Aan de beelden zal een echte expert vast wel redelijk kunnen zien wat er misging. Is er gebruik gemaakt van de juiste kranen... had het wel op pontons gemogen... dat soort zaken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Beter hadden ze niemand uitgenodigd, want niemand weet wat er gebeurd is.
Beter starten ze dat filmpje van het ongeluk een stuk eerder in, en niet op het moment dat het brugdek al onomkeerbaar in beweging is.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Beter hadden ze iemand uitgenodigd die dit soort projecten tot in de puntjes regelt.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Aan de beelden zal een echte expert vast wel redelijk kunnen zien wat er misging. Is er gebruik gemaakt van de juiste kranen... had het wel op pontons gemogen... dat soort zaken.
Ik snap 'm niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:15 schreef Zipportal het volgende:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je mag toch hopen dat dat terplekke wel gezien isquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Aan de beelden zal een echte expert vast wel redelijk kunnen zien wat er misging. Is er gebruik gemaakt van de juiste kranen... had het wel op pontons gemogen... dat soort zaken.
Nou ja.. volgens papa Zwagerman dus niet.. en die zou het moeten weten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:16 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Je mag toch hopen dat dat terplekke wel gezien isiets met tomatensoep die er als champignon uit ziet als je het bord krijgt.
Ja, uiteraard, maar dan nog snap ik je punt nietquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
9/11. Heb je die explosies niet gezien?
Eten kokenquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:08 schreef Zelfscanner het volgende:
Omliggende woningen kunnen niet bewoond worden omdat ze geen gas hebben![]()
Wtf, het is 30 graden geweest. Wasr is dat gas zo speciaal voor nodig voor je huis? Een beetje warm water?
Er is heus toch nog wel een snackbar openquote:
Nou de helft van de mensen die het NOS journaal zaten. Zat of in de tuin een drankje te doen toen het gebeurde of zijn aan de whiskey om van de schrik te bekomen. Die koken niet vanavond hoor.quote:
quote:
quote:De verdachten hebben deze status gekregen, vooral omdat zij dan zwijgrecht hebben en recht op een advocaat. ''Het is nog veel te vroeg om te zeggen of er strafbare feiten zijn gepleegd'', aldus Nooy.
Het zal zeker zijn redenen hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou de helft van de mensen die het NOS journaal zaten. Zat of in de tuin een drankje te doen toen het gebeurde of zijn aan de whiskey om van de schrik te bekomen. Die koken niet vanavond hoor.
Maar ik zou ze ook even lekker 3 dagen de straat uit sturen.
Werkt wat makkelijker en voor die mensen ook wel goed, even uit de stress van al die pers, brandweer en andere ellende
Magnetron of thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Er is heus toch nog wel een snackbar open?
Ze hebben geen thuis meer.quote:
Nu ben ik wel geen twintiger meer ofzo maar een pizza als vervanger van de warme maaltijd moet ik echt niet. Gewoon aardappels met groente en een karbonaatje of speklap graag.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon pizza bestellen en kosten verhalen op de aannemer.
Zelfs dat kan tegenwoordig. Anders is oma er nogquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nu ben ik wel geen twintiger meer ofzo maar een pizza als vervanger van de warme maaltijd moet ik echt niet. Gewoon aardappels met groente en een karbonaatje of speklap graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |