https://nl.wikipedia.org/wiki/Diafra_Sakhoquote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vertelde Everse bij FC Rijnmond. Gaat om deze: https://en.wikipedia.org/wiki/Mamadou_Sakho
Eh, ja, diequote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Diafra_Sakho
Bedoel je denk ik?
Nu je het zegt, kan me daar nog wel wat van herinneren. Als je er in Engeland 10 maakt in 23 wedstrijden kan je hier een ware sensatie worden lijkt me
Ja, prima spelertje voor ze. Zou ook van Vilhena een goede keus zijn denk ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:05 schreef satecl het volgende:
Als ik AZ was, zou ik lekker voor Vilhena gaan. Prima opvolger van Gudelj, en is niet duur.
Dat is wel doodzonde...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eh, ja, die. Oeps. Maar inderdaad. Maar ja, Geel had liever Kazim Kazim
Ja, dat lijkt me op zich prima inderdaad.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:07 schreef satecl het volgende:
Om Elia helemaal over te halen overweegt de club hem een deel van de transfersom te geven als hij daadwerkelijk straks weer een stap zet naar een grotere competitie.
Goeie constructie. Daarmee motiveer je ook de speler om te presteren.
1,5 miljoen verdient aan Boetius, 1 miljoen ervan als salaris naar onze Elia, wat een toptransferstwitter:KuipTalk twitterde op woensdag 05-08-2015 om 10:01:05Elia at #SaintsFC compared to Boëtius at Feyenoord last season. (per 90 minutes) http://t.co/6bbcJoJ7jx reageer retweet
Als je die statistieken bekijkt dan is Elia absoluut een forse vooruitgang ten opzichte van Boetiüs, als je bedenkt dat genoemde statistieken van Elia in de Premier League zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:10 schreef Scrummie het volgende:
1,5 miljoen verdient aan Boetius, 1 miljoen ervan als salaris naar onze Elia, wat een toptransferstwitter:KuipTalk twitterde op woensdag 05-08-2015 om 10:01:05Elia at #SaintsFC compared to Boëtius at Feyenoord last season. (per 90 minutes) http://t.co/6bbcJoJ7jx reageer retweet
Nee hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als je die statistieken bekijkt dan is Elia absoluut een forse vooruitgang ten opzichte van Boetiüs, als je bedenkt dat genoemde statistieken van Elia in de Premier League zijn.
Waarom vindt je van niet?quote:
Tuurlijk ga je er op vooruit man.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als je die statistieken bekijkt dan is Elia absoluut een forse vooruitgang ten opzichte van Boetiüs, als je bedenkt dat genoemde statistieken van Elia in de Premier League zijn.
Van mij mag hij best meeprofiteren van een eventuele transfersom over een jaar. Zou al heel blij zijn als hij het zo goed doet dat we na een jaar een transfersom kunnen opstrijken.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk man.
Boetius bakte er geen reet van.
Elia gaat genot worden. Al zitten er wel wat addertjes onder het gras qua transfersom en eventuele doorverkoop mocht hij het goed doen.
Drenthe heeft echt nog nooit wat gepresteerd hè.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:29 schreef Elan het volgende:
Nu alleen Drenthe nog polsen voor de linksback wat een genot zou dat zijn.
En wat een kracht met Drenthe - Elia vs Nelom - Boetius.
Maar V Geel zal dat wel niet aandurven.
Van Geel gaat weer proberen recht te praten wat krom is.twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 05-08-2015 om 10:28:36Martin van Geel heeft laten weten na het sluiten van de transferdeadline te willen praten. Het huidige spelersbeleid vraagt om uitleg. reageer retweet
Lekkerquote:De onderhandelingen tussen Feyenoord en ADO Den Haag over Michiel Kramer verlopen stroef. ADO Den Haag wil meer geld dan de 1,5 miljoen waarmee ze eerder met FC Banyas akkoord gingen, en Feyenoord heeft geen toenadering meer gezocht.
De club van de Rotterdamse spits was eerder in deze transferperiode akkoord met de club uit het Midden-Oosten voor dat bedrag. Maar nu de competitie bijna begint wil de club uit de Residentie meer geld, bevestigen bronnen rondom de club.
Kramer is eigenlijk de enige spits in de selectie van Henk Fraser. Kramer ziet zelf een komst naar Feyenoord wel zitten. Volgens het Algemeen Dagblad heeft hij zelfs al een persoonlijk akkoord bereikt met de Rotterdamse club.
Hij heeft 40+ wedstrijden bij Real Madrid gespeeld. Noem dat maar niksquote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Drenthe heeft echt nog nooit wat gepresteerd hè.
Snap niet dat zijn naam nog naar boven komt.
Wel, Kazim en Achahbar.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, want ze hebben geen alternatieven...
Drenthe wil toch absoluut niet op de linksbackpositie spelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft 40+ wedstrijden bij Real Madrid gespeeld. Noem dat maar niks
Premier League gespeeld alles.
Als hij het even op zijn heupen krijgt is het echt een geweldenaar. Nog een seizoen met fucking Nelom brengt je sowieso geen stap verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |