https://twitter.com/gemeenteaadr/status/628222755205455873quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:55 schreef joopsmerma het volgende:
Hoezo is dat triest? Er lopen wel meer jongens van 112 sites en dergelijke rond.. En als je net het juiste filmpje of foto maakt ben je voor de rest van de maand weer binnen. Iedereen wil dat toch zien?
ik was echt niet van plan om hulpdiensten te belemmeren....quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
https://twitter.com/gemeenteaadr/status/628222755205455873
twitter:noodhulpteams twitterde op maandag 03-08-2015 om 19:02:42De gemeente heeft een noodverordening: Vliegverbod ivm drones, en directe omgeving op water en land rond Julianabrug is afgezet. reageer retweet
Je moet er gewoon helemaal wegblijven, met je ramptoerisme.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:03 schreef joopsmerma het volgende:
[..]
ik was echt niet van plan om hulpdiensten te belemmeren....
Nee, maar wel geel/oranje vestjes meenemen om dichterbij te kunnen komenquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:03 schreef joopsmerma het volgende:
[..]
ik was echt niet van plan om hulpdiensten te belemmeren....
Ik heb nog een politiepak liggen met wat kotsplekken van carnaval. Ik ga ook mee.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:06 schreef DeLepelaar het volgende:
Ik heb nog een speedboot, zullen we daar heel hard rondjes gaan varen TS?
Okè, wel allemaal je eigen drank meenemen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb nog een politiepak liggen met wat kotsplekken van carnaval. Ik ga ook mee.
Doe eens normaal.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:46 schreef joopsmerma het volgende:
Hoi fokkers,
ik vertrek over een uurtje ongeveer met de auto vanuit Utrecht richting Alphen a/d Rijn om foto's en videos te maken van de ramp en de bergingswerkzaamheden. Ik heb nog ruimte voor 4 andere mensen in de auto.
Ik wil juist vanavond gaan omdat dan de kans op de beste beelden het grootst is, en hopelijk kun je dan nog wat meekrijgen van reddingswerkzaamheden. Ik heb geel/oranje hesjes mee, dan wordt het wat makkelijker om dichterbij te komen.
Zelf je eigen camera's meenemen uiteraard. Een drone zou ook leuk zijn.
Wie gaat mee? Opstappen vanaf Utrecht CS.
Ga jij ze dan wel uit het puin trekken in je oranje hesje?quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:14 schreef joopsmerma het volgende:
Wat een niveau weer hier zeg. lekker schelden en tieren vanaf je toetsenbordje.. En iedereen maar betrokken zijn met de slachtoffers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |