Louis van Gaal kliekjequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
Daarom 2vs 1, Jonk en de Ajax fans huilen. Frankie en Gudelj/Vd Hoorn/Sigthorsson blij
Nouri > Sinkgravenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jonk heeft uiteindelijk het gelijk.
klinkt als elke Ajax fanquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij dacht, deze winnen we toch wel en in het stadion kom ik toch nooit.
Natuurlijk niet. Zo talentje van 19 is vooral heel beschroomd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom juist, dan moet je juist wat flair hebben.
Passen is bij Ajax in de meeste gevallen terug naar de keeper.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:51 schreef bombmannl het volgende:
El Ghazi mag ook wel een keer passen ipv 2 man proberen te passeren. Hele aanvallen temporiseren op deze manier
Sinkgraven is best een lekker spelertje hoorquote:
Meer in de rug.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik dacht dat Gudelj eindelijk de badboy zou zijn, lekker vol erop, durf etc
Gast lijkt alsof ie een zware gay parade achter de rug heeft
WTF
Gudelj speelt niet eensquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:51 schreef Doublepain het volgende:
WTF
Lestiennequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:51 schreef Doublepain het volgende:
WTF
Nouri is veel slimmer dan die boerenzoonquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Sinkgraven is best een lekker spelertje hoor
Heb je ook met afgrijzen vernomen van Vurts blessure>quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Sinkgraven is best een lekker spelertje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |