abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154859470
Wie gaat het internet regelen?
pi_154859491
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 01:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ik zou me ook uit de voeten maken. Je hebt idd wel een tijdje voordat de boel ontploft, maar eh weet je hoe land, weet je waar er nog meer kerncentrales zijn in Europa? Misschien moet je doorrijden naar het Midden-Oosten, daar zijn niet veel kerncentrales.
weet je hoe groot de wereld wordt met minder mensen? los van of "we" in staat zullen zijn centrales stil te leggen? vast wel een aantal.
pi_154859498
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 01:56 schreef mastertephon het volgende:
danny.
pi_154859524
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 01:56 schreef mastertephon het volgende:
Goeie vraag. Het is afhankelijk van stroom. Dus als dat stopt, stopt het internet, denk ik.
Maar wanneer stopt de stroom?
En kunnen 2% van de ingenieurs en iedereen die in die branche werkt (niet te vergeten) de stroom toch voor een langere tijd aan houden?
Als de stroom wegvalt echter, valt ook de staat weg.
En dan ga je politiek krijgen op een veel kleiner vlak.
Dan keer je terug naar wellicht de lichamelijke sterkte van mensen?
I´m back.
pi_154859526
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 01:58 schreef perro. het volgende:

[..]

danny.
En dat je die gewoon kent en hem er persoonlijk op kan aanspreken. Wel lekker overzichtelijk.
pi_154859536
quote:

[..]

weet je hoe groot de wereld wordt met minder mensen? los van of "we" in staat zullen zijn centrales stil te leggen? vast wel een aantal.
Niet alles zal ontploffen, maar als 2 % niet ontploft, zijn we dan als 2% van de wereldbevolking gered?
I´m back.
pi_154859537
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 02:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Goeie vraag. Het is afhankelijk van stroom. Dus als dat stopt, stopt het internet, denk ik.
En kunnen 2% van de ingenieurs en iedereen die in die branche werkt (niet te vergeten) de stroom toch voor een langere tijd aan houden?
We konden volgens mij niet kiezen wie bleef.

Heel hard groenten kweken wordt van groter belang.
pi_154859539
quote:

[..]

danny.
Ja, danny is ook maar gewoon een eindverbruiker hoor.
I´m back.
pi_154859553
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 02:02 schreef mastertephon het volgende:

[..]

We konden volgens mij niet kiezen wie bleef.

Heel hard groenten kweken wordt van groter belang.
Groente kweken als de kerncentrale van Doel uit zijn dakkie gaat? Kun je het best verhuizen naar elders. Weet jij waar alle kerncentrales staan in Europa?
I´m back.
pi_154859561
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 02:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet alles zal ontploffen, maar als 2 % niet ontploft, zijn we dan als 2% van de wereldbevolking gered?
wellicht niet allemaal maar zeker wel een aantal. of het genoeg is valt niet te zeggen eigenlijk.
pi_154859571
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 02:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Groente kweken als de kerncentrale van Doel uit zijn dakkie gaat? Kun je het best verhuizen naar elders. Weet jij waar alle kerncentrales staan in Europa?
Ik weet niet eens hoeveel er staan in Nederland. Maar jij woont in de buurt van Petten?
pi_154859593
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 02:04 schreef perro. het volgende:

[..]

wellicht niet allemaal maar zeker wel een aantal. of het genoeg is valt niet te zeggen eigenlijk.
Je bent het met me eens dat dat 1 van de grootste problemen wordt? En dus niet de politiek daarna?
I´m back.
pi_154859605
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 02:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

facebook, twitter en andere grote internetbedrijven die dan geen nut meer hebben offline halen en hun datacentra uitschakelen scheelt al enorm. minder vervoersmiddelen die gebruikt worden dus minder brandstof. er wordt heel veel minder verbruikt natuurlijk.
pi_154859624
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 02:07 schreef perro. het volgende:

[..]

facebook, twitter en andere grote internetbedrijven die dan geen nut meer hebben offline halen en hun datacentra uitschakelen scheelt al enorm. minder vervoersmiddelen die gebruikt worden dus minder brandstof. er wordt heel veel minder verbruikt natuurlijk.
Laten we beginnen met twitter.
pi_154859630
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 02:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je bent het met me eens dat dat 1 van de grootste problemen wordt? En dus niet de politiek daarna?
het ligt er gewoon aan. wie er overblijven en waar. maar dat dat een probleem zal zijn ben ik zeker met je eens.

maar alles is er nog heh? naast die gevreesde kerncentrales. :P
pi_154859632
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 02:05 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Ik weet niet eens hoeveel er staan in Nederland. Maar jij woont in de buurt van Petten?
In de buurt van Antwerpen. Verder hebben we er één in Borselle, wat ook in de buurt ligt. En dan idd in Petten, Noord-Holland, maar dat is allemaal op een andere schaal.
Maar ja, weet jij waar ze in Frankrijk liggen, Duitsland? Ik heb zelf geen idee, eerlijk gezegd.
I´m back.
pi_154859644
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 02:08 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Laten we beginnen met twitter.
facebook, amazon en google zijn het grootste denk ik zo. :P

al twijfel ik of google niet toch handig zou zijn nu en dan.
  maandag 3 augustus 2015 @ 02:11:05 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154859647
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 01:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar als er 180 van 9.000 overblijven ben je veel meer bekenden kwijt. In de grote stad ben je veel onbekenden kwijt.
Ja, en in de stad ken je dan gelijk vrijwel niemand meer...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154859649
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 02:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

In de buurt van Antwerpen. Verder hebben we er één in Borselle, wat ook in de buurt ligt. En dan idd in Petten, Noord-Holland, maar dat is allemaal op een andere schaal.
Maar ja, weet jij waar ze in Frankrijk liggen, Duitsland? Ik heb zelf geen idee, eerlijk gezegd.
Nee. Gewoon echt 0 idee. Ik weet niet eens hoe zo'n centrale er ziet ziet om eerlijk te zijn.
pi_154859652
quote:

[..]

Internet loopt op stroom, als er geen stroom meer is? Ik geef internet an sich niet lang meer als 98% van de bevolking verdwijnt, doordat er niet lang meer stroom is.
I´m back.
pi_154859664
quote:
1s.gif Op onder Google? maandag 3 augustus 2015 02:10 schreef perro. het volgende:

[..]

facebook, amazon en google zijn het grootste denk ik zo. :P

al twijfel ik of google niet toch handig zou zijn nu en dan.
Daarom moet je beginnen bij Twitter. Zonder Google ben ik ook mijn handvatten kwijt.
pi_154859671
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 02:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, en in de stad ken je dan gelijk vrijwel niemand meer...
Maar dat was al geen groot probleem.
  maandag 3 augustus 2015 @ 02:13:37 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154859681
quote:

[..]

Voor de overblijvenden zijn dat juist misschien wel handige manieren om anderen te vinden?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154859701
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 02:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Internet loopt op stroom, als er geen stroom meer is? Ik geef internet an sich niet lang meer als 98% van de bevolking verdwijnt, doordat er niet lang meer stroom is.
maar er wordt heel veel minder verbruikt ineens. dus de stroom zal niet een uur na de grote verdwijning al uitvallen. ik denk dat er wel voldoende tijd overblijft om zoveel mogelijk voorzorgsmaatregelen te treffen zodat overleven relatief makkelijk zal blijven. voor de meesten althans.
pi_154859711
Geen parkeerproblemen meer. Hadden we nog niet bedacht......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')