Edit: laat maar ik zie het al.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:47 schreef NedKelly het volgende:
Na alle opmerkingen over kromtrekkingen de foto's bekeken en daarna zag ik pas dat het om Bergpolderplein gaat in Kleiwegkwartier waar zoveel funderingsproblemen zijn. Met wat pech is het vanzelf recht of nog krommer![]()
Mensen straat erachter zitten met de handen in het haar, gebonden aan een huis met tienduizenden euro's kosten om het funderingsprobleem op te lossen, geld dat ze niet hebben.
Die deur bij de trapopgang is ook apart. Het zijn geen huizen met gedeelde trappen.
[ afbeelding ]
WC is nog oorspronkelijke plek, badkamer is er later ingemaakt op een plek die soort bijkeuken/berging was. Bij dit huis hebben ze het nog niet aangepast en kun je het wat beter zien. Zelfde blok.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:54 schreef marcel.nl het volgende:
Het is een tamelijk vreemd smal huis, met een toilet in de bezemkast, een (te) gekke badkamer welke zo te zien gebouwd is waar vroeger een deur van de keuken naar de tuin ging en onder een afdakje kwam, met een taps lopende tuin. Maar gezien de locatie moet ik eerlijk zeggen dat de prijs wel meevalt.
Jezus, woonwagenkamp zeker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:20 schreef Postbus100 het volgende:
Geen Funda maar Rtl4. Er komt nu een pareltje langs dat niet zou misstaan in dit topic. Misschien kan ik er later nog de foto's van toevoegen.
Edit: crappy smartphonefoto's voor een impressie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat niet deze woning?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:28 schreef Postbus100 het volgende:
Dit is het filmpje: http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f99-29e462fe48de.mp4
Geen woonwagenkamp, integendeel
M'n zus heeft zulke tegeltjes in de natte ruimtes en is daar niet blij mee. Heel lastig om schoon te maken, je kan er niet zomaar met een werkdoekje overheen. Het heeft ook akelig veel voegwerk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:38 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Die 'badkamer' is ook best wel gek, maf en afgerond volgens mij. Op de foto ervoor kun je zien dat die 'badkamer', die in feite een badkuip-vormige-ruimte lijkt te zijn, achter de keuken zit:
[ afbeelding ]
Ik denk dus dat het zelfgemaakt is (ik heb de omschrijving verder niet gelezen, misschien staat het erin?) en dat het dus ook best wel ronde vormen heeft. Ik vroeg me af of de tegeltjes soms muntjes zijn, daar vind ik het ook wel wat op lijken namelijk![]()
Ze kán ze verven met 2K tegelverf (alabastine). Daarmee verf je de voeg namelijk ook waarbij het gemakkelijker schoon te houden is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:23 schreef Teslynd het volgende:
[..]
M'n zus heeft zulke tegeltjes in de natte ruimtes en is daar niet blij mee. Heel lastig om schoon te maken, je kan er niet zomaar met een werkdoekje overheen. Het heeft ook akelig veel voegwerk.
Bedankt, zal het doorgeven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:41 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ze kán ze verven met 2K tegelverf (alabastine). Daarmee verf je de voeg namelijk ook waarbij het gemakkelijker schoon te houden is.
Hebben wij ook gedaan omdat onze tegels heel lelijk waren, maar ik moet zeggen dat het naast mooier, ook veel praktischer is.
Hoe lang heb je die verf er op zitten en blijft het mooi? (Wil het misschien zelf ook doen)quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:41 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ze kán ze verven met 2K tegelverf (alabastine). Daarmee verf je de voeg namelijk ook waarbij het gemakkelijker schoon te houden is.
Hebben wij ook gedaan omdat onze tegels heel lelijk waren, maar ik moet zeggen dat het naast mooier, ook veel praktischer is.
Een Bovenbaas?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:20 schreef Postbus100 het volgende:
Geen Funda maar Rtl4. Er komt nu een pareltje langs dat niet zou misstaan in dit topic. Misschien kan ik er later nog de foto's van toevoegen.
Edit: crappy smartphonefoto's voor een impressie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opmerkelijk...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ligt dat kleed zou zo raar of is er een soort van aflopende helling in de vloer?
[ afbeelding ]
Daarom is in alle wijsheid besloten daar een 80km zone van te maken. Dan ademen die mensen minder fijnstof in. Minder... dus nog wel. Evenals de geluidsoverlast (weg op viaduct), het verlengde van het vliegveld, de vreselijke geluidswal waar je tegenaan kijkt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:13 schreef -0- het volgende:
Las hier net over huizen die aan het water liggen wat dan een stinkslootje blijkt te zijn, of de hoekwoning verzinsels.
Kwam er laatst een tegen met bij kenmerken aan Rustige weg in woonwijk en in de beschrijving stond [quote]Aan de rustige West-Sidelinge hebben wij dit ruime Herenhuis uit 1933 in de verkoop.[\quote]
Nou klopt dat technisch gezien perfect maar aan de andere kant van de straat waar het huis dus ook op uitkijkt ligt een geluidsmuurtje met daar achter de A13 van Rotterdam naar Den Haag.
Zal toch niet echt rustig wonen zijn dan.![]()
Hier
En een dag later wel (onder voorbehoud). Waar zo'n tv-programma al niet goed voor is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:54 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Check! Zover was ik nog niet. Nog steeds niet verkocht dus...
Moet de koper wel bijna alle vloeren eruit halen en de muren overnieuw betegelen/behangen. Wat een k*twerk bij zo'n enorm huisquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:04 schreef Mozart13 het volgende:
[..]
En een dag later wel (onder voorbehoud). Waar zo'n tv-programma al niet goed voor is.
Het zit er nu anderhalf jaar op. Tot dusver is het nog steeds mooi. Je kunt er echter niet met een metaalspons op ofzo, dan scheurt het.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 07:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoe lang heb je die verf er op zitten en blijft het mooi? (Wil het misschien zelf ook doen)
Ik was het wel eens met de makelaar, perfecte plek/ locatie/ huis voor een bordeelquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:04 schreef Mozart13 het volgende:
[..]
En een dag later wel (onder voorbehoud). Waar zo'n tv-programma al niet goed voor is.
1.5 mln voor de koop zelf en nog een miljoen erbij voor een complete modernisatie.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:04 schreef Mozart13 het volgende:
[..]
Dat moet je ook laten doen bij deze grootte. Trek een blik aannemers open. Die staan te popelen om werk.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet de koper wel bijna alle vloeren eruit halen en de muren overnieuw betegelen/behangen. Wat een k*twerk bij zo'n enorm huisMaar wel een prachtig huis *met de nodige aanpassingen*
!
Volgens mij is dit het huis waar Lodewijk van Eigen Huis in Puin het dakterras/tuin heeft aangepakt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:25 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook wel een bijzonder huis..
foto lukt me niet
Mag dan wel een rustige straat zijn, het vuilnis staat er blijkbaar de hele dag op de stoep...... Fraai plaatje.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:13 schreef -0- het volgende:
Las hier net over huizen die aan het water liggen wat dan een stinkslootje blijkt te zijn, of de hoekwoning verzinsels.
Kwam er laatst een tegen met bij kenmerken aan Rustige weg in woonwijk en in de beschrijving stond [quote]Aan de rustige West-Sidelinge hebben wij dit ruime Herenhuis uit 1933 in de verkoop.[\quote]
Nou klopt dat technisch gezien perfect maar aan de andere kant van de straat waar het huis dus ook op uitkijkt ligt een geluidsmuurtje met daar achter de A13 van Rotterdam naar Den Haag.
Zal toch niet echt rustig wonen zijn dan.![]()
Hier
In Amersfoort staat zo'n rijtje zwart/wit (vanaf de weg aan de overkant van het water ziet het eruit als een dalton-broeders outfit).quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
Welke van de pot gerukte "architect" verzint het een hele straat te bouwen in deze echt te verschrikkelijke 2 kleuren steen![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/barendrecht/huis-49563243-menuethof-2/
Best normaal in Rotterdam hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:15 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Mag dan wel een rustige straat zijn, het vuilnis staat er blijkbaar de hele dag op de stoep...... Fraai plaatje.
[ afbeelding ]
Is weer eens wat anders dan de saaie eenkleurige bakstenen! Ik vind het wel geinigquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
Welke van de pot gerukte "architect" verzint het een hele straat te bouwen in deze echt te verschrikkelijke 2 kleuren steen![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/barendrecht/huis-49563243-menuethof-2/
Best een leuk huisje, ik zou er best willen wonen als ik de schuur ernaast er ook bij kan kopen/huren.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:34 schreef Snoopyfrl het volgende:
Gezocht: Een ware liefhebber voor dit ‘heerlijke Bonbonnetje’ in de binnenstad van Steenwijk.
[ afbeelding ]
neeeee niet dát huis, die postzegel ernaast!
[ afbeelding ]
50 m2 woongenot.
Daarom is het ook een verrassingquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:09 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Best een leuk huisje, ik zou er best willen wonen als ik de schuur ernaast er ook bij kan kopen/huren.
Opmerkelijker vind ik dat de makelaar het heerlijke dakterras als grote verrassing noemt, maar dat het dakterras op de foto's niet te zien is.
Lijkt een beetje op mijn huisjequote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:34 schreef Snoopyfrl het volgende:
Gezocht: Een ware liefhebber voor dit ‘heerlijke Bonbonnetje’ in de binnenstad van Steenwijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
50 m2 woongenot.
ik zou er ook best willen wonen, alleen iets te verkeerde locatie momenteel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:33 schreef Isegrim het volgende:
Heerlijk huisje toch? Ik zou graag heel klein willen wonen.
Ik vind het best wel mooi. Alle muren wit, en 1 ding (en de gordijnen) in een donkere accentkleur.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:16 schreef R2R het volgende:
Het zal vast niet anders kunnen, maar wat staat die paal daar onhandig. En dan verven ze 'm nog lekker opvallend rood ook.
[ afbeelding ]
Hier te koop
Dragende deel van een voor de rest doorgebroken muur zeker? Dat kiertje hadden ze wel dicht kunnen latenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:16 schreef R2R het volgende:
Het zal vast niet anders kunnen, maar wat staat die paal daar onhandig. En dan verven ze 'm nog lekker opvallend rood ook.
[ afbeelding ]
Hier te koop
Dat soort teksten wekken bij mij altijd een enorme weerstand op. Wie is die deur om mij te vertellen hoe ik mijn leven moet lijden?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:51 schreef Sjoewe het volgende:
[ afbeelding ]
Goede plek om je even te bezinnen.
huis
Het is net of ze bijkeuken als entree proberen op te voeren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:33 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik vind het best wel mooi. Alle muren wit, en 1 ding (en de gordijnen) in een donkere accentkleur.
Wel een beetje rare indeling, je komt er binnen, en staat gelijk in de keuken.
Die gelijk heel onpraktisch is. Als je de voordeur op een koude winterdag open doet gaat gelijk de verwarming aan. Normale huizen hebben niet voor niets een hal.
Volgens mij hebben ze gewoon alle niet-dragende muren weggesloopt, en opnieuw ingedeeld. (keuken naast die kolom lijkt mij logischer, gezien de afzuiging)
Frans balkon is volgens mij wat anders en ruimtelijke woonbeleving ook. Het is een écht postzegelbalkonnetje terwijl de ruimtelijkheid verpest wordt door de trap en keukenbox. .quote:3e verdieping
Ontvangsthal, toilet met fonteintje, toegang tot de living
De benedenetage hebben ze mogelijk zelf heringedeeld. Vervelender is de onveranderbare z-vorm boven. Je hebt zo ook meer buurhuiscontact.quote:Living, riante L-vormige living met Frans balkon en nete laminaatvloer.
Opvallend veel lichtinval door de vele raampartijen en hoge plafond, waardoor een zeer ruimtelijke woonbeleving ontstaat. Sfeervolle glas-in-lood-elementen en gezellig uitzicht op het levendige Mathenesserplein.
Met een beetje pech gaat je huwelijk er ook onder lijden, telkens die opdringerige teksten, ongeacht hoe je je voelt en hoe de situatie is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat soort teksten wekken bij mij altijd een enorme weerstand op. Wie is die deur om mij te vertellen hoe ik mijn leven moet lijden?
Het programma is een herhaling van eerder dit jaar. Heb het al eerder gezien op tv.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:04 schreef Mozart13 het volgende:
[..]
Zo'n huisje zo eigenlijk wel ideaal zijn iemand alleen. Alleen jammer dat je voor dat geld en die oppervlakte niets in Rotterdam e.o. kan vindenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:34 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
50 m2 woongenot.
Niets kan vinden waar jij graag zou willen wonen. Rotterdam zit immers stampvol met goedkope woningen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
Zo'n huisje zo eigenlijk wel ideaal zijn iemand alleen. Alleen jammer dat je voor dat geld en die oppervlakte niets in Rotterdam e.o. kan vinden.
rotterdam is duurquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:41 schreef gunpowder het volgende:
[..]
Niets kan vinden waar jij graag zou willen wonen. Rotterdam zit immers stampvol met goedkope woningen.
Fixed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:38 schreef snakelady het volgende:
''Mooi kunnen we het niet maken'' staat in de beschrijving.
http://www.funda.nl/koop/rotterdam/0-100000/woonhuis/quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
Zo'n huisje zo eigenlijk wel ideaal zijn iemand alleen. Alleen jammer dat je voor dat geld en die oppervlakte niets in Rotterdam e.o. kan vinden.
Er is een topic voor FOK!kers die hun huis in de verkoop hebben, maar ik kan het even niet vinden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:48 schreef Meike26 het volgende:
Mag ik het huis van mijn moeder even pitchen ?? Kijken of jullie er nog op of aanmerkingen op hebben?
Op zich een mooi huis maar ik zou de kitsch elementen toch weghalen (nepplanten en beelden) en het plafond overal aanpakken, want die zijn echt enorm lelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:49 schreef Meike26 het volgende:
Ach, boeiend Ik plaats het gewoon hier..![]()
Huis te koop in Hilversum
Eerlijk commentaar mag (kan ook handig zijn), trollen = niet nodig.![]()
Het huis word door de verkopende makelaar ook vooral verkocht als klushuis, maar waar er wel direct gewoond kan worden. Het aanbod van aantal vierkante meters, bestemmingsplan, diversiteit is het huis een koopje vergeleken met andere huizen in de omgeving die voor ca Ī 330.000 te koop staan en slechts 100m2 bieden. (Zelfstandig) ondernemer, kunstenaar of groot gezin is voornaamste doelgroep. Vader is 2 jaar geleden overleven en moeders heeft weinig zin om hele huis aan te pakken en daarom voor deze lage prijs in de markt gezet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Op zich een mooi huis maar ik zou de kitsch elementen toch weghalen (nepplanten en beelden) en het plafond overal aanpakken, want die zijn echt enorm lelijk.
ze hebben hem aangepast.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:09 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Best een leuk huisje, ik zou er best willen wonen als ik de schuur ernaast er ook bij kan kopen/huren.
Opmerkelijker vind ik dat de makelaar het heerlijke dakterras als grote verrassing noemt, maar dat het dakterras op de foto's niet te zien is.
Heerlijk dakterrasquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben hem aangepast.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap geen reet van dat huisquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:41 schreef tvdleur het volgende:
Hmm... zal wel weer zo'n aftands ding zijn van opa en oma...
[ afbeelding ]
Eh okee! en een lekkere ruimte!
[ afbeelding ]
owww...
[ afbeelding ]
Hier: http://www.funda.nl/koop/(...)fotos/#groot&foto-27
Ding is wel af, maar die foto's... doe eens een normale lens
Maar wel met eigen bar boven je eigen grote garage (waarvan ik eerst dacht dat de ramen vd achterburen in je tuin stonden)
[ afbeelding ]
schuin er achter lijkt hetquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik snap geen reet van dat huis.
Waar staat die enorme schuur in vredesnaam? Op het kadasterplaatje is het ook niet heel duidelijk te zien.
En wat een huis/prijs verhouding.
Als het niet in Groningen had gestaan was ik er direct in getrokken.
Weddequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:31 schreef Dzjonka het volgende:
Ik heb toch een ander kleurgevoel....
[ afbeelding ]
klikkerdeklik
Niemand wil zo'n huis voor 3 ton?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weddedat ze hem niet voor die prijs gaan verkopen?!
Staat al meer dan 2 jaar te koop trouwens (voor die prijs).
Jawel, maar niet in Weddequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niemand wil zo'n huis voor 3 ton?
In Oost-Groningen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niemand wil zo'n huis voor 3 ton?
Maar het dakterras is nog steeds een 'verassing'quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben hem aangepast.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Licht, lucht en ruimtequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zat idd even op een kaart te kijken. Maar het had net zo goed op de noordpool kunnen staan. Er is niets.
dat is mooi, maar daar heeft een eventuele koper geen boodschap aan. Die wil gewoon snel winnen in een huis wat 'eigen' voelt zonder veel gedoe.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:00 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het huis word door de verkopende makelaar ook vooral verkocht als klushuis, maar waar er wel direct gewoond kan worden. Het aanbod van aantal vierkante meters, bestemmingsplan, diversiteit is het huis een koopje vergeleken met andere huizen in de omgeving die voor ca Ī 330.000 te koop staan en slechts 100m2 bieden. (Zelfstandig) ondernemer, kunstenaar of groot gezin is voornaamste doelgroep. Vader is 2 jaar geleden overleven en moeders heeft weinig zin om hele huis aan te pakken en daarom voor deze lage prijs in de markt gezet.
Snap alleen die vanafprijs niet zo. Dat is dus niet de koopprijs, maar een lekkermakertje?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik snap geen reet van dat huis.
Waar staat die enorme schuur in vredesnaam? Op het kadasterplaatje is het ook niet heel duidelijk te zien.
En wat een huis/prijs verhouding.
Als het niet in Groningen had gestaan was ik er direct in getrokken.
Ook fijn dat de afvoer in de badkamer aangesloten is.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:41 schreef tvdleur het volgende:
Hmm... zal wel weer zo'n aftands ding zijn van opa en oma...
[ afbeelding ]
Eh okee! en een lekkere ruimte!
[ afbeelding ]
owww...
[ afbeelding ]
Hier: http://www.funda.nl/koop/(...)fotos/#groot&foto-27
Ding is wel af, maar die foto's... doe eens een normale lens
Maar wel met eigen bar boven je eigen grote garage (waarvan ik eerst dacht dat de ramen vd achterburen in je tuin stonden)
[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoe vaak je op een dakterras bent, als je eerst twee trappen op moet (bij voorkeur zo gevaarlijk steil als een van de foto's laat zien).quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben hem aangepast.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Briljant!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:51 schreef omnompie het volgende:
Prachtig huis in Den Haag heeft onconventionele oplossing voor de wasmachineafvoer in de badkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier: http://www.funda.nl/koop/(...)9128-appelstraat-93/
Oh, joh! Ik zag dat aan voor een reling.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:05 schreef Taartje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de buis bedoelt die het bad in gaat?
quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:34 schreef tux87 het volgende:
Condensafvoer van een HR ketel is ook een kandidaat, maar serieus wat een picobello bv oplossing...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |