Ja professioneel wel.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:00 schreef beantherio het volgende:
Bij Studio Alphen lullen ze gewoon door het nieuws heen
Wow....alles voor de aandacht. Jezusquote:Op maandag 3 augustus 2015 18:00 schreef Droopie het volgende:
http://twitter.com/sanderroks/status/628227260932300800/photo/1
OMG
Wie dit deelt op Facebook ontvriend ik persoonlijk
Er wordt gezegd 1 maar dat kunnen ze niet weten lijkt me.quote:
Not this shit again.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:00 schreef Droopie het volgende:
OMG
Slaat nergens op wat je zegt. Er is een full hd-filmpje dat vanaf statief gefilmd is, daar kan je heel veel op zien. Ik probeer zo objectief mogelijk te beschrijven wat ik zie. Ik waan mezelf geenzins een expert, ook ben ik niet aan het speculeren. Ik beschrijf slechts wat ik zie. Als je daar problemen mee hebt ligt dat toch echt aan jou.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik weet nog toen dat toestel van Lufthansa begin dit jaar neerstortte en iedereen hier aan het speculeren was over brandstof, gewicht, wind en andere dingen en toen bleek die gast psychisch in de war. Voor hetzelfde geld kwam er opeens een onverwachte zucht wind en ging het daardoor wel mis.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:00 schreef Droopie het volgende:
OMG
Gelukkig ben ik zelf ook gezegend met twee goede ogen dus ik zie het zelf ook wel.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Slaat nergens op wat je zegt. Er is een full hd-filmpje dat vanaf statief gefilmd is, daar kan je heel veel op zien. Ik probeer zo objectief mogelijk te beschrijven wat ik zie. Ik waan mezelf geenzins een expert, ook ben ik niet aan het speculeren. Ik beschrijf slechts wat ik zie. Als je daar problemen mee hebt ligt dat toch echt aan jou.
Dat vroeg ik me dus ook af. Lijkt me niet echt veilig als er in de buurt reddingshelicopters moeten landen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:00 schreef HiDiHo het volgende:
Iemand met een drone.....mag dat trouwens?
Verzekeren tegen omvallenquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:56 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die verzekerd is?
Alsof chappies met een drone het denkvermogen hebben om daar bij stil te staanquote:Op maandag 3 augustus 2015 18:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af. Lijkt me niet echt veilig als er in de buurt reddingshelicopters moeten landen.
Of niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:00 schreef Pedroso het volgende:
Liggen er ook nog wel een paar onder het puin denk ik.
Belachelijk inderdaad.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:04 schreef Arcee het volgende:
Bizar dat er al anderhalf uur geen nieuws is.
Ik zou het ook wel willen maar ik wil geen familieleden ontvrienden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:00 schreef Droopie het volgende:
OMG
Hahahaha ha-ha ha. Nee.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:05 schreef onlogisch het volgende:
Wie weet is de nieuwe reclame van Even Apeldoorn bellen wel mislukt.
Het ia Alpen aan de Rijn...quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:05 schreef onlogisch het volgende:
Wie weet is de nieuwe reclame van Even Apeldoorn bellen wel mislukt.
Doet elke nieuwszender. Bij de vermissing van mh370 speculeerde CNN over een mogelijk zwart gat wat het vliegtuig naar binnen zou hebben gezogen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:31 schreef marcodej het volgende:
Dit is weer typisch NOS: alles gemeld hebben wat je weet, niks meer weten, en dan overgaan tot speculeren om toch die uitzending te vullen.
Die zijn er misschien ook. Maar misschien bewusteloos of dood, waardoor ze geen geluid maken en moeilijk te lokaliseren zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:06 schreef Pedroso het volgende:
Schijnt toch mee te vallen, had verwacht dat er meerdere slachtoffers onder het puin zouden liggen.
Die denkt ook dat ie expert is ofzo.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:06 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Het ia Alpen aan de Rijn...
Jezus weer diezelfde ooggetuige. Krijgen ze hier geld voor?
Ze zijn weer goed geďnformeerd in het buitenlandquote:The incident took place in Alphen aan den Rijn, where around 100 people live, according to RT.
Echt hequote:Op maandag 3 augustus 2015 18:09 schreef Pedroso het volgende:
Schilderbeurt van de Julianabrug is toch wat duurder uitgevallen dan vooraf gedacht.
Nou ja iig een goede advocaat in de arm kan nemen...quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:16 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat er iemand bij Van Mourik morgen z'n spullen kan gaan pakken.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:16 schreef Pedroso het volgende:
Vakantiekrachten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:16 schreef Pedroso het volgende:
Polenquote:
Op 30 seconden begint het brugdeel al ongelijk te bewegen, ik vraag me sterk af of die beweging bedoeld was. Die beweging wordt door het draaien van de kraan (al dan niet door het kantelen van het achterste ponton) alleen maar erger totdat het het brugdeel bijna een volledige kwartslag draait en de achterste kraan door het brugdeel zelf wordt 'omgeduwd' en de kraan ook breekt/buigt, en daarna de hele achterste stellage in het water dondert. Doordat het brugdeel op de zijkant terecht komt blijft de voorste kraan nog even staan, maar als het brugdeel op de kant omvalt wordt de tweede kraan van het ponton af getrokken. Deze breekt niet, maar wordt het water in gesleurd, waarna hij natuurlijk ook kiept.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:15 schreef HiDiHo het volgende:
Op 40 seconden hoor je iemand schreeuwen en 2 seconden later hoor je een ketting breken.
Ik ben toch erg benieuwd wat hier fout is gegaan....er zijn iig goeie beelden van.
twitter:alphendichtbij twitterde op maandag 03-08-2015 om 18:13:04Volgens getuige zou er inmiddels contact zijn met een persoon onder het puin: http://t.co/jrmCjYnAJ1 #julianabrug reageer retweet
en de hont?quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:20 schreef beantherio het volgende:
twitter:alphendichtbij twitterde op maandag 03-08-2015 om 18:13:04Volgens getuige zou er inmiddels contact zijn met een persoon onder het puin: http://t.co/jrmCjYnAJ1 #julianabrug reageer retweet
Gedver, dat is eng.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:20 schreef beantherio het volgende:
ned1quote:
Nee,quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bedankt. Ga nu maar weer weg.
Nou, als ik in een auto rijd, en er een hond op de weg staat, en de keuze heb om die hond dood te rijden of een mens die langs de kant staat, dan is het jammer voor die hond.quote:
Nou ja, als dat jouw huis is of een van je kinderen is daar, kan ik me de reactie wel voorstellenquote:
NPO1, zo'n Baksteen die naar een Youtubefilmpje kijkt en meteen weet wat er mis ging.quote:
Ook als het die schreeuwmevrouw is?quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, als ik in een auto rijd, en er een hond op de weg staat, en de keuze heb om die hond dood te rijden of een mens die langs de kant staat, dan is het jammer voor die hond.
Was er een herdenking?quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ook als het die schreeuwmevrouw is?
Ik vraag mij af wat dat gele is waar het wegdeel op staat...is dat vrij draaibaar?quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:19 schreef Cootz het volgende:
[..]
Op 30 seconden begint het brugdeel al ongelijk te bewegen, ik vraag me sterk af of die beweging bedoeld was. Die beweging wordt door het draaien van de kraan (al dan niet door het kantelen van het achterste ponton) alleen maar erger totdat het het brugdeel bijna een volledige kwartslag draait en de achterste kraan door het brugdeel zelf wordt 'omgeduwd' en de kraan ook breekt/buigt, en daarna de hele achterste stellage in het water dondert. Doordat het brugdeel op de zijkant terecht komt blijft de voorste kraan nog even staan, maar als het brugdeel op de kant omvalt wordt de tweede kraan van het ponton af getrokken. Deze breekt niet, maar wordt het water in gesleurd, waarna hij natuurlijk ook kiept.
Fok!ers zijn overal. Ook in Alphen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:23 schreef bombmannl het volgende:
Hopelijk woonden er geen zolderkamerautisten in de geplette huizen
Volgens mij was dat de Ketelbrug bij de Noordoostpolder.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:24 schreef Nober het volgende:
Is dat die brug waar die vrouw eerder op overleed nadat ie opende terwijl zij erop stond?
ja dus? dan kan je in elk nummer wel wat zien.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:25 schreef µ het volgende:
"Besef je dat je bruggen bouwt", liedje tussendoor nu op Studio Alphen.
De tering.
Ergerde ik me ook aan, alsof het 9/11 was.quote:
Nee.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:24 schreef Nober het volgende:
Is dat die brug waar die vrouw eerder op overleed nadat ie opende terwijl zij erop stond?
quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:24 schreef Studiotje het volgende:
Ben je op vakantie, hoor je dat er een kraan op je huis is gevallen. En dan manlief/vrouwlief boos aankijken denkende dat hij/zij diegene was die de kraan toch had dichtgedaan.
Gelukkig niet, vrienden van mij wonen daar wel om de hoekquote:Op maandag 3 augustus 2015 18:27 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Eindelijk een keer niet jouw dorp.
Iemand met zo'n ingebouwde sirene kan gerust 's nachts alleen over straat.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ergerde ik me ook aan, alsof het 9/11 was.
Wauw... dan ben je wel echt een idioot als je dat doetquote:Op maandag 3 augustus 2015 18:25 schreef µ het volgende:
"Besef je dat je bruggen bouwt", liedje tussendoor nu op Studio Alphen.
De tering.
Mooi man.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
Dit is het winkeltje in betere dagen:
[ afbeelding ]
Een soort pawn shop.
Origineel man.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:30 schreef firefly3 het volgende:
Even Apeldoorn Alphen a/d Rijn bellen
Het filmpje is er al...quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:30 schreef firefly3 het volgende:
Even Apeldoorn Alphen a/d Rijn bellen
Je zou denken dat zo'n winkel niet druk bezocht wordt maar er staan daar toch wel 2 fietsen voor de deur.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
Een soort pawn shop.
2de hands hijskraan nuquote:Op maandag 3 augustus 2015 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
Een soort pawn shop.
Gelukkig zijn al die spullen 2dehands. Stel je voor dat er nieuwe (!!) tv's enzo hadden gestaan. De schade!quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
Een soort pawn shop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |