Post nummer 97, de derde foto is de buurt. Zijn kleinere kavels dus kleinere huizen. De buurt verderop heeft grotere kavels, daar ga ik villa's bouwen.quote:
Gaaf!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:08 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Post nummer 97, de derde foto is de buurt. Zijn kleinere kavels dus kleinere huizen. De buurt verderop heeft grotere kavels, daar ga ik villa's bouwen.
Nee, nouja, het lijkt me wel leuk op zich... Dus ga 'm sowieso wel aanschaffen. Maar die andere twee zit ik wél op te wachten. Die zullen wel pas als laatste komen of zoquote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:20 schreef Ellatjuh het volgende:
ja precies
deze komende uitbreiding zit ik niet op te wachten
klopt, heb nu ook nog niet alles.\quote:
Hij is tof jaquote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:57 schreef Elvi het volgende:
Ik wacht de review van Lazy Gamer wel af. Dat geeft voor mij altijd een goed beeld van de game.
Je kunt op internet zoeken en vergelijken. Veel goedkoper zijn ze nergens echt, denk ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:13 schreef einschtein het volgende:
Ik speel dus al een tijdje de Sims 4, 'niet gekocht'. Nu wil ik dus best Sims 4 daadwerkelijk kopen, alleen wel zo goedkoop mogelijk, betrouwbaar en dat ie gewoon in Origin komt te staan. Ondanks dat ik een hekel heb aan Origin, in Steam komt ie al helemaal niet.
Maar de DLC's wil ik er dan ook wel bij hebben, sommige dan. Die van werk sowieso, de rest vind ik niet zó.
Iemand tips waar ik het vandaan kan halen? (cheap-ass way)
Ja, klopt. Maar maar ik weet niet welke betrouwbaar zijn, dus dacht misschien iemand hier ervaring er mee heeft.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:46 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Je kunt op internet zoeken en vergelijken. Veel goedkoper zijn ze nergens echt, denk ik.
Die is op het moment nog vrij duur. Maar dat komt ook puur omdat EA een Halloween-discount heeft.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:03 schreef PandaDrop het volgende:
Niet Sims 2 Ultimate Collection spelen.
Nee, ik speel het op Windows 8.1quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:07 schreef Forbry het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ben eigenlijk erg benieuwd of dat spel het onder Windows 10 ook nog goed doet. Weet jij dat toevallig?
quote:AshishKumar
I am feeling proud to chat with you, do you know why?
quote:AshishKumar
Because the way you chat, the way you write. Is Awesome.
Dank voor je reactie. Ik heb een digitale versie. Dat laatste, dat heeft ook betrekking op de CD-versie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:13 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Nee, ik speel het op Windows 8.1
CD-versie van Simcity 4 werkt niet meer door kut-update van Microsoft.![]()
Dus heb je Simcity 4 of Sims 2 gedownload, dus niet op CD of DVD. Dan zou het werken.
Ojah de resolutie kan niet op Full HD en schaduwen worden niet weergegeven.![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:17 schreef einschtein het volgende:
What theVanwege mijn 'kindness' in de chat met een EA-medewerker heb ik nóg een 15% korting coupon gekregen.
[..]
[..]
Eindelijk krijgen ze eens iemand die niet zit te vloeken en tieren in de chat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:17 schreef einschtein het volgende:
What theVanwege mijn 'kindness' in de chat met een EA-medewerker heb ik nóg een 15% korting coupon gekregen.
[..]
[..]
Daar lijkt het inderdaad op.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eindelijk krijgen ze eens iemand die niet zit te vloeken en tieren in de chat?
Dat laatste heeft ook betrekking op Download-versie, helaas.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dank voor je reactie. Ik heb een digitale versie. Dat laatste, dat heeft ook betrekking op de CD-versie?
Met Windows 8.1. of Windows 10?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:15 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Dat laatste heeft ook betrekking op Download-versie, helaas.
Ik heb geen Windows 10.quote:
O.k., dan had ik je verhaal toch wel goed begrepen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:32 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ik heb geen Windows 10.
Op Windows 8.1 komt dit probleem wel voor.
Sims 2 is niet onbespeelbaar ofzo.
maximale resolutie is 1600x1200, maar niemand heeft zo'n scherm.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:38 schreef Forbry het volgende:
[..]
O.k., dan had ik je verhaal toch wel goed begrepen.
Niet onspeelbaar is op zich mooi, maar "de resolutie kan niet op Full HD en schaduwen worden niet weergegeven" klinkt toch niet zo heel erg fijn...
Heb nog ff verder lopen speuren en het lijkt erop dat Windows 10 geen (onoplosbare) problemen zal geven...
In principe zou dat ook niet mogen, omdat W8 en W10 dezelfde basis hebben als besturingssysteem. Wat wel zou kunnen is dat als je iets onder W8 hebt geïnstalleerd en vervolgens de upgrade naar W10 doet, dat het dan niet correct werkt, maar als je dan datgene opnieuw installeert onder W10 zou dat het probleem wel moeten oplossen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:38 schreef Forbry het volgende:
[..]
O.k., dan had ik je verhaal toch wel goed begrepen.
Niet onspeelbaar is op zich mooi, maar "de resolutie kan niet op Full HD en schaduwen worden niet weergegeven" klinkt toch niet zo heel erg fijn...
Heb nog ff verder lopen speuren en het lijkt erop dat Windows 10 geen (onoplosbare) problemen zal geven...
Dat idee had ik al en gelukkig maar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:42 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
maximale resolutie is 1600x900
Full HD is 1920x1080.
Er zijn oplossingen op internet te vinden om alsnog naar Full HD te krikken.
Heb je het nu over Sims 2? Want volgens mij had niemand nog 1920x1080 toen dat spel uitkwam.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:42 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
maximale resolutie is 1600x1200, maar niemand heeft zo'n scherm.![]()
![]()
Full HD is 1920x1080.
Er zijn oplossingen op internet te vinden om alsnog naar Full HD te krikken.
Niet de consumenten, ik ook niet trouwens.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je het nu over Sims 2? Want volgens mij had niemand nog 1920x1080 toen dat spel uitkwam.
Dan is het toch op zich wel logisch dat die optie er niet tussen zit. Althans dat vind ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:45 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Niet de consumenten, ik ook niet trouwens.
Klopt, W8 en W10 zijn in de basis zo'n beetje hetzelfde en wat je zegt klinkt me dan ook heel logisch in de oren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In principe zou dat ook niet mogen, omdat W8 en W10 dezelfde basis hebben als besturingssysteem. Wat wel zou kunnen is dat als je iets onder W8 hebt geïnstalleerd en vervolgens de upgrade naar W10 doet, dat het dan niet correct werkt, maar als je dan datgene opnieuw installeert onder W10 zou dat het probleem wel moeten oplossen.
Waarschijnlijk omdat het spel ook niet getest is op 1920x1080.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is het toch op zich wel logisch dat die optie er niet tussen zit. Althans dat vind ik.
Mijn huidige laptop heeft wel full HD 1920x1080
Ik ben er ook geen expert in hoor. Alles wat ik weet, heb ik ook maar weer via via vernomen. Eerst had ik een PC met W7 en toen had ik geen behoefte aan W8. Helaas ging mijn PC stuk, dus laptop gekocht en daar stond al standaard W8 op. Toen kwam de melding dat je gratis kon upgraden naar W10. Eerst was ik daar wat huiverig over. Ik had zoiets van. Ik ben nu wel gewend aan W8, ik hoef niet per se over naar W10. Uiteindelijk toch gedaan en heb eigenlijk geen problemen met games ondervonden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Klopt, W8 en W10 zijn in de basis zo'n beetje hetzelfde en wat je zegt klinkt me dan ook heel logisch in de oren.
Voor mij is dat hele W8 vs W10-verhaal echter niet zo relevant, want ik heb zelf op dit moment W7 nog als besturingssysteem
Voor W7 moest ik volgens mij ook aanpassingen doen om het Full HD te krijgen...
Daarom geen oude spellen op een nieuwe monitor spelen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:51 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het spel ook niet getest is op 1920x1080.
Je hebt gemerkt als je een resolutie toepast via een text-bestand of third party-laucher,
dat het GUI (tabblad met knopjes) distorted/vervormd eruit ziet. Want PC-monitors waren vroeger smaller dan nu.
Daar heeft Nvidia aan gedacht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom geen oude spellen op een nieuwe monitor spelen.
Kan je wel uitzetten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:57 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Daar heeft Nvidia aan gedacht.
[ afbeelding ]
Het is alleen op de PC waar ondere andere dus ook TS2 op staat, dat ik W7 nog gebruik, maar ik zit er dus over na te denken om (ook met die PC) over te stappen op W10. Dit met TS2 is/was één van de voorbeelden van dingen die me toch tegenhouden/tegenhielden...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen expert in hoor. Alles wat ik weet, heb ik ook maar weer via via vernomen. Eerst had ik een PC met W7 en toen had ik geen behoefte aan W8. Helaas ging mijn PC stuk, dus laptop gekocht en daar stond al standaard W8 op. Toen kwam de melding dat je gratis kon upgraden naar W10. Eerst was ik daar wat huiverig over. Ik had zoiets van. Ik ben nu wel gewend aan W8, ik hoef niet per se over naar W10. Uiteindelijk toch gedaan en heb eigenlijk geen problemen met games ondervonden.
Dat kan ik me voorstellen. Ik zou het wel eens kunnen testen voor je om TS2 op mijn laptop te installeren en kijken wat dat doet. Moet dan alleen even kijken wanneer ik daar tijd en zin voor heb. Wordt dan sowieso enkel het basisspel zonder uitbreidingen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:00 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het is alleen op de PC waar ondere andere dus ook TS2 op staat, dat ik W7 nog gebruik, maar ik zit er dus over na te denken om (ook met die PC) over te stappen op W10. Dit met TS2 is/was één van de voorbeelden van dingen die me toch tegenhouden/tegenhielden...
Heel lief aangeboden, waardeer het en dank je wel, maar is niet nodig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik zou het wel eens kunnen testen voor je om TS2 op mijn laptop te installeren en kijken wat dat doet. Moet dan alleen even kijken wanneer ik daar tijd en zin voor heb. Wordt dan sowieso enkel het basisspel zonder uitbreidingen.
ook goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
Heel lief aangeboden, waardeer het en dank je wel, maar is niet nodig.Ik heb zelf namelijk ook nog wel een laptop waar ik eea op zou kunnen testen en daar had ik ook al over na zitten denken.
Ik zie wel, van wat ik inmiddels zo her en der gelezen heb, heb ik überhaupt niet meer zo het idee dat W10 problemen gaat geven met dit spel.
Ja, beter schieten ze op met die update.quote:
Ja toch?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, beter schieten ze op met die update.
Nee, ik zie hem vanzelf op Origin verschijnen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:51 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ja toch?
Eerst zeiden ze in november en nu komt het pas in december. Heb je al gepreorderd?
Nee, ik preorder nooit. Koop ze pas wanneer ze al verschijnen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, ik zie hem vanzelf op Origin verschijnen.P
Jij wel?
Heeft TS4 nog geen Seizoenen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:12 schreef roos94 het volgende:
Ik vind het zo stom dat het altijd zonnig/lekker weer is
Dat komt pas veeeeeeel later.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft TS4 nog geen Seizoenen?
Oh, dan hoef ik 'm dus nog niet aan te schaffen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:30 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat komt pas veeeeeeel later.
Niet als je geduldig bent, nee. Maar de hele game later in een keer kopen kost een fortuin.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dan hoef ik 'm dus nog niet aan te schaffen.
Ziet er leuk uit! Ben benieuwdquote:
http://www.boosharticles.(...)ne-ps4-release-date/quote:Op donderdag 19 november 2015 12:57 schreef satecl het volgende:
Komt The Sims 4 ook nog naar PS4 of WiiU ?
Ja, met name die nieuwe stad.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:57 schreef satecl het volgende:
Komt The Sims 4 ook nog naar PS4 of WiiU ?
waarmee?quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:29 schreef DjinN het volgende:
Hoi, is er iemand hier die me kan helpen ???
Ik heb diverse alle uitbreidingen gekocht en geïnstalleerd.quote:
Maak een back-up van je downloads (dus kopieer de map even ergens anders naartoe), start dan het spel zonder je downloadmap. Als dat goed gaat, zet je map weer terug en start dan weer op.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:36 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik heb diverse alle uitbreidingen gekocht en geïnstalleerd.
Nu heb ik de game gestart, maar kreeg ik een melding dat ik mijn Custom Content niet kon gebruiken. Heb ik de game afgesloten, en weer opnieuw gestart. Maar nu krijg ik dat venstertje niet meer te zien dat je krijgt als je CC hebt geïnstalleerd. Enig idee hoe ik dat kan fixen?
Ah! Je moet het aanzetten! Dat verklaart een hoop. Even uitdokteren hoequote:Op zaterdag 5 december 2015 21:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maak een back-up van je downloads (dus kopieer de map even ergens anders naartoe), start dan het spel zonder je downloadmap. Als dat goed gaat, zet je map weer terug en start dan weer op.
Overigens is er sinds de laatste update wel iets veranderd; je moet de custom content 'aan' zetten. Maar ik heb nog niet ge-update dus ik weet niet hoe
Ik krijg 'm vandaag ook binnen. Voor 35 euro via bol.com. Is voor 't eerst dat Bol goedkoper is dan de andere verkooppunten.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:38 schreef Hexxenbiest het volgende:
Vandaag!![]()
Ik heb de code al voor ¤33,-
Een klein beetje goedkoper dan bij EA. Maar aan de trailers te zien zeker waard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2015 16:18:03 ]![]()
Net via Origin voor ¤15 (kerstaanbieding) de Outdoor Retreat gamepack gekocht.
En via GameKeys4All voor ¤20 de key voor Get Together
Ze zijn nu aan het downloaden (gaat erg traag hier op de externe wifiversterker), ben benieuwd straks
Fuck the EBU.![]()
heb gister beleef het samen toch maar gekocht.
leuk kerstkadootjeWie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst![]()
Heb hem ook binnen via gamekeys4allquote:Op donderdag 24 december 2015 02:55 schreef Moira. het volgende:
Net via Origin voor ¤15 (kerstaanbieding) de Outdoor Retreat gamepack gekocht.
En via GameKeys4All voor ¤20 de key voor Get Together
Ze zijn nu aan het downloaden (gaat erg traag hier op de externe wifiversterker), ben benieuwd straks
.
[ Bericht 4% gewijzigd door King_Merc op 26-12-2015 17:20:34 ]![]()
Nice! Ik had idd ook via paypal betaaldquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:59 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Heb hem ook binnen via gamekeys4all
.Netjes! Hoe heb je dat gefixt?quote:Op donderdag 24 december 2015 10:50 schreef mschol het volgende:
gisteren voor 35 euro zowel Get to work als Spooky stuff, kitchen stuff en outdoor retreat gescoordFuck the EBU.![]()
Jongens ik doe mee
Ben begonnen heb een pool van 1x1 meter met lamp en ben bezig de vrouw van de buurman aan t afpakken.
Iemand tips?![]()
Ik ben zelf nooit weg van accessoirepakketten maar ik vind deze er wel leuk uit zien. Even wachten op wat meer nieuwtjes en plaatjes van mede-forummers (ander forum).quote:Gewoon normaal doen ja.![]()
Nou... Hel op aarde... Na maanden ben ik mn game aan t updaten, wil t opstarten:foutmelding. Downloads eruit gehaald: hij doet t. Dus nu ben ik mn 1537 downloads in groepjes weer aan het terugzetten in de hoop dat ik er zo achterkom in welke download de fout zit
Edit: ah ik ben erachter... per ongeluk een sims 3 download ertussenUiteraard kwam ik m pas tegen in de laatste groep downloads.
[ Bericht 24% gewijzigd door Elvi op 08-01-2016 20:51:02 ]![]()
via kinguin.net kunnen scoren.. er zijn kennelijk 2 packs beschikbaar met daarin 3 stuff packs/expansionsquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice! Ik had idd ook via paypal betaald
[..]
Netjes! Hoe heb je dat gefixt?1500 downloads? damn... wat download jij allemaal?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:07 schreef Elvi het volgende:
Nou... Hel op aarde... Na maanden ben ik mn game aan t updaten, wil t opstarten:foutmelding. Downloads eruit gehaald: hij doet t. Dus nu ben ik mn 1537 downloads in groepjes weer aan het terugzetten in de hoop dat ik er zo achterkom in welke download de fout zit
Edit: ah ik ben erachter... per ongeluk een sims 3 download ertussenUiteraard kwam ik m pas tegen in de laatste groep downloads.
![]()
![]()
Teveelquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:06 schreef mschol het volgende:
1500 downloads? damn... wat download jij allemaal?Ik geef Tumblr de schuld
De review van Movie Stuff is trouwens uit!
![]()
Ik heb vanmorgen twee huizen gedeeld in de Gallery. 68 keer gedownload tot nu toe en 3 volgers rijker! Had het niet verwacht![]()
![]()
Die heb ik al gekocht. Leuke toevoeging voor bij Beleef Het Samen. Kun je De Film-fanaten Club maken of zoietsquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
TeveelIk geef Tumblr de schuld
De review van Movie Stuff is trouwens uit!![]()
![]()
Dacht ik tot op het eind toch even dat-ie zou vergeten Ralph te ontdoen van een ledemaatquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
TeveelIk geef Tumblr de schuld
De review van Movie Stuff is trouwens uit!
Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Ik ga deze stuff pack denk ik wel kopen. De eerste stuff pack die me wel leuk lijkt en dan vooral door de hippie-achtige items.![]()
Ik heb een vraag. Ik heb de beleef het samen uitbreiding wel maar naar het werk nog niet. Maakt dat uit? (Dan bedoel ik kun je dan bijvoorbeeld bepaalde dingen niet bij beleef het samen?).
Ik ga de filmpakket ook nog kopen. Griezelige items en keukendingen komen later wel. Moet helaas helemaal overnieuw beginnen want heb de laptop opnieuw geïnstalleerd. Balen. Maar ja niks aan te doen
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |