Goed, bijleespost, be prepared!
Ggirl, volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd, van harte met jullie zoon!

Wat een snelle bevalling zeg! Wat naar dat T. nog eventjes op neo moet blijven aan toeters en bellen, dat is hard van je roze wolk vallen inderdaad

maar superfijn dat hij zo goed reageert op alle maatregelen! Hopelijk mag hij inderdaad vandaag met jullie mee naar huis en kunnen jullie thuis verwend worden door de kraam. Is er nog een vervolg mbt de cyste?
Fuente al een paar cm! Die zijn alvast mooi meegenomen. En een datum, spannend joh! Wat vinden de grote zussen ervan? Kijken die er erg naar uit? Het kan nu écht niet meer lang duren, sterkte nog met de laatste loodjes.
LuDann, idd een beetje tegen de verwachtingen vooraf in nog altijd zwanger, top hoor! Ik lolde om je schoonouders en hun geplande vakantie, ik zou net als jij bijna voor die lekker puh 42 weken willen gaan nu, hahaha. Trek je het nog een beetje?
FlyingFish, ook bijna je UD zie ik, hoe gaat het met jou?
Mousemicky, wat een gedoe en onzekerheid zo, wel niet wel niet... Is het nu afwachten op de controle woensdag en maar je vluchttas meenemen voor als je moet blijven? Ik kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent omdat het een beetje een herhaling lijkt te worden van je eerste zwangerschap, maar ik yay wel heel hard voor de je 37 weken! Deze keer mag uk als het goed is meteen mee naar huis! Sterkte!
Joycie, wat klote allemaal... je kunt er gewoon niks aan doen, zo'n te hoge bloeddruk. En het idee dat het niet zo goed zit zorgt natuurlijk ook alleen maar voor stress. Gelukkig voelt je meisje zich iig ok en sta je onder strenge controle. En elke dag is er weer eentje, dat lijkt me voor nu een hele goeie instelling. Heb je wat afleiding in het ziekenhuis, boeken, series, dat soort dingen? Fijn dat je vriend vandaag weer terug is. Is er iets te regelen met zijn werk, dat hij vanaf nu alleen maar korte ritten kan hebben zodat hij elke avond thuis is?
Daui, hoe gaat het bij jou? Ik ben even kwijt of jij nu nog in het ziekenhuis bent
Malteser, had je nog nagevraagd of je mocht fietsen? Ik hoop zo dat je een manier kan vinden waardoor je wereldje net iets groter kan worden!
Stippelrientje, het klinkt echt doodeng met die wisselende bloeddruk

Ik zou idd ook zeker nog niet naar huis willen zo. Je klinkt gelukkig heel positief! Gaat het met L. allemaal goed? Heerlijk dat jullie hem in badje hebben mogen doen

En yay voor je slagroom, wow zeg! Een rondje voor alle baby's op de afdeling, hahaha
Het zou me niet verbazen trouwens als het weer idd invloed heeft gehad op alle bloeddrukken. Ik voelde me gister ook echt niet tof. Ik ben al niet zo enorm dol op hitte, maar ik zie nu echt tegen warme dagen op. Booh! Ik heb echt last van dat vocht vasthouden ook, pijnlijke vingers en dikke voeten. Zo niet charmant
Verder zag ik 3D echos van
Cassandra, Pinq en Sicilia! Vooral die van 12 weken, wow wow wow, wat bijzonder om te hebben zeg!
En

voor een goeie termijnecho Sicilia, 6 dagen vooruit maar liefst!
Hoe gaat het met je huis Pinq, zit er al wat schot in de zaak?
Cassandra, fijne vakantie! Lekker even zonder internet!
Skoap, doe jij een beetje rustig aan met je werk? Heb je het advies van je vk ter harte genomen? *kijkt streng* Zijn jullie al uit de naam eigenlijk?
En
gestreeptestoel, Jagartrut en MissBliss hebben officieel verlof, yay

Ik moet nog een paar dagen en ooooooh wat kijk ik er naar uit! (ok, met name naar die twee kdv dagen in de week dat ik thuis kindloos kan zijn

)
MissBliss, wat goed dat je jochie lekker op zijn lijntje is doorgegroeid en je weer voor een week bent goedgekeurd!
Wizzy, hoe is het met jou? Ik las iets over IJsland een tijdje terug, wat cool! Jij hebt ook zo'n beetje verlof denk ik nu?
Limone, ik heb al een tijdje niks van jou gelezen, alles goed? Is er al witte rook over De Naam?
En
L0t, hoe is het met jou? Beetje in je coconnetje tot 12 weken?
LB en Razz, sterkte met de misselijkheid, niet tof zeg! Hopelijk is het snel voorbij.
Oh en
groofsken heeft streepjes, wat supertof

gefeliciteerd, wat gaaf dat het gelukt is!
Sorry wie ik heb overgeslagen, niet persoonlijk

Voor iedereen in elk geval:
![Glitter_ff9fb103cf.gif]()