ahh okequote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoofdingrediėnten alleennu de rest
Nee hoor. Maar er gebeurd niet zo veelquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:49 schreef Nizno het volgende:
Nou gezellig hoor
Zit ik hier alleen te kijken naar de rookpan?
haha nee ik kijk mee maar ben ook druk met mijn eigen eten ;pquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:49 schreef Nizno het volgende:
Nou gezellig hoor
Zit ik hier alleen te kijken naar de rookpan?
truequote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar er gebeurd niet zo veel
Eet smakelijkquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:50 schreef LPFAN het volgende:
[..]
haha nee ik kijk mee maar ben ook druk met mijn eigen eten ;p
Dat is of goed, of verschrikkelijkquote:
thnxxquote:
die ligt er uit. gnocci gaat sowieso mis.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is of goed, of verschrikkelijk
Ik hoop hetquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
die ligt er uit. gnocci gaat sowieso mis.
dat gaat inderdaad enorm veel pijn doen morgen..... T zieltje.quote:
Zou zo maar kunnen.. Dat ze dat niet ff zelf gemaakt hebben tussendoorquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:58 schreef Nizno het volgende:
worden ze gesponsord door ferero rocher?
echt op elk bord van elke kandidaat ligt zo'n zakje... ik ga zo maar eens even een lekkere bonbonblock halenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen.. Dat ze dat niet ff zelf gemaakt hebben tussendoor
Magnetron of oven?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:03 schreef Nizno het volgende:
oepsie, koude maaltijden uit de magnetron halen is niet slim.
volgens mij gebruikten ze de magnetronfunctie.... toch?quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
Shirtless spek uitbakken staat niet in mijn top 10 meest snuggere dingen ooit.. Maar het is goed gegaan
Ik mag toch hopen dat ze niet wint. Aan de andere kant... De rest wil ik ook niet zien winnenquote:
haha ja idd ik heb ook geen favo ;pquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze niet wint. Aan de andere kant... De rest wil ik ook niet zien winnen![]()
Dat hen ik bijna nooit. Er is altijd wel iemand favoriet.
you gonna be suprised ;pquote:
ow verrekquote:
zie jequote:
nee ze gingen heel rap iedereen er uit mikken dus het mocht ook wel een keer.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:25 schreef Burner82 het volgende:
Ow, hadden we dat nog niet gehad dit seizoen?
quote:
Frisse saladequote:
ik eet ook saladequote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Frisse saladeKipfilet-blokjes, ijsbergsla-melange (met rode wijnazijn), penne, zilver uitjes, kaasblokjes
Ik heb nog brie liggen, mocht er te weinig kaas in zittenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik eet ook saladealleen ik heb ijsbergsla, spekjes, mozzarella, paprika en mais ;p
haha das ook lekker door salade jaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb nog brie liggen, mocht er te weinig kaas in zitten
ben je ziek?quote:
Mwoa... Heb me helemaal in het zweet getraind weer vandaag (zag eruit alsof ik ui het zwembad kwamquote:
ook wel ees goed voor jequote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mwoa... Heb me helemaal in het zweet getraind weer vandaag (zag eruit alsof ik ui het zwembad kwam). Dus vond het wel tijd voor makkelijk en gezond eten voor de verandering
Daarom, ik ben er toch wat meer op aan het lettenquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:31 schreef Burner82 het volgende:
Ik denk trouwens dat de finale maandag pas is.... ze begonnen dit seizoen ook op een maandag geloof ik.
op vrijdag toch? Dat we ons nog afvroegen of de finale 3 afleveringen zou duren van de vorige?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:31 schreef Burner82 het volgende:
Ik denk trouwens dat de finale maandag pas is.... ze begonnen dit seizoen ook op een maandag geloof ik.
Ik zat ook te twijfelen... Maar morgen is iig niet de finalequote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
op vrijdag toch? Dat we ons nog afvroegen of de finale 3 afleveringen zou duren van de vorige?
Vals spelen mag niet.quote:
ik vind het niet echt valsspelenquote:
Als iedereen zelf de ingrediėnten moet halen, vind ik het nogal flauw als 1 iemand de ene helft haalt, de ander de andere helft, dan alles verdelen.quote:
quote:
wat mistte ik?quote:
ja oke, maar ze verdelen maar 1 ding omdat ze die vergeten waren.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als iedereen zelf de ingrediėnten moet halen, vind ik het nogal flauw als 1 iemand de ene helft haalt, de ander de andere helft, dan alles verdelen.
niks hoor, was in het voorstukje dus komt nog wel ;pquote:
Dan ben je gewoon de lul als je wat vergeet. Dat zouden de andere ook zijn en eruit vliegen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:43 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ja oke, maar ze verdelen maar 1 ding omdat ze die vergeten waren.
ow. ja die stukjes mis ik wel eens vaker omdat ik me dan al instel op niets horen tijdens de reclamesquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:43 schreef LPFAN het volgende:
[..]
niks hoor, was in het voorstukje dus komt nog wel ;p
ja mee eens maar dan vind ik het nog stom van het klikken ;pquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon de lul als je wat vergeet. Dat zouden de andere ook zijn en eruit vliegen.
Weg titel en 100.000 (NZ)dollar. Dus ik begrijp het wel.
Tsja, concurrentievervalsing is nou eenmaal een misdrijf.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:45 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ja mee eens maar dan vind ik het nog stom van het klikken ;p
pas de 30e keer.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:47 schreef Nizno het volgende:
Heuj ik kom hier WGR ontvluchten en dan krijg ik hier concurrentievervalsing om mn oren??
ja ;p die komen er heus wel achterquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
Maar klikken had niet gehoeven, als het op camera staat, weet de jury het ook wel
Sorryquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:47 schreef Nizno het volgende:
Heuj ik kom hier WGR ontvluchten en dan krijg ik hier concurrentievervalsing om mn oren??
3 gerechten maken, iets met krab, iets met inktvis en noedels geloof ik ;pquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:49 schreef Karina het volgende:
Wat moeten ze doen? Ik zat de blizzcon stream te kijkenmaar ik lees de rest daarover morgen wel.
3 gerechten namaken van die gekke kok die er net stond met zn hoedjequote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:49 schreef Karina het volgende:
Wat moeten ze doen? Ik zat de blizzcon stream te kijkenmaar ik lees de rest daarover morgen wel.
Tx. Klinkt niet echt finale-achtig eigenlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:49 schreef LPFAN het volgende:
[..]
3 gerechten maken, iets met krab, iets met inktvis en noedels geloof ik ;p
het is ook geen finale ;pquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Tx. Klinkt niet echt finale-achtig eigenlijk.
er is nog 1 afvalronde he.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Tx. Klinkt niet echt finale-achtig eigenlijk.
fx?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:50 schreef Burner82 het volgende:
Wauw... Wat een FX hebben ze bij masterchef![]()
Special effectsquote:
ah okequote:
Dit valt niet echt meer onder bijna...quote:
bijna? ze loog ook daadwerkelijk. Owww jaaa de vissaus....quote:
Mjah hij trok het er nog uitquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dit valt niet echt meer onder bijna...
Je kwam hier om WGR te ontvluchten, is het niet?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:57 schreef Nizno het volgende:
staat het wel in de regels dat het NIET geruild mag worden dan?
oepsie...... druk aan het meepuffen voor je gevoel?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:58 schreef Burner82 het volgende:
Ik zit nog steeds in spanning.. Mijn zus is aan het bevallen.... (er zou om 5 uur een update komen)
ow ja, maar dit keer zeiden ze het in het programma!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je kwam hier om WGR te ontvluchten, is het niet?
spannend!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:58 schreef Burner82 het volgende:
Ik zit nog steeds in spanning.. Mijn zus is aan het bevallen.... (er zou om 5 uur een update komen)
Nee, dan was ik al dood geweest. gaat niet helemaal goed. Dus de beslissing zou zijn normaal of keizersnede.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
oepsie...... druk aan het meepuffen voor je gevoel?
Denk wel dat er staat dat je geen ingredienten van een ander mag gebruiken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:57 schreef Nizno het volgende:
staat het wel in de regels dat het NIET geruild mag worden dan?
Oe spannend hoor! Toekomstige oomquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:58 schreef Burner82 het volgende:
Peetoom zelfsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk wel dat er staat dat je geen ingredienten van een ander mag gebruiken.
[..]
Oe spannend hoor! Toekomstige oom
Nah, ben ik voor gevraagd hoorquote:
komt nog een opdrachtquote:
ze hebben nog geen zwart aan hequote:
Ja, je kunt moeilijk ineens helft van je kandidaten eruit kieperenquote:
Was het proberen waard natuurlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:01 schreef Nizno het volgende:
hahahaha er gaat dus niemand weg door de ruiling.... jammer kerel.. sukkel
jah, maar de manier waarop vind ik te ver gaan... achterbaks.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Was het proberen waard natuurlijk
Het blijft een spel he. Valsspelers eruit jagen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah, maar de manier waarop vind ik te ver gaan... achterbaks.
Het was dom dat ze ruilden, het was dom dat ze het vertelde, maar om dan zo bewust ook je concurrentie uit willen schakelen en er nog trots op zijn ook vind ik not done
hele goede conversatie toch over bananenbomen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:09 schreef Burner82 het volgende:
Jongste zus is thuis bij mijn ouders... Mijn ma heeft het heel spannend.... Mijn stiefpa heeft het maar over bananenbomen (hij kan niet heel goed tegen stress in de prive-sfeer![]()
)
dat gaat hem niet lukkenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:12 schreef LPFAN het volgende:
en straks hoopt hij dat hij wat krijgt van chelsea
Of steekt hem neerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat gaat hem niet lukkenZe hakt zn vingers er af
daar blijkbaar wel, ik keek er ook al van opquote:
Duif zal wel europees zijn of zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:14 schreef LPFAN het volgende:
[..]
daar blijkbaar wel, ik keek er ook al van op
Daar gaan ze wel vaker mee de boot in.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
Les 1 op de middelbare school in de 1e les van je mentor: EERST ALLES DOORLEZEN
t watjequote:
ze mauwen steeds over tijd, maar ze vergeten dat ze meer tijd krijgen dan er officieel voor staat. Dus gewoon eerst globaal lezen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar gaan ze wel vaker mee de boot in.
Gewoon even niks doen en rustig lezen.
No wrath like that of a woman scornedquote:
Dat was vroeger mijn sig hier.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
No wrath like that of a woman scorned
Ik heb 2 zussen en kom uit een familie waarbij de vrouw altijd de broek aanhad (zelfs mijn oma alquote:
Nou ik zal je vertellen dat de vrouw bijna altijd de broek aan heeft hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb 2 zussen en kom uit een familie waarbij de vrouw altijd de broek aanhad (zelfs mijn oma al)
watje had ze ook nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:19 schreef Nizno het volgende:
en nog erger dan t watje, zij heeft ze niet eens op t bord.. Die zitten nog in de pan zwart te worden.
Hier zijn geen vrouwenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:20 schreef Nizno het volgende:
Hier hebben beide vrouwen de broek aan
klopt, maar zij had ze wel maar niet op t bord...... die sidderen nu nog in de panquote:
Kijk daar heb je het al.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:20 schreef Nizno het volgende:
Hier hebben beide vrouwen de broek aan
ik zou er voor tekenen.quote:
Ik heb er voor getekend... Nu nog een vriendquote:
a recipe for disasterquote:
ik ga voor t vrijgezellenbestaan denk ik.... is me dik 6 jaar prima gelukt.. en nu al 4 met vechtende broeken..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb er voor getekend... Nu nog een vriend
Er is maar 1 ruzie die ik niet zou opbreken... Dat is tussen 2 vrouwelijke geliefden.. No way dat ik daar tussen springquote:
dat laatste hebben we geen last van. Ik ben de enige die in de keuken staat. Is mevrouw te lui voorquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Twee baasjes in huis is sowieso geen goed idee nee. Met zijn 2en in de keuken is ook een ramp
Ik kook ook nooit als ik niet alleen benquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat laatste hebben we geen last van. Ik ben de enige die in de keuken staat. Is mevrouw te lui voor
6 jaar relatie, bijna 6 jaar vrijgezel.. Dus moet bijna wel weer tijd wordenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga voor t vrijgezellenbestaan denk ik.... is me dik 6 jaar prima gelukt.. en nu al 4 met vechtende broeken..
zij ook niet als ze voor ons samen moet koken. Alleen als ik haar onder druk zet.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kook ook nooit als ik niet alleen benVind het niet leuk en kan het daarom ook niet.
de relatie met je rechterhand wordt minder?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
6 jaar relatie, bijna 6 jaar vrijgezel.. Dus moet bijna wel weer tijd worden
Ik doe het heel soms. Iets simpels.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
zij ook niet als ze voor ons samen moet koken. Alleen als ik haar onder druk zet.
We raken teveel aan elkaar gewend....quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
de relatie met je rechterhand wordt minder?
nope. maandag de grote finalequote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:26 schreef Postbus100 het volgende:
Door naar de semi-finals? Oftewel, morgen nog steeds geen finale?
hmm, net als broertjes dusquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
We raken teveel aan elkaar gewend....
Ik weet niet wat broertjes normaal doen met elkaar....quote:
ik zou er voor tekenen.... ow hiervoor ook al...... een goeie baan en vrijgezel zijn....quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:29 schreef Karina het volgende:
Misschien is dit nog wel beter dan winnen. Behalve dan het geld.
ja dat is Brentonquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:29 schreef Nizno het volgende:
was er toen ook niet eens iemand die helemaal geen baan/huis had enzo?
Ik denk dat hij binnen een paar jaar wel meer verdiend heeft dan de winnaar, als die er niks van bakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:29 schreef Karina het volgende:
Misschien is dit nog wel beter dan winnen. Behalve dan het geld.
ow dat was hij...... dan wissik dit eiglijk alquote:
Maar Brenton's smaak en gevoel voor koken heeft hem gered. Hij was ook gewoon de beste. Die heb je nodig in de keukenquote:
idd, beter iemand die heel goed is met smaak dan met hoe het er uit zietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar Brenton's smaak en gevoel voor koken heeft hem gered. Hij was ook gewoon de beste. Die heb je nodig in de keuken
Precies, daar heb je weer andere mensen voor in een keukenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
idd, beter iemand die heel goed is met smaak dan met hoe het er uit ziet
idd ;pquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Precies, daar heb je weer andere mensen voor in een keuken
heren?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:31 schreef Karina het volgende:
Maar goed tot morgen. Ik ga denk ik even waterpolo kijken
En met een baan in het hilton.. denk ik dat ze daar wel voor zorgen...quote:
dat denk ik ook welquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En met een baan in het hilton.. denk ik dat ze daar wel voor zorgen...
Meh, meestal te ongeschoren types erin.quote:
Thnxquote:
Geen idee of dat zwaar is of niet eigenlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Thnxgezonde hollandse jongen van 3.9 kg
Hij heet Tygo (gaan we van uit... volgens zus is er maar 1 manier om het te schrijven, ik ga uit van deze
)
Mijn zus is ongeveer 1.65 en weegt 60 kg (top-sport, dus volledig afgetraind) Dan is bijna 4 kg best wel, euhm, aardigquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee of dat zwaar is of niet eigenlijkEn je schrijft het volgens mij goed hoor. Denk niet dat het Tigo is
van harte gefeliciteerd ome Burner!!!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij heet Tygo (gaan we van uit... volgens zus is er maar 1 manier om het te schrijven, ik ga uit van deze
)
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
)
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mijn zus is ongeveer 1.65 en weegt 60 kg (top-sport, dus volledig afgetraind) Dan is bijna 4 kg best wel, euhm, aardigTiecho, Ticho, Tigo..
Maar Tygo lijkt me meest logische.. En ik vind dat een leuke naam
dit is de halve finale, maandag de finale alleen ik denk dat die in 2 afleveringen gesplitst word, dus dinsdag dan ook nog.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:32 schreef Karina het volgende:
Vanavond de laatste of is er maandag nog een aflevering voor de 'echte' finale?
Oh weer midden in de week met de volgende beginnen dus. Hoop ook op australiequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:34 schreef LPFAN het volgende:
[..]
dit is de halve finale, maandag de finale alleen ik denk dat die in 2 afleveringen gesplitst word, dus dinsdag dan ook nog.
haha iddquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh weer midden in de week met de volgende beginnen dus. Hoop ook op australie
Dit is makkelijk trouwens, als het vies smaakt maakt niet uit, als het er maar heel mooi uitziet
Wat een rare reclamequote:
die tweede er achter aan ook... boneless....... ja die is zonder bones... duh..quote:
was ik sowieso al niet van planquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:06 schreef LPFAN het volgende:
ga nooit naar hollands nieuwe als provider ;p vreselijke klantenservice daar
iddquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:07 schreef Nizno het volgende:
ow en naar Simpel ook niet met die walgelijke reclames
het is dan ook een echte muts.... ze heeft zelfs een n te weinig in dr naam..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:09 schreef Karina het volgende:
Die Anna weet ook niet wat ze wil heJury zegt, het is een matig idee, meteen alles omgooien en dan nog is het niks.
Ik vind ze alledrie niet leuk eigenlijk. Saaie mensen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is dan ook een echte muts.... ze heeft zelfs een n te weinig in dr naam..
Ja maar.. ja maar er zijn nu meer kleinere prijzen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:09 schreef Nizno het volgende:
en als laatste mopperklaagweezeurbericht.... ik win toch nooit wat met de staatsloterij dus daar doe ik ook niet meer aan mee.
Nee die is inderdaad vaag. Maar ik vind de opdracht ook niet heel eenvoudig eigenlijk. Even, onervaren, een kookboek schrijven... Of naja de opzet bepalen. Maar als je dat nog nooit eerder hebt gedaan lijkt me dat behoorlijk pittig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:09 schreef Karina het volgende:
Die Anna weet ook niet wat ze wil heJury zegt, het is een matig idee, meteen alles omgooien en dan nog is het niks.
ja dus en?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar.. ja maar er zijn nu meer kleinere prijzen!
jah dat is waar. als ik uit de 3 mocht kiezen dan is het de kale knakkert.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind ze alledrie niet leuk eigenlijk. Saaie mensen.
Ik hoop stiekem dat die knakker eruit gaat!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind ze alledrie niet leuk eigenlijk. Saaie mensen.
Meer kans om te winnen!quote:
Je kunt het een beetje verwachten dat die opdracht komt, neem aan dat ze het vorige seizoen ook hebben gezien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee die is inderdaad vaag. Maar ik vind de opdracht ook niet heel eenvoudig eigenlijk. Even, onervaren, een kookboek schrijven... Of naja de opzet bepalen. Maar als je dat nog nooit eerder hebt gedaan lijkt me dat behoorlijk pittig.
ja tuulk, ze gooien elke keer de prijs omhoog en je wint minder... Dat wordt niet beter door die kleine prijsjes. Het lijkt goed maar echt niet.quote:
juist niet....quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat die knakker eruit gaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
oehhhhhhh als je die gaat maken wil ik er ook 1 kopen van je.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt het een beetje verwachten dat die opdracht komt, neem aan dat ze het vorige seizoen ook hebben gezien.
Ik zou gewoon een fastfoodkookboek makenEigengemaakte kroketjes, kaassoufflees en zo
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja tuulk, ze gooien elke keer de prijs omhoog en je wint minder... Dat wordt niet beter door die kleine prijsjes. Het lijkt goed maar echt niet.
[..]
juist niet....Ik herhaal ook alleen maar wat ik tijdens de reclames voorbij zie komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
toetjes van mona mogen ze er van mij wel in zettenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:14 schreef LPFAN het volgende:
nou als ik een toetje op een kookboek zie staan koop ik hem lekker niet
Ja maar dat pakje is zelfs raar... dat je rijst 15 minuten moet laten staan of zoquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:17 schreef Karina het volgende:
Ik snap nooit hoe ze in hemelsnaam rijst kunnen verprutsen, dat kan ik zelfs. Op het pakkie kijken hoelang het moet koken, klaar.
weet ik.... ik heb een klaagbui dus ik gromm af en toe ff verder.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik herhaal ook alleen maar wat ik tijdens de reclames voorbij zie komen
Ja dat zat ik me later ook te bedenken...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt het een beetje verwachten dat die opdracht komt, neem aan dat ze het vorige seizoen ook hebben gezien.
Oh dat doe ik altijd braafquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar dat pakje is zelfs raar... dat je rijst 15 minuten moet laten staan of zo
dan plakt het minder.... naar t schijnt..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat doe ik altijd braafWeet niet eens waarom dat moet eigenlijk.
Ik doe dat nooitquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat doe ik altijd braafWeet niet eens waarom dat moet eigenlijk.
Ik doe dan ondertussen wat anders, eigenlijk wel handig die 15 minuten. Kun je in die tijd je vlees bakken of zoquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit
Meer omdat ik het altijd vergeet
ik ook nooit, ik mik het toch altijd door mn bobotisausjequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit
Meer omdat ik het altijd vergeet
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:22 schreef Nizno het volgende:
helaas ana mag door.
Anders beginnen ze er niet mee.
hebben ze wel parachutes mee?quote:
fladder er eens uit?quote:
quote:
the snitch is out.quote:
Alleen daarom had ie al niet naar de finale gemogenquote:
Thnxquote:
leuke naam!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ThnxHeel lief jochie
3.955 kg, 54 cm, nu al grote voeten
Hij heet Tigo trouwens
Ik heb hem nog niet vast gehad, de rest van de familie (mijn ouders, zus en zo) zijn nog iets te veel: wiiieeejjjjj baaabbbyyyyyDus hij wordt al uit het bedje getild, bij oma op de arm, bij opa, bij peettante.... Ik maak dat wel goed als ze uit het ziekenhuis zijn
Jup, gewoon weer het volgende seizoen zo te zien.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:12 schreef LPFAN het volgende:
Volgens de tvgids komt vanaf woensdag weer een seizoen van nieuw zeeland
Duo's is seizoen 5quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:36 schreef Karina het volgende:
OK bij het zoeken naar seizoen 4 mezelf natuurlijk al gespoilderdMaar denk dat ik de naam niet ga onthouden
Dacht namelijk even dat S04 het seizoen was met de duo's en die is pas geleden al uitgezonden. Maar dat is hem iig niet.
Hopelijk slaan ze die dan over en gaan naar 6. Of ze komen met een andere serie (Australie? ) hierna.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Duo's is seizoen 5In het nieuwe/huidige seizoen dat loopt in NZ, is er een verandering in de jury
In NZ is paar weken geleden inderdaad seizoen 6 begonnen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk slaan ze die dan over en gaan naar 6. Of ze komen met een andere serie (Australie? ) hierna.
Oh welk seizoen is er nu aan de gang dan? Of is dat 6?
Flinke verandering zelfs zie ik!
Met een beetje mazzel laten ze dan S06 zienquote:Op maandag 10 augustus 2015 16:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
In NZ is paar weken geleden inderdaad seizoen 6 begonnen.
Best wel ja
Ik hoop het ja. Duo's waren best saai... Enige leuke was de onderlinge ruzie steeds tussen de duo'squote:Op maandag 10 augustus 2015 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel laten ze dan S06 zien
Het concept op zich vond ik eigenlijk wel leuk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik hoop het ja. Duo's waren best saai... Enige leuke was de onderlinge ruzie steeds tussen de duo's
Klopt, maar de uitvoering was uiteindelijk maar mwah mwah...quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Het concept op zich vond ik eigenlijk wel leuk.
huh?quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:13 schreef Burner82 het volgende:
Vandaag eens zo een zak bevroren gesneden paprika gekocht bij de appie. Het smaakt ook nog zelfs
Jupquote:
hmm morgen ff op zoek dan ;p ik eet wat paprika af zo in een week ;pquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jupmaar die verstoppen ze altijd best goed
Ik ook, meestal snij ik dan een heel stoplichtquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:27 schreef LPFAN het volgende:
[..]
hmm morgen ff op zoek dan ;p ik eet wat paprika af zo in een week ;p
das wel heel nice idd! ik heb ook nooit veel nodig dus hou veel over.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ook, meestal snij ik dan een heel stoplichtMaar kheb nu niet zo veel nodig
Dus dan is zo een zak wel ideaalGewoon alle 3 de kleuren erin
http://www.ah.nl/producte(...)a-rood-groen-reepjesquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]
das wel heel nice idd! ik heb ook nooit veel nodig dus hou veel over.
thnx!quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/producte(...)a-rood-groen-reepjes
Yeah, it's nice to be back... I feel great... (doet daar 1 minuut over om dat te zeggenquote:
_quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Yeah, it's nice to be back... I feel great... (doet daar 1 minuut over om dat te zeggen)
![]()
![]()
Ja, handig voor de mensen die alles gemist hebben... Of moeten we nu extra meeleven?quote:
denk het ;pquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, handig voor de mensen die alles gemist hebben... Of moeten we nu extra meeleven?
quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:37 schreef Burner82 het volgende:
Nu weet ik hetAna lijkt op een meid van de middelbare school, die ik toen al niet mocht
![]()
ja iddquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:40 schreef Nizno het volgende:
Hoog tijd dat ze beginnen met de finale, duurt lang zo...
nee, vandaag 2 opdrachten en morgen 2 opdrachten en uitslagquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:41 schreef Postbus100 het volgende:
Zou vandaag ook al de uitslag komen? Ze hebben alweer tien minuten van de uitzendtijd verspild
Porno mag niet op prime-time hequote:Op maandag 10 augustus 2015 18:41 schreef LPFAN het volgende:
hee het stelletje zit niet naast elkaar
En nu de reclame er achteraanquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:43 schreef Karina het volgende:
Eerste stukje maar even wat anders zitten doen dat boeide me niet.
Kom maar op met de opdrachten!
Supercup is niks aanquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:44 schreef Burner82 het volgende:
Barca - sevilla... 1e prijs is al binnen voor barca.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |