SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierBEASTMODE
Vorige week naar de kapper geweest, daarvoor had ie nog 3 keer zo veel haarquote:
Vreselijk, love itquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:06 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als die kerel van gisteravond deze plaatjes zou zien verdwijnen al zijn problemen als sneeuw voor de zon.
Idd. En dan vaak dat ze nog een error geven ookquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:16 schreef Awesome_ het volgende:
Die ads op mobiel lopen ook helemaal de spuigaten uit he. Echt alles zijn die kutjegrote blokken. Soms zelf 3 onder elkaar.
TR gezetquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:16 schreef Awesome_ het volgende:
Die ads op mobiel lopen ook helemaal de spuigaten uit he. Echt alles zijn die kutjegrote blokken. Soms zelf 3 onder elkaar.
En ik had vorige week nog wel de groetjes gedaan bij die banglabufe namens jou. Flikker dan ook maar op.quote:
banglabufequote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
En ik had vorige week nog wel de groetjes gedaan bij die banglabufe namens jou. Flikker dan ook maar op.
Teddy dwergquote:
Wie is dat?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:38 schreef JackieBrown het volgende:
Zo die Nynke heeft flink wat algemene kennis in dr bolle kopje
Is echt schattig hè.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:06 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als die kerel van gisteravond deze plaatjes zou zien verdwijnen al zijn problemen als sneeuw voor de zon.
Als je meer dan een paar keer per jaar (buiten de spits) met de trein gaat zou ik een dal abonnement nemen. 40% Korting buiten de spits, voor ¤50 per jaar oid. Dat heb je er zo uitgehaald.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:10 schreef Drinky het volgende:
En weer terug.
Kankoe NS fucking ¤20,40 voor enkeltje Schiphol-Eindhoven vieze racisten
ik had studentenov maar aan een Duitse vriend gegeven die dat niet kreeg. Had ik toch niks aan op reis, maar nu weer een eenmalig kaartje moeten aanschaffen en dat is gewoon aids.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je meer dan een paar keer per jaar (buiten de spits) met de trein gaat zou ik een dal abonnement nemen. 40% Korting buiten de spits, voor ¤50 per jaar oid. Dat heb je er zo uitgehaald.
Dit bericht wordt niet gesponsord door de NS.
ik heb 5 maanden geleden mijn vaste stek opgegeven. Gewoon chillen bij ouders. Gratis eten Yolo.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:47 schreef seto het volgende:
tjeh wat moet je dan ook in eindhoven
buiten de randstad wonen LOL
gewoon mijn stang in haar vagijn hoisten nomsayin?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:04 schreef Faeroer het volgende:
Studentchickie zoekt rustige roommate ¤ 560 all-in Den Hagistan 112m2 gedeeld. Snel contract tekenen en dan deadlift platform derin gooien haha ja tog
prima te doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:30 schreef no1uknow het volgende:
he boys kan ik veilig een boterhamzakje met creatine meenemen naar Hongarije?
JNP-1800 http://usa.tiger-corporation.com/01ricecooker/10.htmlquote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:22 schreef DiceMan het volgende:
Hebben jullie bodybuilders zonder vrouwtje gewoon een rijstkoker in de keuken?
Zilvervlies rijst was de aangeraden soort?
hey ossumquote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:22 schreef DiceMan het volgende:
Hebben jullie bodybuilders zonder vrouwtje gewoon een rijstkoker in de keuken?
Zilvervlies rijst was de aangeraden soort?
ja toch ik lig ook weer bij me vader op de slaapkamerquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:58 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb 5 maanden geleden mijn vaste stek opgegeven. Gewoon chillen bij ouders. Gratis eten Yolo.
Waarom zou jequote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:30 schreef no1uknow het volgende:
he boys kan ik veilig een boterhamzakje met creatine meenemen naar Hongarije?
Is dat een man?quote:
Dr Dre. Bij de meesten bekend van z'n koptelefoontjes waarmee hij miljardair is geworden.quote:
waar het hart vol van is...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
haha ik zie piemels op die plaatje
geld is geldquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:14 schreef Beach het volgende:
Is die niet al 55? Veel te oud om nog bezig te zijn met hiphop.
Daarom is het ook wachten wat voor 'n pareltje Dre morgen gaat droppen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:20 schreef Questular het volgende:
Sowieso is nieuwe Hip hop oor aids.
ken je hef? was eens bij een optreden van hemquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:58 schreef seto het volgende:
ik ken kendrick lamar niet eens
ben ik nu cool?
klein beetjequote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:01 schreef Questular het volgende:
Ik heb the Game eens zien optreden op Rock Werchter, hoe cool ben ik nu?
Kun je toch zeggen dat de bench is om te benchen, niet om te curlen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:15 schreef Faeroer het volgende:
Ga weg met dit achterlijke jungle weer dan
Geen grip strength niks
Waarom gebruiken gymbros een bench om hun EZ-bar bicel curl op te rusten na elke rep terwijl ze ziekte dom in de spiegel kijken?
Oprausen ik wil benchen
Daar is dit topic niet groot genoeg voor denk ik om die vraag te beantwoorden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:22 schreef Fripsel het volgende:
Ik lees hier mensen over de warmte en besef me dat ik gewoon onder een fleacedeken ligwhats wrong with me.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:21 schreef seto het volgende:
je hebt het wel tegen iemand die door zijn vriendin uit zijn eigen huis werd gejaagd eh
nee vertelquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:21 schreef kaasplankje het volgende:
heb nog wel iets keihards voor je haha snap je
fixedquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:35 schreef seto het volgende:
boeddhisten > christenen > joden > koelies > moslims
Goede burn.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:21 schreef seto het volgende:
je hebt het wel tegen iemand die door zijn vriendin uit zijn eigen huis werd gejaagd eh
maakt niet uit vriend je hebt uiteindelijk het juiste gedaanquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:49 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Goede burn.
Helaas zijn psycho dames geen personen waar ik teveel mee wil dealen. Dat dit er nu pas is uitgekomen kan ik ook niet helpen.Liever weg uit m'n huis dan een vork in m'n oog.
Is meerdere malen gebeurd, sloten veranderd, ex blijft tot 4 uur snachts voor de deur zitten, wijkagent etc. terwijl ik netjes op m'n werk moet verschijnen elke ochtend. Is het mij echt niet waard.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:52 schreef Questular het volgende:
Want iemand uit je huis zetten is geen optie? pls
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Is meerdere malen gebeurd, sloten veranderd, ex blijft tot 4 uur snachts voor de deur zitten, wijkagent etc. terwijl ik netjes op m'n werk moet verschijnen elke ochtend. Is het mij echt niet waard.
daar bleef het niet bij voor de deur zitten 's nachtsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:18 schreef Questular het volgende:
Henk heeft zelf zo een stalker gehad volgens mij.
Waarom uberhaupt samen wonen met zo'n gekkiequote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:49 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Goede burn.
Helaas zijn psycho dames geen personen waar ik teveel mee wil dealen. Dat dit er nu pas is uitgekomen kan ik ook niet helpen.Liever weg uit m'n huis dan een vork in m'n oog.
Like u dont knowquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt samen wonen met zo'n gekkie
woon je nog thuis? hohohoquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:28 schreef fathank het volgende:
[..]
daar bleef het niet bij voor de deur zitten 's nachts
Gelukkig heb ik een massief houten voordeur met een plaat van 2mm rvs over het gehele oppervlak.
In een voormalig hoerenkast wonen heeft zo z'n voordelen
Helemaal wereldwijs terug van je reis. Anders start je er een blog over! Vergeet niet dat plaatje over daten met mensen die hebben gebackpackt!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:15 schreef Drinky het volgende:
¤3,50 voor een enkeltje met de bus![]()
Open je ogen mensen!
Sloeg ze je?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:49 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Goede burn.
Ik snap blogs niet, komen mij altijd te narcistisch over.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Helemaal wereldwijs terug van je reis. Anders start je er een blog over! Vergeet niet dat plaatje over daten met mensen die hebben gebackpackt!
Nee zo'n blog over daten met een 'backpacker'. Komt neer op dat het ontevreden mensen zijn voor wie niets goed genoeg is dus dat je veel gezeik maar moet gaan pikken want het zijn backpackers dus ze zijn verlicht.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik snap blogs niet, komen mij altijd te narcistisch over.
"Daten" tijdens het backpacken![]()
![]()
zolang het rubber alleen maar bij de platen zit en niet op het platform waar je staat.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:50 schreef fathank het volgende:
ontopic: bumperplates + rubbervloer zijn wel ideaal
Kendrick Lamar niet nee? Een van de weinige positieve uitzonderingen imho.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee zo'n blog over daten met een 'backpacker'. Komt neer op dat het ontevreden mensen zijn voor wie niets goed genoeg is dus dat je veel gezeik maar moet gaan pikken want het zijn backpackers dus ze zijn verlicht.
Percies lekker slapen op een boxspring en niet op een vlooienmatjequote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:49 schreef Questular het volgende:
Backpacken doe je als je te schraal bent om voor je vervoer te betalen, toch?
Geef mij maar lekker de pendelbus naar mn all in resort in Turkije.
ik ben niet verlicht, 4kg en 3%bf aangezet jackie.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee zo'n blog over daten met een 'backpacker'. Komt neer op dat het ontevreden mensen zijn voor wie niets goed genoeg is dus dat je veel gezeik maar moet gaan pikken want het zijn backpackers dus ze zijn verlicht.
Maakt tog niet uit? Zolang de bootschap maar aan komt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik krijg net een mailtje van m'n Nederlandse baas waarin hij de woorden "ligt" en "licht" 2 keer door elkaar haalt.
Mijn god.
wowow dus nu ben je 70 kg en 9%?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik ben niet verlicht, 4kg en 3%bf aangezet jackie.
Gewoon jammer dat Nederland geen gefrituurde sprinkhanen met Chili en limoengras serveert.
quote:
nee man juist andersom. Ja, je hebt er schrale mensen bij die er alles aan doen om elke cent te sparen. Heb ik meegemaakt, wil je niet meemaken. Gewoon trein, vliegtuig, boot en af en toe bus overal heen. Motor kopen in Vietnam en pimpen. Slapen in hotels omdat het toch fucking goedkoop is.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:49 schreef Questular het volgende:
Backpacken doe je als je te schraal bent om voor je vervoer te betalen, toch?
Geef mij maar lekker de pendelbus naar mn all in resort in Turkije.
haha zeker maar ik ga niet met je mee ik ben er al eens geweest heb alles wel gezien, zou een beetje saai zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:57 schreef Questular het volgende:
VietnamDaar zou ik graag eens naar toe willen gaan.
luxemburg? België? Limburg?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:57 schreef kaasplankje het volgende:
ik ben ook overal al geweest man griekenland spanje frankrijk noem maar op
het mooiste is nog dat ze een (lelijke) stewardess is dus ze is overal maximaal een paar uur/een dag geweestquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ook echt dat JIJ creatief moet zijn in het kiezen van een nieuwe bestemming omdat zij een snob is.
dan zeker niet bij klm dat zijn wel lkkre wijven altijdquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:00 schreef seto het volgende:
[..]
het mooiste is nog dat ze een (lelijke) stewardess is dus ze is overal maximaal een paar uur/een dag geweest
ik ken wel iemand die dat elk jaar doet, nouja dan wel volledig uitgerustquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:02 schreef Faeroer het volgende:
Zou weleens een survival poging willen doen in de winter van Helsinki naar het einde van Lapland met niets anders dan een mes en 1 setje kleding. Gewoon berenhuid, dag iglo's, barbell spies en fakkels alles.
nee, alleen paar keer meegenomen als vervangend vervoer, gewoon dagje rondtuffen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:08 schreef fathank het volgende:
PTA / Renault Twizy
Wie had ook al weer zo'n ding hier? stinkie?
echt een debiel ding manquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee, alleen paar keer meegenomen als vervangend vervoer, gewoon dagje rondtuffen.
je zou het niet eens twee dagen volhouden vriendquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:02 schreef Faeroer het volgende:
Zou weleens een survival poging willen doen in de winter van Helsinki naar het einde van Lapland met niets anders dan een mes en 1 setje kleding. Gewoon berenhuid, dag iglo's, barbell spies en fakkels alles.
Enkeltje Mosul bittequote:
Gewoon gaan. Meer dan een setje kleren en een mes heb je niet nodig.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:02 schreef Faeroer het volgende:
+ een creditcardquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Meer dan een setje kleren en een mes heb je niet nodig.
He sander ben jij diegene die met een 500 liter backpack door Zandvoort loopt?quote:
nee mattie voorbereidingen voor Sziget treffenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:27 schreef seto het volgende:
hey no1 ga je vanavond feest van sinterklaas pakken?
Zie bovenstaandequote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
He sander ben jij diegene die met een 500 liter backpack door Zandvoort loopt?
TR gezetquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:32 schreef no1uknow het volgende:
Vreemd dat ik er nog steeds ben eigenlijk
Karel werd hem fataal. Vervelende man is het. Werkt zeker bij een grote bank.quote:
ben je nou srsquote:
De hele 52 minuten?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:29 schreef clumsy_clown het volgende:
JEEBEE KIJK DIT. NEE MAAR ECHT.
http://www.avrotros.nl/ik(...)-de-familie-renkema/
Elke keer zat ik van NEEEEEEquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:55 schreef JackieBrown het volgende:
Hoeft niet, ik ben al aan het kijken en kan 'm niet meer afzetten
Goede veerdienst Libië - Italië.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:57 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Maak je niet druk, Frontex is al bezig met de volgende lading 'vluchtelingen'.
Echt een freakshow om te zien, een hele rustige doorsnee freakshow.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Elke keer zat ik van NEEEEEE
NEEEEEEEEEE
DIT KAN NIEEEEEEET
En waar constateer jij precies dat die mensen financieel weinig bijdragen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:00 schreef Awesome_ het volgende:
Waarom hebben de mensen die (financieel) het minste bijgedragen hebben aan dit land altijd de grootste bek? Altijd die 'onze centen'. 99 van de 100 mensen die zulke dingen commenten staan zelf netto gewoon in de min.
Ik zie nergens staan wat die mensen verdienen en bijdragen anders?quote:
ja bang om gekort te worden op hun uitkeringquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:00 schreef Awesome_ het volgende:
Waarom hebben de mensen die (financieel) het minste bijgedragen hebben aan dit land altijd de grootste bek? Altijd die 'onze centen'. 99 van de 100 mensen die zulke dingen commenten staan zelf netto gewoon in de min.
commentaar durven leveren surequote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:03 schreef Beach het volgende:
Maar beste Awesome als jij per se wilt haten op zogenaamde tokkies of mensen die commentaar durven leveren op de huidige immigratieproblemen be my guest.
Ik zal je niet langer lastig vallen.
inb4 slachtofferrol gedoe
Dat soort commentaar krijg je als mensen het zat worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
commentaar durven leveren sure
wat zat worden?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat soort commentaar krijg je als mensen het zat worden.
daar hebben wij natuurlijk amper last van, vooral Frankrijk Engeland en Italië waar dit nu speeltquote:
tegen wie heb je het?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:06 schreef JackieBrown het volgende:
Nou schiet je lekker wat mee op, beetje lopen pijpzeiken op facebook
Dit is groter dan Nederland alleen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
daar hebben wij natuurlijk amper last van, vooral Frankrijk Engeland en Italië waar dit nu speelt
Was een reactie hierop:quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat soort commentaar krijg je als mensen het zat worden.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:06 schreef JackieBrown het volgende:
Tja beter dan dat het zo ver komt dat mensen de straat op gaan met hooivorken en fakkels.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt een freakshow om te zien, een hele rustige doorsnee freakshow.
Hoe groot was het bord voor haar kop?!
dit is groot behalve in nederland hier is eigenlijk best nog alles redelijk chillquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit is groter dan Nederland alleen.
Toch wel kinderen gekregen en alles, echt hoe krijg je het voor elkaarquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]ze had niet door dat hij hommo was... Dan heb je het equivalent van de Chinese muur voor je kop.
Tsja er zijn ook nog andere opties dan als een mongool op internet mensen doodwensen of als een mongool op straat mensen proberen weg te jagen/te doden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:10 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Tja beter dan dat het zo ver komt dat mensen de straat op gaan met hooivorken en fakkels.
Zoals?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Tsja er zijn ook nog andere opties dan als een mongool op internet mensen doodwensen of als een mongool op straat mensen proberen weg te jagen/te doden.
Eens, Iraniërs zijn over het algemeen goed opgeleide mensen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:16 schreef Faeroer het volgende:
Ik vind immigratie wel prima, zolang het maar geen Somaliërs zijn. Ben geen racist, maar die zijn echt ziekte
Zou wel Perzische vluchtelinge op willen vangen nomsayin'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Eens, Iraniërs zijn over het algemeen goed opgeleide mensen.Idd, zodra die pistachenoten markt opengaat na jarenlange VS handelsrestricties kan iedereen een lekkere en betaalbare bulk neerzetten. Ik zeg meer Iran, en meer Claudia Lynx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Eens, Iraniërs zijn over het algemeen goed opgeleide mensen.vind ik ook bietsj vind ik ook..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Ze stele ons werk, ze vermoorde onze kinderequote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:00 schreef Awesome_ het volgende:
Zou wel handig zijn als ze je kinderen vermoorden. Niet melden bij de politie maar lekker die kinderbijslag blijven ontvangen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze stele ons werk, ze vermoorde onze kindere
Ik denk dat er niemand bang is dat ze werk stelenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze stele ons werk, ze vermoorde onze kindere
Ow pls man. Zat Nederlanders die ten tijde van de oorlog gevlucht zijn en ook niet meer terug kwamen. Wat verwijt jij die mensen eigk? Tokkies die rot op nr je eigen land zeggen zijn gewoonquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:03 schreef Beach het volgende:
Maar beste Awesome als jij per se wilt haten op zogenaamde tokkies of mensen die commentaar durven leveren op de huidige immigratieproblemen be my guest.
Ik zal je niet langer lastig vallen.
inb4 slachtofferrol gedoe
Niet iedereen die anti-immigratie is, is automatisch PVV eh. PVV is niets anders dan een georganiseerde uitlaatklep voor de paupers, zodat het volk het idee heeft dat hun stem überhaupt ook maar enige waarde vertegenwoordigd. Niets anders dan Divide et impera, panem et circenses.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow pls man. Zat Nederlanders die ten tijde van de oorlog gevlucht zijn en ook niet meer terug kwamen. Wat verwijt jij die mensen eigk? Tokkies die rot op nr je eigen land zeggen zijn gewoonStem volgende keer dan allemaal pvv.
Of op fokquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:06 schreef JackieBrown het volgende:
Nee, we moeten nog op vakantie. Zullen het zeker doen in toerkeiquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey EthaBrown hebben jullie ook zo'n kekke fotoshoot met z'n tweeën op het strand gedaan en lekker op facebook gedeeld?
Overheid doet helemaal geen ene anders geaarde...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Of op fok
Gewoon je eigen moneyz maken overheid doet toch niks
Ja cker doen!! Als je echt verlieft bent ziet iedereen dat en Ahmet legt het zo mooi vastquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, we moeten nog op vakantie. Zullen het zeker doen in toerkei
Import verbod van Rusland is erger voor de Nederlandse economie.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Niet iedereen die anti-immigratie is, is automatisch PVV eh. PVV is niets anders dan een georganiseerde uitlaatklep voor de paupers, zodat het volk het idee heeft dat hun stem überhaupt ook maar enige waarde vertegenwoordigd. Niets anders dan Divide et impera, panem et circenses.
Politiek
Molotov cocktail haha ja tog
[ afbeelding ]
Karel Schiphandrem wat ben jij domquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Import verbod van Rusland is erger voor de Nederlandse economie.
Dat is je moeder ook. Dus?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Karel Schiphandrem wat ben jij dom
In de tijd dat ik de plank wel eens vaker missloeg in het leven was ik op vakantie in Alanya..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja cker doen!! Als je echt verlieft bent ziet iedereen dat en Ahmet legt het zo mooi vast
Geen idee wat ik jou kan noemen, eigenlijk. Haha ja togquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pffffff. Autochtoon dat je bent.
Dat moment had ik toen ik in de kantine van mijn vroegere bijbaan een fotoalbumpje meende te bekijken van de baby van de bedrijfsleider.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
In de tijd dat ik de plank wel eens vaker missloeg in het leven was ik op vakantie in Alanya..
Zo'n fotograaf kwam aan, fotoboekje scherpe foto's van stelletjes op het strand, foto naast elkaar, omhelsend, fotootje met kusje en ineens tieten eruit op de volgende pagina en die vriend er heel droog naast
Was echt onverwacht. En best heftig ook.
Hahahahhahahaha ja togquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Geen idee wat ik jou kan noemen, eigenlijk. Haha ja tog
Dat komt omdat die tussen 6 plankjes ligt, wat is jouw excuus?quote:
Ik heb geen lant.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:17 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hahaha, jij malle Koerd.[url=Ja tog]https://en.wikipedia.org/wiki/Treaty_of_Sèvres[/url]
Je weet dat je er eentje moet inleveren van onze blonde koning?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb geen lant.
Wel twee paspoortjes tho.
Kijk dan welquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Je weet dat je er eentje moet inleveren van onze blonde koning?
Mweh. Ik ga voor NL want wil me uitkering nie kwijt ehquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik niet, triple EU masterrace checkin' in
Wauwquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat moment had ik toen ik in de kantine van mijn vroegere bijbaan een fotoalbumpje meende te bekijken van de baby van de bedrijfsleider.
Baby zag er lief uit. De harige kut van zijn vrouw was even schrikken. Zo op tafel waar 1817 mensen erbij konden.
Sultan Erdogan is toch geweldig? Hoor er altijd zulke goede verhalen over.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mweh. Ik ga voor NL want wil me uitkering nie kwijt eh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Ook gewoon harig he. Fucking nasty. Never forgetje deze.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wauwsowieso shots van die kant bij een bevalling
Ik ben aleviet. Erdogan wil ons dood.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Sultan Erdogan is toch geweldig? Hoor er altijd zulke goede verhalen over.
Lekker backpacken in Azie met Etha, zo werelds ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
In de tijd dat ik de plank wel eens vaker missloeg in het leven was ik op vakantie in Alanya..
Zo'n fotograaf kwam aan, fotoboekje scherpe foto's van stelletjes op het strand, foto naast elkaar, omhelsend, fotootje met kusje en ineens tieten eruit op de volgende pagina en die vriend er heel droog naast
Was echt onverwacht. En best heftig ook.
Oh, zo'n Assad liefhebber. Dus jij ben de bron van de immigratie stroom eigenlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben aleviet. Erdogan wil ons dood.
Google eens op aleviet.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Oh, zo'n Assad liefhebber. Dus jij ben de bron van de immigratie stroom eigenlijk.
Denk wel dat Sultan Erdogan een hele kleine penis heeft. Beetje een paleis bouwen wat groter is dan Versailles, dan moet je haast wel een kleine hebben.
Chinees, Japans, allemaal loempia haha ja togquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Google eens op aleviet.
En daarna alawiet.
Wij van gangbang69 eren haar jaarlijksquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat komt omdat die tussen 6 plankjes ligt, wat is jouw excuus?
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wij van gangbang69 eren haar jaarlijks
WK sukkeltjequote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wij van gangbang69 eren haar jaarlijks
Lekker ja. Echt achterlijk volk is dat altijd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:37 schreef fathank het volgende:
Bohboh wat zijn Feyenoorders toch een dom volk
Gister een groot feest in de stad met een paar duizend Engelsen, niks aan het handje. Maar omdat Jordy Clasie en Pelle bij Southampton voetballen is dat ineens hun tweede clubje ofzo en komen ze de boel weer verzieken.
Wel mooi dat ze door de ME een café ingejaagd werden en aan de achterkant stond de bus al klaar. Iedereen in de tie-rips en op de foto en daarna naar het bureau.
Ja want 3 keer per week een uurtje voetballen heeft ook zoveel te maken met een stelletje eencelligen die hun identiteit koppelen aan een BVOquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:15 schreef stinkie het volgende:
En ziedaar de reden dat mijn kinderen niet op voetbal mogen
Hoe vaak sta je daadwerkelijk langs een voetbalveld?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:24 schreef stinkie het volgende:
Ga eens bij een veld kijken waar die kinderen trainen/spelen. En luister dan eens goed naar de ouders.....
ze mogen kiezen uit de opties die ze krijgen. En daar zit geen voetbal bij. Ik kan ze nog op zo'n goeie club zetten, zodra er een wedstrijd is staan nog nog met dat kutvolk op hetzelfde terrein. Geen idee wat het is, maar zet hele intelligente mensen langs de lijn en er blijft niks van ze over. Oudste boeit het gelukkig niet en de jongste weet ik nog steeds weg te managenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:26 schreef Questular het volgende:
Dan woon je in een tokkie buurt of kom je bij tokkie clubs, hier valt het reuze mee.
Ik vind dat je kinderen zelf moet laten kiezen wat ze willen doen.
ik heb gevoetbald. Pa werkte in betaald voetbal, ouders wonen op spuugafstand van voetbalveld.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe vaak sta je daadwerkelijk langs een voetbalveld?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb gevoetbald. Pa werkte in betaald voetbal, ouders wonen op spuugafstand van voetbalveld.
En ik kan in volle overtuiging zeggen dat ik daar gelukkig nooit meer sta
quote:
maar je gaat wel all-inclusive naar turkije mattie??quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:38 schreef Questular het volgende:
Ik heb 20 jaar bij verschillende clubs hier gespeeld en ik ben er geen tokkie door geworden
vriend ik ga helemaal nergens naar toe dit jaar, de belastingdienst krijgt mijn vakantiegeld.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:41 schreef seto het volgende:
[..]
maar je gaat wel all-inclusive naar turkije mattie??
je bent scherp vandaagquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:41 schreef seto het volgende:
[..]
maar je gaat wel all-inclusive naar turkije mattie??
dat sucks vriendjequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:44 schreef Questular het volgende:
[..]
vriend ik ga helemaal nergens naar toe dit jaar, de belastingdienst krijgt mijn vakantiegeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |