Ik dacht altijd dat WD40 gebruikt kon worden als contactspray.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:03 schreef BlackLining het volgende:
WD40 is géén contactspray, ook geen smeermiddel, tevens is je stekker verrot. Motoren hoeven niet voor een week aan de lader en die Action acculaders voldoen prima.
Dat is mijn mening en daar zult u het mee moeten doen.
Ik heb dergelijk gezeik gehad toen er in de koplamp een klein draadje tegen de behuizing van de lamp aan tikte. Misschien zit het daar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat WD40 gebruikt kon worden als contactspray.
Enfin, nog eens naar kijken dan. Ik heb die complete schakelaar nog liggen, maar niet die aansluiting vanuit het tellerhuis/verlichting
WD40 (Well Damn) flowchart:quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:43 schreef Amoeba het volgende:
Weer dat gezeur met de verlichting. Als ik hem op contact zet met dimlicht aan gaan de lampjes van het dimlicht + groot licht op het dashboard aan maar brandt alleen het parkeerlicht. Groot licht en dimlicht werken dan ook niet. Even een paar keer met het stuur tikken en opnieuw op contact zetten en het werkt wel weer normaal.
Vorige keer dat stekkertje van de stuurschakelaar eens in de WD40 gezet en met de compressor schoon geblazen, dat werkte toen ook, maar nu dus weer dat gezeur. Iemand ideeën?
Voor nood is het goed spul als contactspray en smeermiddel, altijd handig om een klein busje bij je te hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat WD40 gebruikt kon worden als contactspray.
Enfin, nog eens naar kijken dan. Ik heb die complete schakelaar nog liggen, maar niet die aansluiting vanuit het tellerhuis/verlichting
Ik moet altijd huilen bij die scène.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
WD40 (Well Damn) flowchart:
[ afbeelding ]
All aboard the feelstrainquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
WD40 (Well Damn) flowchart:
[ afbeelding ]
Iedereen die daar positief op reageert zegt maar wat. Je kan dat niet zeggen zonder hem in het echt te zien, horen en rijden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Maar even terugkomend op mijn vraag. Die R1 (http://www.marktplaats.nl(...)arm-tot-dinsdag.html) voor ¤ 2500 zonder schijfremslot en acculader, maar met lekkende benzine... Doen of niet?
Ik stem R6, anders thundercat en als derde de R1.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Maar even terugkomend op mijn vraag. Die R1 (http://www.marktplaats.nl(...)arm-tot-dinsdag.html) voor ¤ 2500 zonder schijfremslot en acculader, maar met lekkende benzine... Doen of niet?
Ik ben bezig met de R6... Waarschijnlijk morgen proefrit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:04 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik stem R6, anders thundercat en als derde de R1.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de R6... Waarschijnlijk morgen proefrit.
Ik heb hem natuurlijk niet in het echt gezien, maar ik vind het verdacht. Zou zo niet kunnen zeggen wat het is, maar ik zou zéér wantrouwend zijn tijdens die proefrit. Hier is iets mis mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Maar even terugkomend op mijn vraag. Die R1 (http://www.marktplaats.nl(...)arm-tot-dinsdag.html) voor ¤ 2500 zonder schijfremslot en acculader, maar met lekkende benzine... Doen of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een 2000-2001 model, geen 2002. Wellicht overjarig model later op kenteken gezet, maar dat is geen 2002 model in ieder geval. Zijkuipen en achterlichten zijn behoorlijk anders vanaf 2002.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Maar even terugkomend op mijn vraag. Die R1 (http://www.marktplaats.nl(...)arm-tot-dinsdag.html) voor ¤ 2500 zonder schijfremslot en acculader, maar met lekkende benzine... Doen of niet?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat zijn er veel mooiweerrijders die hun motor nauwelijks onderhouden.Verkoper van een andere r6 (5j in bezit):
vandaar dus mijn post over motoren met hogere km-standSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
vandaar dus mijn post over motoren met hogere km-stand
Zonet een proefrit gehad. De verkoper is naar mijn werk gekomen.quote:
Geen idee of dat normaal is.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zonet een proefrit gehad. De verkoper is naar mijn werk gekomen.Vergeleken met m'n Thundercat is die R6 wel een monster zeg. F*cking fel.
En dan die koppeling... Het aangrijpingspunt is hoog (als in: voor je het weet slaat de motor af
). Is dat normaal voor een R6?
Ik heb afgesproken dat ik morgen bij hem op bezoek ga zodat ik ook een proefrit met koude motor kan maken. Mocht dat prima zijn, dan rijden we naar de motorzaak om de nieuwe banden eronder te laten leggen.
Jazeker, het beviel me wel. Lekker fel.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Geen idee of dat normaal is.
Maar zo te horen beviel het wel dus?Wat voor kleurstelling is 't?
Overigens ben ik bijna thuis. Direct d'n brommert maar weer van stal halen, even kijken waar ik heen ga.![]()
Leuk brommertje, maar wel effe afleren om foto's tegen de zon in te makenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jazeker, het beviel me wel. Lekker fel.De eerste rotonde was wel even eng, de tweede (en laatste) was wat minder eng. Ik moet echt snel van die angst af denk ik.
[ afbeelding ]
Op Facebook (waar ik een foto van mij op de motor heb geplaatst) en van collega's krijg ik te horen dat de motor wel wat te klein is voor mij (1,82m bij 95kg, binnen enkele maanden 10kg minder hoop ik).
Niet mijn foto.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leuk brommertje, maar wel effe afleren om foto's tegen de zon in te maken
Ja zo snel mogelijk weer doen, gewoon even elke keer een paar rondjes maken en niet direct er weer af. Scheelt een hoop als je dat direct in de kiem smoort.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jazeker, het beviel me wel. Lekker fel.De eerste rotonde was wel even eng, de tweede (en laatste) was wat minder eng. Ik moet echt snel van die angst af denk ik.
[ afbeelding ]
Op Facebook (waar ik een foto van mij op de motor heb geplaatst) en van collega's krijg ik te horen dat de motor wel wat te klein is voor mij (1,82m bij 95kg, binnen enkele maanden 10kg minder hoop ik).
Voor deze keer danquote:
De zithouding was in het begin wel even wennen, maar dat kwam ook doordat ik voor het eerst met m'n pak op de motor zat. Met wat minder comfortabele kleding eronder.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja zo snel mogelijk weer doen, gewoon even elke keer een paar rondjes maken en niet direct er weer af. Scheelt een hoop als je dat direct in de kiem smoort.
En ik heb al opmerkingen gehoord als "klein opdondertje op zo'n motor", dus gewoon beoordelen of je er zelf prettig op zit en dan de rest een poepie uit je uitlaat laten ruiken.
Dan straks wel echt even kritisch die koude proefrit ingaan, wat langer rijden ook. Alle kutpunten verzinnen en dan bekijken of je 'm nog steeds wilt. Zo ja, gefeliciteerd, je bent verliefd.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De zithouding was in het begin wel even wennen, maar dat kwam ook doordat ik voor het eerst met m'n pak op de motor zat. Met wat minder comfortabele kleding eronder.
Heb een halfuurtje proefgereden (onder werktijdquote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:22 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dan straks wel echt even kritisch die koude proefrit ingaan, wat langer rijden ook. Alle kutpunten verzinnen en dan bekijken of je 'm nog steeds wilt. Zo ja, gefeliciteerd, je bent verliefd.
Wel mooie kleurtjes!![]()
Impulsaankopen zijn de leukste.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb een halfuurtje proefgereden (onder werktijd), ik vond het echt lekker. Die acceleratie.. Wow! Het was ook fijn om vier weken na het ongeluk weer op de motor te kunnen stappen.
Ik ken mezelf, ben van de impulsaankopen. Om die reden heb ik aangegeven dat ik er een nachtje over wil slapen én nog een proefrit met koude motor wil maken.
Ik durf overigens niet eens meer te denken aan de R1. Als de R6 al een monster is, wat is de R1 dan?
Niks mis mee; begin maar lekker op een 'kleintje'quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb een halfuurtje proefgereden (onder werktijd), ik vond het echt lekker. Die acceleratie.. Wow! Het was ook fijn om vier weken na het ongeluk weer op de motor te kunnen stappen.
Ik ken mezelf, ben van de impulsaankopen. Om die reden heb ik aangegeven dat ik er een nachtje over wil slapen én nog een proefrit met koude motor wil maken.
Ik durf overigens niet eens meer te denken aan de R1. Als de R6 al een monster is, wat is de R1 dan?
ik ook alquote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:50 schreef Amoeba het volgende:
Godverdomme dit weekend nog ergens een lekke keerring opgelopen
Heb jij dan pas tijd, of de bandenboer? Het is maar een halfuurtje werk toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:45 schreef BlackLining het volgende:
Godverdomme, pas over twee weken tijd om er nieuwe bandjes onder te gooien
Ja, maar mijn weekend valt steeds op zondag en maandagquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb jij dan pas tijd, of de bandenboer? Het is maar een halfuurtje werk toch?
Niemand die de motor even naar de bandenboer kan brengen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, maar mijn weekend valt steeds op zondag en maandag
De rest van de week hobbel ik in een ANWB vest rond dus wat dat betreft is dat vrij krom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |