SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Willems uit de OP gehaald voelt dinges(hoe heet die ook alweer) zich ook weer voldaanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
geen andere mogelijk op het momentquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
geen andere mogelijk op het momentwas gisteren ook wel van toepassing
![]()
Wel leuk dat we opnieuw beginnen te tellen na gisteren.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
geen andere mogelijk op het moment
Alsof er een nieuwe Era is begonnenOh.![]()
gewoon doorgaan, dit zijn slechts incidenten op weg naar volle gloriequote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk dat we opnieuw beginnen te tellen na gisteren.
Alsof er een nieuwe Era is begonnen![]()
De afgelopen 15 jaar zijn een incidentquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
gewoon doorgaan, dit zijn slechts incidenten op weg naar volle glorieOh.![]()
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De afgelopen 15 jaar zijn een incident
Incidentele film , misschien ook rijp voor deel 2RED ONS HENNIEGOD![]()
Zou graag zien hoe dat nu gaat jaquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Incidentele film , misschien ook rijp voor deel 2
Met die slavenhandelaars in AfrikaScholletje
Oh.![]()
de komende 15 ook al zal je wel een keer of 6-8 kampioen wordenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De afgelopen 15 jaar zijn een incident![]()
Ach ja, achteraf paste Wouters toch beter bij Feyenoord dan bij Ajax.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Incidentele film , misschien ook rijp voor deel 2'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Wouters kon erin stikken bij die halve gek .quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou graag zien hoe dat nu gaat ja
Met die slavenhandelaars in AfrikaScholletje
Arie van Osgod : Na 3 jaar moeten ze weg zijnRED ONS HENNIEGOD![]()
Europees succes > kampioenschapquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
de komende 15 ook al zal je wel een keer of 6-8 kampioen worden
En met succes bedoel ik niet eens perse winst maar minimaal halve finale halenOh.![]()
Brian Laudrup
Een baken van licht in een verder gitzwart seizoen.'Wish I was old and a little sentimental'
Zimling was de nieuwe Woutersquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach ja, achteraf paste Wouters toch beter bij Feyenoord dan bij Ajax.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat een knuppels hebben er toch ook de leiding gehad hèquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wouters kon erin stikken bij die halve gek .
Arie van Osgod : Na 3 jaar moeten ze weg zijn
Oh.![]()
Vergeet het maar, dat is eigenlijk steeds verder wegquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Europees succes > kampioenschap
En met succes bedoel ik niet eens perse winst maar minimaal halve finale halen![]()
Nu hebben we de Nieuwe Laudrup al in huisquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:41 schreef StarGazer het volgende:
Brian Laudrup
Een baken van licht in een verder gitzwart seizoen.Oh.![]()
Met dat hoofd paste Zimling ook beter bij Feyenoord dan bij Ajax.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zimling was de nieuwe Wouters'Wish I was old and a little sentimental'
Paar van die gekken zoemen nog steeds rond de club helaasquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een knuppels hebben er toch ook de leiding gehad hèRED ONS HENNIEGOD![]()
Andersenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu hebben we de Nieuwe Laudrup al in huis
De nieuwe Brian Laudrup
'Wish I was old and a little sentimental'
Als je ziet welke ploegen ons te machtig bleken de laatste jaren is het ook meer hoop dan realistische verwachtingen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vergeet het maar, dat is eigenlijk steeds verder weg
En dat terwijl de potentie er gewoon is om subtop Europa te zijnOh.![]()
z'n broer lijkt me ook wel een aardige trainer voor Ajax maar die zal niet komen vanwege dat belastingconflict wat Ajax overigens verloren heeftquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:41 schreef StarGazer het volgende:
Brian Laudrup
Een baken van licht in een verder gitzwart seizoen.![]()
Wat een seizoen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen zelfs nog leek dat De Jong er iets van kon.
Suarez en Pantelic. Wat een goden'Wish I was old and a little sentimental'
Lekker werken met Dirk en Lexquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Met dat hoofd paste Zimling ook beter bij Feyenoord dan bij Ajax.RED ONS HENNIEGOD![]()
Niet zolang je niet kan doorselecterenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je ziet welke ploegen ons te machtig bleken de laatste jaren is het ook meer hoop dan realistische verwachtingen.
En dat terwijl de potentie er gewoon is om subtop Europa te zijn![]()
Sinds Ajax die advertentie in de krant zette om hem op te sporen voor een naheffing van de belastingdienst acht ik die kans vrij klein ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
z'n broer lijkt me ook wel een aardige trainer voor Ajax maar die zal niet komen vanwege dat belastingconflict wat Ajax overigens verloren heeft'Wish I was old and a little sentimental'
Dat kunnen we wel maar wordt nagelaten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet zolang je niet kan doorselecteren
En als je dan je best speler verkoopt dan versterk je van dat geld meerdere posities zodat je team niet veel minder wordt.
Inventief zijn moet gewoon bij een club als Ajax, PSV, Basel, Rapid Wien, RB Salzburg, Anderlecht etcOh.![]()
85 punten en geen kampioenquote:![]()
Elke week wist je dat we gingen winnen alleen de vraag was met hoeveel. 0-0 thuis tegen Sparta deed ons de das om. Met een debuterende Viergever daar volgens mijOh.![]()
nee kunnen ze niet, en je 2e regel, klinkt heel goed maar je weet zelf dat dat in de praktijk zelden of nooit uitkomt, bij geen enkele clubquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kunnen we wel maar wordt nagelaten.
En als je dan je best speler verkoopt dan versterk je van dat geld meerdere posities zodat je team niet veel minder wordt.
Inventief zijn moet gewoon bij een club als Ajax, PSV, Basel, Rapid Wien, RB Salzburg, Anderlecht etc![]()
Ja of de 1-1 bij NAC of Feyenoord. Maar goed, het voetbal was een stuk leuker, er werd veel meer gescoord en Ajax behaalde een puntenaantal waar Frank alleen maar van kan dromen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
85 punten en geen kampioen![]()
Elke week wist je dat we gingen winnen alleen de vraag was met hoeveel. 0-0 thuis tegen Sparta deed ons de das om. Met een debuterende Viergever daar volgens mij'Wish I was old and a little sentimental'
Die 0-0 met 45 doelpogingenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
85 punten en geen kampioen![]()
Elke week wist je dat we gingen winnen alleen de vraag was met hoeveel. 0-0 thuis tegen Sparta deed ons de das om. Met een debuterende Viergever daar volgens mij![]()
![]()
Mickey die voor open doel mistequote:
'Wish I was old and a little sentimental'
Die mag dat nu doen voor de KNVBquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Maarten Stekelenburg (trainer) die daar ook die 8-jarige kinderen staat uit te kafferenz,on Van Gaaladeptje
RED ONS HENNIEGOD![]()
wat een gek[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
mwah, afzichtelijke wedstrijdquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ja ze doen het dus heel goed jaquote:In gesprek met de NOS zegt de trainer van Ajax dat hij ‘afgang’ een zwaar woord vindt om de eliminatie in Europa mee te duiden. “Maar het was wel heel teleurstellend”, zegt De Boer. Op de vraag waarom hij geen ervaren speler als John Heitinga inzet, als hij hem toch voor handen heeft, zegt De Boer dat ‘de jonge jongens’ het goed doen.
“Zó goed, ze bewijzen eigenlijk dat ze er in horen. Maar gisteren niet, nee. En vorige week hebben we die wedstrijd uiteindelijk ook niet ‘gekilled’.![]()
![]()
Ajax heeft gewoon het geld en de jeugd om het te doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee kunnen ze niet, en je 2e regel, klinkt heel goed maar je weet zelf dat dat in de praktijk zelden of nooit uitkomt, bij geen enkele club
Ze kunnen alleen geen aankopen doenOh.![]()
de jeugd stelt ook weinig voor. Enorme hype. Vergelijk het eens met Bilbao.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon het geld en de jeugd om het te doen.
Ze kunnen alleen geen aankopen doen![]()
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Het komt dus gewoon niet meer goed zo. Hij ziet het gewoon echt niet in dat ze er geen fuck van kunnen.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Die kunnen hun spelers net wat langer houden en hebben vaak gewoon ervaring in de ploeg.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
de jeugd stelt ook weinig voor. Enorme hype. Vergelijk het eens met Bilbao.Oh.![]()
Ook hoger niveau. Noem 1 Nederlandse topper van de laatste 5 jaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kunnen hun spelers net wat langer houden en hebben vaak gewoon ervaring in de ploeg.![]()
Het is dan ook niet voor niks dat Cruijff de opleiding heeft aangepakt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook hoger niveau. Noem 1 Nederlandse topper van de laatste 5 jaar.
En dan kan je wel zeggen dat je na 4 jaar resultaat hoort te zien, maar zoiets zie je pas na een jaar of 10. Als de F'jes en E'tjes van het begin van de revolutie de hele opleiding hebben doorgemaakt onder de Cruijff visie.
Overigens kon Blind gewoon mee bij Manchester United. Geen dragende speler, maar hij kon wel mee in het niveau.Oh.![]()
Nouja Nouri was ook een fenomenaal talent. Inmiddels ook al 18+ en hoor je weinig van. Blind is leuk maar niet meer dan dat.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is dan ook niet voor niks dat Cruijff de opleiding heeft aangepakt.
En dan kan je wel zeggen dat je na 4 jaar resultaat hoort te zien, maar zoiets zie je pas na een jaar of 10. Als de F'jes en E'tjes van het begin van de revolutie de hele opleiding hebben doorgemaakt onder de Cruijff visie.
Overigens kon Blind gewoon mee bij Manchester United. Geen dragende speler, maar hij kon wel mee in het niveau.![]()
Nouri is er fysiek nog niet klaar voorquote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nouja Nouri was ook een fenomenaal talent. Inmiddels ook al 18+ en hoor je weinig van. Blind is leuk maar niet meer dan dat.Oh.![]()
Dat is dan een hele kwalijke zaak.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nouri is er fysiek nog niet klaar voor![]()
Mag het laten zien in de Jupiler League of hij dat gebrek aan fysiek kan compenseren met voetballend vermogen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is dan een hele kwalijke zaak.Oh.![]()
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:51 schreef opperkleurder het volgende:
Frank de Boer net tegen Joep: afgang is een groot woord
RED ONS HENNIEGOD![]()
Frank heeft gelijk, het is en blijft een zeer talentvolle groep.
Maar het is ook wel duidelijk dat je met een groep van gemiddeld 21 jaar tegen zeperds aan gaat lopen.
Vizier weer op AZ.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Waarom verneukt Ajax al die coëfficienten weer
Neemt Ajax de CL niet serieus ofzo, als je fucking Veltman () - zo'n beetje de slechtste verdediger van de Eredivisie, al waren er vorig jaar mensen die beweerden dat hij verder was dan Stefan de Vrij (
![]()
![]()
) - opstelt?
![]()
Syntixquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Neemt Ajax de CL niet serieus ofzo, als je fucking Veltman () - zo'n beetje de slechtste verdediger van de Eredivisie, al waren er vorig jaar mensen die beweerden dat hij verder was dan Stefan de Vrij (
![]()
![]()
) - opstelt?
haha
![]()
Nee, het boeit niemand iets. Maar bij de eerste optie wel meteen verwijderd? Jij laat je kennen zeg. Maar goed, moeilijke avond gehad enzo. Ik snap het wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:30 schreef mokkiemok het volgende:
Willems uit de OP gehaald voelt dinges(hoe heet die ook alweer) zich ook weer voldaan![]()
Bedankt PizzaGeit we zullen het meenemen in onze analysequote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:03 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
) - opstelt?
![]()
Volgende oud-Ajax jeugdspeler is ook weer binnen bij Feyenoord. Half elftal met afgekeurde ex-Ajacieden![]()
Uiteindelijk zijn we allemaal een beetje Ajacied, zelfs in Rotterdam.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ah, ik zie dat inmiddels elke speler in het elftal er geen kut van kan. Laat daar nou net het probleem niet liggen.![]()
Zo is het. Talent genoeg.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, ik zie dat inmiddels elke speler in het elftal er geen kut van kan. Laat daar nou net het probleem niet liggen.
Heb er zin in, hopelijk de kater wegspoelen tegen AZ.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee, talent genoeg. Alleen staan de verkeerde mensen in het veld qua karakter. Balans is totaal zoek.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, ik zie dat inmiddels elke speler in het elftal er geen kut van kan. Laat daar nou net het probleem niet liggen.![]()
Ondertussen mag Feyenoord aankomend weekend weer aantreden met Karsdorp, Kazim en Lex 'The White Stork' Immers waar VVV al een te pittige opgave voor was.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:03 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
) - opstelt?
Maar verder word je tekst serieus genomen.Dit, dus.![]()
En ik vraag me af hoe er op trainingen wordt verdedigd. Ik kan me zo de tyfus schelden op elke van de vijf tegentreffers.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, talent genoeg. Alleen staan de verkeerde mensen in het veld qua karakter. Balans is totaal zoek.![]()
Ho ho, de vloek van Venlo!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ondertussen mag Feyenoord aankomend weekend weer aantreden met Karsdorp, Kazim en Lex 'The White Stork' Immers waar VVV al een te pittige opgave voor was.
Maar verder word je tekst serieus genomen.![]()
Zeker verdedigen is een ervaringsvak. Riedewald is echt een groot talent waar we blij mee mogen zijn maar stond gisteren enkele keren positioneel totaal verkeerd.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik vraag me af hoe er op trainingen wordt verdedigd. Ik kan me zo de tyfus schelden op elke van de vijf tegentreffers.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoe simpel ben je als je denkt dat "ja maar Feyenoord doet het ook slecht" een reactie is op kritiek op Ajax?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ondertussen mag Feyenoord aankomend weekend weer aantreden met Karsdorp, Kazim en Lex 'The White Stork' Immers waar VVV al een te pittige opgave voor was.
Maar verder word je tekst serieus genomen.
Ajax zou zich moeten schamen als Feyenoord het momenteel beter deed dan hen. Alsnog wil dat niet zeggen dat Ajax zich niet enorm voor lul zet Europees en niet voor het eerst de afgelopen jaren.![]()
Hij heeft het over de punten die NL binnen probeert te harken om Europees nog wat voor te stellen. En dan zelf niet Europees spelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe simpel ben je als je denkt dat "ja maar Feyenoord doet het ook slecht" een reactie is op kritiek op Ajax?
Ajax zou zich moeten schamen als Feyenoord het momenteel beter deed dan hen. Alsnog wil dat niet zeggen dat Ajax zich niet enorm voor lul zet Europees en niet voor het eerst de afgelopen jaren.
Dit, dus.![]()
Ajax zou zich altijd moeten schamen als Feyenoord het beter zou doen. Gelukkig komt dat sinds er lucht in een voetbal zit niet meer voor.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe simpel ben je als je denkt dat "ja maar Feyenoord doet het ook slecht" een reactie is op kritiek op Ajax?
Ajax zou zich moeten schamen als Feyenoord het momenteel beter deed dan hen. Alsnog wil dat niet zeggen dat Ajax zich niet enorm voor lul zet Europees en niet voor het eerst de afgelopen jaren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
wordt *quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar verder word je tekst serieus genomen.![]()
Feyenoord heeft het vorig seizoen Europees gezien gewoon prima gedaan hoor, beter dan Ajax. Eerste worden in een poule met Sevilla. Dat ze vervolgens Roma loten is wel weer typisch de pech voor Feyenoord, al wisten ze uit nog knap 1-1 te spelen. Thuis tegen Roma lichtelijk genaaid door de scheids, maar dat is ook weer typisch Feyenoord. Al met al snap ik je reactie dan ook niet zo.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft het over de punten die NL binnen probeert te harken om Europees nog wat voor te stellen. En dan zelf niet Europees spelen.![]()
Hoeveel punten heb je daarmee ook alweer precies binnen geharkt?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord heeft het vorig seizoen Europees gezien gewoon prima gedaan hoor, beter dan Ajax. Eerste worden in een poule met Sevilla. Dat ze vervolgens Roma loten is wel weer typisch de pech voor Feyenoord, al wisten ze uit nog knap 1-1 te spelen. Thuis tegen Roma lichtelijk genaaid door de scheids, maar dat is ook weer typisch Feyenoord. Al met al snap ik je reactie dan ook niet zo.Dit, dus.![]()
Ongeveer 10 coëfficiënten volgens mij, meer dan jouw clubje vorig jaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoeveel punten heb je daarmee ook alweer precies binnen geharkt?![]()
Over 1 seizoen zou dat best eens kunnen. Maar ik denk dat Ajax en PSV in vergelijking met Feyenoord de afgelopen jaren wel net wat belangrijker zijn geweest voor het Nederlandse voetbal in Europa. Dat is ook het hele punt, natuurlijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ongeveer 10 coëfficiënten volgens mij, meer dan jouw clubje vorig jaar.Dit, dus.![]()
Ja, dus? Je kunt zeggen wat je wil, maar Feyenoord verneukt onze coëfficiënt niet dit jaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft het over de punten die NL binnen probeert te harken om Europees nog wat voor te stellen. En dan zelf niet Europees spelen.
Maar nog buiten dat is het nooit zinnig om kritiek te pareren met dat club Y het ook slecht doet. Dat is echt discussieniveau van een kleuter van vijf.
Dat zowel Feyenoord als Ajax het seizoen niet sterk begonnen is lijkt me vrij duidelijk. Ik hoop dat Ajax het in de Europa League kan laten zien en dat PSV zich in de CL goed verweert anders kunnen we ons directe ticket wel vast vaarwel zeggen.
Vinden jullie dat De Boer aan moet blijven? Ik denk persoonlijk dat een andere coach véél meer uit jullie selectie kan halen, want slecht is die echt niet.![]()
The Guardian schrijft over Ajax.
http://www.theguardian.co(...)woe?CMP=share_btn_twquote:AMSTERDAMNED
A shade over 20 years ago, an Ajax side that may as well have been the national team swaggered in to the Ernst Happel Stadium in Vienna and waited 85 minutes to knock Milan off their perch and so claim their fourth European Cup title. Edwin van der Sar was in goal; the defence boasted Michael Reiziger, Danny Blind, Frank Rijkaard and Frank de Boer; Clarence Seedorf and Edgar Davids ran the midfield; Jari Litmanen tucked in behind Ronald de Boer and Finidi George and Marc Overmars bombed up the wings. Nightclub Patrick came on to score the winner; Winston Bogarde, inevitably, remained on the bench keeping everyone’s things safe. Louis van Gaal oversaw the victory that made his side then the fourth most successful European club of all time, masterminding victory over Fabio Capello’s then six-times European champions. All in all, grand old European clubs slugging it out in the grand old style.
Oh Ajax! Last week, the club – one of five teams to have won the European Cup so often as to be allowed to wear a multiple winners badge on their shirt – had to swallow their pride, return to the Ernst Happel in July and face Rapid Vienna to qualify for a tournament they once more or less owned. Putting a brave face on such an embarrassment, manager Frank de Boer promptly named what was virtually an Under-21 side to represent the four-time European champions, and they then let a two-goal lead slip against the 10-man Austrians. Oh Ajax! “Are we the favourites for next week’s game? Of course,” sniffed De Boer afterwards, turning his attentions to the second leg. Oh Frank!
So much did he feel his side were the favourites in Tuesday night’s match that he named more or less the same Under-21 side – the likes of current internationals Johnny Heitinga, Ricardo van Rhijn, Lasse Schöne and Nemanja Gudelj fulfilling the Bogarde role on the bench – and the whole risible rabble lost 3-2 in a ding-dong game that means Ajax went out of Big Cup to the lowliest ranked side in qualifying.
“Earning a spot in [Big Vase] group phase is important,” cheered De Boer afterwards. “[Big Vase] is very important because it is crucial to play in Europe,” he added, continuing to bang that drum very loudly indeed in the hope of drowning out all the noise being made by voluble points to the contrary. Still, he did eventually concede that “this is so sad for Dutch football”, as if his decision to field a side of whelps, whippersnappers and urchins had little to do with that.
And how has Van Gaal reacted to the final humbling of one of Europe’s great clubs, the side at which he started his playing and managerial career, and who he guided to their last European Cup? By giving the glad eye to their keeper Jasper Cillessen, who is no longer European Cup-tied, that’s how. “If Manchester United come with a bid of many, it can be difficult,” sighed De Boer. Oh Ajax![b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Still, he did eventually concede that “this is so sad for Dutch football”, as if his decision to field a side of whelps, whippersnappers and urchins had little to do with that.
A to the fucking MEN!
Lezen Frank, leren en anders ga je maar weg gewoon. Ik ben best fan van je geweest, maar je zwalkt nu zo enorm.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja zie je weer onzin langskomen dat Sinkgraven uit het elftal moet of Bazoer.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, ik zie dat inmiddels elke speler in het elftal er geen kut van kan. Laat daar nou net het probleem niet liggen.
Je grootste talenten eruit gooien jaja
Oh.![]()
Pijnlijk dit.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.theguardian.co(...)woe?CMP=share_btn_tw
[..]Oh.![]()
En waarom niet? Als ze op dit moment niet voldoen en je hebt betere, meer ervaren spelers is dat geen enkel probleem. En dus niet definitief, maar gewoon weer rustig brengen als je het elftal op de rails hebt, zoals het al 100 jaar ging bij Ajax. Een gebalanceerd eerste elftal waar jonkies rustig op de juiste tijd gebracht konden worden. En dus niet met 17 jaar dragende spelers zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zie je weer onzin langskomen dat Sinkgraven uit het elftal moet of Bazoer.
Je grootste talenten eruit gooien jaja
Dus ja, dat is gewoon een prima idee zelfs, de visie waar we de CL mee wonnen. Niet 11 kleuters in het diepe gooien en denken dat het goed komt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Omdat ze de grote talenten zijn en behoefte hebben aan speeltijd. En ik vond Sinkgraven en Bazoer echt niet de slechtste gisteren.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En waarom niet? Als ze op dit moment niet voldoen en je hebt betere, meer ervaren spelers is dat geen enkel probleem. En dus niet definitief, maar gewoon weer rustig brengen als je het elftal op de rails hebt, zoals het al 100 jaar ging bij Ajax. Een gebalanceerd eerste elftal waar jonkies rustig op de juiste tijd gebracht konden worden. En dus niet met 17 jaar dragende spelers zijn.
Dus ja, dat is gewoon een prima idee zelfs, de visie waar we de CL mee wonnen. Niet 11 kleuters in het diepe gooien en denken dat het goed komt.
Ik vond dan een Klaassen veel slechter, deed die wel mee?Oh.![]()
Leuk, maar ik heb behoefte aan een stabiel elftal, niets te maken met gejank van verwende kleuters, met 3 fronten (waar je er met je jeugd al 1 van verneukt hebt) heb je veel spelers nodig en komt iedereen echt wel aan zijn minuten hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze de grote talenten zijn en behoefte hebben aan speeltijd. En ik vond Sinkgraven en Bazoer echt niet de slechtste gisteren.
Ik vond dan een Klaassen veel slechter, deed die wel mee?
Maar met het kleuterklasje van gisteren win je ook niet van Willem 2 nu.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Er is ook wel behoefte aan ervaring natuurlijk. Sowieso had je gewoon een ervaren CV moeten opstellen. We hebben dan Heitinga gehaald, maar aangezien die niet mocht spelen zal De Boer wel geen vertrouwen in hem hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk, maar ik heb behoefte aan een stabiel elftal, niets te maken met gejank van verwende kleuters, met 3 fronten (waar je er met je jeugd al 1 van verneukt hebt) heb je veel spelers nodig en komt iedereen echt wel aan zijn minuten hoor.
Maar met het kleuterklasje van gisteren win je ook niet van Willem 2 nu.
Op de vleugels mag je ook best een wat ervarener vleugelspeler hebben, en geen Schöne die alleen opviel door zijn knotje. Het middenveld vind ik wel gewoon goed in elkaar zitten hoor met Bazoer-Klaassen-Sinkgraven. Normaal gesproken zou Klaassen dan de ervaren rol op zich moeten nemen daar, maar nam gisteren nauwelijks deel aan het spel. Jammer is dat.Oh.![]()
Kan er nog steeds niet bij hoeveel spelers er bij die 1-0 gister binnen een paar seconde in de fout gaan.![]()
-Bazoer die alle tijd heeft maar die bal naar Sinkgraven kopt die met zijn rug naar een inkomende tegenstander staat.
-Sinkgraven duidelijk
-El Ghazi die achter die back aan sjokt
-Riedewald en Veldman die vervolgens echt dramatisch dekken en gewoon weglopen van de spits.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Het lachertje van Europa.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.theguardian.co(...)woe?CMP=share_btn_tw
[..]![]()
Wie moet er dan komen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:26 schreef HeatWave het volgende:
Still, he did eventually concede that “this is so sad for Dutch football”, as if his decision to field a side of whelps, whippersnappers and urchins had little to do with that.
A to the fucking MEN!
Lezen Frank, leren en anders ga je maar weg gewoon. Ik ben best fan van je geweest, maar je zwalkt nu zo enorm.![]()
quote:![]()
Marc Netto en Johan Seniel zullen waarschijnlijk niet verder dan een Jaap Stam, Wim Jonk of wellicht nog een Henk ten Cate komen.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Eén voordeel, Henk doet het gratis.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Marc Netto en Johan Seniel zullen waarschijnlijk niet verder dan een Jaap Stam, Wim Jonk of wellicht nog een Henk ten Cate komen.Oh.![]()
Ik ben eigenlijk bang dat het momenteel niet veel uitmaakt wie er voor deze groep staatquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Marc Netto en Johan Seniel zullen waarschijnlijk niet verder dan een Jaap Stam, Wim Jonk of wellicht nog een Henk ten Cate komen.
Overigens vraag ik mij af of er per definitie iets mis is met Stam/Jonk, we hebben ze immers nog niet aan het werk gezien als hoofdtrainer bij een (top)club![]()
Met Stam/Jonk krijg je wel weer onervaren trainers die weer alle beginnersfouten maken die er maar zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk bang dat het momenteel niet veel uitmaakt wie er voor deze groep staat
Overigens vraag ik mij af of er per definitie iets mis is met Stam/Jonk, we hebben ze immers nog niet aan het werk gezien als hoofdtrainer bij een (top)clubOh.![]()
Het is in ieder geval niet hét antwoord op de situatie. Volgens mij moeten ze gewoon Johan en zijn volgelingen eruit tyfen en snel weer een gezond en reëel beleid invoeren.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk bang dat het momenteel niet veel uitmaakt wie er voor deze groep staat
Overigens vraag ik mij af of er per definitie iets mis is met Stam/Jonk, we hebben ze immers nog niet aan het werk gezien als hoofdtrainer bij een (top)club
Met Stam/Jonk heb je weer een stel dat nog van alles moet leren. Ik denk trouwens nog steeds niet dat FdB hier het (primaire) probleem is. Vervang de Technische staf en koop eens wat normale spelers met dat geld op de bank en dan kan Frank -of zijn vervanger- ook al een stukkie meer.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Forum Opties Forumhop: Hop naar: