Die indruk kreeg ik vooral van je foto's van een on-af beeld. Ik weet niet hoe je huis er precies uitziet. Die kopse kanten geven het sowieso meer body. Als je het gelijk houdt met je huis wordt het vast mooi.quote:Op zondag 22 november 2015 20:20 schreef Makrolon het volgende:
Oke, duidelijk, die goot moet dus omhoog.
[..]
Nee, als ik de lijn vd pannen doortrek komt t nog wel in de goot, daar had ik wel naar gekeken.
Hmm, jammer dat je t zo ziet. Ik had t ook niet op die manier bekeken eigenlijk.
Over afgetimmerde bakgoten heb ik wel nagedacht, maar werd me gewoon teveel werk. Daarbij vind ik een nette zinken mastgoot best mooi ogen. En inderdaad, het huis heeft t ook zo. T leek mij netjes om de stijl van t huis ook enigsinds door te trekken naar de garage.
Ik was van plan de boeiborden aan de voorkant ook in trespa uit te voeren, dat zal je dan wel helemaal goedkoop vinden ogen omdat je daar over de hele lengte tegen de achterkant aan kijkt. Maar ik zie ook geen onderhoudsvrij alternatief eigenlijk...
Ook in dit koude weer ben je niet te stoppen?quote:Op zondag 22 november 2015 16:47 schreef Makrolon het volgende:
Boeiborden aan de andere kant dr ook op!
Ik vind dat er nogal vreemd uit zien eigenlijk. Ik zou aan die schuine plaat trespa een hoek zagen dusdanig dat ie loopt tot aan het boeibord aan de zijgevelquote:
Zijn dat voldoende regenpijpen? Maw, is dat voldoende afvoer? Geen idee hoor, er bestaan richtlijnen voor. Of heb je die erbij gehad?quote:Ik denk dat ik m nog iets hoger hang, en dan 3 cm afschot over de hele lengte (9 mtr). Alleen aan de achterkant komt een regenpijp. Mocht iemand dr nog op of aanmerkingen over hebben hoor ik het graag!
Zo zou ik het ook maken, zoals het nu zit zijn 2 stijlen door elkaar.quote:Op maandag 23 november 2015 00:46 schreef derLudolf het volgende:
Voor wat mijn touchscreen paintskills waard zijn
[ afbeelding ]
Er zijn wel richtlijnen voor hoor, maar ik hou altijd 100m2. dakvlak per hwa rond 100.quote:Op maandag 23 november 2015 00:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zijn dat voldoende regenpijpen? Maw, is dat voldoende afvoer? Geen idee hoor, er bestaan richtlijnen voor. Of heb je die erbij gehad?
Eens. Vind het ook een beetje jammer.quote:Op zondag 22 november 2015 18:57 schreef Barrah het volgende:
De constructie met boeiborden en je dakoversteek vind ik wat typisch. De oversteek komt robuust en landelijk over, terwijl dat uitstekende trespa plaatje iel en goedkoop oogt. Ik had zelf voor een mooie bakgoot gekozen of in elk geval een lijst aan de buitenkant van je zinken goot. Maar kennelijk probeer je de opzet van je huis na te maken. Ik zou dit dan zo dicht mogelijk proberen te benaderen.
Handig, dan kan ik aan dat haakje onderaan mijn jas ophangen.quote:Op maandag 23 november 2015 00:46 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, dan doe ik het gewoon zo, is makkelijker ook.quote:Op maandag 23 november 2015 08:56 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Zo zou ik het ook maken, zoals het nu zit zijn 2 stijlen door elkaar.
Er wordt een bakgoot gesuggereerd, maar er hangt een mastgoot aan.
[..]
Er zijn wel richtlijnen voor hoor, maar ik hou altijd 100m2. dakvlak per hwa rond 100.
Dat mag, zijn toch overwegingen die je maakt hé. Bakgoot is een flinke bak (haha) werk extra, en kost ook extra.quote:Op maandag 23 november 2015 09:48 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Eens. Vind het ook een beetje jammer.
lijkt me prima.quote:Op maandag 23 november 2015 09:56 schreef Makrolon het volgende:
Ik heb (grond oppervlakte) 45m2 dak, er komen dus 2 keer 80 mm hwa aan. Dat is genoeg dus?
In plaats van paint, zo heb ik het gedaan:quote:Op maandag 23 november 2015 00:46 schreef derLudolf het volgende:
Jij hebt geen boeiborden achter je goot, amper dakoversteek en een muurtje onder de goot, dus vergelijking gaat mank.quote:Op maandag 23 november 2015 14:37 schreef DarkE het volgende:
[..]
In plaats van paint, zo heb ik het gedaan:
[ afbeelding ]
Ik heb zeker wel een boeibord achter mijn goot al is die niet veel hoger dan de muurplaat, cm of 8. Amper dakoversteek...? Centimeter of 12 maar. Muurtje onder de goot is een steunbeer, doet niets t.a.v. de goot. Dat is 3 foute aannames in 1 zin, hulde!quote:Op maandag 23 november 2015 15:08 schreef Barrah het volgende:
[..]
Jij hebt geen boeiborden achter je goot, amper dakoversteek en een muurtje onder de goot, dus vergelijking gaat mank.
Zo ga ik het ook doen! Ik zat er eerst over in omdat ik geen rekening heb gehouden met de hoogte vamn de boeiborden achter de goot... dus met de hoek die het boeibord voor gaat maken komt ie niet mooi uit bij die van de goten, maar als m net als jou aan de onderkant afzaag komt dat wel mooi uit. (ik hoop dat t een beetje duidelijk isquote:Op maandag 23 november 2015 14:37 schreef DarkE het volgende:
[..]
In plaats van paint, zo heb ik het gedaan:
[ afbeelding ]
Disco garage?quote:Op maandag 23 november 2015 21:52 schreef Makrolon het volgende:
Laten we t gezellig houden he
[..]
Zo ga ik het ook doen! Ik zat er eerst over in omdat ik geen rekening heb gehouden met de hoogte vamn de boeiborden achter de goot... dus met de hoek die het boeibord voor gaat maken komt ie niet mooi uit bij die van de goten, maar als m net als jou aan de onderkant afzaag komt dat wel mooi uit. (ik hoop dat t een beetje duidelijk is)
Net voor de afwisseling maar wat led strips besteld. Ik wil boven de garagedeur een witte strip die altijd aan gaat als het donker word. En ik heb wat rgb stips besteld, leek me wel tof om die ook onder de garagedeur te maken en achter het boeibord te plakken en te gebruiken als kerstverlichting, of bij feestjes oid. Hoef ik niet elk jaar met de steiger er bij om kerstverlichting op te hangen
quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Feestverlichting voor de K&W BBQ meet
Mag het wel iets beter weer worden dan nu !quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Feestverlichting voor de K&W BBQ meet
Het is altijd weer om te BBQ'en, het is gewoon niet altijd weer om buiten te eten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:37 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Mag het wel iets beter weer worden dan nu !
Gast.... Serieus??quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het is altijd weer om te BBQ'en, het is gewoon niet altijd weer om buiten te eten.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:58 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Hij heeft een mega zolder, en wij zijn allemaal FOKkers.
We durven niet eens buiten te eten!!
Klopt, die vind ik ook mooi. Mn ex vond ze niet mooi, en daar moest ik toen nog rekening mee houden.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:08 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik heb zelf vellingblokken in mijn garage, vind ik persoonlijk wel mooi lijken.
Zijn misschien iets duurder dan "gewone" blokken, maar als je ze lijmt en dus een hele dunne voeg hebt hoef je niet te stuccen voor een mooi resultaat......
Als t aan mij lag bleef ze in de keuken.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:33 schreef bluemoon23 het volgende:
Wat had jouw ex in de schuur te zoeken ?![]()
Als daar d'r talenten lagenquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:44 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Als t aan mij lag bleef ze in de keuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 december 2015 16:09 schreef Barrah het volgende:
De laatste keer dat die motor hier voorbijkwam zag de garage er nog iets anders uit...In tussentijd is er heel wat gebeurd jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |