abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 augustus 2015 @ 09:34:47 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_154949095
2015

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan
4 januari: Xanteh
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86
19 februari: Sicilia

2 maart: L0t..
9 maart: LadyBlack
14 maart: Razztwizzle
29 maart: Mapiya

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Aanpassingen graag via DM :)

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 06-08-2015 23:04:59 ]
disclaimer
pi_154949140
Haha ik was ook al bezig.

Volgens mij had Myrr nog gemeld dat ze jongen achter haar naam wou!

Enne, waarom staan Razz en Dot nog niet in de OP?

Tenslotte: ik mag naar 9 maart aub O+
  donderdag 6 augustus 2015 @ 09:37:42 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_154949163
Geen idee, roep maar en ik draai wel :7
disclaimer
pi_154949188
Ik wil er wel in hoor, voorlopige datum is 14 maart.
pi_154949227
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 09:29 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Tuurlijk, als ze bezig zijn met een spoedgeval oid is het een ander verhaal, maar dat is het meestal niet. In 10 minuten heb je een goede CTG, daar heb je geen uur voor nodig en dan mag je best even op je strepen staan als je dat niet fijn vindt. Dat heeft niks te maken met expres de lastige patiënt uithangen, maar ook met prioriteiten die de zorgverleners aan dingen geven, en een ctg loskoppelen heeft daarbij meestal de laagste prioriteit (begrijpelijk ook wel). Maar dat wil niet zeggen dat je dan maar braaf op je bed hoeft te wachten tot ze een keertje aan je denken. Op bed moeten liggen is niet bevorderlijk voor je bevalling, en al helemaal niet als je je daar niet fijn bij voelt.
Maar als je niet weet of ze bezig zijn met een spoedgeval, dan is dat negatieve richting het personeel toch niet terecht? :)

En het is niet aan jou of ons om te beoordelen of tien minuten genoeg is voor dat ctg. Ik heb er wel eens uren aan gelegen, omdat het steeds net niet helemaal goed was. Dan mag je dus gewoon blijven liggen tot een gyn vindt dat het genoeg is.

En natuurlijk moet je aangeven wat je nodig hebt tijdens je bevalling, maar dat staat mi helemaal los van het ziekenhuispersoneel vervelende eigenschappen toedichten die nergens op gebaseerd zijn. Ik weet niet beter dan dat zulke mensen alles uit de kast halen voor hun patienten, ze verdienen wel iets meer credits imo :)
pi_154949231
Nou, ik mag los van de ctg... Maar nu vraag ik me af wat beter helpt: rondlopen of blijven liggen ontspannen. De afgelopen twee nachten had ik wel weeen (nouja, rugkramp) maar overdag niet, en hoe meer ik doe hoe minder weeen. Dus toch maar blijven liggen??
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_154949354
Voor wie ook graag een schommelstoel wil op de babykamer. Bij de ikea is een goede aanbieding. Helaas niet via de webshop.

En mijn O+ heeft zojuist zijn theorie examen gehaald :) . Misschien kan hij mij naar het ziekenhuis brengen als de grote dag is aangebroken.

Enne als je in het ziekenhuis ligt en je wilt iets druk gewoon op het knopje. Ik hoop dat je al naar de wc bent geweest. Zelf kan ik het echt niet zo lang meer ophouden
pi_154949490
Wat jammer dat het niet zo vlot zoals je had gehoopt Saskia! Als je al weeën hebt was lopen (of in elk geval verticaal blijven) juist goed want zwaartekracht. Maar ik heb geen idee hoe dat zit als je nog geen weeën hebt. Zo te horen zit er meer beweging in bij jou als je ligt, maar ja, er is ook al twee nachten niks gebeurd, dus of liggen zoveel effect heeft?
Dus ik zou maar gewoon doen waar je zin in hebt :+

Fuente, succes vandaag! Zet m op!

Daui wat fijn voor je man! Het zou echt heel relaxed zijn als hij zijn rijbewijs binnen heeft voor de baby's er zijn!

Gister kwam mijn H&M bestelling incl het zwarte maanpakje binnen O+ Zo leuk!
pi_154949498
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
Geen idee, roep maar en ik draai wel :7
Mag mijn datum dan naar 19 februari :)?

Heel veel succes Saskia! En Fuente gaat ook haar kleintje ontmoeten vandaag O+ Ik hoop op relaxte bevallingen voor jullie!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_154949559
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 09:41 schreef L-E het volgende:

[..]

Maar als je niet weet of ze bezig zijn met een spoedgeval, dan is dat negatieve richting het personeel toch niet terecht? :)

En het is niet aan jou of ons om te beoordelen of tien minuten genoeg is voor dat ctg. Ik heb er wel eens uren aan gelegen, omdat het steeds net niet helemaal goed was. Dan mag je dus gewoon blijven liggen tot een gyn vindt dat het genoeg is.

En natuurlijk moet je aangeven wat je nodig hebt tijdens je bevalling, maar dat staat mi helemaal los van het ziekenhuispersoneel vervelende eigenschappen toedichten die nergens op gebaseerd zijn. Ik weet niet beter dan dat zulke mensen alles uit de kast halen voor hun patienten, ze verdienen wel iets meer credits imo :)
Ik sta ook helemaal niet negatief tegenover het ziekenhuis personeel. Die mensen doen hun werk zo goed als ze kunnen en daar heb ik ook echt respect voor, maar dat wil niet zeggen dat je je alles maar moet laten overkomen als je dat niet wil. De ctg die Saskia kreeg leek mij een duidelijk voorbeeld van een ctg omdat het protocol is, en dan heb je in tien minuten wel een goed beeld, dat is heel wat anders dan een ctg met een onderliggende reden (waarbij ze dan wel uitleggen waarom het lang duurt). En dan hoef je je imo echt niet asociaal te voelen als je dan iemand roept om het weg te halen. Daar was mijn reactie over aso op bedoeld, niet alsof het ziekenhuispersoneel expres zijn werk niet goed doet ofzo. Die zijn waarschijnlijk druk met andere dingen bezig en niet met iemand die niet 'klaagt'. Het is misschien niet handig verwoord, maar was dus op een andere manier bedoeld dan 'stom medisch personeel dat alleen maar koffie drinkt' ofzo.

[ Bericht 22% gewijzigd door FlyingFish op 06-08-2015 10:03:27 (Dubbele quote) ]
pi_154949943
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 09:41 schreef SaskiaR het volgende:
Nou, ik mag los van de ctg... Maar nu vraag ik me af wat beter helpt: rondlopen of blijven liggen ontspannen. De afgelopen twee nachten had ik wel weeen (nouja, rugkramp) maar overdag niet, en hoe meer ik doe hoe minder weeen. Dus toch maar blijven liggen??
Wat Mineola zegt. :Y

Sowieso, het gaat nu echt gebeuren en je moet nog wel even als het goed is, dus ik zou het jezelf zo comfortabel mogelijk maken. Kan me indenken dat de hele tijd op bed liggen niet fijn is.

Zet hem op! Zelfde voor Fuente: ik hoop op een voorspoedige bevalling!
pi_154950098
Nouja, om 12 uur moet ik 3 cm ontsluiting hebben (heb er nu 2), dan mag ik aant infuus en dan gaat het hopelijk sneller. Anders moet ik nog minimaal tot 17 uur wachten voordat er uberhaupt een infuus in kan.
pi_154950212
Ik duim voor jullie :Y
pi_154950300
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:32 schreef SaskiaR het volgende:
Nouja, om 12 uur moet ik 3 cm ontsluiting hebben (heb er nu 2), dan mag ik aant infuus en dan gaat het hopelijk sneller. Anders moet ik nog minimaal tot 17 uur wachten voordat er uberhaupt een infuus in kan.
Oh nou maar zonder weeën al 2 cm lijkt me behoorlijk chill! Ik vond die eerste 3 cm de vorige keer superpittig en was dolblij dat er toen een ruggenprik in kon _O- (en van die 7 cm daarna heb ik niks gemerkt)

Hoezo kan je pas weer om 17u een infuus krijgen, heeft dat te maken met diensten of zo?
pi_154950383
Ik ga over een half uurtje VK bellen als ik nog geen bewegingen heb gevoeld.
Normaal sowieso rond 10.00 veel activiteit en 's avonds met naar bed gaan als ik op mijn rug lig. Maar sinds gisteravond al niets meer (bewust) gevoeld, dus maak mij nu wel een beetje zorgen.
pi_154950448
Oh daar zou ik ook wel bezorgd om zijn Jantina, maakt dat half uurtje nog uit voor het bellen?
Heb je al geprobeerd iets zoets te drinken, appelsap of cola of zo? Dat schijnt wat activiteit uit te lokken heb ik hier wel eens gelezen.
pi_154950645
Ik zou nu al bellen ipv dat half uurtje wachten JantinaGr. Heb daar eens een enorme preek over gehad van mijn vk toen ik vertelde dat ik minder dacht te voelen maar dacht van ach, heb morgen toch een afspraak.

Saskia go girl, je bent al goed op weg!
pi_154950775
Heel veel succes Saskia! Hopelijk gaat het nu echt beginnen!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_154950782
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:43 schreef Mineola het volgende:

[..]

Oh nou maar zonder weeën al 2 cm lijkt me behoorlijk chill! Ik vond die eerste 3 cm de vorige keer superpittig en was dolblij dat er toen een ruggenprik in kon _O- (en van die 7 cm daarna heb ik niks gemerkt)

Hoezo kan je pas weer om 17u een infuus krijgen, heeft dat te maken met diensten of zo?
Ik had vannacht wel wat weeen hoor :) maar het inleiden houdt in dat ze eerst een hormoonpil erin stoppen, die moet 4 uur inwerken. Dat blijven ze doen tot je 3 cm hebt, elke 4 uur dus. Dus om 12 uur checken ze het weer, en als het geen 3 cm is, moet er weer voor 4 uur een pil in. Pas daarna mag je een infuus. Het meisje naast me ligt er al sinds gister, het werkt blijkbaar niet zo goed bij haar.
pi_154950822
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:53 schreef Mineola het volgende:
Oh daar zou ik ook wel bezorgd om zijn Jantina, maakt dat half uurtje nog uit voor het bellen?
Heb je al geprobeerd iets zoets te drinken, appelsap of cola of zo? Dat schijnt wat activiteit uit te lokken heb ik hier wel eens gelezen.
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:02 schreef BlueEyes het volgende:
Ik zou nu al bellen ipv dat half uurtje wachten JantinaGr. Heb daar eens een enorme preek over gehad van mijn vk toen ik vertelde dat ik minder dacht te voelen maar dacht van ach, heb morgen toch een afspraak.

Saskia go girl, je bent al goed op weg!
Alsof ze het erom doet! Ze begint nu spontaan te schoppen. Grote en kleine schopjes. En volgens mij is ze gedraaid...
pi_154951053
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:09 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Ik had vannacht wel wat weeen hoor :) maar het inleiden houdt in dat ze eerst een hormoonpil erin stoppen, die moet 4 uur inwerken. Dat blijven ze doen tot je 3 cm hebt, elke 4 uur dus. Dus om 12 uur checken ze het weer, en als het geen 3 cm is, moet er weer voor 4 uur een pil in. Pas daarna mag je een infuus. Het meisje naast me ligt er al sinds gister, het werkt blijkbaar niet zo goed bij haar.
Ik heb dat infuus nooit gehaald, want na de derde pil kreeg ik gewoon weeen en mocht ik zelf aan de slag. Kan ook komen doordat we toen de nachtdienst ingingen en ik me voor kan stellen dat een infuus dan niet zo handig is :+

Maar je baby komt eraan! *O* En voor Fuente ook veel succes!

Gelukkig Jantina! Das toch schrikken!

Ik ga zo naar een vriendin die vandaag is uitgerekend. Eens even die baby eruit kletsen hoor :P
pi_154951128
Jantina, wat fijn!
pi_154951494
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:12 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

[..]

Alsof ze het erom doet! Ze begint nu spontaan te schoppen. Grote en kleine schopjes. En volgens mij is ze gedraaid...
O+
pi_154951526
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:21 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik heb dat infuus nooit gehaald, want na de derde pil kreeg ik gewoon weeen en mocht ik zelf aan de slag. Kan ook komen doordat we toen de nachtdienst ingingen en ik me voor kan stellen dat een infuus dan niet zo handig is :+

Maar je baby komt eraan! *O* En voor Fuente ook veel succes!

Gelukkig Jantina! Das toch schrikken!

Ik ga zo naar een vriendin die vandaag is uitgerekend. Eens even die baby eruit kletsen hoor :P
Heb ik jou al gefeliciteerd trouwens :D
*O* leuk!
pi_154951541
Succes Saskia en Fuente! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_154951765
Zet hem op Fuente en Saskia! :% *O*
pi_154952896
Ik hoop dat je inmiddels aan 't infuus ligt Saskia!

Hier werd net 't kraampakket bezorgd. Kan ik nog terug? :X
pi_154953265
Hihi sillie dat had ik twee weken geleden ook.

Even ego want op vakantie en mijn lief beloofd niet veel te internetten. We zitten in Duitsland en hebben daar geen wifi. Vandaag een middag Groningen shoppen.
Vraag, sinds gisteren voel ik ook minder leven. Morgen 29 weken. Hij doet t wel maar het is dat ik mijn buik zie bewegen, ik voel het niet . Op porren krijg ik een schop terug en dan is t weer stil. Angelsound hebben we mee en t hartje klinkt luid en duidelijk. Zou hij een groei stuip hebben en heel veel slapen? T zit me niet heel lekker in de middle of nowhere in Duitsland. Aan de ene kant heb ik nu om de twee weken een tot drie rustige dagen, aan de andere kant hoor ik dat ik nu toch veel meer moet voelen. Kennis van ons is vorige week haar tweeling met 24 weken verloren dus de doemscenario's heb ik goed voor ogen..
pi_154953295
Succes Saskia en Fuente :%

Sillie, te laat :P

Hier weer goedgekeurd door de verloskundige. Over anderhalve week al de 20 weken echo :o
pi_154953418
T infuus zit erin, maar zonder dat zijn die rugweeen ook al best auw ;)
Ik vraag me nog steeds af of ik nog terug kan sillie ;) maar idd toen ik het kraampakket kreeg had ik er ook ff helemaal geen zin mee in.
pi_154953525
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 12:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Hihi sillie dat had ik twee weken geleden ook.

Even ego want op vakantie en mijn lief beloofd niet veel te internetten. We zitten in Duitsland en hebben daar geen wifi. Vandaag een middag Groningen shoppen.
Vraag, sinds gisteren voel ik ook minder leven. Morgen 29 weken. Hij doet t wel maar het is dat ik mijn buik zie bewegen, ik voel het niet . Op porren krijg ik een schop terug en dan is t weer stil. Angelsound hebben we mee en t hartje klinkt luid en duidelijk. Zou hij een groei stuip hebben en heel veel slapen? T zit me niet heel lekker in de middle of nowhere in Duitsland. Aan de ene kant heb ik nu om de twee weken een tot drie rustige dagen, aan de andere kant hoor ik dat ik nu toch veel meer moet voelen. Kennis van ons is vorige week haar tweeling met 24 weken verloren dus de doemscenario's heb ik goed voor ogen..
Bij twijfel altijd bellen! Jij voelt je kindje en alleen jij kan aangeven als het anders voelt. Als het jou niet lekker zit, is dat een reden om te bellen.
pi_154953730
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 12:58 schreef SaskiaR het volgende:
T infuus zit erin, maar zonder dat zijn die rugweeen ook al best auw ;)
Ik vraag me nog steeds af of ik nog terug kan sillie ;) maar idd toen ik het kraampakket kreeg had ik er ook ff helemaal geen zin mee in.
Jij bent al aan 't bevallen, dus je kan niet meer terug! Maaar! Je kunt wel straks je kleintje vasthouden! O+ *O*

Zet 'm op! :%

En dat kraampakket; ik snap dat het een medisch verhaal is, maar hadden ze er nou niet iéts leuks in kunnen stoppen voor de newbee mama's? Al ist maar een fles bodylotion ofzo.
pi_154954247
Saskia en Fuente, veel succes :%

Malteser, bellen bij twijfel :* Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

Jantine, altijd weer fijn om gepijnigd te worden door de baby O+ :@ .

Sillie, volgens mij is er geen weg meer terug :6 . Hier afgelopen week ook het kraampakket opgehaald. Er zat een invulboekje in over het eerste jaar. Verder de doos achter de bank gezet.

Vanmorgen ook een sticker gehaald bij de VK. Alles weer in orde *O* . Wel goed op de klachten letten en mijn rust proberen te pakken.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_154954471
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:03 schreef Malteser het volgende:

[..]

Bij twijfel altijd bellen! Jij voelt je kindje en alleen jij kan aangeven als het anders voelt. Als het jou niet lekker zit, is dat een reden om te bellen.
dat snap ik maar t punt is dat ik in Duitsland zit. Ik voel m wel schuifelen en bewegen, is gewoon anders/lichter als normaal
pi_154954523
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:44 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

dat snap ik maar t punt is dat ik in Duitsland zit. Ik voel m wel schuifelen en bewegen, is gewoon anders/lichter als normaal
Misschien is 'ie wat gedraaid?
pi_154954760
quote:
1s.gif [b]Op donderdag 6 augustus 2015 13:12 schreef silliegirl het volgende

En dat kraampakket; ik snap dat het een medisch verhaal is, maar hadden ze er nou niet iéts leuks in kunnen stoppen voor de newbee mama's? Al ist maar een fles bodylotion ofzo.

Ik kreeg er een badcapeje bij, een knisperknuffel en een 40-weken zwanger agenda met weetjes :)
pi_154954895
Hier ook spulletjes bij t kraampakket gekregen. Zo'n hele set haarlotion, doychespuk, shampoo, handzeep etc
pi_154954985
quote:

[..]

Dan kun je toch nog steeds bellen?
Leg de situatie uit en kijk wat zij zeggen. Of ze stellen je gerust en dan ben jij ook wat geruster, of ze hebben liever dat je toch even naar een ziekenhuis in de buurt gaat. either way, je vk kan jou hierin het beste adviseren.
pi_154955000
quote:
Bij twijfel mag je altijd bellen ook als je in het buitenland zit. Daar maakte ik mij ook druk om toen we weg waren.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_154955018
Hup Fuente! *O*

En hup Saskia! *O* En een extra knuffel voor de teleurstelling eerder. :*

Ohja. Kraampakket. Die moet ik nog even kopen. Koop ik er zelf wel een extraatje bij. ;)
  donderdag 6 augustus 2015 @ 14:15:03 #41
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154955188
Ik heb bijna alles nog uit het kraampakket mocht iemand interesse hebben.... Alleen paar celstofmatjes gebruikt, kraamverband, alcohol en de watten. Stuur het tegen verzendkosten op. (En anders breng ik het wel naar zo'n derdewereld ophaalpunt hoor)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154955432
Cassandra, ik voel ook geen getrap. Het is nu ook alleen nog maar meer geduw en geschuif.

Als jij denkt dat dat niet voldoende is, bel je op om te vragen of dat genoeg is.

Ik heb t pakket vd vorige keer ook nog. Heb er nu dus 2 :+
pi_154955440
Vraag; weet iemand wat navelbandjes zijn? Mijn moeder schijnt te denken dat ik die straks nodig heb. Ze staan alleen niet op mijn uitzetlijst.
pi_154955473
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:12 schreef silliegirl het volgende:
Ja! Het verschilt erg per verzekeraar en soms moet je het pakket zelfs zelf kopen, maar ik vond dat ook jammer. Maar goed, een ander had vast weer morele bezwaren tegen een fles bodylotion met parabenen erin.

Navelbandjes zitten bij mij in het kraampakket dacht ik, geloof dat ik die zag zitten. Ik geloof niet dat ik die de vorige keer gebruikt heb.

Stoel, ik heb mn pakket de vorige keer met de kraam of de vk of zo meegegeven, die bracht dat weer naar een inzamelpunt/organisatie voor Afrika of zo.
pi_154955482
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 14:26 schreef silliegirl het volgende:
Vraag; weet iemand wat navelbandjes zijn? Mijn moeder schijnt te denken dat ik die straks nodig heb. Ze staan alleen niet op mijn uitzetlijst.
Zag ze vd week nog bij de Hema, maar heb je niet nodig. Althans hier nooit in huis gehad en weet eigenlijk ook niet precies wat je er mee moet doen.
pi_154955488
Die worden volgens mijn kraam van A niet meer gebruikt. Navelstompje laten ze nu drogen aan de lucht totdat het er af valt (ik vond het heel vies :@ ) . Vroeger bonden ze dat onder een navelbandje. Heb je dus niet nodig! Ik kreeg er ook een stuk of 30 van beide oma's :')
pi_154955578
Navelbandjes heb ik nog een miljoen ongebruikte van liggen, want was volgens mn moeder heel noodzakelijk. :') :')
pi_154955615
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 14:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Die worden volgens mijn kraam van A niet meer gebruikt. Navelstompje laten ze nu drogen aan de lucht totdat het er af valt (ik vond het heel vies :@ ) . Vroeger bonden ze dat onder een navelbandje. Heb je dus niet nodig! Ik kreeg er ook een stuk of 30 van beide oma's :')
Klinkt niet heel fris nee :X

Ok, geen navelbandjes dus! Thanks!
Mijn mama neemt me morgen mee babyshoppen. Ik maak maar een lijstje met wat ik nog echt nodig heb, anders weet ik het wel weer...

Voor de ervaren mama's: hoeveel setjes kleding haal je in de maatjes 50, 56 en 62 in huis?
pi_154955735
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 14:32 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Klinkt niet heel fris nee :X

Ok, geen navelbandjes dus! Thanks!
Mijn mama neemt me morgen mee babyshoppen. Ik maak maar een lijstje met wat ik nog echt nodig heb, anders weet ik het wel weer...

Voor de ervaren mama's: hoeveel setjes kleding haal je in de maatjes 50, 56 en 62 in huis?
Heb je geen uitzetlijst van je kraamzorg gekregen? Ik houd die aan in elk geval...
http://m.dekraamvogel.nl/uitzetlijst/
pi_154955783
Zoveel als je mooi vindt :+

Bij mij zit er in de map van de kraamzorg geloof ik een uitzetlijst. Maar er valt niet veel te zeggen over hoeveel je precies nodig hebt. Ook afhankelijk van hoe vaak je wast, hoe hard je kind groeit, en hoe vaak je kind de kleding vies maakt.

Zeven outfits per maat lijkt mij niet onredelijk veel, misschien in 50 wat minder en in 62 wat meer? Mijn oudste groeide supergeleidelijk dus die heeft wel zes weken in 50 gezeten geloof ik, maar andere kindjes hebben echte spurts en slaan hele maten over.

62 heb je overigens echt niet meteen nodig, dus daarvan hoef je geen voorraad in te slaan, dat kan je prima (bij)kopen als je kind er is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')