Net of er in de komende 10 jaar een Eredivisie club kan overwinteren in de CL .quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Uiteindelijk verliezen alle clubs uit de Eredivisie met deze uitslag.
Behalve PSV, die krijgen 6Mquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Nee hoor, wij verloren met 1-3quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Op het middenveld ook niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:58 schreef superniger het volgende:
Ook gewoon 0 ervaren spelers in de verdediging.
Rickertquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:57 schreef Rickertman96 het volgende:
Rapid Wien, prima loting!11!!!
Moet te doen zijn!11!!!
Onzin. Hij is nog JONG!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:57 schreef bombmannl het volgende:
Sinkgraven speelt echt een zaadpot staat verdedigend helemaal niet zijn man
Laatste voorronde EL nogquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:58 schreef MPC60 het volgende:
Mogen ze nog EL in of is het over en sluiten voor Ajax?
Krijgen nog een kans.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:58 schreef MPC60 het volgende:
EL playoffsquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:58 schreef MPC60 het volgende:
Voorronde EL dacht ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:58 schreef MPC60 het volgende:
En die moeten volgens jaar als kampioen al play-offs spelen omdat landen als Zwitserland ons hebben ingehaald.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behalve PSV, die krijgen 6M
En het jongste elftal ooit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:59 schreef Rickertman96 het volgende:
Gelukkig is Ajax de gezondste club van Europa.
Wat heb je er aan als je niet doorgaat, terwijl andere clubs wel met geld smijten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:59 schreef Rickertman96 het volgende:
Gelukkig is Ajax de gezondste club van Europa.
het is over en uit EL nemen ze toch niet serieusquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:58 schreef MPC60 het volgende:
Het is al begonnenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:59 schreef HighVolume het volgende:
na 25 jaar bewust de eredivisie te volgen en Ajax altijd te kijken ga ik nu toch echt dit seizoen overslaan.
Mijn god wat zijn wj diep maar dan ook diep gezonken.![]()
![]()
![]()
![]()
Vanmiddag kocht ik een notebook. Het was geweldig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kondigde dit al aan vanmiddag.
Niemand speelt graag onder Frankie de Boer lijkt mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |