abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154898187
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kom maar niet bijgelezen hier tussen alle vakantiewas en misselijkheid door -O-

Las wel dat het bij Saskia snel gaat gebeuren, succes hoor :* !

Wij hadden vanmorgen de eerste echo en we zagen een knipper O+ Zo blij! Voorlopige UD is 14 maart maar we moeten nog een keertje terug voor een betere termijnecho.

Ploatje d'rbie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* *O* *O* een knipper *O* *O* *O*
pi_154898380
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 16:21 schreef FlyingFish het volgende:

Saskia, lukt het een beetje om je af te leiden van het wachten?
Tja, er gebeurt nog niks... heb net een paar rondjes door de stad gelopen en nog wat dingen gekocht, vluchttas aangevuld enzo... maar geen weeën :(
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_154899039
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 16:34 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Tja, er gebeurt nog niks... heb net een paar rondjes door de stad gelopen en nog wat dingen gekocht, vluchttas aangevuld enzo... maar geen weeën :(
Misschien nog even een skippybal gaan halen? ;) Nee hoor, begrijp dat 't vervelend is :* Sterkte.

& Ik zag een knipper! *O*
pi_154899356
Razz gefeliciteerd met de knipper!
*O*

SaskiaR vanavond pannenkoeken met ananas en een glas bitterlemon op het menu en als toetje de 7 negers van Spring ;)
pi_154899566
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 17:09 schreef Daui het volgende:

SaskiaR vanavond pannenkoeken met ananas en een glas bitterlemon op het menu en als toetje de 7 negers van Spring ;)
Da's allemaal voor het laten breken van vliezen, maar dat hoeft al niet meer.
Gister wel sex gehad en een heel klein flensje gegeten, en jahoor... maar weeën opwekken lukt daar dus niet mee.
En sex mag al niet eens meer nu, teveel bacteriën...
pi_154899876
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 17:17 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Da's allemaal voor het laten breken van vliezen, maar dat hoeft al niet meer.
Gister wel sex gehad en een heel klein flensje gegeten, en jahoor... maar weeën opwekken lukt daar dus niet mee.
En sex mag al niet eens meer nu, teveel bacteriën...
Dat stukje van de seks niet nee, maar de rest wel ;) die hormonen en evt harde buik kunnen ook nog wel ns eea op gang brengen. Zolang er maar niets naar binnen gaat wanneer je geen weeën hebt.
:)
pi_154899990
Geen harde buik te bekennen...
maargoed, de pizza's zijn klaar :)
pi_154900018
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 17:31 schreef SaskiaR het volgende:
Geen harde buik te bekennen...
maargoed, de pizza's zijn klaar :)
Ik bedoelde de harde buiken na een orgasme :D of we moeten het over t zelfde hebben, sorry in dat geval :P geniet van je pizza :Y)
:)
pi_154900128
Razz! *O* O+
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 17:43:20 #160
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154900307
Ik zeg: kolven en masturberen tegelijk, Saskia! *O* ^O^
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154900968
Nou, experiment 1 geprobeerd ;)
Nu taart bakken :)
pi_154901313
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:23 schreef Kyara het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik in hetzelfde ziekenhuis bevallen en mijn meiden hebben daar ook op neo gelegen. Mocht je vragen hebben, mijn pm/dm staat open!

:*
Ik lig in Arnhem ;) Heb jij nog punten waar ik aan kan denken om te vragen aan de verpleegkundigen? Ik zou zo namelijk niets kunne verzinnen of wel verzinnen maar het is onsamenhangend...
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154901603
Razz een knipper *O*

Saskia wat balen dat er verder niks gebeurt nog! :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154901621
Joyce, nog een tip (die mogelijk al gegeven is, ik lees niet alles mee): ik had erg last van mijn geheugen nadat ik zo ziek werd en had echt mijn dossier nodig om gebeurtenissen in chronologische volgorde te plaatsen, ik had het fijn gevonden als ik zelf een dagboek oid had bij gehouden, om de gaten in mijn geheugen op te vullen. Toen ik er middenin zat dacht ik dat het zo'n vaart niet zou lopen, maar als de storm gaat liggen ontdek je pas wat een emotionele rollercoaster het is en hoe naar en verdrietig het is dat je van anderen moet horen wat er gebeurd is. Een dagboekje zou ik dus wel aanraden.

Als het gaat om neonatologie kun je denken aan dingen als bezoektijden, jullie aandeel in het verlenen van de zorg aan jullie kindje, afspraken over medische handelingen (wilden wij alleen als een van ons aanwezig was, indien mogelijk), beleid omtrent bv als je dat wil geven. Misschien zelf vast met een hydrofiel slapen zodat je geur er al aan zit, dan kan dat de couveuse in bij je kindje tzt, etc etc. :)
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 18:50:00 #165
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154901915
Joycie, ik weet niet of ze het daar doen, maar bij mijn meisjes schreven de zusters wat in een schriftje voor de meiden. Dus als ze dat doen, zou je iemand alvast een schriftje kunnen laten halen.
Verder hielden wij een blog bij met de gebeurtenissen en foto's voor vrienden en familie. Wel afgeschermd met wachtwoord. zo hou je iedereen op de hoogte van de gebeurtenissen zonder dat je het 100x moet vertellen. Daar heb je vaak geen energie voor.
pi_154903657
Joycie bij mij kwam de lactatie kundige langs in het ziekenhuis met een dvd en boekjes en om voorlichting te geven over kolven voor premature kinderen. En ik krijg nog een afspraak met de anesthesist over verdoving.

Zelf wilde ik nog niet op de NICU kijken maar als ik wat verder ben durf ik het wel aan. En jij mag al op de high care bij de grote babies kijken ;). Je schijnt ook op de verloskamers te mogen kijken.
pi_154903689
Een blog is een goede Shop! Die ga ik onthouden ^O^
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 20:13:00 #168
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154904079
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 19:59 schreef Daui het volgende:
Een blog is een goede Shop! Die ga ik onthouden ^O^
Ja, blij dat we dat gedaan hebben, want in het begin kreeg ik elke dag berichtjes van iedereen hoe het ging. Je bent druk bezig met je kinderen en wil niet 100x hetzelfde moeten zeggen. Toen we de blog hadden, stopte dat gelukkig. Mensen konden daar alles lezen! Hij is nog steeds online, alleen schrijven we er niks meer op. Hebben er nu een boek van gemaakt voor de meiden later.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 20:15:02 #169
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_154904145
Wat misschien ook leuk is, voor het kind later: een Gmail- of Outlookaccount registreren voor de baby en daar mailtjes naartoe sturen die hij/zij later kan lezen?
pi_154904199
Nog niks... faalhaas die ik ben :( ;( ;( ;(
pi_154904405
Saskia, ik begrijp dat 't zo voelt, maar je bent absoluut geen faalhaas. :* <3
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 20:30:21 #172
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154904613
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:16 schreef SaskiaR het volgende:
Ohhh frustrerend moet dat zijn!! -O-

Maar idd, niks geen faalhaas. Succes voor wat (vast snel) nog komen gaat!! :%
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 20:33:28 #173
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154904732
En verder nog een :* voor de dames in (en in&uit) het ziekenhuis. Ik lees alles maar reageren komt er overdag niet zo van.

Wel nog even een O+ voor de knipper van Razz, leuk om zo'n vergelijkbaar plaatje te zien!

En de 3D van Sicilia vond ik echt awesome!!!! Zoveel beter te zien hoe zo'n mini daar zit O+ Ik moet dat ook....
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 20:34:40 #174
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_154904779
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:16 schreef SaskiaR het volgende:
Daar heb jij totaal geen invloed op joh! :*

Is strippen nog een optie of kan dat niet met gebroken vliezen?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154904867
Ze doen het liefst zo min mogelijk interne dingen vanwege infectiegevaar, geloof ik. Ze hebben het nu alleen over inleiden gehad...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')