SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierBEASTMODE
Vorige week naar de kapper geweest, daarvoor had ie nog 3 keer zo veel haarquote:
Vreselijk, love itquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:06 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als die kerel van gisteravond deze plaatjes zou zien verdwijnen al zijn problemen als sneeuw voor de zon.
Idd. En dan vaak dat ze nog een error geven ookquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:16 schreef Awesome_ het volgende:
Die ads op mobiel lopen ook helemaal de spuigaten uit he. Echt alles zijn die kutjegrote blokken. Soms zelf 3 onder elkaar.
TR gezetquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:16 schreef Awesome_ het volgende:
Die ads op mobiel lopen ook helemaal de spuigaten uit he. Echt alles zijn die kutjegrote blokken. Soms zelf 3 onder elkaar.
En ik had vorige week nog wel de groetjes gedaan bij die banglabufe namens jou. Flikker dan ook maar op.quote:
banglabufequote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
En ik had vorige week nog wel de groetjes gedaan bij die banglabufe namens jou. Flikker dan ook maar op.
Teddy dwergquote:
Wie is dat?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:38 schreef JackieBrown het volgende:
Zo die Nynke heeft flink wat algemene kennis in dr bolle kopje
Is echt schattig hè.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:06 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als die kerel van gisteravond deze plaatjes zou zien verdwijnen al zijn problemen als sneeuw voor de zon.
Als je meer dan een paar keer per jaar (buiten de spits) met de trein gaat zou ik een dal abonnement nemen. 40% Korting buiten de spits, voor ¤50 per jaar oid. Dat heb je er zo uitgehaald.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:10 schreef Drinky het volgende:
En weer terug.
Kankoe NS fucking ¤20,40 voor enkeltje Schiphol-Eindhoven vieze racisten
ik had studentenov maar aan een Duitse vriend gegeven die dat niet kreeg. Had ik toch niks aan op reis, maar nu weer een eenmalig kaartje moeten aanschaffen en dat is gewoon aids.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je meer dan een paar keer per jaar (buiten de spits) met de trein gaat zou ik een dal abonnement nemen. 40% Korting buiten de spits, voor ¤50 per jaar oid. Dat heb je er zo uitgehaald.
Dit bericht wordt niet gesponsord door de NS.
ik heb 5 maanden geleden mijn vaste stek opgegeven. Gewoon chillen bij ouders. Gratis eten Yolo.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:47 schreef seto het volgende:
tjeh wat moet je dan ook in eindhoven
buiten de randstad wonen LOL
gewoon mijn stang in haar vagijn hoisten nomsayin?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:04 schreef Faeroer het volgende:
Studentchickie zoekt rustige roommate ¤ 560 all-in Den Hagistan 112m2 gedeeld. Snel contract tekenen en dan deadlift platform derin gooien haha ja tog
prima te doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:30 schreef no1uknow het volgende:
he boys kan ik veilig een boterhamzakje met creatine meenemen naar Hongarije?
JNP-1800 http://usa.tiger-corporation.com/01ricecooker/10.htmlquote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:22 schreef DiceMan het volgende:
Hebben jullie bodybuilders zonder vrouwtje gewoon een rijstkoker in de keuken?
Zilvervlies rijst was de aangeraden soort?
hey ossumquote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:22 schreef DiceMan het volgende:
Hebben jullie bodybuilders zonder vrouwtje gewoon een rijstkoker in de keuken?
Zilvervlies rijst was de aangeraden soort?
ja toch ik lig ook weer bij me vader op de slaapkamerquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:58 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb 5 maanden geleden mijn vaste stek opgegeven. Gewoon chillen bij ouders. Gratis eten Yolo.
Waarom zou jequote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:30 schreef no1uknow het volgende:
he boys kan ik veilig een boterhamzakje met creatine meenemen naar Hongarije?
Is dat een man?quote:
Dr Dre. Bij de meesten bekend van z'n koptelefoontjes waarmee hij miljardair is geworden.quote:
waar het hart vol van is...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
haha ik zie piemels op die plaatje
geld is geldquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:14 schreef Beach het volgende:
Is die niet al 55? Veel te oud om nog bezig te zijn met hiphop.
Daarom is het ook wachten wat voor 'n pareltje Dre morgen gaat droppen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:20 schreef Questular het volgende:
Sowieso is nieuwe Hip hop oor aids.
ken je hef? was eens bij een optreden van hemquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:58 schreef seto het volgende:
ik ken kendrick lamar niet eens
ben ik nu cool?
klein beetjequote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:01 schreef Questular het volgende:
Ik heb the Game eens zien optreden op Rock Werchter, hoe cool ben ik nu?
Kun je toch zeggen dat de bench is om te benchen, niet om te curlen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:15 schreef Faeroer het volgende:
Ga weg met dit achterlijke jungle weer dan
Geen grip strength niks
Waarom gebruiken gymbros een bench om hun EZ-bar bicel curl op te rusten na elke rep terwijl ze ziekte dom in de spiegel kijken?
Oprausen ik wil benchen
Daar is dit topic niet groot genoeg voor denk ik om die vraag te beantwoorden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:22 schreef Fripsel het volgende:
Ik lees hier mensen over de warmte en besef me dat ik gewoon onder een fleacedeken ligwhats wrong with me.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:21 schreef seto het volgende:
je hebt het wel tegen iemand die door zijn vriendin uit zijn eigen huis werd gejaagd eh
nee vertelquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:21 schreef kaasplankje het volgende:
heb nog wel iets keihards voor je haha snap je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |