quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:16 schreef Racerblade het volgende:
Vier nieuwe tracks van Forza 6 bekendgemaakt, daarmee is de volledige tracklist bekend:De track die ik al een tijd mis is Maple valleySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus geen Suzuka, geen Tsukuba, geen Mugello.![]()
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:16 schreef Racerblade het volgende:
Vier nieuwe tracks van Forza 6 bekendgemaakt, daarmee is de volledige tracklist bekend:Geen Twin Ring MotegiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus geen Suzuka, geen Tsukuba, geen Mugello.Dit wordt helemaal niks
Dat ze Yas Marina eruit slopen. Wat een kutcircuit is dat zeg
Half bezopen is weggegooid geld.
Die vind ik nog best ok eigenlijk, beter danquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen Twin Ring MotegiDit wordt helemaal niks
Dat ze Yas Marina eruit slopen. Wat een kutcircuit is dat zeg
Je mag hier niet posten Flosje, je bent van de Foute Kant. Met je Driveclub. En je Gran Turismo. Bah. Viespeuk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die vind ik nog best ok eigenlijk, beter danLaguna
Seca
Serieus, van alle Amerikaanse tracks die erin zitten kies je die? Da's het mooiste circuit dat op dat hele continent ligt, man.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die vind ik nog best ok eigenlijk, beter danLaguna
Seca
Ik begrijp sowieso niet waarom ze die focus zo erg leggen op echte tracks terwijl die fictieve tracks vaak veel leuker EN mooier zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
De track die ik al een tijd mis is Maple valley![]()
Mee eens, de meeste fictieve tracks waren geniaal in oudere delen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom ze die focus zo erg leggen op echte tracks terwijl die fictieve tracks vaak veel leuker EN mooier zijn.
Ook klote dat die gigantische Japanse berg (met de originele Japanse bomen!!!) er niet meer in zit. Gewoon heerlijk om 20 km achter elkaar te kunnen rijden in een schitterende omgeving, zonder dat het rondjes zijn.
doen ze eens de originele tracks, is het weer niet goed ...quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom ze die focus zo erg leggen op echte tracks terwijl die fictieve tracks vaak veel leuker EN mooier zijn.
Ook klote dat die gigantische Japanse berg (met de originele Japanse bomen!!!) er niet meer in zit. Gewoon heerlijk om 20 km achter elkaar te kunnen rijden in een schitterende omgeving, zonder dat het rondjes zijn.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 07:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
doen ze eens de originele tracks, is het weer niet goed ...
Mooier, ja. Maar leuker? Forza heeft zo veel fictieve tracks gehad waarbij normaal racen gewoon onmogelijk was. Al die fictieve tracks die ze introduceerden in Forza 3 waren nutteloos. Camino Viejo, Iberian en Ladera waren allemaal tracks waar clean inhalen onmogelijk is geworden door het trackdesign, en dat is een hele prestatie voor een game als Forza. De enige goede fictieve tracks die ze gemaakt hebben zijn naar mijn mening Maple Valley, Sunset Peninsula en New York, en laten die er allemaal niet in zitten nu.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom ze die focus zo erg leggen op echte tracks terwijl die fictieve tracks vaak veel leuker EN mooier zijn.
Ook klote dat die gigantische Japanse berg (met de originele Japanse bomen!!!) er niet meer in zit. Gewoon heerlijk om 20 km achter elkaar te kunnen rijden in een schitterende omgeving, zonder dat het rondjes zijn.
New York heb ik altijd een ontzettend saaie track gevonden. Ik vind racen door steden prima (Project Gotham Racing is 1 van mijn favoriete series en ik heb ieder deel sinds Metropolis Street Racing op de Dreamcast), maar New York in Forza is gewoon KUT. Waardeloze saaie track. Als je hem 2-3x hebt gereden, dan ben je er eigenlijk al compleet op uitgekeken, want het is gewoon compleet plat en te rechtlijnig en voorspelbaar.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:26 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Mooier, ja. Maar leuker? Forza heeft zo veel fictieve tracks gehad waarbij normaal racen gewoon onmogelijk was. Al die fictieve tracks die ze introduceerden in Forza 3 waren nutteloos. Camino Viejo, Iberian en Ladera waren allemaal tracks waar clean inhalen onmogelijk is geworden door het trackdesign, en dat is een hele prestatie voor een game als Forza. De enige goede fictieve tracks die ze gemaakt hebben zijn naar mijn mening Maple Valley, Sunset Peninsula en New York, en laten die er allemaal niet in zitten nu.
Road America en Sebring zijn beter, maar Laguna Seca is een goede derdequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:49 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Serieus, van alle Amerikaanse tracks die erin zitten kies je die? Da's het mooiste circuit dat op dat hele continent ligt, man.
Camino Viejo was briljant, en je had daar echt wel genoeg plekken om in te halen toch? Wat betreft Ladera en Iberian ben ik het met je eens, die hadden van mij ook wel weg gemogen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:26 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Mooier, ja. Maar leuker? Forza heeft zo veel fictieve tracks gehad waarbij normaal racen gewoon onmogelijk was. Al die fictieve tracks die ze introduceerden in Forza 3 waren nutteloos. Camino Viejo, Iberian en Ladera waren allemaal tracks waar clean inhalen onmogelijk is geworden door het trackdesign, en dat is een hele prestatie voor een game als Forza. De enige goede fictieve tracks die ze gemaakt hebben zijn naar mijn mening Maple Valley, Sunset Peninsula en New York, en laten die er allemaal niet in zitten nu.
Laguna Seca is echt een heerlijke baan! Geef mij maar gewoon normale circuits hoor. Al die fictieve troep mogen ze van mij achterwege laten. Straatraces zijn daarnaast wel heerlijk (PGRquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die vind ik nog best ok eigenlijk, beter danLaguna
Seca
Hmm, die nieuwe Dashboard is exact de versie die je nu ook op Windows 10 hebt in de xbox app!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:18 schreef 2dope het volgende:
Wellicht nog het kijken waard, mochten mensen het gemist hebben.
Elite Controller vanaf minuut 30, nieuwe Xbox One UI/Dashboard vanaf minuut 47
Wellicht is dat ook een onderscheid tussen 'racers' en 'rijders'. De locaties van Camino Viejo en Fujimi Kaido en dergelijken waren natuurlijk prachtig om even in je eentje te rijden. Maar als je achter iemand zit te rijden in een race en je wilt er voorbij zonder elkaar te raken is het één brok frustratie. Vandaar dat ik wel een fan ben van Sunset Peninsula, die had mooie bochten gecombineerd met rechte stukken die het inhalen bevorderen. New York was dan wel heel simplistisch, maar juist om dezelfde redenen kon je daar hele leuke races hebben. Die Bernese Alps ziet er wel mooi uit, al heb ik daar nooit op gereden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
New York heb ik altijd een ontzettend saaie track gevonden. Ik vind racen door steden prima (Project Gotham Racing is 1 van mijn favoriete series en ik heb ieder deel sinds Metropolis Street Racing op de Dreamcast), maar New York in Forza is gewoon KUT. Waardeloze saaie track. Als je hem 2-3x hebt gereden, dan ben je er eigenlijk al compleet op uitgekeken, want het is gewoon compleet plat en te rechtlijnig en voorspelbaar.
Camino vond ik nog wel aardig, maar een beetje te kort. Ladera en Iberian inderdaad meh. Mapple Valley is prima, die Japanse track door die bergen is heerlijk. Die track in de Alpen is ook schitterend en leuk.
Ik zeg ook niet dat fictief ALTIJD leuker is dan echte tracks. Je hebt prima echte tracks die EN mooi, EN leuk zijn, en je hebt natuurlijk genoeg fictieve tracks die gewoon saai zijn.
Maar erg veel bestaande circuits, in Forza, vind ik zowel qua omgeving alswel rijplezier gewoon erg saai. Vaak erg kaal, niet veel hoogteverschillen, en meestal ben je ze al in meerdere games tegen gekomen.
Als ik het dan heb over goede fictieve tracks, dan denk ik momenteel aan Driveclub, waar vrijwel iedere track gewoon ontzettend LEUK is om keer op keer op te racen. En dat heeft echt niet alleen met de graphics te maken, maar vooral met de layout van die tracks en de constante variatie met kleine dips, hellingen, bochten, tunnels, etc etc. Qua trackdesign is Driveclub mijn favoriete racer ooit, en doet me ook het meeste denken aan de betere rally-race games, en daarmee bedoel ik dat je met goede rally-games vooral bezig bent met 'tegen' de track (en dus de tijd) te racen, en dan wordt iedere bocht, hobbeltje, etc etc belangrijk.
Met Forza heb ik bij teveel tracks dat je stukken hebt waarbij je gewoon verstand even 10 seconden op 0 kunt zetten want je hebt een lang stuk en op het eind daarvan even afremmen, bochtje nemen, en weer 5 seconden verstand op 0. De track zelf vormt dan te lang geen uitdaging en dus 'fun', en bij rally games en bij Driveclub heb ik dus wel dat je de hele race geconcentreerd moet en wil blijven...
Waarschijnlijk ligt Horizon 2 me ook iets meer dan Forza 5/6, ivm de omgevingen en gameplay.
Laguna Seca, Sebring, Watkins Glen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Road America en Sebring zijn beter, maar Laguna Seca is een goede derde
Had voor pCARS nog nooit van Watkins Glen gehoord maar wat is dat een heerlijk circuit! Brands Hatch, Donington Park, Laguna Seca, Imolaquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:28 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Laguna Seca, Sebring, Watkins Glen.In die volgorde.
We zijn het tenminste eens over Sebringquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:28 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Laguna Seca, Sebring, Watkins Glen.In die volgorde.
Toen ze het vorig jaar (?) lieten zien (gameplay), toen zag het er al uit als een donkere lineaire cover-shooter met een time-stop gimmick.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Nu nog van PC naar Xbox.
Quantum Break zag er in eerdere trailers interessanter uit dan in de generieke shooterstukjes die ik nu voorbij zie komen om eerlijk te zijn...
Geldt voor mij meer andersomquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Nu nog van PC naar Xbox.
Quantum Break zag er in eerdere trailers interessanter uit dan in de generieke shooterstukjes die ik nu voorbij zie komen om eerlijk te zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |