ja via een penton op het water.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Maar euh.. moeten er nou kranen komen die kranen weer overeind te zetten?
Je hebt risico niet helemaal begrepen ben ik bang.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar ik heb gelijk en je weet het.
Ik heb niet begrepen dat jij eerst zegt dat het niet kan en dan dat het wel kan. Twee keer op rij. Dat heb ik niet begrepen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:01 schreef µ het volgende:
[..]
Je hebt risico niet helemaal begrepen ben ik bang.
Dan moet je wel alles eraan doen om die kans zo klein mogelijk te maken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, dat lijkt me wel logisch. Je kan niet altijd alles voorkomen, de kans op een ongeluk is er altijd
Er hebben zich in dit topic al de nodige experts gemeld. Ik neem aan dat die nu onderweg zijn naar Alphen aan den Rijn om technisch te ondersteunen bij de reddingsoperatie.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
ja via een penton op het water.
Ik las op hulpverleningsforum dat je voor zo'n kraan minstens twee kranen nodig hebt. Dus zoek maar uit waar die kunnen staan.
Als je niet begrijpt waar hij op doelt als hij zegt: "Dat kan niet.", dan heb je het inderdaad niet begrepen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb niet begrepen dat jij eerst zegt dat het niet kan en dan dat het wel kan. Twee keer op rij. Dat heb ik niet begrepen.
Als het allemaal doorgerekend is en de mannen die er verstand van hebben, zeggen dat het kan, waarom zou je het dan niet doen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan moet je wel alles eraan doen om die kans zo klein mogelijk te maken.
Zoals ik het zie is dit al een risicovolle takel, op een wankele boot tussen veel bebouwing en met 2 kranen. Als ik de projectmanager zou zijn dan zou ik niet eens takelen daar op die manier maar een ander punt zoeken op vaste grond. En kan dat niet dan zeker wel ontruimen.
Je slaat de spijker op z'n kop.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
uiteraard hadden ze ook VCA allemaal, dat is ook zo'n goede waarborg (om de uitvoerend werknemer, meestal de laagste in de boom, de schuld te kunnen geven)
Walgelijk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:01 schreef joopsmerma het volgende:
GC / [Foto's maken] Wie gaat er zo mee naar Alphen a/d Rijn?
Als iemand mij vraagt of ik nu voor een kop koffie naar NY kan komen dan zeg ik ook dat dat niet kan.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb niet begrepen dat jij eerst zegt dat het niet kan en dan dat het wel kan. Twee keer op rij. Dat heb ik niet begrepen.
Ramptoerismebemiddelingquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:01 schreef joopsmerma het volgende:
GC / [Foto's maken] Wie gaat er zo mee naar Alphen a/d Rijn?
Don't feed the troll.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:03 schreef µ het volgende:
Als iemand mij vraagt of ik nu voor een kop koffie naar NY kan komen dan zeg ik ook dat dat niet kan.
Ik kan wel een ticket van duizenden euro's kopen, afspraken afzeggen en weet ik wat allemaal regelen, en misschien kan het wel, maar dan heb ik eerst ook gezegd dat het niet kan.
Context.
Het probleem met ontruimen is dat dit altijd zeer veel weerstand zal opleveren.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het ongeluk was wellicht niet te voorkomen, maar de slachtoffers op de grond waren wel te voorkomen.
Dat jij daar niet aan wil doet daar niets aan af.
Dan zou ik zeggen dat ze niet helemaal lekker zijn helemaal als ze daarvoor niet willen ontruimen door de extra kosten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het allemaal doorgerekend is en de mannen die er verstand van hebben, zeggen dat het kan, waarom zou je het dan niet doen?
Dat kan niet doelde op ontruimen. Wat niet zou kunnen. En dat is onzin. Want het kan wel.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:02 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt waar hij op doelt als hij zegt: "Dat kan niet.", dan heb je het inderdaad niet begrepen.
Tuurlijk doen ze datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |