abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154876052
:* voor alle dames in het ziekenhuis, hoge bloeddruk en andere ongemakken.
pi_154876879
Joycie, dat is even slikken zeg allemaal :* Het zit niet mee deze zwangerschap. Ik duim voor september en dat 't met jullie allebei goed gaat <3

Mijn god, lig ik eindelijk lekker voor pampus na drukke dag, comfortabele houding gevonden, goed gehydrateerd, klaar voor orange is the new black.. Vindt die mini 't wel een leuk idee om sneeuwengeltjes te maken in 't vruchtwater diep in m'n bekken :'( Wat een rotgevoel! Zit gelijk rechtop. Ik vind haar nog steeds lief hoor O+
pi_154877361
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:56 schreef pinquit het volgende:
Verder ga ik in die hitte dood van de jeukende eczeem ;( tips anyone?
Van die mentholgel of poeder misschien?

Ik heb bij eczeem altijd dermalex (maar heb er echt slechts zelden last van), maar ik zie in de bijsluiter dat je eerst even moet overleggen met een arts voor gebruik als je zwanger bent. Helpt bij mij altijd wel goed!
pi_154877515
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:50 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Van die mentholgel of poeder misschien?

Ik heb bij eczeem altijd dermalex (maar heb er echt slechts zelden last van), maar ik zie in de bijsluiter dat je eerst even moet overleggen met een arts voor gebruik als je zwanger bent. Helpt bij mij altijd wel goed!
Bedankt, ik ga t even uitzoeken :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_154877606
160/ 100.. in ieder geval gezakt!

Hier sinds de zwangerschap ook opeens warmteuitslag in mijn nek. Ik smeer er eigenlijk niets op. Probeer wel de haren zoveek mogelijk uit mijn nek te houden.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154879009
Ludann, heb t gevonden. Bij van Asten komen ze vandaan!
pi_154879033
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:59 schreef J0ycie88 het volgende:
160/ 100.. in ieder geval gezakt!

*O* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154881398
Wow, wat een mooie echo Sicilia!

En een lagere bloeddruk voor Joycie *O*
pi_154887349
Heh, Joycie wat ontzettend rot lijkt me dat! Maar als ze daar op neonatologie net zo lief en meelevend zijn als hier hoef je je er, hoe stom t ook klinkt, absoluut geen zorgen over te maken!

Hier net even bijgelezen, al hoor ik hier niet meer thuis.. Totdat onze jongen mee naar huis mag voelt dit toch als de juiste plek.

Zondagmiddag is T. Opgenomen op neonatologie omdat ook na twee extra flesjes zijn bloedsuikerwaardes niet boven de 2 kwamen. Ook bleek hij té veel rode bloedplaatjes te hebben. Drinken wilde hij ook maar zo/zo en het was de vraag of dit samen hing met de cyste in zijn nek..

Gelukkig is hij na 24 uur glucoseinfuus er al vanaf, drinkt ie nu iedere 3 uur netjes zijn 35 ml. uit en zijn ook de hoeveelheid rode bloedplaatjes helemaal normaal. Zijn suikers waren gisteren om 17 en 20 uur ook zonder infuus goed (3,1 en 3,7) en nu is het alleen nog wachten op de uitslag vd echo die ze gisteren gemaakt hebben.

Het was een emotionele achtbaan, met eerst angst en erna vooral verdriet want het laatste wat je wilt is je kleintje afgeven en hem vol slangetjes en stickertjes zien liggen.
Maar we hebben dus goede hoop vandaag mét kindje naar huis te mogen, hopelijk horen we in de loop vd ochtend meer..
pi_154887564
Wat vind ik het verdrietig te lezen voor verschillende dames dat er zoveel stoeien met ziekenhuisopnames en bloeddruk ellende.
Een hele dikke knuffel! :*

Ggirl wat een schrik dat je kleine T extra hulp nodig heeft in zijn opstart. Wat fijn dat hij ondanks de slangetjes en plakkers het zo snel oppakt met die extra zorg. Nog eventjes doorbijten!

joycie. Liever het zekere voor het onzekere met de longrijpingsspuiten! wie weet is het nog niet nodig, maar het kan maar beter gedaan worden. Ik hoop dat je een kijkje op de afdelingen mag maken vanuit een toerbusrolstoel of zo. Om je een beetje een beeld te geven van hoe het daar is en hoe fijn je uk opgevangen gaat/kan worden in het geval dat het zover gaat zijn.

MM wel, niet, wel, niet wat een achtbaan!

blije echo's gespot! fijn dat er ook goed nieuws hier in dit topic door gaat ;)

ik vraag me af of de hitte van gisteren ook niet van invloed is geweest. Het was echt ellendig warm. Hier ging het gisterenochtend super. Ik had goed geslapen en nachtvoedingen gedaan. Zelf gedouched nadat mijn laatste infuus er uit mocht.
Dat betekende ook badjestijd O+
en wat heeft hij er van genoten! Heerlijk dobberen, luisteren naar mijn gebabbel en zo ontspannen dat hij bijna in slaap viel in het water.
S'middags maakte ik het alleen weer spannend. Mijn meneer zijn hart zat weer in zijn keel. Ik zat rustig op de rand van mijn bed nadat ik even had geslapen. Flauw, niet helder in mijn hoofd, misselijk als een hond, bloedheet. Direct op de bel laten drukken. De verpleegkundige schrok zich lam toen ze me zag, want nog geen kwartier ervoor had ik gewoon zitten kletsen met haar.
Mijn bloeddruk ging weer alle kanten uit. Hoog, lager, hoger, hoger, lager... de dokter snapt er ook weinig van. Labwaardes waren weer goed. Tegen de avond werd het beter. Dat de temp neer ging was ook zo een opluchting. Een beetje tocht op de kamer gekregen en ik moet meer eten tussendoor. Nu bij elke voeding die ik geef moet ik zelf ook extra voeding en drinken.
De dokter had het voor die ellende er over dat ik misschien naar huis mocht deze ochtend, maar dat wil ik zelf echt niet nu na gisteren.
Doodeng!

Vannacht is het gelukkig oke gegaan. Met mijn pamela anderson tieten heb ik wurm 120 gram in een dag laten groeien! ben benieuwd wat het vandaag gaat zijn.
We blijven de dingen die goed gaan maar voor onszelf goed benadrukken.

Ik wens iedereen ern fantastische dag toe! hij begint al goed met regen en dat is heeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!! O+
Schudden voor gebruik
pi_154887646
Zo we zijn weer wakker. Bloeddruk is net gemeten. 140/98 (ja zelfs die 2 punten minder onderdruk als gisterenavond steek ik in mijn zak!)
Temp wel wat hoger (37,4) maar de vpk gaf het weer daar de schuld van.
Straks weer aan de CTG en ik denk daarna bezoek van de arts. Dan heb ik mijn ochtendroutine weer gehad.

Vanavond is L. weer thuis en kan ik hem rustig vertellen wat er is gebeurt allemaal. Heb gisteren aan de VPK gevraagd of we morgen op de neonatologie kunnen kijken met zijn 2en. En dat ging ze regelen :) Dat zal allemaal hopelijk wat rust geven.
Ik moet nu gewoon vertrouwen hebben. En rust vinden, want mijn lijf staat sttaks van de spanning.

En om mezelf even op te peppen. En omdat het volgens meerdere hier een heel belangrijke omslag is! Ga ik even uitbundig jompelen voor mijn 32 weken-wisseldag!! *G* *G* *G* *G* *G*

Stippel wat maar om te lezen dat het allemaal zo blijft schommelen. Gelukkig ben je in goede handen. En kun je je mannetje zo goed laten groeien van jouw melk! Dat zal (ondanks de ellende) een goed gevoel geven! :*

Ggirl, ik hoop dat jullie snel als gezinnetje naar huis mogen! :)
pi_154887733
Ik jompel mee voor je wisseldag joyciee *O* fijn dat je bloeddru weer wat is gezakt!

Hier ook wisseldag, 27 weken alweer.
pi_154887786
Nou, de vliezen zijn gebroken! Nu wachten op weeen...
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_154888017
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 08:15 schreef SaskiaR het volgende:
Woei, live update! *O*

Spannend hoor! Wens je een voorspoedige bevalling toe!

en ik ga zo even uitgebreider reageren op alle ziekenhuis- en bloeddrukperikelen!
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 08:52:08 #65
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_154888118
Go Saskia! Hup met die weeën !! *O* :%
Mooi op je ud trouwens! :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154888131
quote:
Eindelijk!!! :)

zet hem op! nog maar eventjes!
Schudden voor gebruik
pi_154888140
Nou... nog geen wee te bekennen hoor :) die kraamverbanden zijn wel nu al erg handig!
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 08:56:13 #68
409579 LuDann
All the way
pi_154888169
quote:
Oeh, spannend! :D Tof begin lijkt me dat, met vliezen breken. Lag je nog in bed toen het gebeurde?
pi_154888192
Ja... was half 1 vannacht, ik sliep net... maar er kwam eerst een klein beetje, genoeg om er wakker van de te worden en een kraamverband in te doen terwijl m'n man het plastic kraammatras op het bed deed. Dus geen schade. Daarna wel een beetje raar geslapen, was op weeën aan het wachten, maar niks...

Nouja, de vk komt straks even kijken, verder gewoon afwachten.

[ Bericht 10% gewijzigd door SaskiaR op 04-08-2015 09:03:35 ]
pi_154888325
laat die weeën maar komen... Succes Saskia!
pi_154888335
Spannend Saskia! Zet 'm op! :%

Ik zit toch met dat bloeddruk verhaal van gisteren in m'n maag. Ze doen voor nu niks; maar ik moet vanaf maandag gewoon weer aan het werk. Ik hoop maar dat dat gaat dan.. :X
pi_154888428
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 08:58 schreef SaskiaR het volgende:
Ja... was half 1 vannacht, ik sliep net... maar er kwam eerst een klein beetje, genoeg om er wakker van de te worden en een kraamverband in te doen terwijl m'n man het plastic kraammatras op het bed deed. Dus geen schade. Daarna wel een beetje raar geslapen, was op weeën aan het wachten, maar niks...

Nouja, de vk komt straks even kijken, verder gewoon afwachten.
Spannend! :D op je UD O+
wie heeft er dienst? :9
:)
pi_154888454
J. komt zo even langs ;)
pi_154888459
Ghehe ja nieuwsgierig sorry :P veel succes, ik hoop dat de weeën strakjes op gang gaan komen.
:)
pi_154888501
Ooeehh gebroken vliezen!

Sillie, als dat niet gaat, gaat dat niet he
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:22:59 #76
409579 LuDann
All the way
pi_154888547
Ik hoop dat je weeën vanzelf op gang gaan komen, Saskia. Je wilt thuis bevallen toch?
pi_154888613
Ja, dus binnen 24 uur moet er wel wat gebeuren liefst...
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:28:54 #78
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154888653
Spannend Saskia! Ik weet nog hoe dat was, dat wachten op weeën. Bij mij duurde het gelukkig maar 2 uur maar wat vond ik dat vervelende uren zeg! Er gutst de hele tijd vruchtwater uit je, je kunt eigenlijk geen kant op en je zit maar te wachten. Succes alvast!
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:29:03 #79
409579 LuDann
All the way
pi_154888654
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:26 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, dus binnen 24 uur moet er wel wat gebeuren liefst...
Ik duim voor je!
pi_154888932
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:09 schreef silliegirl het volgende:
Ik zit toch met dat bloeddruk verhaal van gisteren in m'n maag. Ze doen voor nu niks; maar ik moet vanaf maandag gewoon weer aan het werk. Ik hoop maar dat dat gaat dan.. :X
Ik zal wel veel te makkelijk denken weer, maar dat is toch pas over een week? :o
Er kan werkelijk van alles gebeuren, bekijk zondag of maandagochtend gewoon of je het ziet zitten om te gaan werken. En zo niet, dan meld je je ziek.
pi_154888988
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:43 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ik zal wel veel te makkelijk denken weer, maar dat is toch pas over een week? :o
Er kan werkelijk van alles gebeuren, bekijk zondag of maandagochtend gewoon of je het ziet zitten om te gaan werken. En zo niet, dan meld je je ziek.
Je hebt gelijk ;). En ik kan altijd in de loop v/d dag naar huis als 't niet gaat.
'T is meer dak twijfel of het goed is voor mij en baby om tot verlof 32 uur door te werken, k ben nu soms al zo moe. Maarja, ik zie het wel inderdaad. Wat niet gaat, gaat niet.
pi_154888994
Spannend Saskia! Ik hoop dat het snel gaat beginnen! Succes!
pi_154889074
Sillie dat kan je toch bespreken! Desnoods ga je de helft werken.
pi_154889119
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:51 schreef gestreeptestoel het volgende:
Sillie dat kan je toch bespreken! Desnoods ga je de helft werken.
Ja, dat klopt ook :Y
pi_154889475
Spannend Saskia! Het schijnt hier ook enorm druk te zijn op de verloskamers! Blijkbaar een hewilde dag om te bevallen ;)

En ik pas daarvoor :P

Sillie als je je daar zorgen om maakt neem dan even contact op met de gyn. Besef je ook dat 1 hoge bloeddruk nog niet alleszegend is. En het daarbij gisteren erg warm was weer (moeilijk als je hier al die verhalen leest).
Als de arts zich druk zou maken vragen ze vaak of je de volgende dag of de dag erna nog een keer langskomt voor een meting.

CTG was goed hier. Ze liet voor een ochtend goed van zich horen.. Ik va zo proberen lekker te douchen. Misschien dat dat mijn lichaam net het zetje geeft om te ontspannen.
pi_154889619
Ggirl, wat naar die achtbaan als begin. Hopelijk vanaf nu vooral goed nieuws :*

Stippel wat eng weer, is je bloeddruk nu stabieler? Wel fijn dat de bv zo goed gaat!

Joycie 32 weken *O* Hopelijk nog een tijdje door!

Saskia zettumop *O*

Jullie gaan allemaal voor :P Hier wel veel gerommel. Maar niks dat doorzet. En dat natuurlijk vooral in de nachten. Ben inmiddels redelijk moe, laatste weken bijna geen slaap door pijn in bekken en heul veul plassen 's nachts.
Echt laatste loodjes denk ik. Baby is nog wel goed druk dus volgens mij heeft ze het nog wel naar dr zin :P
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_154889820
Goed, bijleespost, be prepared!

Ggirl, volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd, van harte met jullie zoon! *G* Wat een snelle bevalling zeg! Wat naar dat T. nog eventjes op neo moet blijven aan toeters en bellen, dat is hard van je roze wolk vallen inderdaad :'( maar superfijn dat hij zo goed reageert op alle maatregelen! Hopelijk mag hij inderdaad vandaag met jullie mee naar huis en kunnen jullie thuis verwend worden door de kraam. Is er nog een vervolg mbt de cyste?

Fuente
al een paar cm! Die zijn alvast mooi meegenomen. En een datum, spannend joh! Wat vinden de grote zussen ervan? Kijken die er erg naar uit? Het kan nu écht niet meer lang duren, sterkte nog met de laatste loodjes.

LuDann,
idd een beetje tegen de verwachtingen vooraf in nog altijd zwanger, top hoor! Ik lolde om je schoonouders en hun geplande vakantie, ik zou net als jij bijna voor die lekker puh 42 weken willen gaan nu, hahaha. Trek je het nog een beetje?

FlyingFish, ook bijna je UD zie ik, hoe gaat het met jou?

Mousemicky, wat een gedoe en onzekerheid zo, wel niet wel niet... Is het nu afwachten op de controle woensdag en maar je vluchttas meenemen voor als je moet blijven? Ik kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent omdat het een beetje een herhaling lijkt te worden van je eerste zwangerschap, maar ik yay wel heel hard voor de je 37 weken! Deze keer mag uk als het goed is meteen mee naar huis! Sterkte! O+

Joycie, wat klote allemaal... je kunt er gewoon niks aan doen, zo'n te hoge bloeddruk. En het idee dat het niet zo goed zit zorgt natuurlijk ook alleen maar voor stress. Gelukkig voelt je meisje zich iig ok en sta je onder strenge controle. En elke dag is er weer eentje, dat lijkt me voor nu een hele goeie instelling. Heb je wat afleiding in het ziekenhuis, boeken, series, dat soort dingen? Fijn dat je vriend vandaag weer terug is. Is er iets te regelen met zijn werk, dat hij vanaf nu alleen maar korte ritten kan hebben zodat hij elke avond thuis is?

Daui, hoe gaat het bij jou? Ik ben even kwijt of jij nu nog in het ziekenhuis bent :@

Malteser, had je nog nagevraagd of je mocht fietsen? Ik hoop zo dat je een manier kan vinden waardoor je wereldje net iets groter kan worden!

Stippelrientje, het klinkt echt doodeng met die wisselende bloeddruk :o Ik zou idd ook zeker nog niet naar huis willen zo. Je klinkt gelukkig heel positief! Gaat het met L. allemaal goed? Heerlijk dat jullie hem in badje hebben mogen doen O+ En yay voor je slagroom, wow zeg! Een rondje voor alle baby's op de afdeling, hahaha _O-
Het zou me niet verbazen trouwens als het weer idd invloed heeft gehad op alle bloeddrukken. Ik voelde me gister ook echt niet tof. Ik ben al niet zo enorm dol op hitte, maar ik zie nu echt tegen warme dagen op. Booh! Ik heb echt last van dat vocht vasthouden ook, pijnlijke vingers en dikke voeten. Zo niet charmant }:|

Verder zag ik 3D echos van Cassandra, Pinq en Sicilia! Vooral die van 12 weken, wow wow wow, wat bijzonder om te hebben zeg! O+ O+ O+
En *O* voor een goeie termijnecho Sicilia, 6 dagen vooruit maar liefst!
Hoe gaat het met je huis Pinq, zit er al wat schot in de zaak?
Cassandra, fijne vakantie! Lekker even zonder internet!

Skoap, doe jij een beetje rustig aan met je werk? Heb je het advies van je vk ter harte genomen? *kijkt streng* Zijn jullie al uit de naam eigenlijk?
En gestreeptestoel, Jagartrut en MissBliss hebben officieel verlof, yay *O* Ik moet nog een paar dagen en ooooooh wat kijk ik er naar uit! (ok, met name naar die twee kdv dagen in de week dat ik thuis kindloos kan zijn :P)
MissBliss, wat goed dat je jochie lekker op zijn lijntje is doorgegroeid en je weer voor een week bent goedgekeurd!

Wizzy, hoe is het met jou? Ik las iets over IJsland een tijdje terug, wat cool! Jij hebt ook zo'n beetje verlof denk ik nu?

Limone, ik heb al een tijdje niks van jou gelezen, alles goed? Is er al witte rook over De Naam?
En L0t, hoe is het met jou? Beetje in je coconnetje tot 12 weken?
LB en Razz, sterkte met de misselijkheid, niet tof zeg! Hopelijk is het snel voorbij. :*

Oh en groofsken heeft streepjes, wat supertof *O* gefeliciteerd, wat gaaf dat het gelukt is!

Sorry wie ik heb overgeslagen, niet persoonlijk :) Voor iedereen in elk geval:

:P
pi_154889939
Zo mineola! Amen! :P

Dat is nog eens n bijleespost!
pi_154890631
Saskiaaa zet 'm op!! *O*
pi_154890716
Wow Mineola, wat een post _O_

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:36 schreef Mineola het volgende:
Skoap, doe jij een beetje rustig aan met je werk? Heb je het advies van je vk ter harte genomen? *kijkt streng* Zijn jullie al uit de naam eigenlijk?
Ik ga vanaf volgende week halve dagen werken, deze week nog niet, aangezien mijn COO uit New York net deze week in Nederland is, ook om de laatste dingen goed af te kunnen stemmen voordat mijn verlof begint en zo.

De naam, we hebben 1 naam, die we allebei wel leuk vinden, mochten we niks anders meer leuk gaan vinden in de komende 2 maand, gaat dat hem worden :D
pi_154890725
Saskia succes!!
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:22:44 #92
409579 LuDann
All the way
pi_154890765
Halleluja Mineola! :D _O_

Gaat wel hoor hier, z'n gangetje. Fijn dat je bijna verlof hebt. :Y
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:26:45 #93
409579 LuDann
All the way
pi_154890848
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:22 schreef Fuente het volgende:

Jullie gaan allemaal voor :P Hier wel veel gerommel. Maar niks dat doorzet. En dat natuurlijk vooral in de nachten. Ben inmiddels redelijk moe, laatste weken bijna geen slaap door pijn in bekken en heul veul plassen 's nachts.
Echt laatste loodjes denk ik. Baby is nog wel goed druk dus volgens mij heeft ze het nog wel naar dr zin :P
Nog lekker een beetje aan het cocoonen? Vervelend van de mindere nachten en de vermoeidheid, ik hoop dat het rommelen snel wil doorzetten. Met welke termijn kwamen je oudsten eigenlijk?
pi_154890921
Mineola wat een megapost :D De oudsten zitten in grote spanning en vinden het vooral erg lang duren ;) Ze hebben er heel veel zin in!

LuDann mijn oudste is spontaan (thuis)geboren bij 40+2. De jongste ingeleid bij 41 weken en 2 dagen omdat mijn bloeddruk omhoog schoot. Deze doet nummer 2 na dus ;) Inmiddels wel een datum voor inleiden dus het einde is echt in zicht.
Ja cocoonen doe ik nog steeds, maar ik kan eigenlijk geen fijne houding meer vinden om te zitten of liggen, behalve op een eetkamerstoel, en dat zit inmiddels ook niet echt meer fijn :P
Hoe is het met jou? Rommelt er nog iets? Of alles nog rustig?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_154891425
Iemand hier ervaring met irregulaire antistoffen en of dat gevolgen heeft gehad verder in de zwangerschap?
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 12:01:54 #96
409579 LuDann
All the way
pi_154891593
Inleiden lijkt me minder maar fijn lijkt me dat, dat er een datum is, Fuente. Eind is in zicht dan.

Hier is alles rustiger dan het in tijden geweest is. Ik heb eigenlijk alleen harde buiken als ik veel gedaan heb maar eigenlijk niet meer zomaar spontaan.

Mijn buik is niet meer mooi rond trouwens, links steekt constant een voetje uit en als ik zit is mijn buik meer een soort driehoek omdat de baby echt heel duidelijk aan 1 kant ligt. Heb jij dat ook? Ik heb daardoor ook het idee dat beeb nog hard gegroeid is de afgelopen 2 weken.
pi_154891616
Welke bedoel je precies Myrr? Ik had met 12 weken geloof ik een negatieve rhesus c, en dat werd met 27 weken nogmaals geprikt. Dat is alles wat ik ervan gemerkt heb, maar volgens mij zijn de eventuele gevolgen van zoiets ook voor het kind en niet voor jezelf.
Met 27 weken was het overigens goed, geen antistoffen.

Met een negatieve rhesus D krijg je geloof ik een prik.

Hier staat meer info.
pi_154891787
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:02 schreef Mineola het volgende:
Welke bedoel je precies Myrr? Ik had met 12 weken geloof ik een negatieve rhesus c, en dat werd met 27 weken nogmaals geprikt. Dat is alles wat ik ervan gemerkt heb, maar volgens mij zijn de eventuele gevolgen van zoiets ook voor het kind en niet voor jezelf.

Hier staat meer info.
Ik moet ook die prik voor Rhesus C halen van de week. Ik begreep dat het vaak voor een 2e zwangerschap van belang kan zijn als die antistoffen er zijn, niet voor nu.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er weinig van begreep verder.
Ik weet wel dat er inderdaad geen prik is met Rhesus C, wel hij D inderdaad.
pi_154891843
Hier staat het allemaal uitgelegd: http://www.rhesusprik.nl/nl/

(nog geen wee te bekennen hierzo, trouwens ;) )
pi_154891875
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:02 schreef Mineola het volgende:

Hier staat meer info.
Geen idee, kreeg een brief van Saltro binnen dat er antistoffen zijn gevonden, maar verder staat er niets in. Wel dat het absoluut onschuldig is verder, maar vroeg me inderdaad af of er voor de kleine nog gevolgen aan zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')