abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Games zaterdag 8 augustus 2015 @ 18:18:58 #251
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_155018953

Wellicht nog het kijken waard, mochten mensen het gemist hebben.

Elite Controller vanaf minuut 30, nieuwe Xbox One UI/Dashboard vanaf minuut 47
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_155019010
Eindelijk een chatpad. Meteen gepre-ordered. Kan ik eindelijk de YouTube app en andere searches weer fatsoenlijk gebruiken.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_155021071
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 18:16 schreef Racerblade het volgende:
Vier nieuwe tracks van Forza 6 bekendgemaakt, daarmee is de volledige tracklist bekend:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus geen Suzuka, geen Tsukuba, geen Mugello. :'(
De track die ik al een tijd mis is Maple valley :'(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 19:45:47 #254
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_155021637
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 18:16 schreef Racerblade het volgende:
Vier nieuwe tracks van Forza 6 bekendgemaakt, daarmee is de volledige tracklist bekend:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus geen Suzuka, geen Tsukuba, geen Mugello. :'(
Geen Twin Ring Motegi ;( Dit wordt helemaal niks ;(

Dat ze Yas Marina eruit slopen. Wat een kutcircuit is dat zeg :r
Half bezopen is weggegooid geld.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 20:20:51 #255
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_155023090
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 19:45 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Geen Twin Ring Motegi ;( Dit wordt helemaal niks ;(

Dat ze Yas Marina eruit slopen. Wat een kutcircuit is dat zeg :r
Die vind ik nog best ok eigenlijk, beter dan :r Laguna :r Seca :r
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_155025578
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 20:20 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Die vind ik nog best ok eigenlijk, beter dan :r Laguna :r Seca :r
Je mag hier niet posten Flosje, je bent van de Foute Kant. Met je Driveclub. En je Gran Turismo. Bah. Viespeuk.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  Redactie Games zaterdag 8 augustus 2015 @ 21:49:04 #257
206706 crew  Racerblade
pi_155026752
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 20:20 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Die vind ik nog best ok eigenlijk, beter dan :r Laguna :r Seca :r
Serieus, van alle Amerikaanse tracks die erin zitten kies je die? Da's het mooiste circuit dat op dat hele continent ligt, man. ;(
  zondag 9 augustus 2015 @ 01:14:55 #258
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_155034464
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 19:29 schreef DJ_ het volgende:

[..]

De track die ik al een tijd mis is Maple valley :'(
Ik begrijp sowieso niet waarom ze die focus zo erg leggen op echte tracks terwijl die fictieve tracks vaak veel leuker EN mooier zijn.

Ook klote dat die gigantische Japanse berg (met de originele Japanse bomen!!!) er niet meer in zit. Gewoon heerlijk om 20 km achter elkaar te kunnen rijden in een schitterende omgeving, zonder dat het rondjes zijn.
pi_155034523
quote:
99s.gif Op zondag 9 augustus 2015 01:14 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik begrijp sowieso niet waarom ze die focus zo erg leggen op echte tracks terwijl die fictieve tracks vaak veel leuker EN mooier zijn.

Ook klote dat die gigantische Japanse berg (met de originele Japanse bomen!!!) er niet meer in zit. Gewoon heerlijk om 20 km achter elkaar te kunnen rijden in een schitterende omgeving, zonder dat het rondjes zijn.
Mee eens, de meeste fictieve tracks waren geniaal in oudere delen.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155038151
quote:
99s.gif Op zondag 9 augustus 2015 01:14 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik begrijp sowieso niet waarom ze die focus zo erg leggen op echte tracks terwijl die fictieve tracks vaak veel leuker EN mooier zijn.

Ook klote dat die gigantische Japanse berg (met de originele Japanse bomen!!!) er niet meer in zit. Gewoon heerlijk om 20 km achter elkaar te kunnen rijden in een schitterende omgeving, zonder dat het rondjes zijn.
doen ze eens de originele tracks, is het weer niet goed ...
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 9 augustus 2015 @ 10:28:27 #261
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_155039351
quote:
6s.gif Op zondag 9 augustus 2015 07:09 schreef Pheno het volgende:

[..]

doen ze eens de originele tracks, is het weer niet goed ...
:6 :P
  Redactie Games zondag 9 augustus 2015 @ 11:26:58 #262
206706 crew  Racerblade
pi_155040125
quote:
99s.gif Op zondag 9 augustus 2015 01:14 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik begrijp sowieso niet waarom ze die focus zo erg leggen op echte tracks terwijl die fictieve tracks vaak veel leuker EN mooier zijn.

Ook klote dat die gigantische Japanse berg (met de originele Japanse bomen!!!) er niet meer in zit. Gewoon heerlijk om 20 km achter elkaar te kunnen rijden in een schitterende omgeving, zonder dat het rondjes zijn.
Mooier, ja. Maar leuker? Forza heeft zo veel fictieve tracks gehad waarbij normaal racen gewoon onmogelijk was. Al die fictieve tracks die ze introduceerden in Forza 3 waren nutteloos. Camino Viejo, Iberian en Ladera waren allemaal tracks waar clean inhalen onmogelijk is geworden door het trackdesign, en dat is een hele prestatie voor een game als Forza. De enige goede fictieve tracks die ze gemaakt hebben zijn naar mijn mening Maple Valley, Sunset Peninsula en New York, en laten die er allemaal niet in zitten nu.
  zondag 9 augustus 2015 @ 12:02:56 #263
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_155040845
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 11:26 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Mooier, ja. Maar leuker? Forza heeft zo veel fictieve tracks gehad waarbij normaal racen gewoon onmogelijk was. Al die fictieve tracks die ze introduceerden in Forza 3 waren nutteloos. Camino Viejo, Iberian en Ladera waren allemaal tracks waar clean inhalen onmogelijk is geworden door het trackdesign, en dat is een hele prestatie voor een game als Forza. De enige goede fictieve tracks die ze gemaakt hebben zijn naar mijn mening Maple Valley, Sunset Peninsula en New York, en laten die er allemaal niet in zitten nu.

New York heb ik altijd een ontzettend saaie track gevonden. Ik vind racen door steden prima (Project Gotham Racing is 1 van mijn favoriete series en ik heb ieder deel sinds Metropolis Street Racing op de Dreamcast), maar New York in Forza is gewoon KUT. Waardeloze saaie track. Als je hem 2-3x hebt gereden, dan ben je er eigenlijk al compleet op uitgekeken, want het is gewoon compleet plat en te rechtlijnig en voorspelbaar.

Camino vond ik nog wel aardig, maar een beetje te kort. Ladera en Iberian inderdaad meh. Mapple Valley is prima, die Japanse track door die bergen is heerlijk. Die track in de Alpen is ook schitterend en leuk.

Ik zeg ook niet dat fictief ALTIJD leuker is dan echte tracks. Je hebt prima echte tracks die EN mooi, EN leuk zijn, en je hebt natuurlijk genoeg fictieve tracks die gewoon saai zijn.

Maar erg veel bestaande circuits, in Forza, vind ik zowel qua omgeving alswel rijplezier gewoon erg saai. Vaak erg kaal, niet veel hoogteverschillen, en meestal ben je ze al in meerdere games tegen gekomen.

Als ik het dan heb over goede fictieve tracks, dan denk ik momenteel aan Driveclub, waar vrijwel iedere track gewoon ontzettend LEUK is om keer op keer op te racen. En dat heeft echt niet alleen met de graphics te maken, maar vooral met de layout van die tracks en de constante variatie met kleine dips, hellingen, bochten, tunnels, etc etc. Qua trackdesign is Driveclub mijn favoriete racer ooit, en doet me ook het meeste denken aan de betere rally-race games, en daarmee bedoel ik dat je met goede rally-games vooral bezig bent met 'tegen' de track (en dus de tijd) te racen, en dan wordt iedere bocht, hobbeltje, etc etc belangrijk.

Met Forza heb ik bij teveel tracks dat je stukken hebt waarbij je gewoon verstand even 10 seconden op 0 kunt zetten want je hebt een lang stuk en op het eind daarvan even afremmen, bochtje nemen, en weer 5 seconden verstand op 0. De track zelf vormt dan te lang geen uitdaging en dus 'fun', en bij rally games en bij Driveclub heb ik dus wel dat je de hele race geconcentreerd moet en wil blijven...

Waarschijnlijk ligt Horizon 2 me ook iets meer dan Forza 5/6, ivm de omgevingen en gameplay.
  zondag 9 augustus 2015 @ 12:42:49 #264
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_155041757
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 21:49 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Serieus, van alle Amerikaanse tracks die erin zitten kies je die? Da's het mooiste circuit dat op dat hele continent ligt, man. ;(
Road America en Sebring zijn beter, maar Laguna Seca is een goede derde :D
Half bezopen is weggegooid geld.
  zondag 9 augustus 2015 @ 12:49:01 #265
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_155041983
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 11:26 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Mooier, ja. Maar leuker? Forza heeft zo veel fictieve tracks gehad waarbij normaal racen gewoon onmogelijk was. Al die fictieve tracks die ze introduceerden in Forza 3 waren nutteloos. Camino Viejo, Iberian en Ladera waren allemaal tracks waar clean inhalen onmogelijk is geworden door het trackdesign, en dat is een hele prestatie voor een game als Forza. De enige goede fictieve tracks die ze gemaakt hebben zijn naar mijn mening Maple Valley, Sunset Peninsula en New York, en laten die er allemaal niet in zitten nu.

Camino Viejo was briljant, en je had daar echt wel genoeg plekken om in te halen toch? Wat betreft Ladera en Iberian ben ik het met je eens, die hadden van mij ook wel weg gemogen.

De mooiste tracks waren voor mij toch wel Suzuka, Twin Ring Motegi en Mugello. Zelfs na 1200 uur Forza 4 vervelen die tracks nog niet O+
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_155042148
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 20:20 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Die vind ik nog best ok eigenlijk, beter dan :r Laguna :r Seca :r
Laguna Seca is echt een heerlijke baan! Geef mij maar gewoon normale circuits hoor. Al die fictieve troep mogen ze van mij achterwege laten. Straatraces zijn daarnaast wel heerlijk (PGR O+ ), Praag in Forza 5 was ook een heerlijke baan!
  zondag 9 augustus 2015 @ 13:02:10 #267
251119 Rainesz
flets outz
pi_155042399
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 18:18 schreef 2dope het volgende:

Wellicht nog het kijken waard, mochten mensen het gemist hebben.

Elite Controller vanaf minuut 30, nieuwe Xbox One UI/Dashboard vanaf minuut 47
Hmm, die nieuwe Dashboard is exact de versie die je nu ook op Windows 10 hebt in de xbox app!
En ja ik snap dat het allemaal met elkaar integreert maar een iets andere look om het te onderscheiden mocht mijn ziens wel.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  Redactie Games zondag 9 augustus 2015 @ 13:20:50 #268
206706 crew  Racerblade
pi_155042979
quote:
99s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:02 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

New York heb ik altijd een ontzettend saaie track gevonden. Ik vind racen door steden prima (Project Gotham Racing is 1 van mijn favoriete series en ik heb ieder deel sinds Metropolis Street Racing op de Dreamcast), maar New York in Forza is gewoon KUT. Waardeloze saaie track. Als je hem 2-3x hebt gereden, dan ben je er eigenlijk al compleet op uitgekeken, want het is gewoon compleet plat en te rechtlijnig en voorspelbaar.

Camino vond ik nog wel aardig, maar een beetje te kort. Ladera en Iberian inderdaad meh. Mapple Valley is prima, die Japanse track door die bergen is heerlijk. Die track in de Alpen is ook schitterend en leuk.

Ik zeg ook niet dat fictief ALTIJD leuker is dan echte tracks. Je hebt prima echte tracks die EN mooi, EN leuk zijn, en je hebt natuurlijk genoeg fictieve tracks die gewoon saai zijn.

Maar erg veel bestaande circuits, in Forza, vind ik zowel qua omgeving alswel rijplezier gewoon erg saai. Vaak erg kaal, niet veel hoogteverschillen, en meestal ben je ze al in meerdere games tegen gekomen.

Als ik het dan heb over goede fictieve tracks, dan denk ik momenteel aan Driveclub, waar vrijwel iedere track gewoon ontzettend LEUK is om keer op keer op te racen. En dat heeft echt niet alleen met de graphics te maken, maar vooral met de layout van die tracks en de constante variatie met kleine dips, hellingen, bochten, tunnels, etc etc. Qua trackdesign is Driveclub mijn favoriete racer ooit, en doet me ook het meeste denken aan de betere rally-race games, en daarmee bedoel ik dat je met goede rally-games vooral bezig bent met 'tegen' de track (en dus de tijd) te racen, en dan wordt iedere bocht, hobbeltje, etc etc belangrijk.

Met Forza heb ik bij teveel tracks dat je stukken hebt waarbij je gewoon verstand even 10 seconden op 0 kunt zetten want je hebt een lang stuk en op het eind daarvan even afremmen, bochtje nemen, en weer 5 seconden verstand op 0. De track zelf vormt dan te lang geen uitdaging en dus 'fun', en bij rally games en bij Driveclub heb ik dus wel dat je de hele race geconcentreerd moet en wil blijven...

Waarschijnlijk ligt Horizon 2 me ook iets meer dan Forza 5/6, ivm de omgevingen en gameplay.
Wellicht is dat ook een onderscheid tussen 'racers' en 'rijders'. De locaties van Camino Viejo en Fujimi Kaido en dergelijken waren natuurlijk prachtig om even in je eentje te rijden. Maar als je achter iemand zit te rijden in een race en je wilt er voorbij zonder elkaar te raken is het één brok frustratie. Vandaar dat ik wel een fan ben van Sunset Peninsula, die had mooie bochten gecombineerd met rechte stukken die het inhalen bevorderen. New York was dan wel heel simplistisch, maar juist om dezelfde redenen kon je daar hele leuke races hebben. Die Bernese Alps ziet er wel mooi uit, al heb ik daar nooit op gereden.
  Redactie Games zondag 9 augustus 2015 @ 13:28:43 #269
206706 crew  Racerblade
pi_155043203
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:42 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Road America en Sebring zijn beter, maar Laguna Seca is een goede derde :D
Laguna Seca, Sebring, Watkins Glen. :{w In die volgorde.
pi_155044436
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 13:28 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Laguna Seca, Sebring, Watkins Glen. :{w In die volgorde.
Had voor pCARS nog nooit van Watkins Glen gehoord maar wat is dat een heerlijk circuit! Brands Hatch, Donington Park, Laguna Seca, Imola O+ O+ O+

Heb gelijk weer zin om te rijden!
  zondag 9 augustus 2015 @ 14:55:35 #271
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_155045414
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 13:28 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Laguna Seca, Sebring, Watkins Glen. :{w In die volgorde.
We zijn het tenminste eens over Sebring :D Nee, Laguna Seca is wel echt een prachtcircuit. Vorige jaar op vakantie nog even langsgeweest, was er net een Porsche Cup bezig. Prachtig om te zien _O_
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_155051068
Dat xbox streamen met win10 werkt prima eigenlijk :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:51:51 #273
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_155114212
Nu nog van PC naar Xbox.

Quantum Break zag er in eerdere trailers interessanter uit dan in de generieke shooterstukjes die ik nu voorbij zie komen om eerlijk te zijn...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:00:19 #274
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_155118066
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Nu nog van PC naar Xbox.

Quantum Break zag er in eerdere trailers interessanter uit dan in de generieke shooterstukjes die ik nu voorbij zie komen om eerlijk te zijn...
Toen ze het vorig jaar (?) lieten zien (gameplay), toen zag het er al uit als een donkere lineaire cover-shooter met een time-stop gimmick.

Nu zullen er vast genoeg mensen zijn die dat een prima genre vinden (Gears of War, Uncharted), maar het verveelt mij altijd erg snel. Dan zie ik liever een game als Splinter Cell Blacklist, ook lineair, maar dan stealth-based, en dat het je veel meer opties geeft qua gameplay, wat het uitdagender en leuker en afwisselender maakt.
  Eindredactie Games dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:11:46 #275
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_155118490
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Nu nog van PC naar Xbox.

Quantum Break zag er in eerdere trailers interessanter uit dan in de generieke shooterstukjes die ik nu voorbij zie komen om eerlijk te zijn...
Geldt voor mij meer andersom :P Ik vroeg Pheno n.a.v. Gamescom al of er ook wel voldoende 'shooter'-gameplay in de game zat, omdat het me nogal lame leek als je bij ieder conflict/aanvaring dezelfde time-bending-trucjes gaat gebruiken, en ik enkele shootouts uit vroegere trailers erg lekker vond ogen.

Soit, het kutten met crashende/exploderende auto's enzo moet wel centraal staan
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_155118542
read the fucking preview. Nou ja, als ie online komt, over een paar dagen :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:48:37 #277
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_155127471
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:00 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Toen ze het vorig jaar (?) lieten zien (gameplay), toen zag het er al uit als een donkere lineaire cover-shooter met een time-stop gimmick.

Nu zullen er vast genoeg mensen zijn die dat een prima genre vinden (Gears of War, Uncharted), maar het verveelt mij altijd erg snel. Dan zie ik liever een game als Splinter Cell Blacklist, ook lineair, maar dan stealth-based, en dat het je veel meer opties geeft qua gameplay, wat het uitdagender en leuker en afwisselender maakt.
Eerdere trailer deed meer een speurwerkthriller vermoeden. Nu vond ik het nogal eentonig ogen helaas. Ik hou hem in de gaten.
Kom maar op met die preview...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:54:15 #278
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_155127678
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:13 schreef Pheno het volgende:
read the fucking preview. Nou ja, als ie online komt, over een paar dagen :')
Schrijf eens door :{
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_155127714
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Schrijf eens door :{
Ik heb er pas vijftien klaargezet, het gaat idd te traag.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Eindredactie Games dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:59:41 #280
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_155127856
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Schrijf eens door :{
Was je nou maar redacteur he :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:01:58 #281
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_155127957
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 20:59 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Was je nou maar redacteur he :P
Dan zouden zaken wel anders verlopen ja! oO/
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:04:32 #282
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_155128053
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dan zouden zaken wel anders verlopen ja! oO/
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 12 augustus 2015 @ 06:25:55 #283
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_155139841
Iemand hier toevallig lid van xbox preview? Heb net GoW gekocht voor de 360 maar volgens mij moet je preview lid zijn voor backwards compatability :D
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Eindredactie Games woensdag 12 augustus 2015 @ 07:30:42 #284
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_155140060
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 06:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand hier toevallig lid van xbox preview? Heb net GoW gekocht voor de 360 maar volgens mij moet je preview lid zijn voor backwards compatability :D
ik zal je vanavond uitnodiging!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 12 augustus 2015 @ 07:34:51 #285
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_155140079
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 07:30 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ik zal je vanavond uitnodiging!
Thanks! :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_155144100
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 06:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand hier toevallig lid van xbox preview? Heb net GoW gekocht voor de 360 maar volgens mij moet je preview lid zijn voor backwards compatability :D
En dan speel je hem vanavond nog niet he, kan wel een paar weken tussen zitten
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:36:33 #287
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_155145729
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:36 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En dan speel je hem vanavond nog niet he, kan wel een paar weken tussen zitten
Had het gelezen ja. Geen ramp, heb GoW vaak genoeg gespeeld. Zag hem toevallig liggen hier voor 4 dollar en 'waarom niet' :P

Vreemd opzich, die wachttijd.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Eindredactie Games woensdag 12 augustus 2015 @ 13:00:17 #288
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_155146243
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:36 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En dan speel je hem vanavond nog niet he, kan wel een paar weken tussen zitten
meh, 2 dagen ongeveer.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Redactie Games woensdag 12 augustus 2015 @ 13:17:38 #289
206706 crew  Racerblade
pi_155146636
Bij mij duurde het 24 uur.

Maar volgens mij is Gears of War nog niet backward compatible? Die zal pas toegevoegd worden wanneer het publiek beschikbaar is, denk ik.
pi_155147421
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:17 schreef Racerblade het volgende:
Bij mij duurde het 24 uur.

Maar volgens mij is Gears of War nog niet backward compatible? Die zal pas toegevoegd worden wanneer het publiek beschikbaar is, denk ik.
Nee, hij is wel backwards comp, gisteren zelfs nog update gekregen voor betere performance.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  Redactie Games woensdag 12 augustus 2015 @ 15:34:04 #291
206706 crew  Racerblade
pi_155150373
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:50 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Nee, hij is wel backwards comp, gisteren zelfs nog update gekregen voor betere performance.
Voor Gears specifiek?

Ah, ik zie nu wel dat vorige week Gears of War (alleen deel 1) en Shadow Complex zijn toegevoegd aan de lijst.
pi_155152402
quote:
4s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:00 schreef donald_dick het volgende:

[..]

meh, 2 dagen ongeveer.
Is echt bij iedereen anders
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_155157719
Is er een preview aanmeld topic? :D
pi_155159401
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:15 schreef Reintji het volgende:
Is er een preview aanmeld topic? :D
Ik stuur je vnv wel invite! Kan dus wel ff duren voor het doorzet
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_155159848
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 21:00 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik stuur je vnv wel invite! Kan dus wel ff duren voor het doorzet
SpankMASTERc
pi_155164513
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 21:12 schreef Reintji het volgende:

[..]

SpankMASTERc
Jebentzelluf!!

Nog meer mensen die een invite willen en dus het kleinkind van Nick willen zijn?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_155164683
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:25 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Jebentzelluf!!

Nog meer mensen die een invite willen en dus het kleinkind van Nick willen zijn?
_O- _O- _O- :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 12 augustus 2015 @ 23:46:31 #298
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_155165213
Krijg ik er dan ook een Xbox One bij Spank? :@
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 13 augustus 2015 @ 00:22:38 #299
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_155166322
Ik heb mijn S/PDIF gesloopt op de een of andere manier. Wilde de kabel er weer in steken (gaat er uit vanwege katjes die kabels eten) en toen ging de kabel er niet in en toen ik keek zaten er losse stukjes plastic en een flexibel stukje metaal die de kabel normaal vastklemt denk ik. Godver. ;(
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 13 augustus 2015 @ 00:34:36 #300
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_155166660
Die gare site van Xbox werkt ook niet helemaal. Tijd voor een PS4 denk ik. :(
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')