Water te nat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:49 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
De wereld draaide te snel op dat moment...
Even lezen wat ik vanavond ga eten..quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:50 schreef Loekie1 het volgende:
Hier staat alles:
http://www.ad.nl/ad/nl/35(...)en-bij-de-klus.dhtml
quote:Wat veroorzaakte het bizarre ongeluk in het hart van Alphen aan den Rijn? Experts reageren geschokt op de beelden. ,,Zo'n kraan is bedoeld om op land te werken, niet op een ponton.''
#jesuiskraanexpertquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:51 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Gewoon compleet uit je nek lullen. Heerlijk.
En brugdelen zijn geen baby's.. of bedoelde je iets anders te zeggen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:50 schreef Loekie1 het volgende:
Zowel medewerkers als kijkers hebben nog steeds niet het gevoel dat er echte problemen zijn. Maar dan ineens begint de kleine kraan, die op een derde ponton staat en de twee andere moet ondersteunen, te bewegen. Het ponton waarop de kraan staat, zakt aan één kant licht het water in. Steeds harder wiegt de kleine kraan heen en weer. Dan begint ook de tweede kraan te wiegen.
het betreft hier een schuivende krachtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:53 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Misschien begrijp je wel het begrip kantelmechanisme?
Jij wilt de zwaartekracht de schuld geven?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Laten we het gewoon lekker afdoen als ongeluk.
Wat is dat toch in de hedendaagse maatschappij dat we voor alles een schuldige willen aanwijzen?
Echt iets wat de laatste decennia steeds erger wordt lijkt het. MH17 etc etc
Dat is het enige wat jij nog niet hebt aangehaald als oorzaak..quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:55 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Jij wilt de zwaartekracht de schuld geven?
Nogal logisch, dan heb je geen kut aan een beweegbare brug natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:59 schreef Loekie1 het volgende:
Feit blijft dat het niet (zo) was gebeurd op vaste grond.
twitter:taxiteraar twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 09:40:19Overspannen agent in #Alphen die om respect vroeg voor de meerdere doden is hoop ik ook weer een beetje tot rust gekomen reageer retweet
Hup Holland..!twitter:jeroenlvisser twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 09:31:28Ook de ene gewonde in #Alphen was niet echt gewond, zegt burgemeester Spies. 'Want de meneer zat al in een rolstoel', reageer retweet
Waarom lag het dan aan de hydraulische kraan? Die konden daar toch niet tegen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:59 schreef Loekie1 het volgende:
Haast is waarschijnlijk de allergrootste fout. En de huizen hadden ontruimd moeten worden. Feit blijft dat het niet (zo) was gebeurd op vaste grond.
Nou ja, het is natuurlijk voor de toekomst wel fijn om te weten wat er precies mis ging om zoiets te voorkomen. Van mij hoeft dat 'schuldige' zoeken ook niet zo, maar dat vinden verzekeraar weer fijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Laten we het gewoon lekker afdoen als ongeluk.
Wat is dat toch in de hedendaagse maatschappij dat we voor alles een schuldige willen aanwijzen?
Echt iets wat de laatste decennia steeds erger wordt lijkt het.
Loekie1 is geen leek, dat lijkt me wel duidelijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk voor de toekomst wel fijn om te weten wat er precies mis ging om zoiets te voorkomen. Van mij hoeft dat 'schuldige' zoeken ook niet zo, maar dat vinden verzekeraar weer fijn.
Het lijkt me alleen bijzonder onwenselijk hier als leek iets over te zeggen aan de hand van wat filmpjes
Dat is natuurlijk onzin, ook op vaste grond gebeuren zulke ongelukken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:59 schreef Loekie1 het volgende:
. Feit blijft dat het niet (zo) was gebeurd op vaste grond.
Hijskraanmode gaat het helemaal worden..quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Loekie1 is geen leek, dat lijkt me wel duidelijk.
Papa weet uttwitter:mariannezw twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 10:15:25Mijn vader nu bij @bnr over #alphen http://t.co/4SOxUgyT6a reageer retweet
Nou ja, dat is natuurlijk ook niet de minste op dat vakgebied, dus die mag heus wel wat zeggen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:17 schreef Zolderkamer het volgende:
Papa weet uttwitter:mariannezw twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 10:15:25Mijn vader nu bij @bnr over #alphen http://t.co/4SOxUgyT6a reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Als ie niet de minste op dat vakgebied was, had ie zich gewoon stil gehouden over de klus van een ander... Zoals de meeste lui die hun vak verstaan..quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, dat is natuurlijk ook niet de minste op dat vakgebied, dus die mag heus wel wat zeggen.
Fijn dat de directie wat dat betreft haar prioriteiten wel kent, ze komen ervoor terug van vakantie....quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:14 schreef Zolderkamer het volgende:
Bouwbedrijf brug komt met verklaring
ALPHEN AAN DEN RIJN -
Bouwbedrijf Mourik dat verantwoordelijk is voor de bouw van de Julianabrug in Alphen aan den Rijn komt dinsdagmiddag met een verklaring over het ongeluk met een brugdeel. Dat heeft de woordvoerder van het bedrijf dinsdag laten weten.
De leden van het management en de directie van Mourik zijn na het ongeval teruggekeerd van vakantie. Ze komen dinsdagochtend bij elkaar op Schiphol. „Daarna komen we met een verklaring”, aldus de woordvoerder. Het bedrijf zei maandag in een eerste reactie zeer ontdaan te zijn door het ongeluk.http://www.telegraaf.nl/b(...)utm_campaign=twitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |