SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Volgens mij heeft Marc last van pedofilie. Hij trekt alleen maar geld uit voor jonge jongens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:11 schreef Mani89 het volgende:
Het wordt inderdaad tijd dat Marc zijn spaarvarken stukslaat. Niet alleen domineren op het veld, maar ook op de transfermarkt.![]()
Raped by wien dus[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Beetje beschamende vertoning... Na 45 min sta je met één been in de volgende ronde... En de volgende 135 min verneuk je het.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.![]()
Ajax uitgeschakeld.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Goed gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:21 schreef KingRoland het volgende:
ik vond Rapid wie(n)? leuke woordgrapWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik denk dat je iets op het spoor bent Dirk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Marc last van pedofilie. Hij trekt alleen maar geld uit voor jonge jongens.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rapid sterk gedaan, zo eerlijk moeten we ook zijn.
In Riedewald en Gudelj zie ik het wel zitten. Milik was ook prima.
Ghazi vandaag heel heel matig. Sinkgraven ook, maar die was in de uit wedstrijd juist erg goed. Tete sowieso top![]()
![]()
Laten we gewoon landelijk ophouden met voetbal jongens.. We kunnen er geen kut van. Laten we gaan darten, hockeyen of iets met ijs. Zij we nog goed in!![]()
![]()
![]()
Darten is geen sport.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:24 schreef ha_n het volgende:
Laten we gewoon landelijk ophouden met voetbal jongens.. We kunnen er geen kut van. Laten we gaan darten, hockeyen of iets met ijs. Zij we nog goed in!![]()
![]()
Bedankt voor je medeleven Cavaliers, ik spreek namens heel Ajax dat we nu volop onze laatste Nederlandse hoop PSV zullen aansporen in de Champions League.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat een hoerentent is Ajax geworden zeg. 100% te wijten aan beleid en trainer.
Natuurlijk falen de spelers op het veld, die zijn namelijk KUT zoals we allemaal gezien hebben vorig jaar. Verkeerde aankopen, verkeerde opstellingen, geen/verkeerde wissels.
Mislukt seizoen, nu al, tijd voor conclusies trekken Frank en Marc.....A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hadden we nou maar voor Louis gekozen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zelfs Mighty Mike is beter als Veltman. Wat een dramaverdediger is dit?
Bestuur en technisch hart moet kei en keihard oprotten. 0.0 progressie in 5 jaar. Met het geld van de champions league hadden we al 4 jaar kunnen bouwen. Aankoopbeleid is om te huilen.
#EXITFRANK #EXITMARC #EXITCRUIJFF![]()
Haha maar wel 4x op rij kampioen met deze trainer. Dat is altijd zo makkelijk als t ff minder gaat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:24 schreef HeatWave het volgende:
Wat een hoerentent is Ajax geworden zeg. 100% te wijten aan beleid en trainer.
Natuurlijk falen de spelers op het veld, die zijn namelijk KUT zoals we allemaal gezien hebben vorig jaar. Verkeerde aankopen, verkeerde opstellingen, geen/verkeerde wissels.
Mislukt seizoen, nu al, tijd voor conclusies trekken Frank en Marc.....![]()
'Het mag niet" aldus Frank.
DOE HET DAN OOK NIET HOERENJONG!!!!A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dit was zo voorspelbaar.![]()
Frank de Boer moet lekker wieberen. Waardeloze, overschatte trainer die Ajax Europees niet verder kan helpen. Altijd de mindere in KO rondes
Oh.![]()
ff minder .quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha maar wel 4x op rij kampioen met deze trainer. Dat is altijd zo makkelijk als t ff minder gaat.
grappenmakerRED ONS HENNIEGOD![]()
Bedankt Mani, met jouw steun zie ik de Champions League een stuk rooskleuriger tegemoet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt voor je medeleven Cavaliers, ik spreek namens heel Ajax dat we nu volop onze laatste Nederlandse hoop PSV zullen aansporen in de Champions League.![]()
Standaard teksten altijdquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:27 schreef HeatWave het volgende:
'Het mag niet" aldus Frank.
DOE HET DAN OOK NIET HOERENJONG!!!!
"Mag niet op dit niveau". Welk niveau? Rapid Wien kan er ook helemaal geen klote vanOh.![]()
Precies, als Frank met het team als Real Madrid speelt dan wint ie ook alles.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:27 schreef Buitendam het volgende:
Frank de Boer kan niet veel doen aan de fouten van die kleuterklas.![]()
4 keer kampioen, true, maar met veel mazzel. Laatste jaar was het slechtste Ajax ooit en als je dan denkt dat dat magisch wel goed komt ben je zwakzinnig als trainer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha maar wel 4x op rij kampioen met deze trainer. Dat is altijd zo makkelijk als t ff minder gaat.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja, ff minder. Vorig seizoen gewoon 2e geworden. Spel was niet best, maar het uiteindelijke resultaat ook weer niet heel dramatisch.quote:![]()
Inderdaad. Ze doen het af als een incident, maar je krijgt in 180 minuten gewoon 5 goals om je oren van Rapid.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Standaard teksten altijd
"Mag niet op dit niveau". Welk niveau? Rapid Wien kan er ook helemaal geen klote vanDit, dus.![]()
In de voorbeschouwing hoorde ik dat ze bij Ajax weer helemaal enthousiast zijn geraakt door Mike van der Hoorn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:26 schreef Ooku het volgende:
Zelfs Mighty Mike is beter als Veltman. Wat een dramaverdediger is dit?
Bestuur en technisch hart moet kei en keihard oprotten. 0.0 progressie in 5 jaar. Met het geld van de champions league hadden we al 4 jaar kunnen bouwen. Aankoopbeleid is om te huilen.
#EXITFRANK #EXITMARC #EXITCRUIJFF
Oh.![]()
Sowieso, ze hebben het zelf verneukt door niets te kopen dat er echt toe doet, op Gudlelj na, en die stel je dan niet op. Dan spoor je echt niet.
Vorige week na rood moet je Heitinga brengen die rust brengt, de zooi tot kalmte maant. Maar nee.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
17 punten achterstand is belachelijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ff minder. Vorig seizoen gewoon 2e geworden. Spel was niet best, maar het uiteindelijke resultaat ook weer niet heel dramatisch.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
"Niet best"quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ff minder. Vorig seizoen gewoon 2e geworden. Spel was niet best, maar het uiteindelijke resultaat ook weer niet heel dramatisch.
Gewoon afgrijselijk slecht. En dat was het dat jaar daarvoor ook al. En als PSV dit jaar weer gewoon constant is weer ruim erachter.Oh.![]()
Nu krijg je ook de 2-3 tegen omdat ze in volledige euforie verder ballen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:29 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso, ze hebben het zelf verneukt door niets te kopen dat er echt toe doet, op Gudlelj na, en die stel je dan niet op. Dan spoor je echt niet.
Vorige week na rood moet je Heitinga brengen die rust brengt, de zooi tot kalmte maant. Maar nee.Dit, dus.![]()
Spel is al jaren droevigquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ff minder. Vorig seizoen gewoon 2e geworden. Spel was niet best, maar het uiteindelijke resultaat ook weer niet heel dramatisch.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die goals waren echt schrijnend. Mocht er gewoon dwars doorheen lopen, niemand die wat doet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze doen het af als een incident, maar je krijgt in 180 minuten gewoon 5 goals om je oren van Rapid.Oh.![]()
Die Gudelj loopt ook een deukie op hoor.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Nee, omdat Frank de blunder maakt om met 3 ipv 4 kutverdedigers te spelen. Ik zei letterlijk, dit gaat de 2-3 opleveren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nu krijg je ook de 2-3 tegen omdat ze in volledige euforie verder ballen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hij had wel weer met 4 man achterin moeten gaan spelen na de 2-2 jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, omdat Frank de blunder maakt om met 3 ipv 4 kutverdedigers te spelen. Ik zei letterlijk, dit gaat de 2-3 opleveren.Oh.![]()
Gek zeg, als je brandhout hebt, daar ervaring voor terughaalt en dan brandhout opstelt. Veltman kost je eigenlijk in zijn eentje de CL, top beslissing Frankquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die goals waren echt schrijnend. Mocht er gewoon dwars doorheen lopen, niemand die wat doet..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Echt niets mis mee, NOS ging meteen na de pot 10 min reclame doen, ik zit nu gewoon naar intervieuws te kijken.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Op dat moment moet je wel. Alles of niks als je met 2-1 achter staat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, omdat Frank de blunder maakt om met 3 ipv 4 kutverdedigers te spelen. Ik zei letterlijk, dit gaat de 2-3 opleveren.Dit, dus.![]()
Ach nu komt van der Hoorn of Heitinga erin denk ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gek zeg, als je brandhout hebt, daar ervaring voor terughaalt en dan brandhout opstelt. Veltman kost je eigenlijk in zijn eentje de CL, top beslissing Frank.
Dan ga je er nog meer op achteruit, en dat is echt heel erg triest.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: