quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:29 schreef Bramito het volgende:
Cool! Met zo'n trap ga je ook veel meer gebruik maken van de zolder.
Klopt, echt fijn, als t nu kutweer is of t is donker (veeeel te vroeg weer) kan ik gewoon lekker binnen bezig.quote:Op zondag 8 november 2015 14:03 schreef Cybersijp het volgende:
Afwerken gaat een hoop tijd in zitten , maar hou de moed erin . je bent wind en waterdicht toch ? Geen noodzaak om te haasten meer, easy does it rustig verder knutselen .
Ik heb 50 mm en 75 mm loze leiding naar de put liggen, kan daar genoeg lucht door?quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:50 schreef derLudolf het volgende:
Keurig![]()
Heb je voordat je ging stuccen wel even een luchtleiding naar de kelder gemaakt? (zie topic van Atmoz', reacties van vandaag).
Waarom eigenlijk zinken goten? PVC of polyester is toch met zo goed? Polyester is bovendien tot 18m naadloos leverbaar (zie Patentgoot.nl )
quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:22 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Ik heb 50 mm en 75 mm loze leiding naar de put liggen, kan daar genoeg lucht door?Ik had t gezien ja in t topic van atmoz.
Meerdere redenen, zink is mooier, ik vind t leuk om dat in elkaar te solderen,ik wil het zink solderen leren voor mn klussenbedrijf, en ik vind het mooier. Oh, dat had ik al gezegd.![]()
Ga je de goten niet wegwerken dan in zo'n 'bak' van trespa? Dat vind ik nog strakkerquote:Oh cool, ga je zelf bedrijf beginnen? Je had nu toch twee banen? Of een dag vrij in de week?
Nee, pvc ziet er toch niet uit? Die polyester kende ik niet, ziet er wel mooi uit ja. Maar ook behoorlijk duur, transport van 9 meter is ook niet goedkoop.
Er zit toch altijd een naadje tussen die dingen, bij de boeien hier ookquote:Op zondag 22 november 2015 11:02 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zit dit niet naadloos aan elkaar ? Of kan dat niet qua montage ?
Hier niet volgens mij; en dat is ook trespaquote:Op zondag 22 november 2015 11:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er zit toch altijd een naadje tussen die dingen, bij de boeien hier ook
Beetje warrige post ludolf.quote:Op zondag 22 november 2015 00:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
[..]
Ga je de goten niet wegwerken dan in zo'n 'bak' van trespa? Dat vind ik nog strakker
Die polyester goten kun je ook af fabriek halen geloof ik, Polytech is hier vlakbij
Maakte
Volgens mij is dat alleen bij hout gebruikelijk ivm rotten. Hangt ook een beetje van de constructie af, bij 100 jaar oude huizen zitten er ook geen gleuven en daar zitten meestal nog de originele boeiboorden op.quote:Op zondag 22 november 2015 11:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er zit toch altijd een naadje tussen die dingen, bij de boeien hier ook
Dat zit er toch echt achter.quote:Op zondag 22 november 2015 13:19 schreef Cybersijp het volgende:
Ik mis nog een stukje epdm of dpc folie achter de naden van je trespa. maakt t wat strakker.
Interessante link!quote:Op zondag 22 november 2015 16:45 schreef Cybersijp het volgende:
Nee, ik zie dat er wat achter zit , maar op de naden dus een stukje extra helemaal van boven naar onderen . Dan zie je wat minder dat er een best een flinke naad tussen zit . nu zie je een stuk steen nog , en idd kijk je tegen een stuk dpc aan . Zelf zou ik opteren voor een strookje van 20 cm epdm of zo.
[ afbeelding ]
zie ook hier o.a:
http://www.woodworking.nl/archive/index.php/t-10866.html
Idd, ik zou 'm denk ik zelf zo kort mogelijk onder je pannen hangen.quote:Op zondag 22 november 2015 17:02 schreef Cybersijp het volgende:
Qua goot : hang veel te laag , nu kan de wind bij lage regenbelasting het water gewoon achter je trespa waaien .(en kom je op de link die ik je net gaf . )
Nee, als ik de lijn vd pannen doortrek komt t nog wel in de goot, daar had ik wel naar gekeken.quote:Op zondag 22 november 2015 18:57 schreef Barrah het volgende:
Wat men hierboven zegt. Plus bij zware regen kan het water niet in maar buiten je goot terechtkomen. Test dit even voor je erachter komt als de hele goot er al op zit.
De constructie met boeiborden en je dakoversteek vind ik wat typisch. De oversteek komt robuust en landelijk over, terwijl dat uitstekende trespa plaatje iel en goedkoop oogt. Ik had zelf voor een mooie bakgoot gekozen of in elk geval een lijst aan de buitenkant van je zinken goot. Maar kennelijk probeer je de opzet van je huis na te maken. Ik zou dit dan zo dicht mogelijk proberen te benaderen.
Die indruk kreeg ik vooral van je foto's van een on-af beeld. Ik weet niet hoe je huis er precies uitziet. Die kopse kanten geven het sowieso meer body. Als je het gelijk houdt met je huis wordt het vast mooi.quote:Op zondag 22 november 2015 20:20 schreef Makrolon het volgende:
Oke, duidelijk, die goot moet dus omhoog.
[..]
Nee, als ik de lijn vd pannen doortrek komt t nog wel in de goot, daar had ik wel naar gekeken.
Hmm, jammer dat je t zo ziet. Ik had t ook niet op die manier bekeken eigenlijk.
Over afgetimmerde bakgoten heb ik wel nagedacht, maar werd me gewoon teveel werk. Daarbij vind ik een nette zinken mastgoot best mooi ogen. En inderdaad, het huis heeft t ook zo. T leek mij netjes om de stijl van t huis ook enigsinds door te trekken naar de garage.
Ik was van plan de boeiborden aan de voorkant ook in trespa uit te voeren, dat zal je dan wel helemaal goedkoop vinden ogen omdat je daar over de hele lengte tegen de achterkant aan kijkt. Maar ik zie ook geen onderhoudsvrij alternatief eigenlijk...
Ook in dit koude weer ben je niet te stoppen?quote:Op zondag 22 november 2015 16:47 schreef Makrolon het volgende:
Boeiborden aan de andere kant dr ook op!
Ik vind dat er nogal vreemd uit zien eigenlijk. Ik zou aan die schuine plaat trespa een hoek zagen dusdanig dat ie loopt tot aan het boeibord aan de zijgevelquote:
Zijn dat voldoende regenpijpen? Maw, is dat voldoende afvoer? Geen idee hoor, er bestaan richtlijnen voor. Of heb je die erbij gehad?quote:Ik denk dat ik m nog iets hoger hang, en dan 3 cm afschot over de hele lengte (9 mtr). Alleen aan de achterkant komt een regenpijp. Mocht iemand dr nog op of aanmerkingen over hebben hoor ik het graag!
Zo zou ik het ook maken, zoals het nu zit zijn 2 stijlen door elkaar.quote:Op maandag 23 november 2015 00:46 schreef derLudolf het volgende:
Voor wat mijn touchscreen paintskills waard zijn
[ afbeelding ]
Er zijn wel richtlijnen voor hoor, maar ik hou altijd 100m2. dakvlak per hwa rond 100.quote:Op maandag 23 november 2015 00:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zijn dat voldoende regenpijpen? Maw, is dat voldoende afvoer? Geen idee hoor, er bestaan richtlijnen voor. Of heb je die erbij gehad?
Eens. Vind het ook een beetje jammer.quote:Op zondag 22 november 2015 18:57 schreef Barrah het volgende:
De constructie met boeiborden en je dakoversteek vind ik wat typisch. De oversteek komt robuust en landelijk over, terwijl dat uitstekende trespa plaatje iel en goedkoop oogt. Ik had zelf voor een mooie bakgoot gekozen of in elk geval een lijst aan de buitenkant van je zinken goot. Maar kennelijk probeer je de opzet van je huis na te maken. Ik zou dit dan zo dicht mogelijk proberen te benaderen.
Handig, dan kan ik aan dat haakje onderaan mijn jas ophangen.quote:Op maandag 23 november 2015 00:46 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, dan doe ik het gewoon zo, is makkelijker ook.quote:Op maandag 23 november 2015 08:56 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Zo zou ik het ook maken, zoals het nu zit zijn 2 stijlen door elkaar.
Er wordt een bakgoot gesuggereerd, maar er hangt een mastgoot aan.
[..]
Er zijn wel richtlijnen voor hoor, maar ik hou altijd 100m2. dakvlak per hwa rond 100.
Dat mag, zijn toch overwegingen die je maakt hé. Bakgoot is een flinke bak (haha) werk extra, en kost ook extra.quote:Op maandag 23 november 2015 09:48 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Eens. Vind het ook een beetje jammer.
lijkt me prima.quote:Op maandag 23 november 2015 09:56 schreef Makrolon het volgende:
Ik heb (grond oppervlakte) 45m2 dak, er komen dus 2 keer 80 mm hwa aan. Dat is genoeg dus?
In plaats van paint, zo heb ik het gedaan:quote:Op maandag 23 november 2015 00:46 schreef derLudolf het volgende:
Jij hebt geen boeiborden achter je goot, amper dakoversteek en een muurtje onder de goot, dus vergelijking gaat mank.quote:Op maandag 23 november 2015 14:37 schreef DarkE het volgende:
[..]
In plaats van paint, zo heb ik het gedaan:
[ afbeelding ]
Ik heb zeker wel een boeibord achter mijn goot al is die niet veel hoger dan de muurplaat, cm of 8. Amper dakoversteek...? Centimeter of 12 maar. Muurtje onder de goot is een steunbeer, doet niets t.a.v. de goot. Dat is 3 foute aannames in 1 zin, hulde!quote:Op maandag 23 november 2015 15:08 schreef Barrah het volgende:
[..]
Jij hebt geen boeiborden achter je goot, amper dakoversteek en een muurtje onder de goot, dus vergelijking gaat mank.
Zo ga ik het ook doen! Ik zat er eerst over in omdat ik geen rekening heb gehouden met de hoogte vamn de boeiborden achter de goot... dus met de hoek die het boeibord voor gaat maken komt ie niet mooi uit bij die van de goten, maar als m net als jou aan de onderkant afzaag komt dat wel mooi uit. (ik hoop dat t een beetje duidelijk isquote:Op maandag 23 november 2015 14:37 schreef DarkE het volgende:
[..]
In plaats van paint, zo heb ik het gedaan:
[ afbeelding ]
Disco garage?quote:Op maandag 23 november 2015 21:52 schreef Makrolon het volgende:
Laten we t gezellig houden he
[..]
Zo ga ik het ook doen! Ik zat er eerst over in omdat ik geen rekening heb gehouden met de hoogte vamn de boeiborden achter de goot... dus met de hoek die het boeibord voor gaat maken komt ie niet mooi uit bij die van de goten, maar als m net als jou aan de onderkant afzaag komt dat wel mooi uit. (ik hoop dat t een beetje duidelijk is)
Net voor de afwisseling maar wat led strips besteld. Ik wil boven de garagedeur een witte strip die altijd aan gaat als het donker word. En ik heb wat rgb stips besteld, leek me wel tof om die ook onder de garagedeur te maken en achter het boeibord te plakken en te gebruiken als kerstverlichting, of bij feestjes oid. Hoef ik niet elk jaar met de steiger er bij om kerstverlichting op te hangen
quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Feestverlichting voor de K&W BBQ meet
Mag het wel iets beter weer worden dan nu !quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Feestverlichting voor de K&W BBQ meet
Het is altijd weer om te BBQ'en, het is gewoon niet altijd weer om buiten te eten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:37 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Mag het wel iets beter weer worden dan nu !
Gast.... Serieus??quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het is altijd weer om te BBQ'en, het is gewoon niet altijd weer om buiten te eten.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:58 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Hij heeft een mega zolder, en wij zijn allemaal FOKkers.
We durven niet eens buiten te eten!!
Klopt, die vind ik ook mooi. Mn ex vond ze niet mooi, en daar moest ik toen nog rekening mee houden.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:08 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik heb zelf vellingblokken in mijn garage, vind ik persoonlijk wel mooi lijken.
Zijn misschien iets duurder dan "gewone" blokken, maar als je ze lijmt en dus een hele dunne voeg hebt hoef je niet te stuccen voor een mooi resultaat......
Als t aan mij lag bleef ze in de keuken.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:33 schreef bluemoon23 het volgende:
Wat had jouw ex in de schuur te zoeken ?![]()
Als daar d'r talenten lagenquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:44 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Als t aan mij lag bleef ze in de keuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 december 2015 16:09 schreef Barrah het volgende:
De laatste keer dat die motor hier voorbijkwam zag de garage er nog iets anders uit...In tussentijd is er heel wat gebeurd jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
De laatste keer dat die motor hier voorbijkwam zag de garage er nog iets anders uit...Er is een hele hoop gebeurd in de tussen tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaaaaafquote:Op dinsdag 1 december 2015 21:34 schreef Makrolon het volgende:
Zoo, de lange muur en t stukje naast de sectionaaldeur klaar. En het is moooooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben echt meer dan tevreden over hoe t raampje en de afwerking is geworden. De muren van de garage zijn straks netter afgewerkt dan die van het huis.Voor t eerst ook acrylaatkit gebruikt, daar word het wel netjes van.
Meteen even de schakelaar voor de bediening vd roldeur afgemonteerd.
Over t vensterbankje twijfel ik nog, ik had dit hout nog liggen, anders had ik m nog 1 of 2 cm verder uit laten steken. even zien nog of ik nog een nieuwe maak. Sowieso moeten de randen nog afgerond worden.
[ afbeelding ]
Effe een foto met de auto er in, krijgen jullie misschien een beter beeld van de grootte. T valt mij echt 100 % mee. Als de auto zo staat kan ik gewoon nog sleutelen aan mn motor zonder er last van te hebben.
[ afbeelding ]
Lijkt niet veel wat ik gedaan heb, maar t is echt een hoop werk, dat stucen, ik kan het natuurlijk niet dus ik ben langer bezig met schuren dan t stucen zelf, en dat 2 keer...
Hahaquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:26 schreef Makrolon het volgende:
Klopt, die vind ik ook mooi. Mn ex vond ze niet mooi, en daar moest ik toen nog rekening mee houden.
De laatste keer dat die motor hier voorbijkwam zag de garage er nog iets anders uit...Die motor is ook 6 jaar jonger geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi he om dat zo te zien, ik krijg ook herinneringen van facebook, dan zie je dat ik nog met de binnenmuur bezig was een jaar geleden. Pff, moet er nu niet meer aan denken.![]()
Haha, ja, echt heel nice. Super blij dat ik t nu gewoon kan gebruiken. En t word met elke klus die ik doe alleen maar beter en functioneler nu. Bedankt man.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:59 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Gaaaaaf![]()
![]()
Wat een plaats ook he... Man, dat zou mij ook goed "staan"![]()
Echt niet normaal goed gedaan dit project. Wat een topper!!!!
[..]
Haha![]()
![]()
![]()
Alweer helemaal overheen toch?!
Kun je nagaan wat zo'n garage doet voor het behoud van je spullenquote:Op woensdag 2 december 2015 21:27 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Die motor is ook 6 jaar jonger geworden.![]()
Ik kijk elke ochtend vol spanning of met mn auto het zelfde gebeurt.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:07 schreef Barrah het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat zo'n garage doet voor het behoud van je spullen
Is die ook zes jaar jonger geworden?quote:Op woensdag 2 december 2015 21:31 schreef Makrolon het volgende:
Zit nu naast een ander meisje op de bank.![]()
Qua auto ben je toch ook wel vooruit gegaan in vergelijk met het begin hier?quote:Op woensdag 2 december 2015 23:24 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Ik kijk elke ochtend vol spanning of met mn auto het zelfde gebeurt.
quote:Op donderdag 3 december 2015 00:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is die ook zes jaar jonger geworden?
Deze had ik al van t begin, maar je doelt op die caddy pickup denk ik? (geloof dat ik die ook wel eens gepost heb) die is helaas al wel weg. Leuk ding was dat.quote:Op donderdag 3 december 2015 07:53 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Qua auto ben je toch ook wel vooruit gegaan in vergelijk met het begin hier?
Ziet er mooi uit hoor, strak werk voor een garage
quote:Op donderdag 3 december 2015 10:22 schreef Makrolon het volgende:
[..]
[..]
Deze had ik al van t begin, maar je doelt op die caddy pickup denk ik? (geloof dat ik die ook wel eens gepost heb) die is helaas al wel weg. Leuk ding was dat.
Thanks!!
Haha, wat leuk! Toevallig ook dat je hier langs kwam, is niet echt een doorgaande weg. Waar moest je wezen?quote:Op donderdag 3 december 2015 22:40 schreef Tom_ het volgende:
Reed vandaag voor m'n werk in Apeldoorn en zag ineens een gele vlag wapperen.
[ afbeelding ]
Zag er goed uit.
deze inderdaad:quote:Op donderdag 3 december 2015 10:33 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die bedoelde ik, of was die van de vrouw?
Die caddy pickup nooit gezien eigenlijk. De caddy staat net als een golf 1 en corrado op m'n wishlist. Niet dat ik dat lijstje ooit ga afstrepen, maar wie weet. Als ik ooit veel geld win
edit: brute matzwarte caddy al gevonden op fb![]()
en op verbreed staal hèquote:Op vrijdag 4 december 2015 09:06 schreef Makrolon het volgende:
[..]
deze inderdaad:
[ afbeelding ]
Tof ding was dat, zelf een 1.9 tdi ingebouwd. Die blauwe golf was idd van mn vriendin.
Caddy zou ik nog wel weer terug willen een keer, leuke auto en ook nog handig zoals je ziet. Mn motor kon er ook in als ik ging crossen.
Ik kom veel bij particulieren, en die gele vlag is best duidelijk te zien als je over de tuinen heen kan kijken.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:06 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Haha, wat leuk! Toevallig ook dat je hier langs kwam, is niet echt een doorgaande weg. Waar moest je wezen?
[..]
deze inderdaad:
[ afbeelding ]
Tof ding was dat, zelf een 1.9 tdi ingebouwd. Die blauwe golf was idd van mn vriendin.
Caddy zou ik nog wel weer terug willen een keer, leuke auto en ook nog handig zoals je ziet. Mn motor kon er ook in als ik ging crossen.
De negerhut van oom Sander?quote:Op donderdag 3 december 2015 22:40 schreef Tom_ het volgende:
Reed vandaag voor m'n werk in Apeldoorn en zag ineens een gele vlag wapperen.
[ afbeelding ]
Zag er goed uit.
Haha, in de tijd dat ik mn caddy ombouwde was hij nog belastingvrij. Dan is 1 op 20 wel leuk op diesel. :p enne, als je dan aandrijving op de wielen achter maakt moet je t gewoon awd maken! Wel leuke projectjes.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:11 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
en op verbreed staal hè![]()
Mij leek een caddy VR6 of R32 rwd dan wel een leuk project
Haha, ja, dat klopt. Je zie t m sowieso vanaf een afstand wel door de aardige hoogte. De vlag is nu weg trouwensquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:23 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Ik kom veel bij particulieren, en die gele vlag is best duidelijk te zien als je over de tuinen heen kan kijken.![]()
[ afbeelding ]
Waarom negerhut?quote:
Ik was hier nog helemaal op vergeten te reageren!quote:Op woensdag 2 december 2015 01:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Balkenlaag van plafond nog ff behandelen met ontweringswater![]()
http://www.schildersverfo(...)out/ontweringswater/
Dan is het helemaal![]()
Traptredestraanplaat al binnen
Nee hoor dat gaat prima zoquote:Op zondag 6 december 2015 20:48 schreef derLudolf het volgende:
Zeg, heeft je knecht nou haar auto in de garage staan en staat de jouwe buiten weg te rotten? Dat gaat de verkeerde kant op
O nee dat was oom Tomquote:
Dan heb je niet goed gezochtquote:Op zondag 6 december 2015 20:27 schreef Makrolon het volgende:
Ik was hier nog helemaal op vergeten te reageren!
Ik heb gezocht naar zulk spul, maar niets gevonden.. Werkt dat goed?
Waarom zou ik hem verder naar voren zetten?quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:05 schreef Merode32 het volgende:
Waarom staat de garage zo ver naar achteren?
Haha je bedoeld die polo denk ik, die is ook van mij. Als t zometeen weer gaat vriezen staat mn eigen autotje lekker binnen hoor :pquote:Op zondag 6 december 2015 20:48 schreef derLudolf het volgende:
Zeg, heeft je knecht nou haar auto in de garage staan en staat de jouwe buiten weg te rotten? Dat gaat de verkeerde kant op
Meer tuin overquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:28 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem verder naar voren zetten?
Dan heb ik achter de garage een donker stuk tuin tussen 2 muren in, kleinere oprit over, loop ik tegen mn garage aan als ik uit de achterdeur van mn huis naar buiten ga... Nee, dit is prima zo. Mijn tuin is ook nog groot zat zo. Ca 11 x 13 oid schat ik.quote:
Ik had hem niet herkend als Polo. Hoezo heb je 2 wagens dan?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:28 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem verder naar voren zetten?
[..]
Haha je bedoeld die polo denk ik, die is ook van mij. Als t zometeen weer gaat vriezen staat mn eigen autotje lekker binnen hoor :p
Die polo was voor de handel... Toen ging ie kapot en had ik er geen zin meer in.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik had hem niet herkend als Polo. Hoezo heb je 2 wagens dan?
En als je helemaal niet zo'n grootte tuinliefhebber bent dan is dat nog groot genoegquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:33 schreef Makrolon het volgende:
Mijn tuin is ook nog groot zat zo. Ca 11 x 13 oid schat ik.
Haha, klopt. Ik vind tuin wel echt leuk hoor, alleen liever grote oprit/garagequote:Op zondag 13 december 2015 10:43 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
En als je helemaal niet zo'n grootte tuinliefhebber bent dan is dat nog groot genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |