Ajax werd vorig seizoen op heel teleurstellende wijze nummer twee van de competitie. Het korps van Frank de Boer kreeg veel kritiek te verduren na een lamlendig seizoen qua spel, eigenlijk heel beleid. Er is 'geïnvesteerd' in de selectie: Mitchell Dijks is teruggehaald van Willem II, John Heitinga keert na vele omzwervingen terug op 't oude nest, de fysiek sterke Nemanja Gudelj wordt voor zes miljoen naar Amsterdam gehaald (voorlopig op de reservebank), Amin Younes is gehaald ter concurrentie voor El Ghazi. De onbetwiste toptransfer is natuurlijk Yaya Sanogo. Die wordt voor een jaar gehuurd van Arsenal. Topscorer in wording.quote:Toine van Peperstraten presenteert de allereerste Champions League-avond voor SBS 6. Hij praat op woensdag 29 juli de voorrondewedstrijd van Ajax tegen Rapid Wien aan elkaar. Dat heeft de tv-zender laten weten. Jan Joost van Gangelen, de tweede Champions League-presentator van SBS 6, verzorgt op dinsdag 4 augustus de presentatie van de return in de Amsterdam ArenA. Op beide dagen schuift Ronald de Boer aan voor analyses en doet Leo Oldenburger het commentaar.
Wytse van der Goot is de verslaggever voor de interviews aan het veld, waarop Ajax zich net als landskampioen PSV hoopt te plaatsen voor de poulefase van de Champions League.
Op beide speeldagen komt de gehele uitzending vanuit de stadions. Pas als er meerdere wedstrijden per avond getoond en nabesproken kunnen worden, verhuizen de presentatoren en de analytici naar de studio in Hilversum.
Daar ging weer een dode kitten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:34 schreef Vasion het volgende:
Dit geeft als Feyenoord zijnde weer hoop.
Klopt, maar ik had het over de competitie. Als je zooo je man laat vrijlopen. Ai ai ai.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
juist niet, nu komen we helemaal nooit meer CL in
Hij heeft te weinig kwaliteit, zal altijd middelmaat blijvenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:38 schreef Euroknallertje het volgende:
Hopen dat Fischer weer een leuk seizoen gaat draaien
Echte fanquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wist niet dat het al begonnen was
quote:
Gelukkig heeft Ajax nog goede spelers die de ernstige middelmaat van Feyenoord overstijgen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had het over de competitie. Als je zooo je man laat vrijlopen. Ai ai ai.
Wereldtopper zal het niet worden, maar voor Ajax kan ie wel van grote waarde zijn als die in goeden doen is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij heeft te weinig kwaliteit, zal altijd middelmaat blijven
Dat hoort erbij, niet zo lopen mekkerenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:40 schreef ForzaMilan het volgende:
Al die mensen die komen trollen omdat Ajax achterstaat.
Omdat ze geen handbalploeg zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Waarom kan Ajax nou nooit eens normaal ingooien? Is áltijd balverlies.
Moeten ze maar leren voetballenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:40 schreef ForzaMilan het volgende:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:40 schreef ForzaMilan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jullie spelen Europees tegen wie?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:40 schreef Rickertman96 het volgende:
Rapid Wien, prima loting, is te pakken
Niet altijd voor de tegenstander zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:40 schreef ForzaMilan het volgende:
Prikkelbaaaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
En jullie spelen Europees tegen wie?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Ik kijk geen 1 tegen 100.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
Ik zit ook al lachend op de bank me te bedenken hoe hard Milan gaat floppenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jullie? Voor wie ben ik?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Moet nog geloot wordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Sked bossquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zit ook al lachend op de bank me te bedenken hoe hard Milan gaat floppen
Niks mis met het uitlachen van arrogante knaapjes.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:40 schreef ForzaMilan het volgende:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zit ook al lachend op de bank me te bedenken hoe hard Milan gaat floppen
Fokkers met met het optimisme met Dora the explorer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:40 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik zit ook met dubbele gevoelensquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:43 schreef Wicky15 het volgende:
Ik weet niet of ik dit nou leuk moet vinden.
Kan je net zo goed ook Foutman, Riedevalt en rustige Tete verkopenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:37 schreef Euroknallertje het volgende:
Heitinga erin voor Veltman En Schöne erin voor Sinkgraven. En verkoop Sinkgraven ook maar meteen
Ik dacht slechts dat je een zondagavondspelshowfapper (drie keer woordwaarde) was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:44 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent met miljoenenjacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is nog jong hoor! En een talentje!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als je zooo je man laat vrijlopen. Ai ai ai.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:44 schreef Euroknallertje het volgende:
Snap niet waarom iedereen hier Fischer nou meteen afschrijft. In z'n eerste seizoen was hij van grote waarde en bij z'n eerste paar wedstrijden na z'n rentree vorig jaar speelde hij ook gewoon goed.
Hoe was hij voor zijn blessure?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:44 schreef Euroknallertje het volgende:
Snap niet waarom iedereen hier Fischer nou meteen afschrijft. In z'n eerste seizoen was hij van grote waarde en bij z'n eerste paar wedstrijden na z'n rentree vorig jaar speelde hij ook gewoon goed.
Heeft ie al genoeg kliks en kijks?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:44 schreef riazop het volgende:
[..]
Hij is nog jong hoor! En een talentje!
Daar gaat het niet om: Het gaat om zijn "restwaarde"quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij heeft te weinig kwaliteit, zal altijd middelmaat blijven
Dat kan al niet meer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:46 schreef Rickertman96 het volgende:
Ach PSV gaat het net zo slecht doen als Ajax
Oeps.. Liet me even meeslepen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:45 schreef gniffie het volgende:
[..]en wel gelijk sinkie afschrijven. Gekkie
En dan word je nog vastgezet in een peniskooi ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:46 schreef HighVolume het volgende:
dit voelt alsof je vriendin geneukt wordt door een ander en je MOET blijven kijken![]()
denk ik zo
Rommedahl is niet meerquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:47 schreef Shreyas het volgende:
Waarom is de rechterkant helemaal leeg?
Ze zijn nog JONG hoor!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Snap het niet, waarom heeft niemand maar ook niemand een beetje flair?
Ben je al naar de McDonalds?quote:
Overmars, Jonk en Frank beslissen democratisch of een speler wordt gekocht hoorquote:
Daarom juist, dan moet je juist wat flair hebben. Helemaal geen pit, niks wat dan ook lijkt op een gewillige speler dat dingen durft. Zo slap, zo saai alle 11quote:
Jonk denkt daar heel anders overquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
Overmars, Jonk en Frank beslissen democratisch of een speler wordt gekocht hoor
Jonk heeft uiteindelijk het gelijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jonk denkt daar heel anders over
Daarom 2vs 1, Jonk en de Ajax fans huilen. Frankie en Gudelj/Vd Hoorn/Sigthorsson blijquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jonk denkt daar heel anders over
Schwab zit op de tribune andersquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is tijd voor een type Bouaouzan.
Louis van Gaal kliekjequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
Daarom 2vs 1, Jonk en de Ajax fans huilen. Frankie en Gudelj/Vd Hoorn/Sigthorsson blij
Nouri > Sinkgravenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jonk heeft uiteindelijk het gelijk.
klinkt als elke Ajax fanquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij dacht, deze winnen we toch wel en in het stadion kom ik toch nooit.
Natuurlijk niet. Zo talentje van 19 is vooral heel beschroomd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom juist, dan moet je juist wat flair hebben.
Passen is bij Ajax in de meeste gevallen terug naar de keeper.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:51 schreef bombmannl het volgende:
El Ghazi mag ook wel een keer passen ipv 2 man proberen te passeren. Hele aanvallen temporiseren op deze manier
Sinkgraven is best een lekker spelertje hoorquote:
Meer in de rug.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik dacht dat Gudelj eindelijk de badboy zou zijn, lekker vol erop, durf etc
Gast lijkt alsof ie een zware gay parade achter de rug heeft
WTF
Gudelj speelt niet eensquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:51 schreef Doublepain het volgende:
WTF
Lestiennequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:51 schreef Doublepain het volgende:
WTF
Nouri is veel slimmer dan die boerenzoonquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Sinkgraven is best een lekker spelertje hoor
Heb je ook met afgrijzen vernomen van Vurts blessure>quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Sinkgraven is best een lekker spelertje hoor
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:51 schreef bombmannl het volgende:
El Ghazi mag ook wel een keer passen ipv 2 man proberen te passeren. Hele aanvallen temporiseren op deze manier
Asl El Ghazi passt, heeft ie voor 1 september zijn droomtransfer niet. Hij MOET risico's nemen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:51 schreef bombmannl het volgende:
Veltman ook , die maakt fouten van een juniorquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Muv sikgraven is jeugd sterkhouder.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je ook met afgrijzen vernomen van Vurts blessure>
Niet uit te houden ook in die zweetbak. Afgelopen weekend stikheet daar en het was maar 23 graden buiten ofzo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste supporters gaan vast naar de parkeerplaats, anders staan ze met de rust in de file
Ik weet niet waar dit vandaan komt maar de hele jeugd zit constant te falen. Tete, Veltman en Riedewald en Sinkraven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
Daarom 2vs 1, Jonk en de Ajax fans huilen. Frankie en Gudelj/Vd Hoorn/Sigthorsson blij
Daarop afschuivenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:54 schreef riazop het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Jongens van 20 of mannen van 27?
Ajax 0-2quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Vraagje voor de Ajacieden. Is dit Ajax 1 of Ajax 2?
Dan had Ajax het jeugdrecord niet gehad en was De Boer niet ingedektquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:54 schreef Aresje het volgende:
[..]
Met Van Der Hoorn en Gudelj was dit niet gebeurt.
dit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax verneukt ff de coefficentie, bedankt
Ajax 0-2quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd de C'tjesquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Liefst Veltman.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:56 schreef gniffie het volgende:
Ff rood pakken en we gaan DOORRRRRRRRRRRRR
de boer ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:56 schreef tralalala het volgende:
Klaassen zal ook nog wel even snel een ander Engels clubje uitzoeken, dit gaat hem niet worden.
Niet op SBS iigquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:57 schreef byah het volgende:
Vroeger werd dit niet eens uitgezonden, toch?!?!
Zit restwaarde op jongen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:56 schreef Sunri5e het volgende:
Veltman, Dijks, Tete en Sinkgraven zijn wel pareltjes zeg.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:56 schreef Enchanter het volgende:
Ik schakel net in , is het weer FC oogaids of is de tussenstand geflatteerd ?
En iedereen maar zeggen dat het een goede aankoop isquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:57 schreef bombmannl het volgende:
Sinkgraven speelt echt een zaadpot staat verdedigend helemaal niet zijn man
Net of er in de komende 10 jaar een Eredivisie club kan overwinteren in de CL .quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Uiteindelijk verliezen alle clubs uit de Eredivisie met deze uitslag.
Behalve PSV, die krijgen 6Mquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Nee hoor, wij verloren met 1-3quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Op het middenveld ook niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:58 schreef superniger het volgende:
Ook gewoon 0 ervaren spelers in de verdediging.
Rickertquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:57 schreef Rickertman96 het volgende:
Rapid Wien, prima loting!11!!!
Moet te doen zijn!11!!!
Onzin. Hij is nog JONG!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:57 schreef bombmannl het volgende:
Sinkgraven speelt echt een zaadpot staat verdedigend helemaal niet zijn man
Laatste voorronde EL nogquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:58 schreef MPC60 het volgende:
Mogen ze nog EL in of is het over en sluiten voor Ajax?
Krijgen nog een kans.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:58 schreef MPC60 het volgende:
EL playoffsquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:58 schreef MPC60 het volgende:
Voorronde EL dacht ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:58 schreef MPC60 het volgende:
En die moeten volgens jaar als kampioen al play-offs spelen omdat landen als Zwitserland ons hebben ingehaald.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behalve PSV, die krijgen 6M
En het jongste elftal ooit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:59 schreef Rickertman96 het volgende:
Gelukkig is Ajax de gezondste club van Europa.
Wat heb je er aan als je niet doorgaat, terwijl andere clubs wel met geld smijten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:59 schreef Rickertman96 het volgende:
Gelukkig is Ajax de gezondste club van Europa.
het is over en uit EL nemen ze toch niet serieusquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:58 schreef MPC60 het volgende:
Het is al begonnenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:59 schreef HighVolume het volgende:
na 25 jaar bewust de eredivisie te volgen en Ajax altijd te kijken ga ik nu toch echt dit seizoen overslaan.
Mijn god wat zijn wj diep maar dan ook diep gezonken.![]()
![]()
![]()
![]()
Vanmiddag kocht ik een notebook. Het was geweldig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kondigde dit al aan vanmiddag.
Niemand speelt graag onder Frankie de Boer lijkt mijquote:
Preciesquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat heb je er aan als je niet doorgaat, terwijl andere clubs wel met geld smijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |