Goh joh, echt waar?quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het zal zeker zijn redenen hebben
Ik ken burgmeester Liesbeth Spies als een zeer ervaren en degelijke bestuurder. Een en al CDA degelijkheid uit het gouden tijdperk van deze partij.
We worden oppervlakkiger. Dat is allang zo.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:13 schreef asco het volgende:
Vroeger las je een bericht in de krant dat er een kraan was omgevallen te Alphen aan de Rijn en dat was het dan wel zo'n beetje. Flinke schade, geen doden.
Moet je zien wat zo'n happening in 2015 voor heisa te weeg brengt.
Vraag me toch serieus af wat dat allemaal met onze hersenen doet op termijn.
Dit heeft m.i. met het inschalen van de situatie te maken, en is minder bedoeld voor pers en publiek.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:38 schreef Ryan3 het volgende:
Vreemde zaak, 2 à 3 minuten na het ongeluk kwam het bericht al dat er 20 gewonden zouden zijn... 1 gewonde, 1 persoon met hartklachten en 1 dode hond is het nu? Niet dat dat niet erg is hoor.
Hearsay, vermoedelijk. Eén iemand ter plaatste roept het, een aantal anderen neemt het over, de hulpdiensten arriveren en het klinkt aannemelijk vanwege de omvang van de puinzooi; tel daarbij op dat twitter in dit soort gevallen zijn eigen bron is en je bent er.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:38 schreef Ryan3 het volgende:
Vreemde zaak, 2 à 3 minuten na het ongeluk kwam het bericht al dat er 20 gewonden zouden zijn... 1 gewonde, 1 persoon met hartklachten en 1 dode hond is het nu? Niet dat dat niet erg is hoor.
Als er een brugdeel opligt niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:36 schreef beantherio het volgende:
Als er nog mensen vermist waren dan zouden ze dat inmiddels toch wel moeten weten lijkt me?
Blijkbaar was het aantal een optelling of inschatting o.b.v. 112-telefoontjes.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hearsay, vermoedelijk. Eén iemand ter plaatste roept het, een aantal anderen neemt het over, de hulpdiensten arriveren en het klinkt aannemelijk vanwege de omvang van de puinzooi; tel daarbij op dat twitter in dit soort gevallen zijn eigen bron is en je bent er.
Worden gemist door anderen, wordt denk ik bedoeld. Als jij familie of bekenden in die straat hebt wonen ga je toch bellen of alles ok is?quote:
Het zou me niet verbazen als ze in het volgende kabinet minister van justitie wordt.quote:
Dat zou ik ook wel willen weten, maar dat zal wel in een rapportje komen tzt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:38 schreef Ryan3 het volgende:
Was op het journaal, tientallen mensen hebben 112 gebeld met meldingen over gewonden e.d. zo is het verhaal in de wereld gekomen dat er mogelijk 20 of meer gewonden zijn (waren)quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hearsay, vermoedelijk. Eén iemand ter plaatste roept het, een aantal anderen neemt het over, de hulpdiensten arriveren en het klinkt aannemelijk vanwege de omvang van de puinzooi; tel daarbij op dat twitter in dit soort gevallen zijn eigen bron is en je bent er.
Kan ook best. Maakt ook niet zo veel uit; liever zo dan andersom.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
Blijkbaar was het aantal een optelling of inschatting o.b.v. 112-telefoontjes.
Je kan er achter komen wie er in de getroffen panden woonde of werkte. Dan kun je na verloop van tijd ook wel inventariseren wie er nog ontbreekt en wie niet.quote:
Ja joh die lui hebben echt geen idee wat ze doen, compleet incapabel. Er ontstaan nu een paar vacatures, jij interesse?quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:42 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Een kraan op een bootje en dan gaan tillen?
Ik ben geen ingenieur maar heb wel een roeibootje en weet dat die gaat schommelen als ik ga staan en een krat pils de boot in hijs.
Zo ziet het er wel uit.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja joh die lui hebben echt geen idee wat ze doen, compleet incapabel. Er ontstaan nu een paar vacatures, jij interesse?
Vraag ik me ook af...dat wordt een mega-operatie. Wellicht dat ze voor zeker gaan en het "gewoon" in stukken snijden en afvoeren.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:44 schreef hottentot het volgende:
Iemand al een idee hoe ze die rotzooi weer weg gaan krijgen? Op land is er geen ruimte, voor die wagens heb je veel grotere kranen nodig is daar wel ruimte voor via de waterweg, of word het de snijbrander.
Bedrijf staat ook meer om hun asfalteerkunsten dus aanklagen voor moord die luiquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:45 schreef skrn het volgende:
[..]
Zo ziet het er wel uit.
Land-aannemers. Zo ver mogelijk van het water weghouden.
Moord? Een hond is juridisch nog steeds een goed en geen persoon.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bedrijf staat ook meer om hun asfalteerkunsten dus aanklagen voor moord die lui
Ik denk niet dat bewoners nog een grote hijsoperatie willen iddquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af...dat wordt een mega-operatie. Wellicht dat ze voor zeker gaan en het "gewoon" in stukken snijden en afvoeren.
Grote kans dat het snijwerk wordt. Een tweede gelijkaardige operatie om die brug daar weg te krijgen zullen ze niet riskeren denk ik (of geen enkele verzekering die dat wilt). Een derde om het nieuwere brugdeel daar dan te krijgen zal met argusogen gevolgd worden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af...dat wordt een mega-operatie. Wellicht dat ze voor zeker gaan en het "gewoon" in stukken snijden en afvoeren.
Dat zou wat zijn. Gaan ze die kraan optillen met een kraan, flikkert ook die kraan om.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:44 schreef hottentot het volgende:
Iemand al een idee hoe ze die rotzooi weer weg gaan krijgen? Op land is er geen ruimte, voor die wagens heb je veel grotere kranen nodig is daar wel ruimte voor via de waterweg, of word het de snijbrander.
Dat demontagefilmpje is van een eerdere keer dat het brugdek eruit is gehaald in 2011 voor een noodreparatie.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:51 schreef Deshain het volgende:
[..]
Zal wel een projectleider zijn, over het algemeen mogen uitvoerders niet op tv :p
Wel opvallend dat Sarens de demontage doet en Peineman de hermontage, bron van speculatie natuurlijk kan dat worden. Misschien heeft de aannemer wel een andere partij gecontracteerd vanaf 1 januari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |