Ja, beter schieten ze op met die update.quote:
Ja toch?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, beter schieten ze op met die update.
Nee, ik zie hem vanzelf op Origin verschijnen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:51 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ja toch?
Eerst zeiden ze in november en nu komt het pas in december. Heb je al gepreorderd?
Nee, ik preorder nooit. Koop ze pas wanneer ze al verschijnen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, ik zie hem vanzelf op Origin verschijnen.P
Jij wel?
Heeft TS4 nog geen Seizoenen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:12 schreef roos94 het volgende:
Ik vind het zo stom dat het altijd zonnig/lekker weer is
Dat komt pas veeeeeeel later.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft TS4 nog geen Seizoenen?
Oh, dan hoef ik 'm dus nog niet aan te schaffen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:30 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat komt pas veeeeeeel later.
Niet als je geduldig bent, nee. Maar de hele game later in een keer kopen kost een fortuin.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dan hoef ik 'm dus nog niet aan te schaffen.
Ziet er leuk uit! Ben benieuwdquote:
http://www.boosharticles.(...)ne-ps4-release-date/quote:Op donderdag 19 november 2015 12:57 schreef satecl het volgende:
Komt The Sims 4 ook nog naar PS4 of WiiU ?
Ja, met name die nieuwe stad.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:57 schreef satecl het volgende:
Komt The Sims 4 ook nog naar PS4 of WiiU ?
waarmee?quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:29 schreef DjinN het volgende:
Hoi, is er iemand hier die me kan helpen ???
Ik heb diverse alle uitbreidingen gekocht en geïnstalleerd.quote:
Maak een back-up van je downloads (dus kopieer de map even ergens anders naartoe), start dan het spel zonder je downloadmap. Als dat goed gaat, zet je map weer terug en start dan weer op.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:36 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik heb diverse alle uitbreidingen gekocht en geïnstalleerd.
Nu heb ik de game gestart, maar kreeg ik een melding dat ik mijn Custom Content niet kon gebruiken. Heb ik de game afgesloten, en weer opnieuw gestart. Maar nu krijg ik dat venstertje niet meer te zien dat je krijgt als je CC hebt geïnstalleerd. Enig idee hoe ik dat kan fixen?
Ah! Je moet het aanzetten! Dat verklaart een hoop. Even uitdokteren hoequote:Op zaterdag 5 december 2015 21:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maak een back-up van je downloads (dus kopieer de map even ergens anders naartoe), start dan het spel zonder je downloadmap. Als dat goed gaat, zet je map weer terug en start dan weer op.
Overigens is er sinds de laatste update wel iets veranderd; je moet de custom content 'aan' zetten. Maar ik heb nog niet ge-update dus ik weet niet hoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |