Wat vind ik het verdrietig te lezen voor verschillende dames dat er zoveel stoeien met ziekenhuisopnames en bloeddruk ellende.
Een hele dikke knuffel!
Ggirl wat een schrik dat je kleine T extra hulp nodig heeft in zijn opstart. Wat fijn dat hij ondanks de slangetjes en plakkers het zo snel oppakt met die extra zorg. Nog eventjes doorbijten!
joycie. Liever het zekere voor het onzekere met de longrijpingsspuiten! wie weet is het nog niet nodig, maar het kan maar beter gedaan worden. Ik hoop dat je een kijkje op de afdelingen mag maken vanuit een toerbusrolstoel of zo. Om je een beetje een beeld te geven van hoe het daar is en hoe fijn je uk opgevangen gaat/kan worden in het geval dat het zover gaat zijn.
MM wel, niet, wel, niet wat een achtbaan!
blije echo's gespot! fijn dat er ook goed nieuws hier in dit topic door gaat
ik vraag me af of de hitte van gisteren ook niet van invloed is geweest. Het was echt ellendig warm. Hier ging het gisterenochtend super. Ik had goed geslapen en nachtvoedingen gedaan. Zelf gedouched nadat mijn laatste infuus er uit mocht.
Dat betekende ook badjestijd
en wat heeft hij er van genoten! Heerlijk dobberen, luisteren naar mijn gebabbel en zo ontspannen dat hij bijna in slaap viel in het water.
S'middags maakte ik het alleen weer spannend. Mijn meneer zijn hart zat weer in zijn keel. Ik zat rustig op de rand van mijn bed nadat ik even had geslapen. Flauw, niet helder in mijn hoofd, misselijk als een hond, bloedheet. Direct op de bel laten drukken. De verpleegkundige schrok zich lam toen ze me zag, want nog geen kwartier ervoor had ik gewoon zitten kletsen met haar.
Mijn bloeddruk ging weer alle kanten uit. Hoog, lager, hoger, hoger, lager... de dokter snapt er ook weinig van. Labwaardes waren weer goed. Tegen de avond werd het beter. Dat de temp neer ging was ook zo een opluchting. Een beetje tocht op de kamer gekregen en ik moet meer eten tussendoor. Nu bij elke voeding die ik geef moet ik zelf ook extra voeding en drinken.
De dokter had het voor die ellende er over dat ik misschien naar huis mocht deze ochtend, maar dat wil ik zelf echt niet nu na gisteren.
Doodeng!
Vannacht is het gelukkig oke gegaan. Met mijn pamela anderson tieten heb ik wurm 120 gram in een dag laten groeien! ben benieuwd wat het vandaag gaat zijn.
We blijven de dingen die goed gaan maar voor onszelf goed benadrukken.
Ik wens iedereen ern fantastische dag toe! hij begint al goed met regen en dat is heeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!!