Ik ben blij dat het mooi weer is. Dan verruil ik mijn supersonisch bed met afstandsbediening voor de ligstoel in de tuin. Ik mis mijn werk wel. Beetje lezen, gamen, tv kijken en leren haken. Wandelingen zijn beperkt tot de wc, keuken en tuin. 1× per dag naar boven om te douchen en slapen. Ga mijnquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn man heeft er een paar gekocht online bij babypark en mijn moeder in een winkeltje met babykleertjes (ik heb ze dus niet zelf gekocht).
Het thuiszitten, mja, het gaat wel. Ik heb nu echt niks meer te doen, dus ik verveel me wel. En dingen die ik wil doen (het hele huis schoonmaken) mag ik niet meer doenIk heb net wel een klein wandelingetje naar de winkel gemaakt, want ik had brood nodig en dat is dan wel lekker
Hoe gaat het met jou?
Simsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:43 schreef Daui het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het mooi weer is. Dan verruil ik mijn supersonisch bed met afstandsbediening voor de ligstoel in de tuin. Ik mis mijn werk wel. Beetje lezen, gamen, tv kijken en leren haken. Wandelingen zijn beperkt tot de wc, keuken en tuin. 1× per dag naar boven om te douchen en slapen. Ga mijnvragen mijn oude laptop van zolder te halen en dan old school sims 2 en rollercoaster tycoon spelen
Maar alles om zo veel mogelijk weken erbij te krijgen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:19 schreef Ggirl het volgende:
Gefeliciteerd Fuente!!
Kan ik hier nog een baby eruit rammelen? Wij zijn van dinsdagavond thuis met T.obias en oh, dat is genieten 😍SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...
Whoooooo jaloers! Toffe spellen!quote:
Eindelijk! E.leonora welkom!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:07 schreef SaskiaR het volgende:
Geboren E.leonora![]()
Infuus erin om 13 uur, geboren om 17.05. ging wel erg snel, dus vacuumpomp erop en ze ligt nu nog een nachtje in de couveuse, maar dat komt goed
ze heeft haar !!!
Ooooh wauw!! Dat is snel gegaan zegquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:07 schreef SaskiaR het volgende:
Geboren E.leonora![]()
Infuus erin om 13 uur, geboren om 17.05. ging wel erg snel, dus vacuumpomp erop en ze ligt nu nog een nachtje in de couveuse, maar dat komt goed
ze heeft haar !!!
Op donderdag 6 augustus 2015 18:14 schreef mignonne het volgende:
Beritquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:25 schreef Fuente het volgende:
Hoi![]()
Ons meisje Berit besloot om toch maar uit zichzelf te komen. Om 5 uur begonnen de weeën, half 6 waren we in het ziekenhuis met 9 cm ontsluiting. Toen even door gepuft zodat ze wat meer zou zakken, 6:20 werden de vliezen gebroken en 6:24 is ze geboren. Echt een droombevallingHeel relaxed en geen weeenstorm ondanks dat het megasnel ging. Om 11 uur waren we weer thuis
Ze weegt 4215 gram en is 53 cm lang. Wel volgende week even terug voor een echo van haar nieren en nu preventief antibiotica, maar ze verwachten geen problemen.
We zijn totaal verliefd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |