omg!quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:12 schreef mignonne het volgende:
Jaaaaa ga dr gewoon voorwie weet kunnen we nog eventjes samen zwangeren
Haha goede strategiequote:Op maandag 3 augustus 2015 21:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
omg! [ afbeelding ]
Plan is nu begin oktober stoppen met de pil, daarna is het kijken hoe lang hij het volhoudt om condooms te gebruiken.Sowieso ergens in 2016 hoor, maar ik hoop al eerder.
Finally!! Vandaag deze leuke emmertjes NIET gekocht in de lidl:quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:25 schreef mignonne het volgende:
Haha goede strategie![]()
Zal wel gek zijn strakjes. Als je eindelijk iets kunt met je gerammel en er aan toe kunt geven.
Vast goed voor je relatie laat staan het kindquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
omg! [ afbeelding ]
Plan is nu begin oktober stoppen met de pil, daarna is het kijken hoelang hij het volhoudt om condooms te gebruiken.Sowieso ergens in 2016 hoor, maar ik hoop al eerder.
hahahaquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:31 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Finally!! Vandaag deze leuke emmertjes NIET gekocht in de lidl:
[ afbeelding ]
Ja hoi (ook meteen een korte samenvatting voor de nieuwelingen hierquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:33 schreef Elan het volgende:
Vast goed voor je relatie laat staan het kind
Sounds like a plan! Leuk, leuk!quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
omg! [ afbeelding ]
Plan is nu begin oktober stoppen met de pil, daarna is het kijken hoelang hij het volhoudt om condooms te gebruiken.Sowieso ergens in 2016 hoor, maar ik hoop al eerder.
Hihi ik ben heel erg benieuwd hoe snel dat gaat zijn. Mijn vent was er heel erg snel klaar mee. Het vrijen is dan toch.. anders.. qua gevoel en zo.. zegt hijquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:21 schreef DonnaRush het volgende:
Same here. Wij gebruiken nu condooms en zodra m'n vriend ze kwijt wil dan ehh ja, zijn we officieel los.
Check. Hier duurde het dan ook welgeteld 24 uur voor de condooms de deur uit gingen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:25 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Hihi ik ben heel erg benieuwd hoe snel dat gaat zijn. Mijn vent was er heel erg snel klaar mee. Het vrijen is dan toch.. anders.. qua gevoel en zo.. zegt hij
In ieder geval gaat het al een half jaar goed.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:25 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Hihi ik ben heel erg benieuwd hoe snel dat gaat zijn. Mijn vent was er heel erg snel klaar mee. Het vrijen is dan toch.. anders.. qua gevoel en zo.. zegt hij
Dat is bij ons de reden, cyclus alvast op gang laten komen na bijna 15 jaar pilgebruik. Oh, en mijn man stelde het zelf voor om na onze road trip te stoppen (ik had voorjaar 2016 verwachtquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:04 schreef DonnaRush het volgende:
En als we voor een kindje gaan ben ik alvast fijn vrij van al die rommel.
Ik zit nu mobiel en het lukte me niet om je andere post te quotenquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben niet aan de pil dus daar hoef ik straks iig al niet meer mee te stoppen![]()
Denk dat zodra hij van die dingen af kan hij ze ritueel gaat verbranden van blijdschap
Zo snel gaan wij niet beginnen denk ik haha. Eerst dat huis af. Dan trouwen en dan mogen we los.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 07:41 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik zit nu mobiel en het lukte me niet om je andere post te quoten
Maar we lopen inderdaad best gelijkhahaha, nu nog regelen dat we tegelijk zwanger zijn
![]()
Gisteren op kraamvisite geweest, zo leukMoeders heeft nog wel veel pijn, maar dat maakt mij niet meer echt bang wanneer ik zie hoe zij naar haar dochter kijkt *smelt.
Ik vroeg mijn vriend wanneer hij wilde beginnen, hij zei misschien na de vakantie? Dat zou dan al in oktober zijn.
Ik ben benieuwd of ik regelmatig blijf, ik hou jullie wel op de hoogte van de cyclushahaha. Ik ben nu ongeveer 4 maanden gestopt met de pil, voor mij voelt het niet echt anders. Alleen de menstruatie is wel veranderd, maar dat vind ik wel fijn eigenlijk :p. Het voelt nu natuurlijker ofzo
Ik weet ook nog niet of we dan echt gaan beginnen. Mijn vriend wacht nu tot ik groen licht geefquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 07:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zo snel gaan wij niet beginnen denk ik haha. Eerst dat huis af. Dan trouwen en dan mogen we los.
Zou wel leuk zijn
Haha ja ik ken dat. Mijn ouders hadden veel vrienden die bezig waren met een kleine en dat duurde allemaal best een tijd. Dus mijn ouders dachten van nou als wij kinderen willen mogen we wel al eens beginnen... Ja 9 maanden later werd ik geborenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:08 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet of we dan echt gaan beginnen. Mijn vriend wacht nu tot ik groen licht geef.
Soms zit ik ook wel met het huis, stel dat het in 1 keer raak is (wat volgens mijn berekeningen, als ik regelmatig blijf, toch niet kan), en het huis is bijv.af in maart, dan zou ik 6 maanden zwanger zijn ofzo...
. Misschien even de burenmeeting afwachten
![]()
Ik verwacht ook niet dat het in 1 keer raak is hoor. Als ik op mijn moeder lijk, zal het wel snel gaan
zij werd zelfs zwanger na een sterilisatie (dat was ik
) en een soort van zwanger zonder baarmoeder
(deze is ongeveer 10 jaar geleden eruit gehaald ivm zwellingen enzo, maar haar eierstokken waren wel blijven zitten). Dat werd dus ook geen baby maar meer een soort grote zak met vocht
Okee, dan snap ik het trouwen ook wel. Voor mijn moeder maakt dat niet zoveel uit. Maar alsnog durf ik niet echt te vertellen dat ik aan het rammelen benquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ja ik ken dat. Mijn ouders hadden veel vrienden die bezig waren met een kleine en dat duurde allemaal best een tijd. Dus mijn ouders dachten van nou als wij kinderen willen mogen we wel al eens beginnen... Ja 9 maanden later werd ik geborenNiet minder gewenst hoor maar het zou ons erg slecht uit komen. Als dat zou gebeuren
![]()
Ik snap mijn vriend met zijn trouwen ook wel een beetje. Zijn ouders zijn nogal kerkelijk en hoewel deze dolblij zouden zijn zullen ze ons toch liever eerst getrouwd zien.. En daar is ook wel wat voor te zeggen natuurlijk.
Zo volwassen om over dit soort dingen te pratenben toch pas 17 ofzo
Maar jouw moeder is dus goed vruchtbaar![]()
Gezellig hier alles eruit gooien. Ik zit ook op een kantoor met alleen maar mannen. Al hebben zij bijna allemaal kinderen en vragen ze me ongeveer iedere week wanneer de baby's komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:49 schreef Miezziej het volgende:
Het voelt best vreemd he om zo te pratenVooral ook omdat mijn vrienden en collega's er nog helemaal niet mee bezig zijn.
Ik zit op een kantoor met alleen maar mannen, dus dat wordt nog wat...
Ik vind het ook gezellig zoquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:02 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Gezellig hier alles eruit gooien. Ik zit ook op een kantoor met alleen maar mannen. Al hebben zij bijna allemaal kinderen en vragen ze me ongeveer iedere week wanneer de baby's komen.![]()
Gisterenochtend een vriendin die een foto van een positieve test appte en gisterenavond appte een van m`n beste vriendinnen een echofoto. Zo dichtbij dan ineens.
Ohja, dat is wel inderdaad een jong bedrijf. Wij zijn allemaal tussen de 23 en 33. Zitten ook nog wel wat kinderloze nerds tussen, maar die zie ik de komende 10 jaar niet eens een vriendin krijgen, laat staan trouwen haha.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:14 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik vind het ook gezellig zoKan ik er eindelijk echt over praten
Mijn collega's zijn ook vrij jong (tussen de 21 en 30), allemaal vrijgezel en kinderloos. Er zijn 2 directeuren en 1 daarvan heeft wel kinderen, de ander niet. Ik ben benieuwd hoe die ander zal reageren wanneer het zover is, dat is namelijk echt een carrièremens.
Dat is inderdaad dichtbij dan! Wel heel leuk
Om ons heen komen er al heel veel kleintjes enzo. Mensen lopen ook al een tijd te gissen. Maar wij houden dat een beetje af. Gaat ze immers niks aan.. (Vind ik danquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:49 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Okee, dan snap ik het trouwen ook wel. Voor mijn moeder maakt dat niet zoveel uit. Maar alsnog durf ik niet echt te vertellen dat ik aan het rammelen ben. Ik heb haar nu foto's gestuurd van mijn nichtje om te kijken hoe ze reageert
haha.
Voor de schoonfamilie zijn we in principe al in september getrouwd, omdat we dan die tradities hebben gedaan enzo.
Het voelt best vreemd he om zo te pratenVooral ook omdat mijn vrienden en collega's er nog helemaal niet mee bezig zijn.
Ik zit op een kantoor met alleen maar mannen, dus dat wordt nog wat...
Van die types hebben wij hier ook welquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:02 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ohja, dat is wel inderdaad een jong bedrijf. Wij zijn allemaal tussen de 23 en 33. Zitten ook nog wel wat kinderloze nerds tussen, maar die zie ik de komende 10 jaar niet eens een vriendin krijgen, laat staan trouwen haha.
Super leuk idd dat m`n vriendinnen zwanger zijn. Ben ook echt heel blij voor ze!
Herkenbaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:26 schreef vencodark het volgende:
Is de ene in mijn omgeving net bevallen, komt de volgende weer met de aankondiging dat ze zwanger is.![]()
Zo krijg ik ook geen rust hè.
Mijn vriend drinkt eigenlijk ook vrijwel nooit. Maar ondanks dat (naar mijn idee) iedereen wel weet dat ik al jaren geen alcohol drink, krijg ik de vraag toch best wel regelmatig. Misschien komt het omdat onze vrienden allemaal jonger zijn en wel (veel) alcohol drinken haha.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:59 schreef Elleska het volgende:
ik drink ook bijna nooit maar daar heb ik nog geen opmerkingen over gehoord. het scheelt misschien dat mijn man helemaal niet drinkt. dat het daardoor bij mij ook niet wordt verwacht, krijg het ook niet aangeboden.
Ik drink ook nooit alcohol dus in dat opzicht zal het niet opvallenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:43 schreef DonnaRush het volgende:
Drink je geen alcohol *wink wink*?
- Ik drink nooit alcohol
Weet je het zeker?
Ehhhhh...
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat alcohol betreft.. Weet nog niet hoe ik dat moet gaan aanpakken
Die is inmiddels ook al aardig doorzichtigquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:32 schreef DonnaRush het volgende:
[..]![]()
![]()
Komt vast goed! De eerste paar weken een antibiotica kuurtje faken, gaat er meestal wel in als smoes.
Naaaaahhhh. Beetje er bij hoesten, zakdoekjes erbij. Zware voorhoofdholte ontsteking.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:41 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Die is inmiddels ook al aardig doorzichtig
Daar trappen ze bij mij echt niet in.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:32 schreef DonnaRush het volgende:
[..]![]()
![]()
Komt vast goed! De eerste paar weken een antibiotica kuurtje faken, gaat er meestal wel in als smoes.
zeggen dat je wat af wil vallen en daarom even geen alcohol drinkt werkte hier primaquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat alcohol betreft.. Weet nog niet hoe ik dat moet gaan aanpakken
Bijv. Een feest neus reputatie is soms lastigquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeggen dat je wat af wil vallen en daarom even geen alcohol drinkt werkte hier prima
Moest lachenquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
omg! [ afbeelding ]
daarna is het kijken hoelang hij het volhoudt om condooms te gebruiken.
Doen alsof je drinktquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bijv. Een feest neus reputatie is soms lastig![]()
Komt vast wel goed voorlopig toch nog niet aan de orde![]()
Ik twijfel ook over een tweedehands wandelwagen. Want idd een hele nieuwe kopen terwijl het plan is veel te dragen, is ook absurd. Maar ja, dadelijk lukt het dragen niet enzo....quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:19 schreef Miezziej het volgende:
Ik ben nog geen dingen aan het uitzoeken, wel heel hard aan het nadenken hoe ik ons nieuwe huis het beste kan inrichten ivm babyspullen enzo. Ook al aan het twijfelen of ik een tweedehands of nieuwe wagen wil, gezien ik eigenlijk wil gaan dragen. Zoveel mogelijkheden aarg
![]()
![]()
Ik hoop dat wij allemaal spoedig zwanger mogen worden zodra de rammelfase voorbij is. Dan zien we elkaar weer in Z&G enzo
![]()
Ik heb mijn pilstrip nog steeds in de badkamer liggen. Ik slikte altijd anderhalve strip in 1 keer dus ik heb nog een halve liggen
Ja, dat denk ik ook!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:26 schreef Philomijn het volgende:
Leuk mama...lala... Eh iets.Lastige naam haha! Ik denk dat dit ook een kwestie is van man met rust laten, anders gaat het onderwerp hem tegen staan. Dus kom inderdaad hier maar rammelen!
![]()
Hier 24 toen de eerste geboren werd, vriend was toen 29. Ik wilde ook jong moeder worden. Bevalt prima, maar in mijn vriendenkring ben ik veruit de eerste. Nu de oudste een peuter is en echt met andere kindjes speelt leer ik wel veel nieuwe mensen kennen, waar ook weer vriendschappen uit kunnen ontstaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:09 schreef Miezziej het volgende:
Wij lopen een beetje gelijk met de leeftijd, ik word over 3 weken 24 en mijn vriend is 27(Stiekem een geruststelling dat er meer mensen zijn van mijn leeftijd hier
In mijn omgeving zijn veel vrouwen 30+ wanneer ze beginnen)
Een meitai is alleen geschikt om mee te beginnen als het aan te passen isquote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:38 schreef Miezziej het volgende:
Je hebt ook zoiets als een maitye? (waarschijnlijk schrijf ik het fout ) Soort halve doek/zak? Dat leek me wel iets om mee te beginnen
Okee, goed om te weten!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:51 schreef Moppert het volgende:
[..]
Een meitai is alleen geschikt om mee te beginnen als het aan te passen is![]()
zoals bijvoorbeeld de hoptye of de didytai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |