Het kan wel, maar het levert veel meer problemen op dan het ooit oplost.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:49 schreef µ het volgende:
[..]
Je kan niet altijd als ergens zo'n grote kraan aan het werk is de boel ontruimen...
Ik denk dat daar wel wat berekeningen voor gemaakt zijn, niet te vroeg speculeren.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:48 schreef S95Sedan het volgende:
Al een bedrijf bekend wie het allemaal geregeld heeft, weet ik dat ik daar nooit een klus laat doen, elke normale persoon kan toch zien dat die kranen op die manier verkeerd op die boot staan en de boel te wankel is.
Ben het niet met je oneens, maar denk niet dat het haalbaar is.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ze een paar uur een wegdeel van god mag weten hoeveel ton wegtakelen, zou dat wel handig zijn ja.
Dat kan wel.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:49 schreef µ het volgende:
[..]
Je kan niet altijd als ergens zo'n grote kraan aan het werk is de boel ontruimen...
Maar ja aan de andere kant zijn we de Nederlanders die het maar vervelend vinden je huis te moeten verlaten omdat er verderop gebouwd wordt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:47 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Normaal gebeurd dit niet...nee...maar als het gebeud ben je goed de sjaak. Dus inderdaad met zulke ladingen altijd ontruimen! Politiek is nu aan zet.
Wel als ze zo'n bijzonder zware last optakelen, lijkt mij. Ik denk niet dat dit dagelijks of zelfs wekelijks gebeurtquote:Op maandag 3 augustus 2015 18:49 schreef µ het volgende:
[..]
Vast wel maar niet door iemand met verstand. Maar er zal wel geen plaats zijn geweest anders of het zal anders wel stukken meer gekost hebben.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk dat daar wel wat berekeningen voor gemaakt zijn, niet te vroeg speculeren.
Denk het wel over heel NL gezien.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel als ze zo'n bijzonder zware last optakelen, lijkt mij. Ik denk niet dat dit dagelijks of zelfs wekelijks gebeurt
Net zeg je nog dat het niet kan?quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:50 schreef µ het volgende:
[..]
Tuurlijk KAN het wel, maar of dat wenselijk is.
Ik neem aan dat het flauwekul is.twitter:lodderm twitterde op maandag 03-08-2015 om 18:41:17live op alphense tv hijskraan bij julianabrug op huizen gevallen tot nu zo ver ik weet 3 doden en 25 vemisten reageer retweet
Ik denk dat het vooral gaat om een operatie dat minder dan een dag duurt en waar risico's aan verbonden zijn. Zo'n kraan op zo'n boot past wel in het plaatje.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:48 schreef Janneke141 het volgende:
Ze zijn hier achter een woontoren aan het bouwen van een verdieping of 24. Het lijkt me inderdaad verstandig om de omwonenden een jaartje te ontruimen
Zullen we over een half uurtje wel horen op de persco.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:51 schreef beantherio het volgende:
Geen idee wat het waarheidsgehalte hiervan is:Ik neem aan dat het flauwekul is.twitter:lodderm twitterde op maandag 03-08-2015 om 18:41:17live op alphense tv hijskraan bij julianabrug op huizen gevallen tot nu zo ver ik weet 3 doden en 25 vemisten reageer retweet
Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat het niet kan?
En wenselijk? Vraag dat eens aan de gewonden daar.
Vraag me af of je serieus bentquote:Op maandag 3 augustus 2015 18:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat het niet kan?
En wenselijk? Vraag dat eens aan de gewonden daar.
Nee, maar je zou het wel kunnen doen als het wel kan.... en in dit geval had het wel gekund natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:49 schreef µ het volgende:
[..]
Hij zal best serieus zijn. Sommige mensen willen echt naar de bubbeltjesplasticmaatschappij, waar ongelukken niet gebeuren.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:53 schreef µ het volgende:
[..]
Vraag me af of je serieus bent.
Je kan niet alle risico's afdekken.
Tja, stel dat projecten met een dergelijk risico over heel NL wekelijks gebeuren. Ontruimen kost je een ton per keer, dat is toch een half miljoen aan kosten. Is denk ik een voorzichtige inschatting.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar je zou het wel kunnen doen als het wel kan.... en in dit geval had het wel gekund natuurlijk.
Het kost wat, maar dan heb je ook wat risico's afgedekt.
My point exactlyquote:Op maandag 3 augustus 2015 18:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tja, daar waar gewerkt wordt, maken mensen fouten en gebeuren soms ongelukken. Niet alles is te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |