verruil ik mijn supersonisch bed met afstandsbediening voor de ligstoel in de tuin. Ik mis mijn werk wel. Beetje lezen, gamen, tv kijken en leren haken. Wandelingen zijn beperkt tot de wc, keuken en tuin. 1× per dag naar boven om te douchen en slapen. Ga mijn O+ vragen mijn oude laptop van zolder te halen en dan old school sims 2 en rollercoaster tycoon spelen
Maar alles om zo veel mogelijk weken erbij te krijgen.
pi_154960385
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:43 schreef Daui het volgende:

[..]

Ik ben blij dat het mooi weer is. Dan verruil ik mijn supersonisch bed met afstandsbediening voor de ligstoel in de tuin. Ik mis mijn werk wel. Beetje lezen, gamen, tv kijken en leren haken. Wandelingen zijn beperkt tot de wc, keuken en tuin. 1× per dag naar boven om te douchen en slapen. Ga mijn O+ vragen mijn oude laptop van zolder te halen en dan old school sims 2 en rollercoaster tycoon spelen
Maar alles om zo veel mogelijk weken erbij te krijgen.
Sims _O_
Rollercoaster _O_
pi_154960654
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:19 schreef Ggirl het volgende:
Gefeliciteerd Fuente!!

Kan ik hier nog een baby eruit rammelen? Wij zijn van dinsdagavond thuis met T.obias en oh, dat is genieten 😍

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154960764
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:48 schreef Myrr het volgende:

[..]

Sims _O_
Rollercoaster _O_
Whoooooo jaloers! Toffe spellen!

Fuente gefeliciteerd met jullie derde dochter! Waar komt de naam vandaan? Scandinavisch?
pi_154960784
Geboren E.leonora :)
Infuus erin om 13 uur, geboren om 17.05. ging wel erg snel, dus vacuumpomp erop en ze ligt nu nog een nachtje in de couveuse, maar dat komt goed :)
ze heeft haar !!!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_154960803
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:07 schreef SaskiaR het volgende:
Infuus erin om 13 uur, geboren om 17.05. ging wel erg snel, dus vacuumpomp erop en ze ligt nu nog een nachtje in de couveuse, maar dat komt goed :)
ze heeft haar !!!
Eindelijk! E.leonora welkom! O+
Gefeliciteerd Saskia! Wat een rit.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2015 18:09:01 ]
pi_154960928
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:07 schreef SaskiaR het volgende:
ze heeft haar !!!
Ooooh wauw!! Dat is snel gegaan zeg :o práchtige naam O+
kom lekker bij, hopelijk knapt jullie dametje snel op (waarom ligt ze in de couv?) en ik hoop dat jullie snel met zn allen thuis zijn. Gefeliciteerd!! :* *O*
:)
pi_154960931
Oooh Fuente daar is ze eindelijk O+ gefeliciteerd met Berit! Ik ken de naam niet, en heb geen idee hoe je haar uitspreekt! Iemand?

En ook de dame van Saskia is er *O* van harte!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_154960946
Saskia gefeliciteerd!
pi_154960971
2 dametjes geboren vandaag! Gefeliciteerd Saskia! *O*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154961018
[quote]0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:14 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ooooh wauw!! Dat is snel gegaan zeg :o práchtige naam O+
kom lekker bij, hopelijk knapt jullie dametje snel op (waarom ligt ze in de couv?) en ik hoop dat jullie snel met zn allen thuis zijn. Gefeliciteerd!! :* *O*
[/quote

thanks! het persen ging erg snel , dus ze kreeg het benauwd en was nogal blauw. dus even hulp met doorademen nodig.
pi_154961037
Gefeliciteerd Fuente! *O* Ken de naam ook niet, maar wel leuk!

Gefeliciteerd Saskia! *O* mooie naam!

En ohhhh wat schattig Ggirl!!
pi_154961038
en Fuente ook gefeliciteerd, ook zo'n mooie naam :)
pi_154961099
Gefeliciteerd Saskia! Ik zag in het buikentopic dat er al gehint werd naar een meisje. Mooie naam!
pi_154961182
ik heb net zo vaak jongetje horen zeggen hoor :)
pi_154961215
Gefeliciteerd Saskia! Uiteindelijk is het laatste stukje dan toch nog wel snel gegaan! Is het moeder-gevoel er nu ook al? ik kan me daar nog weinig bij voorstellen, en jij stond daar vooraf ongeveer hetzelfde in als ik nu nog, vandaar

Ik hoop dat ze snel helemaal op adem komt en jullie morgen lekker naar huis kunnen! Geniet ervan!
pi_154961225
Eleonora O+

Van harte Saskia *O*
pi_154961428
Saskia ze is er! Heerlijk genieten nu.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_154961682
Saskia gefeliciteerd *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:59:38 #146
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_154962039
Gefeliciteerd Saskia! Je bent mama O+ *O*
pi_154962126
Gefeliciteerd met jullie dochter Saskia!!
  donderdag 6 augustus 2015 @ 19:03:39 #148
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154962157
Saskia en Fuente, gefeliciteerd! *O* *O* Beide mooie namen O+
Volgens mij is B.erit een Scandinavische naam? En de naam van Saskia's dochter is ook O+ . Gaan jullie hem voluit gebruiken, of wordt het een afgekorte versie (E.llie of N.ora O+ )
pi_154962229
*O* Fuente gefeliciteerd met jullie 3e dochter!

Saskia ook een dochter! *O* Gefeliciteerd! Wat een prachtige naam. Hopelijk komen jullie snel bij en kunnen jullie als gezin naar huis.
pi_154962257
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:25 schreef Fuente het volgende:
Hoi O+
Ons meisje Berit besloot om toch maar uit zichzelf te komen. Om 5 uur begonnen de weeën, half 6 waren we in het ziekenhuis met 9 cm ontsluiting. Toen even door gepuft zodat ze wat meer zou zakken, 6:20 werden de vliezen gebroken en 6:24 is ze geboren. Echt een droombevalling O+ Heel relaxed en geen weeenstorm ondanks dat het megasnel ging. Om 11 uur waren we weer thuis :) Ze weegt 4215 gram en is 53 cm lang. Wel volgende week even terug voor een echo van haar nieren en nu preventief antibiotica, maar ze verwachten geen problemen.
We zijn totaal verliefd O+
Berit O+ welkom!
wat fijn dat het allemaal zo goed en vlot is gegaan!
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')