Wat stom.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:10 schreef SaskiaR het volgende:
(nog geen wee te bekennen hierzo, trouwens)
Vanavond een weeënstorm en vannacht/morgen heel vroeg een beeb.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:14 schreef SaskiaR het volgende:
Die komt zo
Aan de telefoon zei ze gewoon afwachten.
Als ze zeggen dat het absoluut onschuldig is, dan zal het ook wel absoluut onschuldig zijn...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Geen idee, kreeg een brief van Saltro binnen dat er antistoffen zijn gevonden, maar verder staat er niets in. Wel dat het absoluut onschuldig is verder, maar vroeg me inderdaad af of er voor de kleine nog gevolgen aan zitten.
Ja hier ook! Heel vaak is links of rechts veel dikker doordat ze daar dan met haar spekkont ligtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:01 schreef LuDann het volgende:
Inleiden lijkt me minder maar fijn lijkt me dat, dat er een datum is, Fuente. Eind is in zicht dan.
Hier is alles rustiger dan het in tijden geweest is. Ik heb eigenlijk alleen harde buiken als ik veel gedaan heb maar eigenlijk niet meer zomaar spontaan.
Mijn buik is niet meer mooi rond trouwens, links steekt constant een voetje uit en als ik zit is mijn buik meer een soort driehoek omdat de baby echt heel duidelijk aan 1 kant ligt. Heb jij dat ook? Ik heb daardoor ook het idee dat beeb nog hard gegroeid is de afgelopen 2 weken.
Nou werd toevallig gebeld door de vk net, ze gaan bloed van m'n vriend afnemen en als dat goed is, dan is het allemaal goed en klopt het maar anders moeten ze kleine in de gaten houden omdat dat die antistoffen anders zijn/haar bloedcellen kunnen afbreken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Als ze zeggen dat het absoluut onschuldig is, dan zal het ook wel absoluut onschuldig zijn...Ik heb tot 11 uur geslapen vanmorgen...
Hč wat vervelend johquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou werd toevallig gebeld door de vk net, ze gaan bloed van m'n vriend afnemen en als dat goed is, dan is het allemaal goed en klopt het maar anders moeten ze kleine in de gaten houden omdat dat die antistoffen anders zijn/haar bloedcellen kunnen afbreken.
Nou ja, eerst maar de uitslagen afwachten.
Njah... vk zei dat ik nu toch echt vanavond wel flinke weeën moet hebben, anders moet ik naar het ziekenhuis en daar blijven tot het kind er is, eventueel met inleiden. Dat kan dus ook zo vier dagen ziekenhuis betekenenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:16 schreef Myrr het volgende:
Vanavond een weeënstorm en vannacht/morgen heel vroeg een beeb.![]()
#jomanda
Ja, dat ja! En als ik sta is mijn buik aan de bovenkant vierkant omdat daar een kont + been overdwars ligt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:22 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ja hier ook! Heel vaak is links of rechts veel dikker doordat ze daar dan met haar spekkont ligtof als ze in het midden zit steekt er echt een bult uit zeg maar.
Voor jou zal het ook wel niet lang meer duren nu! Misschien kunnen we tegelijk
Dat zou flink balen zijn! En je voelt nog helemaal niks nu?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:36 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Njah... vk zei dat ik nu toch echt vanavond wel flinke weeën moet hebben, anders moet ik naar het ziekenhuis en daar blijven tot het kind er is, eventueel met inleiden. Dat kan dus ook zo vier dagen ziekenhuis betekenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nopequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:42 schreef LuDann het volgende:
Dat zou flink balen zijn! En je voelt nog helemaal niks nu?
Misschien even in het donker rustig gaan douchen met een muziekje? Even helemaal in jezelf terugtrekken?
Schaamteloze +1!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:36 schreef Mineola het volgende:
Goed, bijleespost, be prepared!
Ggirl, volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd, van harte met jullie zoon!Wat een snelle bevalling zeg! Wat naar dat T. nog eventjes op neo moet blijven aan toeters en bellen, dat is hard van je roze wolk vallen inderdaad
maar superfijn dat hij zo goed reageert op alle maatregelen! Hopelijk mag hij inderdaad vandaag met jullie mee naar huis en kunnen jullie thuis verwend worden door de kraam. Is er nog een vervolg mbt de cyste?
Fuente al een paar cm! Die zijn alvast mooi meegenomen. En een datum, spannend joh! Wat vinden de grote zussen ervan? Kijken die er erg naar uit? Het kan nu écht niet meer lang duren, sterkte nog met de laatste loodjes.
LuDann, idd een beetje tegen de verwachtingen vooraf in nog altijd zwanger, top hoor! Ik lolde om je schoonouders en hun geplande vakantie, ik zou net als jij bijna voor die lekker puh 42 weken willen gaan nu, hahaha. Trek je het nog een beetje?
FlyingFish, ook bijna je UD zie ik, hoe gaat het met jou?
Mousemicky, wat een gedoe en onzekerheid zo, wel niet wel niet... Is het nu afwachten op de controle woensdag en maar je vluchttas meenemen voor als je moet blijven? Ik kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent omdat het een beetje een herhaling lijkt te worden van je eerste zwangerschap, maar ik yay wel heel hard voor de je 37 weken! Deze keer mag uk als het goed is meteen mee naar huis! Sterkte!![]()
Joycie, wat klote allemaal... je kunt er gewoon niks aan doen, zo'n te hoge bloeddruk. En het idee dat het niet zo goed zit zorgt natuurlijk ook alleen maar voor stress. Gelukkig voelt je meisje zich iig ok en sta je onder strenge controle. En elke dag is er weer eentje, dat lijkt me voor nu een hele goeie instelling. Heb je wat afleiding in het ziekenhuis, boeken, series, dat soort dingen? Fijn dat je vriend vandaag weer terug is. Is er iets te regelen met zijn werk, dat hij vanaf nu alleen maar korte ritten kan hebben zodat hij elke avond thuis is?
Daui, hoe gaat het bij jou? Ik ben even kwijt of jij nu nog in het ziekenhuis bent
Malteser, had je nog nagevraagd of je mocht fietsen? Ik hoop zo dat je een manier kan vinden waardoor je wereldje net iets groter kan worden!
Stippelrientje, het klinkt echt doodeng met die wisselende bloeddrukIk zou idd ook zeker nog niet naar huis willen zo. Je klinkt gelukkig heel positief! Gaat het met L. allemaal goed? Heerlijk dat jullie hem in badje hebben mogen doen
En yay voor je slagroom, wow zeg! Een rondje voor alle baby's op de afdeling, hahaha
![]()
Het zou me niet verbazen trouwens als het weer idd invloed heeft gehad op alle bloeddrukken. Ik voelde me gister ook echt niet tof. Ik ben al niet zo enorm dol op hitte, maar ik zie nu echt tegen warme dagen op. Booh! Ik heb echt last van dat vocht vasthouden ook, pijnlijke vingers en dikke voeten. Zo niet charmant![]()
Verder zag ik 3D echos van Cassandra, Pinq en Sicilia! Vooral die van 12 weken, wow wow wow, wat bijzonder om te hebben zeg!![]()
![]()
![]()
Envoor een goeie termijnecho Sicilia, 6 dagen vooruit maar liefst!
Hoe gaat het met je huis Pinq, zit er al wat schot in de zaak?
Cassandra, fijne vakantie! Lekker even zonder internet!
Skoap, doe jij een beetje rustig aan met je werk? Heb je het advies van je vk ter harte genomen? *kijkt streng* Zijn jullie al uit de naam eigenlijk?
En gestreeptestoel, Jagartrut en MissBliss hebben officieel verlof, yayIk moet nog een paar dagen en ooooooh wat kijk ik er naar uit! (ok, met name naar die twee kdv dagen in de week dat ik thuis kindloos kan zijn
)
MissBliss, wat goed dat je jochie lekker op zijn lijntje is doorgegroeid en je weer voor een week bent goedgekeurd!
Wizzy, hoe is het met jou? Ik las iets over IJsland een tijdje terug, wat cool! Jij hebt ook zo'n beetje verlof denk ik nu?
Limone, ik heb al een tijdje niks van jou gelezen, alles goed? Is er al witte rook over De Naam?
En L0t, hoe is het met jou? Beetje in je coconnetje tot 12 weken?
LB en Razz, sterkte met de misselijkheid, niet tof zeg! Hopelijk is het snel voorbij.![]()
Oh en groofsken heeft streepjes, wat supertofgefeliciteerd, wat gaaf dat het gelukt is!
Sorry wie ik heb overgeslagen, niet persoonlijkVoor iedereen in elk geval:
[ afbeelding ]
Als je iets wilt weten over de neonatologie, mag je me altijd een Pm/dm sturen! Mijn meiden zijn geboren met 31+2 (wel heel anders dan het bij jou gaat). Ze hebben bijna 9 en bijna 10 weken op de neonatologie gelegen.quote:
Ok ok ok. Dat kan. (maar ik denk het niet, hoor!) Ik zou voor afleiding koekjes of een taart bakken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:56 schreef SaskiaR het volgende:
Mjahhhh... maximaal 72 uur na de vliezen moet het geboren zijn. Dus voor vrijdagochtend 00.30
Hahaha dat is precies het advies wat de assistente van de praktijk van Saskia altijd geeft. Appeltaart of iets dergelijks bakken als je aan het wachten bent op weeën.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:01 schreef Limone het volgende:
[..]
Ok ok ok. Dat kan. (maar ik denk het niet, hoor!) Ik zou voor afleiding koekjes of een taart bakken.
Ik had het nog niet gezegd, maar donderdag word ik ingeleidquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:42 schreef LuDann het volgende:
Ja, dat ja! En als ik sta is mijn buik aan de bovenkant vierkant omdat daar een kont + been overdwars ligt.
Wanneer wordt je ook alweer ingeleid? Er staat mij woensdag bij, maar dat is morgen al. Ik wil best synchroonbevallen hoor.
Ja, ga er ook wel vanuit dat het een sisser zal zijn. Mijn logisch nadenken heeft nu zoiets van; Na de mk ben ik bloeddonor geweest, ik ga er eigenlijk vanuit dat Sanquin sowieso op antistoffen test alvorens goed te keuren, ik ben goedgekeurd en heb een paar jaar lang bloed gegeven, het lijkt me dus niet iets van de vorige zwangerschap geweest te zijn. Het zal wel gewoon een wisselwerking tussen ons bloed zijn en als dat zo is, is er niets aan het handje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hč wat vervelend joh![]()
Ik heb het laatst eens voorgerekend voor iemand die er naar vroeg. Dit komt ontzettend weinig voor in Nederland. En als het voorkomt, die antistoffen, dan is er in veruit de meeste gevallen uiteindelijk niets aan de hand. Mochten ze baby wel willen vervolgen dan doen ze dat per echo dus stel je daar geen hele ingrijpende dingen bij voor.
In het uiterste (zeldzame!) geval, als het bloed van je baby daadwerkelijk afgebroken wordt, dan zijn daar ook behandelingen voor. Baby kan dan een bloedtransfusie krijgen in jouw buik. Maar dat is echt op de zaken vooruitlopen. Wacht even het bloedonderzoek van je vriend af, meestal loopt het met een sisser af
Gewoon vannacht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:56 schreef SaskiaR het volgende:
Mjahhhh... maximaal 72 uur na de vliezen moet het geboren zijn. Dus voor vrijdagochtend 00.30
Volgens mij ben ik in hetzelfde ziekenhuis bevallen en mijn meiden hebben daar ook op neo gelegen. Mocht je vragen hebben, mijn pm/dm staat open!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 07:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo we zijn weer wakker. Bloeddruk is net gemeten. 140/98 (ja zelfs die 2 punten minder onderdruk als gisterenavond steek ik in mijn zak!)
Temp wel wat hoger (37,4) maar de vpk gaf het weer daar de schuld van.
Straks weer aan de CTG en ik denk daarna bezoek van de arts. Dan heb ik mijn ochtendroutine weer gehad.
Vanavond is L. weer thuis en kan ik hem rustig vertellen wat er is gebeurt allemaal. Heb gisteren aan de VPK gevraagd of we morgen op de neonatologie kunnen kijken met zijn 2en. En dat ging ze regelenDat zal allemaal hopelijk wat rust geven.
Ik moet nu gewoon vertrouwen hebben. En rust vinden, want mijn lijf staat sttaks van de spanning.
En om mezelf even op te peppen. En omdat het volgens meerdere hier een heel belangrijke omslag is! Ga ik even uitbundig jompelen voor mijn 32 weken-wisseldag!!![]()
![]()
![]()
![]()
Stippel wat maar om te lezen dat het allemaal zo blijft schommelen. Gelukkig ben je in goede handen. En kun je je mannetje zo goed laten groeien van jouw melk! Dat zal (ondanks de ellende) een goed gevoel geven!
Ggirl, ik hoop dat jullie snel als gezinnetje naar huis mogen!
eventjes is dan ook maar een relatief begripquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:54 schreef SaskiaR het volgende:
Nou... nog geen wee te bekennen hoordie kraamverbanden zijn wel nu al erg handig!
Oh, dan heb ik geen idee waar ik woensdag vandaan heb.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:10 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gezegd, maar donderdag word ik ingeleidDan precies 41 weken
Saskia, hopelijk beginnen de weeën voor die tijd!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:36 schreef Mineola het volgende:
Goed, bijleespost, be prepared!
Malteser, had je nog nagevraagd of je mocht fietsen? Ik hoop zo dat je een manier kan vinden waardoor je wereldje net iets groter kan worden!
Haha, de hamsternaamquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:53 schreef Limone het volgende:
[..]
Schaamteloze +1!
Wij waren een weekendje naar Friesland en we hadden geen eens stroom.Dat was net iets te primitief zo zwanger.
![]()
Geen naam nog. Ik wil heel graag 1 naam, maar de hamster van mijn zusje heette zo. Dat is geen ramp, behalve dan dat ik zo stom ben geweest om dat aan mijn man te vertellen. Nu wil hij dus niet die 'hamsternaam'.![]()
De andere naam die we allebei leuk vinden rijmt op de naam van mijn man en ik weet nog niet of ik dat een probleem vind..
Bij M. hebben we pas rond 37 weken besloten wat de namen zouden zijn, dus ik heb het gevoel dat ik nog alle tijd heb.
Hebben jullie al een jongensnaam? Wonen jullie eigenlijk al in jullie nieuwe huis? Ja toch?
+1 wohw wat een mooie bijleespost.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:43 schreef gestreeptestoel het volgende:
Zo mineola! Amen!![]()
Dat is nog eens n bijleespost!
Oh joh, ik dacht dat je allang bij de bekkenfysio liep naast je reguliere fysio!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:34 schreef Malteser het volgende:
[..]voor je post!
Gisteren bij de bekkenfysio geweest. Ze stelde veel vragen, deed lichamelijk onderzoek en trok een duidelijke conclusie: bekkeninstabiteit.
Ik mag op geleide van de pijn fietsen, lopen, enz. Maar niet als ik voel dat het die dag niet gaat. Dus gisteravond fijn met man een blokje omgefietst.
Verder heeft ze vooral veel tips gegeven, Jantina, lees je mee? Juiste houding als ik sta (ik heb een holle rug en de neiging er nogal in te gaan hangen), trap op lopen door voet bij te zetten ipv door te lopen, kussen onder de knieholte als ik op de bank lig, voeteneind bed iets omhoog 's nachts en luisteren naar je lichaam (=niet forceren!).
Veel dingen deed ik al. Vrijdag weer terugkomen.
En toen had ik gisteravond voor het eerst sinds lange tijd een paniekaanval...Man schrok zich een hoedje. Ik geloof dat alle spanning zich wat had opgehoopt, omdat ik voor de buitenwereld Miss Positivo wil zijn.
En hij troostte me heel goed en daardoor was mijn ademhaling snel weer op orde maar ik had zo gehoopt het te voorkomen want het is vast heel slecht voor Frummel.
Mijn eigen fysio zit in hetzelfde gezondheidscentrum en dus was er al veel overleg geweest, had zij mijn fysio al de nodige tips gegeven en had ik haar al een keer bezocht. Maar nu dus voor de komende weken officieel bij haar onder behandeling.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:40 schreef Mineola het volgende:
[..]
Oh joh, ik dacht dat je allang bij de bekkenfysio liep naast je reguliere fysio!![]()
Fijn dat je goeie tips hebt gekregen, ze klinken bekend. Geen last gehad van het fietsen? Symmetrisch en bewust bewegen was hier key.voor je paniekaanval, logisch hoor. Je kunt niet altijd positief zijn hč! Soms is het juist een hele opluchting als alles eruit komt. Fijner ook dan tijden spanning opbouwen. Maar ik snap dat je het voor je kindje niet zo tof vond.
Heel begrijpelijk dat je het spannend vindt! Goed naar de signalen van je lichaam blijven luisteren en bij de kleinste twijfel aan de bel trekken. Maar dat doe je vast!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:38 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
+1 wohw wat een mooie bijleespost.
Vanochtend was het misselijk en klam, maar nu is het goed bijgetrokken. Dokter gesproken en die vindt dat ik naar huis kan en mag.
Ik moet het vertrouwen in mijn lijf terug krijgen en ook in mijn achterhoofd houden dat spanning en stress en hormonen de boel zo gek houden. Mijn meneer wist mij ook redelijk snel te kalmeren en te bemoedigen. Bij hem thuis zijn is ook echt voor ons allemaal fijn![]()
even het rustuurtje afmaken en dan gaan we maar inpakken.
Ik vind het eigenlijk maar doodeng, maar goed...
Njah net wat gelopen en een ijsje gehaald bij de Lelie, nog niks....quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:08 schreef mignonne het volgende:
En he wat vervelend Saskia. Zo stom dat het dan niet gewoon doorpakt hč. En dan hangt ook nog die 24 uur als een soort doem boven je hoofd zo van dan MOET je aan het bevallen zijn want anders. Muh. Je hebt er helaas niet zo gek veel invloed op zelf verder. Lekker stukje wandelen en even je hoofd leeg maken?veel succes iig!
Ik zou het nog een keertje proberen richting de Leliequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:02 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Njah net wat gelopen en een ijsje gehaald bij de Lelie, nog niks....
Als er vanavond nog niks is gaan ze met de gyn overleggen of ik vanavond al moet komen voor een ctg (en dan gelijk blijven) of dat ik vannacht nog thuis mag wachten (maar ook dan moet ik naar het ziekenhuis als de weeën alsnog beginnen).
Je doet t gewoon zoals ik destijds deed! Een paar uur voor je je moet melden voor de inleiding, zet de bevalling gewoon door!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:36 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Njah... vk zei dat ik nu toch echt vanavond wel flinke weeën moet hebben, anders moet ik naar het ziekenhuis en daar blijven tot het kind er is, eventueel met inleiden. Dat kan dus ook zo vier dagen ziekenhuis betekenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ben ik heel benieuwd naar de naam van de kat!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:18 schreef FlyingFish het volgende:
Succes straks thuis stippel! Ik zou het ook erg eng vinden, maar ook fijn om weer in mijn eigen huis te zijn. Ik hoop dat dat je rust geeft. Heb je nog kraamzorg of andere ondersteuning thuis?
Over hamster en hondennamen gesproken, hier hebben we ook een dergelijke discussie gehad over een leuke naam, maar die is uiteindelijk afgevallen omdat het een langere versie is van de naam van de kat, en dan was het net alsof de baby naar de kat vernoemd werd
Verder hier nu af en toe merkbare harde buiken, maar nog niks wat erop wijst dat er iets te gebeuren staat. Maar ik reken zelf op vrijdag, dus dat loopt nog volgens planning!
Dan is het vast een meisjequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nu ben ik heel benieuwd naar de naam van de kat!
Hier zou het kunnen lijken alsof we de meisjesnaam van de duutsers naam afgeleid hebben. Vind ik ook wel wat gek, maar het is zo'n mooie naam...
Over de jongensnaam twijfelen we allebei nog een beetje, maar we kunnen er allebei ook niet echt de vinger op leggen waarom...
Valt eigenlijk wel mee! Ik ben wel steeds benieuwder naar de baby an sich, maar eigenlijk niet zo naar het geslacht. Die onzijdige modus bevalt me wel, haha. We weten het al zo lang niet, die laatste hooguit zeven weken hou ik ook nog wel vol. Het wel weten voor de geboorte lijkt me zelfs een beetje een deceptie op dit moment. Nu ligt alles nog open, dan weet je niet alleen wat het wel is, maar ook wat het niet is. En staat vast hoe je gezin er uit gaat zien. Nu kan ik nog dromen over twee jochies of een jongetje en een meisjequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:41 schreef Malteser het volgende:
Mineola: jullie weten het geslacht ook niet hč? Word jij ook niet steeds nieuwsgieriger? Of valt het mee?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:18 schreef FlyingFish het volgende:
die is uiteindelijk afgevallen omdat het een langere versie is van de naam van de kat, en dan was het net alsof de baby naar de kat vernoemd werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kom maar niet bijgelezen hier tussen alle vakantiewas en misselijkheid door
Las wel dat het bij Saskia snel gaat gebeuren, succes hoor!
Wij hadden vanmorgen de eerste echo en we zagen een knipperZo blij! Voorlopige UD is 14 maart maar we moeten nog een keertje terug voor een betere termijnecho.
Ploatje d'rbie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Wat fijn!!
De kat heet Tobi, en Tobias was een mogelijke jongensnaam die we beiden wel leuk vonden. En Tobi is ook nog eens een vrouwtje... (was me verteld dat het een mannetje was, vandaar de mannelijke naam. En naam veranderen na twee maanden is ook een beetje stom, dus Tobi is gewoon een afkorting van Tobine heb ik toen besloten).quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nu ben ik heel benieuwd naar de naam van de kat!
Hier zou het kunnen lijken alsof we de meisjesnaam van de duutsers naam afgeleid hebben. Vind ik ook wel wat gek, maar het is zo'n mooie naam...
Over de jongensnaam twijfelen we allebei nog een beetje, maar we kunnen er allebei ook niet echt de vinger op leggen waarom...
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kom maar niet bijgelezen hier tussen alle vakantiewas en misselijkheid door
Las wel dat het bij Saskia snel gaat gebeuren, succes hoor!
Wij hadden vanmorgen de eerste echo en we zagen een knipperZo blij! Voorlopige UD is 14 maart maar we moeten nog een keertje terug voor een betere termijnecho.
Ploatje d'rbie:Een knipperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ah heel goed. Wij willen het ook echt niet weten nu, dat zou een soort anti-climax zijn of zo. Ik merk alleen wel dat ik af en toe echt heel nieuwsgierig ben, als ik dan bijvoorbeeld weer een voetje vast kan pakken. Maar ik vind het veel spannender of alles goed is, de baby gezond is enz.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:40 schreef Mineola het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee! Ik ben wel steeds benieuwder naar de baby an sich, maar eigenlijk niet zo naar het geslacht. Die onzijdige modus bevalt me wel, haha. We weten het al zo lang niet, die laatste hooguit zeven weken hou ik ook nog wel vol. Het wel weten voor de geboorte lijkt me zelfs een beetje een deceptie op dit moment. Nu ligt alles nog open, dan weet je niet alleen wat het wel is, maar ook wat het niet is. En staat vast hoe je gezin er uit gaat zien. Nu kan ik nog dromen over twee jochies of een jongetje en een meisje
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |