Of het nou wel de goede of niet zijn, dat maakt nu niet echt meer uit hequote:Op maandag 3 augustus 2015 21:04 schreef Droopie het volgende:
Half Fok loopt te speculeren, komt er een bn-er (waarvan geen idee) met onderbouwde mening van haar vader is het ook niet goed
We nemen het in beraad. Geduld.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:04 schreef Droopie het volgende:
Half Fok loopt te speculeren, komt er een bn-er (waarvan geen idee) met onderbouwde mening van haar vader is het ook niet goed
Die blonde dollie behoort ook tot de thuisingenieurs. Zolang er geen onderzaak gedaan is, kan je alleen maar speculeren.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een "innovatiestrateeg" en "mediacriticus" klinkt ook als vrij onzinnig, maar dat doet ze ook gewoon.
Gewoon een of ander wijf dat aandacht nodig heeft en daarom 30 tweets de wereld inslingert met uitspraken van pa die alles wel beter weet, vanaf de bank met een biertje in de hand.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:04 schreef Droopie het volgende:
Er loopt nog geen topic in BNW. De kamer heeft reces, dus het lijkt mij onwaarschijnlijk dat deze ramp een afleidingsmanoeuvre is voor iets groters.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:04 schreef Droopie het volgende:
Ik heb tot december nog nooit scha gehad aan mijn auto's na 35 jaar rijden. Toen schampte de gemeente mijn auto, terwijl hij geparkeerd stond. Kreeg uiteindelijk 1.000 terug, nadat buitenspiegel gemaakt was... Weet eigenlijk niet hoe het werkt dus.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Dan nogm je krijgt nooit de nieuwprijs terug. Enkel de geschatte waarde dat die op die dag nog waard zou zijn.
Zelfde met je auto, vanaf dat je bij je dealer de weg op rijd, is hij al helft gezakt in waarde.
Nou ja... ALS haar vader gelijk heeft, dan heeft dit bedrijf en alle betrokkenen wel veel regels aan de laars gelapt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:04 schreef Droopie het volgende:
Oh gelukkig, dan hoeft er niks betaald te wordenquote:
Ja maar wat heeft hij verhuurd? Inclusief of exclusief machinist?quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Peineman doet daar niets anders dan de kranen leveren denk ik zo... Das een verhuurder..
Hoe duur is zo'n kraan?quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:02 schreef DieselTank het volgende:
400 en 650 tons kraanBest duur grapje beide kranen total loss.
Ik dacht dat een 100 tons kraan al mega was.
Uhh die 650 zal wel tegen de 3 a 4 aanzitten gok ik.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe duur is zo'n kraan?
5 miljoen ofzo?
Ze heeft op radio 1 een programma en is columniste, ze heeft dus het idee dat de wereld op haar mening (en die van haar papa) zit te wachten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon een of ander wijf dat aandacht nodig heeft en daarom 30 tweets de wereld inslingert met uitspraken van pa die alles wel beter weet, vanaf de bank met een biertje in de hand.
Ik zou ook bezorgd zijn als ik daar zo lag...quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:00 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
De brug is bezorgd.. ik herhaal.. de brug is bezorgd..
Komt omdat el_matador is gestopt met fokquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Er loopt nog geen topic in BNW.
ze zullen vast niet total loss zijnquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:02 schreef DieselTank het volgende:
400 en 650 tons kraanBest duur grapje beide kranen total loss.
Ik dacht dat een 100 tons kraan al mega was.
Machinist van peinemann natuurlijk. Het is geen verhuur bedrijf, en sowieso ga je geen dure kranen verhuren aan andere bedrijven.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:08 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft hij verhuurd? Inclusief of exclusief machinist?
Dit soort operaties zijn lang van tevoren gepland, waarom bij dit soort posterproject niet je eigen kraan laten shinen?
Als haar papa 20 was toen zij geboren werd, dan is papa nu al met pensioen....quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou ja... ALS haar vader gelijk heeft, dan heeft dit bedrijf en alle betrokkenen wel veel regels aan de laars gelapt.
Vooralsnog is het geroeptoeter van een BN'er
Je moet ze in stukken snijden en afvoeren. Dan is het beste er wel van af.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze zullen vast niet total loss zijn
quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:08 schreef Leandra het volgende:
Darn, 45 (of 46) jaar oud zijn en dan "Papa zegt bladiblaat" dingen twitteren....
Sowieso al, dat je het dan nog behalve tegen je vader zelf over "papa" hebt
twitter:mariannezw twitterde op maandag 03-08-2015 om 21:04:58Papa: "Met een rupskraan met goed zwaartepunt kan je ook op een varende ponton hijsend varen. Ook op zee" #Alphen reageer retweet
na je 40e je vader nog pappa noemenquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
twitter:mariannezw twitterde op maandag 03-08-2015 om 20:57:54"Die kranen stonden los. Moeten gezeevast zijn op een ponton. Ze mogen er nooit zomaar af kunnen glijden" #Alphen reageer retweet
Ik ben fan.twitter:mariannezw twitterde op maandag 03-08-2015 om 20:58:11Dit is geen ongeluk. Maar onkunde. #Alphen reageer retweet
quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:09 schreef superniger het volgende:
Zeiken op Marianne
Zij is niet minder vervelend dan al die 'experts' hier in dit topic.
Sommige vrouwen blijven voor altijd een 16-jarig hockeykutje.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:08 schreef Leandra het volgende:
Darn, 45 (of 46) jaar oud zijn en dan "Papa zegt bladiblaat" dingen twitteren....
Sowieso al, dat je het dan nog behalve tegen je vader zelf over "papa" hebt
Van 1 staan de wielen nog op het ponton.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je moet ze in stukken snijden en afvoeren. Dan is het beste er wel van af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |