ahh okequote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoofdingrediėnten alleennu de rest
Nee hoor. Maar er gebeurd niet zo veelquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:49 schreef Nizno het volgende:
Nou gezellig hoor
Zit ik hier alleen te kijken naar de rookpan?
haha nee ik kijk mee maar ben ook druk met mijn eigen eten ;pquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:49 schreef Nizno het volgende:
Nou gezellig hoor
Zit ik hier alleen te kijken naar de rookpan?
truequote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar er gebeurd niet zo veel
Eet smakelijkquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:50 schreef LPFAN het volgende:
[..]
haha nee ik kijk mee maar ben ook druk met mijn eigen eten ;p
Dat is of goed, of verschrikkelijkquote:
thnxxquote:
die ligt er uit. gnocci gaat sowieso mis.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is of goed, of verschrikkelijk
Ik hoop hetquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
die ligt er uit. gnocci gaat sowieso mis.
dat gaat inderdaad enorm veel pijn doen morgen..... T zieltje.quote:
Zou zo maar kunnen.. Dat ze dat niet ff zelf gemaakt hebben tussendoorquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:58 schreef Nizno het volgende:
worden ze gesponsord door ferero rocher?
echt op elk bord van elke kandidaat ligt zo'n zakje... ik ga zo maar eens even een lekkere bonbonblock halenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen.. Dat ze dat niet ff zelf gemaakt hebben tussendoor
Magnetron of oven?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:03 schreef Nizno het volgende:
oepsie, koude maaltijden uit de magnetron halen is niet slim.
volgens mij gebruikten ze de magnetronfunctie.... toch?quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
Shirtless spek uitbakken staat niet in mijn top 10 meest snuggere dingen ooit.. Maar het is goed gegaan
Ik mag toch hopen dat ze niet wint. Aan de andere kant... De rest wil ik ook niet zien winnenquote:
haha ja idd ik heb ook geen favo ;pquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze niet wint. Aan de andere kant... De rest wil ik ook niet zien winnen![]()
Dat hen ik bijna nooit. Er is altijd wel iemand favoriet.
you gonna be suprised ;pquote:
ow verrekquote:
zie jequote:
nee ze gingen heel rap iedereen er uit mikken dus het mocht ook wel een keer.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:25 schreef Burner82 het volgende:
Ow, hadden we dat nog niet gehad dit seizoen?
quote:
Frisse saladequote:
ik eet ook saladequote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Frisse saladeKipfilet-blokjes, ijsbergsla-melange (met rode wijnazijn), penne, zilver uitjes, kaasblokjes
Ik heb nog brie liggen, mocht er te weinig kaas in zittenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik eet ook saladealleen ik heb ijsbergsla, spekjes, mozzarella, paprika en mais ;p
haha das ook lekker door salade jaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb nog brie liggen, mocht er te weinig kaas in zitten
ben je ziek?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |