SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2015 21:03:19 ]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:01 schreef Razztwizzle het volgende:
Hopelijk kan de chiropractor je helpen dan, het lijkt me wel heel naar! Sterkteen hopelijk heb je genoeg hulp om je heen? Of kan er af en toe iemand komen helpen?
Ik voel me een beetje bleh ofzo.Lijkt me een lastige situatie. Zijn ze al op de hoogte? Lijkt me toch gezien die situatie wel het beste, kunnen ze in ieder geval voldoende voorbereiden. En tsja niemand kan het jou aanrekenen dat je zwanger bent hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus probeer inderdaad te genieten over een paar weken, zit er nu niet in lijkt me zo met die misselijkheid. Gelukkig hoef je niet over te geven
Tabletjes hebben mij echt goed geholpen
en toen ze op waren had ik dat ook meteen door
en ga nu ook even iets eten want ben ook aardig misselijk weer (eens in de drie dagen nog een aanval).
Probeer er niet over in de zitten. Komt heus wel goed.![]()
Yup, zelfde ziekenhuis.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik lig in ArnhemHeb jij nog punten waar ik aan kan denken om te vragen aan de verpleegkundigen? Ik zou zo namelijk niets kunne verzinnen of wel verzinnen maar het is onsamenhangend...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2015 21:49:50 ]
Ai, kan dat gevolgen hebben?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:50 schreef mignonne het volgende:
Hier nu ook wat meer last. Mn baarmoeder groeit de verkeerde kant opik voel dat mn schaambot van binnenuit uit elkaar wordt geduwd en das niezofijnnie
![]()
Neuh. Behalve dat je dr lelijk van gaat waggelenquote:
Waaah aan de voorkant lijkt me dat ook heel ongemakkelijk en pijnlijk!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:50 schreef mignonne het volgende:
Oh rn LB dikke zoen voor jou. Wat waardeloos zeg. Hopelijk kan de chiropractor wat voor je betekenen.
Hier nu ook wat meer last. Mn baarmoeder groeit de verkeerde kant opik voel dat mn schaambot van binnenuit uit elkaar wordt geduwd en das niezofijnnie
![]()
Aaah, vandaar dus die moeilijk rondlopende waggles soms. Arme dames.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
Neuh. Behalve dat je dr lelijk van gaat waggelen![]()
![]()
je schaambot bestaat uit twee losse delen die verbonden zijn zeg maar, dus mja met een beetje pech gaat dat ook verweken en wiebelen en doen en dat voel je wel.
Bij mn oudste totaal geen last van gehad overigens.
Niet heel veel nog. Gisteravond naar ziekenhuis geweest voor ctg, alles was prima. Dus we mochten gewoon weer lekker thuis slapen. Vandaag nog eens terugkomen voor ctg, en als er dan nog niks gebeurt morgenochtend inleiden.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 07:17 schreef Fuente het volgende:
Ben benieuwd of er bij Saskia nog iets gebeurt is, ik hoop het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |