NPO1, zo'n Baksteen die naar een Youtubefilmpje kijkt en meteen weet wat er mis ging.quote:
Ook als het die schreeuwmevrouw is?quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, als ik in een auto rijd, en er een hond op de weg staat, en de keuze heb om die hond dood te rijden of een mens die langs de kant staat, dan is het jammer voor die hond.
Was er een herdenking?quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ook als het die schreeuwmevrouw is?
Ik vraag mij af wat dat gele is waar het wegdeel op staat...is dat vrij draaibaar?quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:19 schreef Cootz het volgende:
[..]
Op 30 seconden begint het brugdeel al ongelijk te bewegen, ik vraag me sterk af of die beweging bedoeld was. Die beweging wordt door het draaien van de kraan (al dan niet door het kantelen van het achterste ponton) alleen maar erger totdat het het brugdeel bijna een volledige kwartslag draait en de achterste kraan door het brugdeel zelf wordt 'omgeduwd' en de kraan ook breekt/buigt, en daarna de hele achterste stellage in het water dondert. Doordat het brugdeel op de zijkant terecht komt blijft de voorste kraan nog even staan, maar als het brugdeel op de kant omvalt wordt de tweede kraan van het ponton af getrokken. Deze breekt niet, maar wordt het water in gesleurd, waarna hij natuurlijk ook kiept.
Fok!ers zijn overal. Ook in Alphen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:23 schreef bombmannl het volgende:
Hopelijk woonden er geen zolderkamerautisten in de geplette huizen
Volgens mij was dat de Ketelbrug bij de Noordoostpolder.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:24 schreef Nober het volgende:
Is dat die brug waar die vrouw eerder op overleed nadat ie opende terwijl zij erop stond?
ja dus? dan kan je in elk nummer wel wat zien.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:25 schreef µ het volgende:
"Besef je dat je bruggen bouwt", liedje tussendoor nu op Studio Alphen.
De tering.
Ergerde ik me ook aan, alsof het 9/11 was.quote:
Nee.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:24 schreef Nober het volgende:
Is dat die brug waar die vrouw eerder op overleed nadat ie opende terwijl zij erop stond?
quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:24 schreef Studiotje het volgende:
Ben je op vakantie, hoor je dat er een kraan op je huis is gevallen. En dan manlief/vrouwlief boos aankijken denkende dat hij/zij diegene was die de kraan toch had dichtgedaan.
Gelukkig niet, vrienden van mij wonen daar wel om de hoekquote:Op maandag 3 augustus 2015 18:27 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Eindelijk een keer niet jouw dorp.
Iemand met zo'n ingebouwde sirene kan gerust 's nachts alleen over straat.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ergerde ik me ook aan, alsof het 9/11 was.
Wauw... dan ben je wel echt een idioot als je dat doetquote:Op maandag 3 augustus 2015 18:25 schreef µ het volgende:
"Besef je dat je bruggen bouwt", liedje tussendoor nu op Studio Alphen.
De tering.
Mooi man.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
Dit is het winkeltje in betere dagen:
[ afbeelding ]
Een soort pawn shop.
Origineel man.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:30 schreef firefly3 het volgende:
Even Apeldoorn Alphen a/d Rijn bellen
Het filmpje is er al...quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:30 schreef firefly3 het volgende:
Even Apeldoorn Alphen a/d Rijn bellen
Je zou denken dat zo'n winkel niet druk bezocht wordt maar er staan daar toch wel 2 fietsen voor de deur.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
Een soort pawn shop.
2de hands hijskraan nuquote:Op maandag 3 augustus 2015 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
Een soort pawn shop.
Gelukkig zijn al die spullen 2dehands. Stel je voor dat er nieuwe (!!) tv's enzo hadden gestaan. De schade!quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
Een soort pawn shop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |