Ja, ook het water blijft wel een tijdje lopen, maar daarna is dat een grote vraag idd. Zonder water hou je het niet lang vol iig.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:29 schreef Geerd het volgende:
Maar nog steeds, water die flessen water in de supermarkt zijn snel op.
Dat voedsel komt wel goed.
Hoe krijg je ooit drinkbaar water?
ik denk dat dat wel meevalt. rotte appels heb je altijd.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja in de The Walking Dead zie je dat gebeuren iig. In het HBO scenario blijven er oorspronkelijk gewoon 98% over, het is dat ik dat nu even omdraai, 98% weg, 2% blijft over. Grote kans dat er een soort The Walking Dead scenario ontstaat echter.
En de kogels zijn ook al opquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan wapens dan? We leven hier ie in de VS.
Bij de schietvereniging.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan wapens dan? We leven hier ie in de VS.
Ja, dat klopt an sich natuurlijk, er lopen geen zombies rond, toch zul je wel een alles voor mij en de rest kan stikken mentaliteit krijgen als alles een beetje indaalt...quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:33 schreef perro. het volgende:
[..]
ik denk dat dat wel meevalt. rotte appels heb je altijd.
in the walking dead is er continu gevaar en werkt bijna niets meer. in jouw scenario is alles nog gewoon aanwezig, dus zal de dreiging veel minder klein zijn.
ik denk niet dat de meeste mensen spontaan in halve psychopaten zullen veranderen. en als dat wel zo is verdienen we ook niet beter vind ik.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt an sich natuurlijk, er lopen geen zombies rond, toch zul je wel een alles voor mij en de rest kan stikken mentaliteit krijgen als alles een beetje indaalt...
Ik had het niet over snelle acties. Daarvoor bestaat er de Gouden Gids. We moeten ons niet gaan vermoeien als 2 %.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en jij weet wel even een schietvereniging te vinden in de gauwigheid?
kazernes, militaire bases, politiebureau's, schietclubs.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en jij weet wel even een schietvereniging te vinden in de gauwigheid?
Niet spontaan zo maar ineens, eerst krijg je veel verdriet, dan valt alles weg, en dan gaan de mensen voor zichzelf wrs.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:36 schreef perro. het volgende:
[..]
ik denk niet dat de meeste mensen spontaan in halve psychopaten zullen veranderen. en als dat wel zo is verdienen we ook niet beter vind ik.
maar waarom zou daar perse geweld bij komen kijken? zoveel wat leeg staat, en zo weinig mensen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet spontaan zo maar ineens, eerst krijg je veel verdriet, dan valt alles weg, en dan gaan de mensen voor zichzelf wrs.
Krijg je een Hobbesiaanse oermaatschappij.
Dat kan idd... als je wijkagent niet ook weg is.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:38 schreef perro. het volgende:
[..]
kazernes, militaire bases, politiebureau's, schietclubs.
maar laten we het positief zien.
en dan? heb je een pistool en een paar magazijnen. ik neem aan dat je niet of niet goed met een vuurwapen overweg kunt, dus wat zou je ermee doen? bluffen? heb je daar het lef voor, gezien het scenario waar we het nu over hebben?quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan idd... als je wijkagent niet ook weg is.
Gelukkig ken ik mijn wijkagent, dus daar kan ik wel een deal mee sluiten... als ik overblijf althans en hij ook... dat weten we niet.
Het zijn moeilijke deals.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan idd... als je wijkagent niet ook weg is.
Gelukkig ken ik mijn wijkagent, dus daar kan ik wel een deal mee sluiten... als ik overblijf althans en hij ook... dat weten we niet.
welterusten. leuk topic idd.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:41 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, ik ga slapen, is een leuk gedachte-experiment. Later..
Je moeder telt niet mee hequote:Op maandag 3 augustus 2015 02:44 schreef mastertephon het volgende:
Over dieren. Daar krijgen we dan veel mee te maken. Ik aaide pas een varken die pas na drie minuten door had dat ik mens was. Ik weet niet wie harder gilde.
Niet hier iigquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:56 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Ik denk dat je die discussie niet wil hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |