quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kom maar niet bijgelezen hier tussen alle vakantiewas en misselijkheid door
Las wel dat het bij Saskia snel gaat gebeuren, succes hoor!
Wij hadden vanmorgen de eerste echo en we zagen een knipperZo blij! Voorlopige UD is 14 maart maar we moeten nog een keertje terug voor een betere termijnecho.
Ploatje d'rbie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
een knipper
![]()
![]()
![]()
Tja, er gebeurt nog niks... heb net een paar rondjes door de stad gelopen en nog wat dingen gekocht, vluchttas aangevuld enzo... maar geen weeënquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:21 schreef FlyingFish het volgende:
Saskia, lukt het een beetje om je af te leiden van het wachten?
Misschien nog even een skippybal gaan halen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:34 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Tja, er gebeurt nog niks... heb net een paar rondjes door de stad gelopen en nog wat dingen gekocht, vluchttas aangevuld enzo... maar geen weeën
Da's allemaal voor het laten breken van vliezen, maar dat hoeft al niet meer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:09 schreef Daui het volgende:
SaskiaR vanavond pannenkoeken met ananas en een glas bitterlemon op het menu en als toetje de 7 negers van Spring![]()
Dat stukje van de seks niet nee, maar de rest welquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:17 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Da's allemaal voor het laten breken van vliezen, maar dat hoeft al niet meer.
Gister wel sex gehad en een heel klein flensje gegeten, en jahoor... maar weeën opwekken lukt daar dus niet mee.
En sex mag al niet eens meer nu, teveel bacteriën...
Ik bedoelde de harde buiken na een orgasmequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:31 schreef SaskiaR het volgende:
Geen harde buik te bekennen...
maargoed, de pizza's zijn klaar
Ik lig in Arnhemquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:23 schreef Kyara het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik in hetzelfde ziekenhuis bevallen en mijn meiden hebben daar ook op neo gelegen. Mocht je vragen hebben, mijn pm/dm staat open!
Ja, blij dat we dat gedaan hebben, want in het begin kreeg ik elke dag berichtjes van iedereen hoe het ging. Je bent druk bezig met je kinderen en wil niet 100x hetzelfde moeten zeggen. Toen we de blog hadden, stopte dat gelukkig. Mensen konden daar alles lezen! Hij is nog steeds online, alleen schrijven we er niks meer op. Hebben er nu een boek van gemaakt voor de meiden later.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:59 schreef Daui het volgende:
Een blog is een goede Shop! Die ga ik onthouden
Ohhh frustrerend moet dat zijn!!quote:
Daar heb jij totaal geen invloed op joh!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |