abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:29:01 #251
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_154961274
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 14:31 schreef S95Sedan het volgende:
Dom is relatief natuurlijk, iedereen slim op zijn/haar eigen manier, domme mensen bestaan niet.

Ook weer een politiek correcte dooddoener.

Bepaalde mensen hebben gewoon niet zo heel veel talenten. De natuur verdeelt dat niet evenredig.
  Moderator donderdag 6 augustus 2015 @ 19:47:37 #252
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_154963285
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:22 schreef Fascination het volgende:

[..]

Jammer dat magnetronkoffie hier niet op reageert. Goede vraag.
Dat is niet zonder reden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_154963612
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wist niet eens dat dit soort wedstrijdjes kennelijk bestaan :')

Maar goed, ik vraag me nog steeds af wat ik aangeef in m'n eerste post.
Ik zie in dit topic nl mensen posten op de manier die TS zo vervelend vindt/zegt te vinden, maar dat is dan ineens goed?
Ik snap t niet denk ik. ;(
het grootste deel van de mensen ziet iemand anders in de spiegel.
pi_154966668
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ook weer een politiek correcte dooddoener.

Bepaalde mensen hebben gewoon niet zo heel veel talenten. De natuur verdeelt dat niet evenredig.
Of mensen nog wat doen met hun aanleg is nog maar de vraag. Sommigen komen niet eens achter dat ze aanleg voor iets hebben mede door luiheid. Dan hoor je niet echt het woord talent vallen. Vaak vergeten mensen ook de inzet erachter; veel oefenen, een vaardigheid ontwikkelen, netwerk erachter, zaken die ze moesten laten.

---------------------------

quote:
'Vakantiekrachten worden steeds vaker gepest'

Vakantiekrachten worden steeds vaker gepest op de werkvloer. Ze durven deze pesterijen vaak niet uit te spreken bij hun baas.

"Tijdelijke krachten zijn wat meer gewend, maar dat maakt het niet minder erg. Ze worden echt als een bedreiging gezien door vaste werknemers. Er is hier dan dus sprake van bewust pesten. Dat is een zeer kwalijke zaak", aldus de woordvoerster.

Volgens het netwerk worden de pesterijen steeds scherper: "Vroeger stond collegialiteit bovenaan het lijstje van werknemers. Mensen voelen zich nu vooral bedreigd. De krimpende arbeidsmarkt heeft daar grote invloed op."
Hier een andere vorm hoe arrogantie kan uiten, best ernstig eigenlijk. Psychische terreur.
pi_154967476
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 21:46 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Of mensen nog wat doen met hun aanleg is nog maar de vraag. Sommigen komen niet eens achter dat ze aanleg voor iets hebben mede door luiheid. Dan hoor je niet echt het woord talent vallen. Vaak vergeten mensen ook de inzet erachter; veel oefenen, een vaardigheid ontwikkelen, netwerk erachter, zaken die ze moesten laten.

---------------------------

[..]

Hier een andere vorm hoe arrogantie kan uiten, best ernstig eigenlijk. Psychische terreur.
in dat stuk staat dat het pesten is omdat ze vakantiekrachten zien als een bedreiging, dat heeft dus totaal niets met arrogantie te maken, maar dan ook echt helemaal niets :{
compact en kleverig.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 22:22:16 #256
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_154967928
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 21:46 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Doorzettingsvermogen is ook al een van die mogelijke talenten die niet iedereen heeft gekregen.
pi_154968105
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

in dat stuk staat dat het pesten is omdat ze vakantiekrachten zien als een bedreiging, dat heeft dus totaal niets met arrogantie te maken, maar dan ook echt helemaal niets :{
Beide kunnen prima samen, of als uiting ervan.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 22:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Doorzettingsvermogen is ook al een van die mogelijke talenten die niet iedereen heeft gekregen.
Doorzettingsvermogen heb ik nooit als talent gezien, maar niet iedereen kan inderdaad veel doorzetten. Zeker waar.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 20:49:09 #258
446000 tiffanyxx19
young and wild
pi_154994465
Zeg hun de waarheid
Arrogante wijfen moet je zeggen dat ze lelijk zijn en dik daar kunnen ze niet tegen.
Qua mannen weet ik niet
  Moderator vrijdag 7 augustus 2015 @ 20:59:22 #259
16180 crew  CoolGuy
pi_154994792
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 20:49 schreef tiffanyxx19 het volgende:
Zeg hun de waarheid
Arrogante wijfen moet je zeggen dat ze lelijk zijn en dik daar kunnen ze niet tegen.
Qua mannen weet ik niet
Ja man, zelfs als ze NIET lelijk en dik zijn moet je zeggen dat ze dik en lelijk zijn, want dát is de waarheid natuurlijk 8)7
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 23:27:06 #260
446000 tiffanyxx19
young and wild
pi_155000927
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 20:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja man, zelfs als ze NIET lelijk en dik zijn moet je zeggen dat ze dik en lelijk zijn, want dát is de waarheid natuurlijk 8)7
Ja sowieso want als je dat zecht kunnen ze niet tegen en dan heb je ze
  Moderator zaterdag 8 augustus 2015 @ 16:04:27 #261
16180 crew  CoolGuy
pi_155015462
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:27 schreef tiffanyxx19 het volgende:

[..]

Ja sowieso want als je dat zecht kunnen ze niet tegen en dan heb je ze
:X :X

Ja TS, ik zou gewoon dit advies hier opvolgen en dan komt alles goed.

8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')