In The End, Behind Blue Eyes. Kom je uit op 02-03.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, maar je had t over paar jaar doorpakken. 1 jaar dus.
In the End was hier een hit 01-02. Dat weet ik heel zeker want dat is mijn tijd.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In the End is winter 00-01, Behind Blue Eyes heeft niks meer met nu metal te maken. Het was toen echt wel zo'n beetje over, de hype.
Kwam vlak na Crawling op TMF/MTV, dat waren ook hits. Die nakomers in hitlijsten heb ik geen boodschap aan.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In the End was hier een hit 01-02. Dat weet ik heel zeker want dat is mijn tijd.
Ja weet ik veel wat er voor mijn tijd op TMF kwamquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kwam vlak na Crawling op TMF/MTV, dat waren ook hits. Die nakomers in hitlijsten heb ik geen boodschap aan.
http://www.kindamuzik.net(...)ken-music-hell/1303/quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Even nakijken wanneer ze toen in HMH speelden (was nog kort na de opening), toen waren beiden nummers al bekend.
Zegt natuurlijk weinig. Zou het ook niet doen bij de 90's denk ik.quote:
Ja maar.... maar... toen was ik 7.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
http://www.kindamuzik.net(...)ken-music-hell/1303/
Freakfolk is meer richting Devendra Banhart en Joanna Newsom; alt.country is meer richting Wilco. Mumford & Sons kwamen pas veel later...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedoel je daarmee dingen als Mumford and Sons? Dat is een beetje een Nu-metal discussie denk ik. Damien Rice was natuurlijk al langer groot, maar ik denk dat de definitieve overname van de radio door die muziek 2010-2011 was, natuurlijk met als voorloper dat album van M&S uit 09.
oh ja, nouja dat zijn toch vrij marginale genres natuurlijk. Dan zou ik eerder over alt folk in zijn geheel spreken eigenlijk en alles op een hoop gooien. En dan kom ik toch vooral uit op die Canadese indie scene in eerste instantie rondom BSS, en Wilco ook welquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:00 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Freakfolk is meer richting Devendra Banhart en Joanna Newsom; alt.country is meer richting Wilco. Mumford & Sons kwamen pas veel later...
Jan Wayne's gonna move yaquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:02 schreef Divje het volgende:
Wat ik me van die tijd herinner zijn de Cascada's, Rob Mayth, Special D, Pulsedriver, Baracuda en Groove Coverage.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jan Wayne's gonna move ya
Of dit:
Allemaal die Duitse EDM die ik benoemde, voor mij wel de meest duidelijk onderscheidende 00's muziek.
Ik heb vroeger heul veul Future Trance van het net gepluktquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:08 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb nog veel van die Future Trance verzamel albums op een hdd ergens
En idd, heel veel ervan was Duits, of nog verder richting het Oosten.
Nog wat namen die in me opkomen zijn DJ Dean, Alex Megane, Rocco, Megara vs. DJ Lee, Sven-R-G vs. Bass-T, Tune Up en Bangbros
De namen ken ik allemaal wel, maar ik weet onvoldoende om er muziek aan te verbinden. Daarvoor heb ik echt iemand nodig die er meer van weet die ik ken.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:08 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb nog veel van die Future Trance verzamel albums op een hdd ergens
En idd, heel veel ervan was Duits, of nog verder richting het Oosten.
Nog wat namen die in me opkomen zijn DJ Dean, Alex Megane, Rocco, Megara vs. DJ Lee, Sven-R-G vs. Bass-T, Tune Up en Bangbros
Prachtig die cd'squote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb vroeger heul veul Future Trance van het net gepluktMoet nog wel ergens hebben staan.
Paar voorbeeldjesquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De namen ken ik allemaal wel, maar ik weet onvoldoende om er muziek aan te verbinden. Daarvoor heb ik echt iemand nodig die er meer van weet die ik ken.
die eerste ken ik vrij goed ja. The KLF-genotquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Prachtig die cd's
[..]
Paar voorbeeldjes
Drop the Bass was ook zo'n fijn nummer, al werd die later wel verneuktquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die eerste ken ik vrij goed ja. The KLF-genot
Leuk weetje: 1 van die gasten van Driftwood is nu een grote naam in de hardstylescene. Zoek maar op Adaro als je interesse hebt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jan Wayne's gonna move ya
Of dit:
Allemaal die Duitse (volgens mij ook echt allemaal uit Duitsland, op Driftwood na misschien) EDM die ik benoemde, voor mij wel de meest duidelijk onderscheidende 00's muziek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |