abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154918725
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 07:29 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Niet heel veel nog. Gisteravond naar ziekenhuis geweest voor ctg, alles was prima. Dus we mochten gewoon weer lekker thuis slapen. Vandaag nog eens terugkomen voor ctg, en als er dan nog niks gebeurt morgenochtend inleiden.
Maar ik heb nu wel harde buiken en een beetje weeen (nouja, rugpijn zoals bij menstruatie, maar wel regelmatig om de 5 minuten ongeveer), dus er gebeurt wel iets.
Oh spannend! Nu gaat het komen hoor. Succes *O*
pi_154918739
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 21:47 schreef mignonne het volgende:

Saskia :* wat rot voor je dat het zo loopt. Het is makkelijk gezegd vanaf deze kant natuurlijk maar echt neem het jezelf niet kwalijk he. Deze dingen gebeuren. Ongeveer tweederde tot driekwart van de vrouwen bevalt binnen 24 uur na het breken van de vliezen. De overigen doen dat dus niet! Er is niets mis met je lijf, je hebt nog steeds net zoveel kans op een fijne "eigen" bevalling alleen dus niet onder zorg van je eigen vk wsl. Als je niets doet bevalt 95% uiteindelijk binnen 72-98 uur. Uit onderzoek blijkt alleen dat de tevredenheid van vrouwen hoger is als er wordt ingeleid na 24 uur. Veel vrouwen willen niet langer dan dat afwachten. Dat is prima natuurlijk als jij er ook klaar mee bent nu (en begrijpelijk ook!) Maar het is ook prima om wel nog vertrouwen te hebben in je lijf dat het vanzelf op gang komt. Hoe dan ook wens ik je een prachtige ontmoeting met jullie kleine buikbewoner O+
Jij bent lief :)
Idd wel jammer dat ik mn eigen vk nu niet meer ga zien. Het is toch minder leuk met een vreemde.
Maar ik hoef echt niet nu al ingeleid te worden hoor, ik wacht wel af. Wat dat betreft laat ik de natuur toch nog liever even zn gang gaan. Bovendien zou ik dan na de bevalling 24 uur moeten blijven, en dat doe ik ook liever niet.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_154918740
Dat klinkt goed Saskia *O* :%
pi_154918743
Fuente, snap de zenuwen wel! Is ook spannend!
pi_154918770
Fijn dat je thuis mocht slapen Saskia! En bij mij begon het ook met rugpijn & harde buiken! Succes :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154918791
Dat klinkt als een begin Saskia! Succes hoor :*
pi_154918919
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 07:33 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Jij bent lief :)
Idd wel jammer dat ik mn eigen vk nu niet meer ga zien. Het is toch minder leuk met een vreemde.
Maar ik hoef echt niet nu al ingeleid te worden hoor, ik wacht wel af. Wat dat betreft laat ik de natuur toch nog liever even zn gang gaan. Bovendien zou ik dan na de bevalling 24 uur moeten blijven, en dat doe ik ook liever niet.
Waarom moet je dan 24 uur blijven? Ik mocht na m'n inleiding gewoon naar huis. Maar rugpijn klinkt goed! *O* 12 uur na de eerste rugpijn had ik een baby ;)

En een :* voor alle ziekenhuisbezoeken.

Hopelijk trotseer ik hiermee de Fokwet niet, maar mijn misselijkheid is al een heel stuk minder gelukkig :) Hopelijk slaan bij jou de pilletjes snel aan Razz! Het is toch wat heftiger als je er er al een hebt lopen of kruipen he. En dat van je werk, sja, overal valt een mouw aan te passen en als er goede docenten weg zijn dan is dat toch echt niet jouw schuld :*
pi_154918999
Succes Saskia, ik hoop dat het snel doorzet!
pi_154919019
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 08:11 schreef Dot. het volgende:

[..]

Waarom moet je dan 24 uur blijven? Ik mocht na m'n inleiding gewoon naar huis. Maar rugpijn klinkt goed! *O* 12 uur na de eerste rugpijn had ik een baby
Vanwege infectiegevaar bij de baby als de vliezen te lang gebroken zijn, ze willen zeker weten dat alles ok is.
T zet nog niet echt door... We gaan maar eens een spelletje doen ( net vakantie zo, in je pyama ontbijten met taart en dan spelletjes doen :) )
pi_154919104
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 08:26 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Vanwege infectiegevaar bij de baby als de vliezen te lang gebroken zijn, ze willen zeker weten dat alles ok is.
T zet nog niet echt door... We gaan maar eens een spelletje doen ( net vakantie zo, in je pyama ontbijten met taart en dan spelletjes doen :) )
Oh, meh... Mag je man dan wel blijven?

En taart ontbijt is altijd een goed plan :Y)
pi_154919136
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 08:36 schreef Dot. het volgende:

[..]

Oh, meh... Mag je man dan wel blijven?

En taart ontbijt is altijd een goed plan :Y)
Hangt ervan af hoe druk het is :)
pi_154919396
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 08:39 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Hangt ervan af hoe druk het is :)
Vol spanning helemaal uit bed geklommen om te kijken of er al een baby of minstens een weeën storm was. -O-
Door voor een middag/avondbeeb dan maar. :*

Hier kerel even uit bed trommelen zodat hij de naald straks kan trotseren voor z'n bloedgroepen (is al sinds kindertijd niet meer geprikt en vindt het doodeng :D), daarna met vader en zusje erbij kijken wat voor beeb er in de oven ligt. Voelt toch als een soort grote dag met pretparkkriebels.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2015 09:01:33 ]
pi_154919461
Spannend Myrr. Ik wacht tot de twintig weken echo, ben gierig :P
pi_154919463
Leuk Myrr, veel plezier vanmiddag. En succes voor je vriend met prikken :)

Saskia yay voor de rugkrampjes. Je moet ergens beginnen met je bevalling.

Ik ga straks met mn minions naar de film, de minionsfilm dus :') ben benieuwd hoe ze hem vinden. Ze krijgen van de trailer al de slappe lach...
:)
pi_154919547
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:06 schreef Xanteh het volgende:
Spannend Myrr. Ik wacht tot de twintig weken echo, ben gierig :P
Ja, zou ik eigenlijk ook moeten doen maar heb al een maandloon bespaard door vanalles niet te doen en te kopen dus vandaag mag het wel een keer.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:06 schreef mignonne het volgende:
Leuk Myrr, veel plezier vanmiddag. En succes voor je vriend met prikken :)

Saskia yay voor de rugkrampjes. Je moet ergens beginnen met je bevalling.

Ik ga straks met mn minions naar de film, de minionsfilm dus :') ben benieuwd hoe ze hem vinden. Ze krijgen van de trailer al de slappe lach...
Merci! Jullie veel plezier bij de Minions. :Y
  woensdag 5 augustus 2015 @ 09:16:47 #216
409579 LuDann
All the way
pi_154919615
Fijn dat het nu toch begonnen lijkt te zijn Saskia!

Veel plezier Myrr, ik ben benieuwd wat het wordt. :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:06 schreef mignonne het volgende:

Hij is leuk! Ben naar de voorpremière geweest. Veel plezier!

Ik heb zometeen controle. :)
pi_154920520
Het is misschien nog niet zoveel, maar toch een *O* voor het beginnetje bij Saskia! Hopelijk zet het goed door nu!

Myrr, veel plezier straks bij de echo! Heb je zelf al een voorgevoel wat het is?

LuDann, succes bij de controle zo! Ik moet om 12 uur voor de echo, ben benieuwd. Hoop dat ze er gewoon helemaal naast zaten met de handmatige metingen van de grootte.

Stippel, hoe is de eerste nacht weer thuis gegaan?
pi_154920604
Hopelijk zet het snel door Saskia!

Succes met controles/ echo's dames en Myrr veel plezier bij de pretecho!

Volgens mij heeft mijn buikbaby de hik. Voel de hele tijd van die ritmische schokjes.

En ik heb vannacht bezoek gehad van de striemen-fee, ineens 3 stuks op m'n buik :') .
pi_154920859
Oei Oei mijn hormonen. Ik ben de hele ochtend al aan het huilen.
Een van mijn beste vriendinnetjes heeft na een hele gecompliceerde zwangerschap (want diabetes type I en erg moeilijk instelbaar) en na 6 weken in het ziekenhuis gelegen te hebben met heel veel pijn gisteren haar zoontje gekregen. En alles gaat goed! Slechts 4 weken te vroeg!

Ik wist niet dat zwangerschap en enorme opluchting zo'n tranenballet te voorschijn tovert....

Ik ben zo enorm blij!!
Anarchistisch Avondvermaak
Magisch theater
Toegang is niet voor iedereen, enkel voor gekken
De toegansprijs is je verstand
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:41:50 #220
409579 LuDann
All the way
pi_154921189
Alles was goed en kennelijk ben ik ook in verwachting van een babysaurus. Afgelopen keren heb ik te horen gekregen dat ik geen kleine baby zou krijgen, maar als baby het lijntje van de groeiecho's gevolgd zou hebben (de laatste was met 35 weken) dan zou hij/zij nu rond de 7 pond moeten zijn.

Op de hand wordt ie echter nu minimaal 8 pond geschat. Dus of de groeiecho zit ernaast of de handmatige schattingen zitten ernaast of de baby heeft een groeispurt gemaakt. Ik neig naar het laatste, want ik heb zelf ook het idee dat beeb behoorlijk gegroeid is de afgelopen 2 weken.

Volgende afspraak is met 41 weken precies, dan strippen.

Ik ben benieuwd naar wat de groeiecho bij jou uitwijst, FF!
pi_154922481
Saskia, mocht je vanmiddag nog rond kunnen lopen in de stad (wat ik niet voor je hoop) en de ijssmaken van De Lelie zat zijn (zou dat kunnen???), vanaf 12 uur kan je graties ijsje halen bij Jans :9
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_154922598
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:12 schreef JantinaGr het volgende:
2015

30 juli: Fuente (meisje)

4 augustus: SaskiaR
6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan
4 januari: Xanteh
22 januari: Myrr

14 februari: Frummeltje86
25 februari: Sicilia

2 maart: L0t..
4 maart: LadyBlack
29 maart: Mapiya

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Aanpassingen graag via DM :)
It's a boy!
pi_154922966
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:36 schreef Piekie81 het volgende:
Saskia, mocht je vanmiddag nog rond kunnen lopen in de stad (wat ik niet voor je hoop) en de ijssmaken van De Lelie zat zijn (zou dat kunnen???), vanaf 12 uur kan je graties ijsje halen bij Jans :9
Nou, ben nu weer effe in t ziekenhuis voor nog een ctg, maar ik gok dat we zo wel weer de stad in kunnen ;) en we wonen er 200 meter vandaan. Maar na de Lelie valt alles tegen ;)
pi_154923319
Gefeliciteerd Myrr *O*
pi_154923383
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:54 schreef SaskiaR het volgende:
Nou, ben nu weer effe in t ziekenhuis voor nog een ctg, maar ik gok dat we zo wel weer de stad in kunnen ;) en we wonen er 200 meter vandaan. Maar na de Lelie valt alles tegen ;)
Dat laatste kan je natuurlijk gaan testen, lekker heen en weer lopen tussen die twee *)

Maar ik hoop voor je dat je snel je buikbaby kan gaan ontmoeten en dat dit soort vermaak niet meer nodig is!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_154923470
Leuk, Myrr!

En Saskia, zet hem op! Ik hoop tenminste voor je dat dat snel nodig is!
pi_154924022
Sillie voel je je alweer wat beter?
pi_154924033
Leuk Myrr! *G*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_154924346
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:37 schreef Daui het volgende:
Sillie voel je je alweer wat beter?
Lief dat je 't vraagt!. Ik ben wat lichtjes in m'n hoofd af en toe (maar dat is denk ik ook door de warmte), maar vooral heel moe, dus ik lig vooral
met een boek op een cool plekje.

Hoe gaat het met jou? Jij geen last van de warmte?
pi_154924714
Een jongen voor Myrr *O*
pi_154924804
Myrr *G*

En ook een *O* voor LuDann!
  woensdag 5 augustus 2015 @ 13:17:14 #232
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154925007
Ik lees goed nieuws hierboven *O* en *G* , behalve voor Saskia, je geduld wordt wel op de proef gesteld zo :(

Ik heb weer een ochtend in het ziekenhuis doorgebracht. Had vandaag controle op de verloskamers, en gelukkig was alles in orde, bloeddruk 140/85, ctg prima, genoeg vruchtwater, bloed in orde. Alleen urine hebben ze even opgestuurd naar het lab ivm bacteriën die iets of niets kunnen betekenen.

Ik hoef iig pas maandag weer terug! Dan wel weer op de poli, dus laten we hopen dat mijn bloeddruk daar niet weer uit de bocht schiet :+
pi_154925389
Een jongetje voor Myrr! *O*

Ik heb de extra groeiecho achter de rug. We krijgen geen enorme baby, maar een grote is nu de verwachting. 4100 gram is de schatting, dus dat is gelukkig wel iets minder dan vandeweek. Wel heb ik overmatig veel vruchtwater, maar met een termijn van 39.6 kunnen ze daar weinig mee. Vroegtijdig breken van vliezen kan niet meer (dat is een risico ervan), en onderzoek op infecties oid (waar zoveel vruchtwater op kan wijzen) duurt te lang, als de uitslag er is is de baby er al. Wel nog even suiker laten prikken maar dat was ook niet schokkend dus na overleg met een gynaecoloog is het plan van aanpak gewoon afwachten. Maandag terug voor reguliere controle.
pi_154925428
hee wat fijn MM! Die bloeddruk klinkt zelfs heel goed, en pas maandag terug! yay!

En een jochie voor Myrr, leuk!!! *G*

Saskia, ik hoop dat het doorzet! Jammer dat je nu medisch bent en niet meer thuis kunt bevallen, maar je kindje komt er hoe dan ook heel snel aan!

LuDann, fijn dat alles nog goed is! Babysaurus FTW. Die gemiddelden moeten ergens vandaan komen toch?!
pi_154926366
Het ijs van Jans was erg goed :)
De ctg ook trouwens, da's wel fijn. Baby vindt het allemaal niet zo boeiend buiten, geloof ik.
pi_154926781
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:07 schreef SaskiaR het volgende:
De ctg ook trouwens, da's wel fijn. Baby vindt het allemaal niet zo boeiend buiten, geloof ik.
In ieder geval fijn dat baby het binnen nog naar z'n/haar zin heeft!
pi_154926877
*O* voor de jongen van Myrr, de goede echo's en CTG's en bloeddruk *O*
  woensdag 5 augustus 2015 @ 14:29:55 #238
409579 LuDann
All the way
pi_154926947
Wat leuk Myrr, een jongetje! Hadden jullie een voorkeur voor een jongetje ook?

Goed nieuws, MM, kun je nog even door!

Saskia, heb je nu nog weeën of iets?

quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:33 schreef FlyingFish het volgende:
Een jongetje voor Myrr! *O*

Ik heb de extra groeiecho achter de rug. We krijgen geen enorme baby, maar een grote is nu de verwachting. 4100 gram is de schatting, dus dat is gelukkig wel iets minder dan vandeweek. Wel heb ik overmatig veel vruchtwater, maar met een termijn van 39.6 kunnen ze daar weinig mee. Vroegtijdig breken van vliezen kan niet meer (dat is een risico ervan), en onderzoek op infecties oid (waar zoveel vruchtwater op kan wijzen) duurt te lang, als de uitslag er is is de baby er al. Wel nog even suiker laten prikken maar dat was ook niet schokkend dus na overleg met een gynaecoloog is het plan van aanpak gewoon afwachten. Maandag terug voor reguliere controle.
Babysaurus high-five! Jij zult ook wel een flinke buik hebben met nog extra vruchtwater erbij?

quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:34 schreef Mineola het volgende:

LuDann, fijn dat alles nog goed is! Babysaurus FTW. Die gemiddelden moeten ergens vandaan komen toch?!
Ja toch! Nu ik er even over heb nagedacht zou ik er helemaal niet van staan te kijken als het inderdaad een grote baby is. Ik heb een vrij grote buik die voelbaar helemaal vol zit met baby en ik vraag me ook af of dat gedoe met mijn suikerspiegel (ik loop al een tijdje regelmatig met het gevoel dat mijn bloedsuiker te laag is) er misschien op kan duiden dat de baby daar nogal wat van in pikt.

We zien het wel, ik maak me niet al te veel zorgen. De kinderarts zal er sowieso bij zijn dus dat komt wel goed denk ik.
pi_154927034
Ik heb een heerlijke zwangerschapsmassage gehad vanmorgen, bij mij thuis, dus echt ideaal!
Het was echt heerlijk. Het was een Ayurvedische Massage.

Ik ga ook zwangerschapsyoga bij haar doen, zij is helemaal niet "zweverig" en dan vind ik het dus wel enorm fijn! Beetje laat nog om te beginnen met 31 weken haha, maar ach! Voordat ik zwanger werd deed ik vrij fanatiek aan yoga, dus het komt vast goed.
pi_154927065
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:07 schreef SaskiaR het volgende:
Goed om te lezen, wij gaan vanmiddag na werk voor mij en zwemles van kleuter voor man en peuter. :9

Ontopic: hoe'st met de weeën?
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_154927341
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:29 schreef LuDann het volgende:

Ik had voorheen geen voorkeur, maar omdat ik zelf meer dacht dat het een meisje zou zijn (doordat ik alleen maar naar meisjes spulletjes werd getrokken en alleen aan meisjesnamen kon denken) had ik daar een voorkeur voor gekregen. Maakte op het moment van de waarheid niets uit verder, ben super trots dat ik een zoon ga krijgen. O+

Wat een draaikont en wat een verschil met de vorige echo. Kon ruggenwervels en teen- en vingerkootjes tellen. Hij heeft het voorhoofd van mijn vriend hebben we al gezien, gigantische handen en naja het was heerlijk om naar te kijken. :P Iedere tien seconden probeert hij zich weer om te draaien, stiekem toch blij dat m'n placenta voor ligt en dat nog heel even op zich laat wachten als ik zie hoe actief hij is. :')
pi_154928815
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:29 schreef LuDann het volgende:

Goed nieuws, MM, kun je nog even door!

Saskia, heb je nu nog weeën of iets?

[..]

Babysaurus high-five! Jij zult ook wel een flinke buik hebben met nog extra vruchtwater erbij?

[..]

Ja toch! Nu ik er even over heb nagedacht zou ik er helemaal niet van staan te kijken als het inderdaad een grote baby is. Ik heb een vrij grote buik die voelbaar helemaal vol zit met baby en ik vraag me ook af of dat gedoe met mijn suikerspiegel (ik loop al een tijdje regelmatig met het gevoel dat mijn bloedsuiker te laag is) er misschien op kan duiden dat de baby daar nogal wat van in pikt.

We zien het wel, ik maak me niet al te veel zorgen. De kinderarts zal er sowieso bij zijn dus dat komt wel goed denk ik.
Ja, mijn buik is altijd al aan de grote kant geweest voor m'n termijn. M'n schoonzusje is nu bijna 20 weken zwanger van een drieling, en mijn buik was rond die termijn ongeveer net zo groot :') maar goed, mijn schoonzusje heeft ook geen grammetje vet en ik heb altijd wel een buikje gehad, dus dat heeft natuurlijk ook invloed. Morgen maar een 40 weken foto maken! Ik ben wel benieuwd hoeveel buik er overblijft als m'n vliezen breken en het overtollige vruchtwater verdwijnt.

Mijn verloskundige zei dat een baby van 8 of 9 pond vrij veel voorkomt tegenwoordig en dat die bevallingen vaak ook redelijk probleemloos gaan (zolang de moeder ook een beetje in die verhouding is). Ik maak me dus ook geen zorgen, maar zou het met deze kennis wel fijn vinden als ik niet tot 42 weken door hoef te lopen met een nog grotere baby als resultaat.
pi_154928883
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:34 schreef Piekie81 het volgende:

Ontopic: hoe'st met de weeën?
Heel af en toe een redelijke steek in mn rug, verder weinig.
Vannacht was het meer, blijkbaar ontspan ik alleen in mn slaap genoeg om weeen te krijgen.
pi_154929139
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:44 schreef Myrr het volgende:
Wat een draaikont en wat een verschil met de vorige echo. Kon ruggenwervels en teen- en vingerkootjes tellen. Hij heeft het voorhoofd van mijn vriend hebben we al gezien, gigantische handen en naja het was heerlijk om naar te kijken. :P Iedere tien seconden probeert hij zich weer om te draaien, stiekem toch blij dat m'n placenta voor ligt en dat nog heel even op zich laat wachten als ik zie hoe actief hij is. :')
Mijn baby was op echo's ook altijd superdruk aan het stuiteren met lange echo's als gevolg, maar in de praktijk weinig van te voelen. Pas rond 22 weken voelde ik wat, dus een drukke baby hoef je niet perse 'last' van te hebben. Dat kwam hier pas een paar weken terug toen er voetjes en schouders uit werden gestoken.

Maar wel leuk dat je alles zo goed kon zien! Ik vond het nadat wij hoorden wat het zou worden ook pas een beetje echt worden, toen kon ik me er een beeld bij vormen. In ons geval liep dat ook ongeveer gelijk met de eerste beweging voelen, wat daar ook weer aan bij droeg.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 15:53:05 #245
409579 LuDann
All the way
pi_154929149
Fijn dat het zo leuk was Myrr!

quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:41 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Ja, mijn buik is altijd al aan de grote kant geweest voor m'n termijn. M'n schoonzusje is nu bijna 20 weken zwanger van een drieling, en mijn buik was rond die termijn ongeveer net zo groot :') maar goed, mijn schoonzusje heeft ook geen grammetje vet en ik heb altijd wel een buikje gehad, dus dat heeft natuurlijk ook invloed. Morgen maar een 40 weken foto maken! Ik ben wel benieuwd hoeveel buik er overblijft als m'n vliezen breken en het overtollige vruchtwater verdwijnt.

Mijn verloskundige zei dat een baby van 8 of 9 pond vrij veel voorkomt tegenwoordig en dat die bevallingen vaak ook redelijk probleemloos gaan (zolang de moeder ook een beetje in die verhouding is). Ik maak me dus ook geen zorgen, maar zou het met deze kennis wel fijn vinden als ik niet tot 42 weken door hoef te lopen met een nog grotere baby als resultaat.
Same here, denk niet zo groot als die van jou (plaats je de foto ook hier in het grote buiken topic? Ik ben erg benieuwd!) maar ook elke keer fors voor mijn termijn. Mijn vruchtwaterniveau is gewoon normaal, maar ik draag nogal naar voren.

Voor mij is overmorgen de 40 weken foto. *O* Ik heb ook nog zo'n gips afdruk setje liggen, tot nu toe niet de energie gehad om er wat mee te doen maar wellicht dan toch maar eens kijken.

Mij is ook gezegd dat ik me geen zorgen moet maken en inleiden doen ze niet om deze reden dus ik heb er wel vertrouwen in. Al kan ik me goed vinden in dat niet tot 42 weken willen doorlopen, maar dat heeft sowieso niet mijn voorkeur. :')

Bij jou is ook alles nog rustig?
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:44 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Vannacht was het meer, blijkbaar ontspan ik alleen in mn slaap genoeg om weeen te krijgen.
Is het een idee om dan even uitgebreid te gaan douchen? Misschien dat je daar wat van ontspant?
pi_154929175
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:44 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Nou hup, naar bed dan! Kun je ook uitgerust aan de bevalling beginnen straks!
pi_154929342
Net al in bed tv gekeken, dat ontspande wel, maar geen weeen ( nouja, twee kleine in een uur). Douchen ga ik zo wel even doen ja :)
pi_154929581
Hier ook een grote baby. Maar mijn oudsten waren ook groot. Ik ben heel benieuwd wat hier morgen het gewicht gaat zijn, voor mijn gevoel is mijn buik kleiner dan bij de jongste, die was 4370 gram.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_154930058
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:41 schreef Myrr het volgende:

[..]

It's a boy!
Leuk!! Ik kan alleen de topic niet meer aanpassen, we zijn al teveel posts verder. Bij het volgende topic even opnieuw aangeven.
pi_154931600
Myrr! Leuk, een jongen!

Saskia, dat wachten lijkt me ook niet echt fijn. Hup baby, kom er eens uit!

Fuente, ook nog maar heeeeel even. Spannend om zo een datum te hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')