best vwel injteressant bierquote:
Ik zal het hier even definitief uitleggen:quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tégen alcohol was?
Maar soms ook weer niet?
Die mogen wel?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik zal het hier even definitief uitleggen:
Specials
oké... ik snap er niks van, maar misschien komt dat nogquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik zal het hier even definitief uitleggen:
Specials
ik ben dus ouderquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
oké... ik snap er niks van, maar misschien komt dat nog
Beetje onnavolgbaar...quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
oké... ik snap er niks van, maar misschien komt dat nog
Hij is ouder dan Sara en toen ging ie zuipen, want de AOW vindt ie ook maar niks...quote:
specials emma straatquote:
Je bent en beetje dronken denk ik...quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
specials emma straat
iedereen weg klaar daag
quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tégen alcohol was?
Maar soms ook weer niet?
ik heb een vraag how do you do:?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij is ouder dan Sara en toen ging ie zuipen, want de AOW vindt ie ook maar niks...
zoiets moet het zijn
precieze datumquote:
i feel oké, thanks for askingquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[..]
ik heb een vraag how do you do:?
Nog steedsquote:
quote:
quote:
Ook goed, maar nu heb ik die andere weer uitgezet...quote:
lovequote:Op zondag 2 augustus 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
hmmmmmmmmm......... very strange......... allemaal..........
Ik volg het nietquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
hmmmmmmmmm......... very strange......... allemaal..........
ik denk dat ie gewoon een beetje gedronken heeft...quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat ie verliefd op je is maar waarom
CORRECTquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat ie gewoon een beetje gedronken heeft...
Heb je geld nodig?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
?http://denhaagfm.nl/wp-co(...)m-alexander_RVD.jpgF
Zou kunnen, normaliter ligt ie al 2 uur platquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat ie gewoon een beetje gedronken heeft...
het kan... en het is zo dusquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou kunnen, normaliter ligt ie al 2 uur plat
Gewoon al zo oud 53.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je geld nodig?
we kunnen je niet volgen Hut
Poen zat.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je geld nodig?
we kunnen je niet volgen Hut
Maandag vrij.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou kunnen, normaliter ligt ie al 2 uur plat
Hij zit een beetje met zijn leeftijd begrijp ik eruit, maar dat hoeft toch niet?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ie morgen lekker uitslapen... Ik hoop wel dat ie genoten heeft van zn "speciale biertjes"
ehhhhhhhhh ik ben 28quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertel ons wat ik ook en Fann nog ouder
=Niks bijzondersquote:
LOVEquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij zit een beetje met zijn leeftijd begrijp ik eruit, maar dat hoeft toch niet?
28 shitquote:
dus je drinkt toch wel af en toe?quote:
Roken nooit dan worden de ruiten helemaal vies...quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
dus je drinkt toch wel af en toe?
straks ga je nog roken...![]()
Maar 53 is toch nog niet zó oud... je kan wel 100 jaar worden, dan kan j nog heeeeeeeeeeel
lang....
Je longen ookquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:27 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Roken nooit dan worden de ruiten helemaal vies...
Ik sport graag voldoende,..,quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
dus je drinkt toch wel af en toe?
straks ga je nog roken...![]()
Maar 53 is toch nog niet zó oud... je kan wel 100 jaar worden, dan kan j nog heeeeeeeeeeel
lang....
Kampioen in wat?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik sport graag voldoende,..,
Mijn opa waS KAMPIOEN.
ah... 5 december... dat onthouden we welquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:30 schreef Treehut362 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 2 augustus 2015 23:27 schreef FANN het volgende:
Maar 1 december moeten we dus onthouden, dan is Hut jarig
[/quote
5 december gelijk met St. Nicolaas heel ge-doe.
staat gewoon in zn profiel hoorquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... 5 december... dat onthouden we wel
Ja somquote:
s denk ik wel eens die mensen die roken hebben ze nooit iemand met kanker gezien want dat is echt helemaal niet leuk.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
die stem lijkt vel op de stem van Bob Marley trouwens.....
Jawel, roken is ook eigenlijk domquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja som
[..]
s denk ik wel eens die mensen die roken hebben ze nooit iemand met kanker gezien want dat is echt helemaal niet leuk.
Best leuk eigenlijk Fokquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
die stem lijkt vel op de stem van Bob Marley trouwens.....
Nagel-bijtenquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel, roken is ook eigenlijk dom![]()
Ná de pillen ga ik daar wel mee proberen te stoppen, maar alles tegelijk lijkt me niet handig....
1 jaar maarquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoelang zit jij dan of Fok?
Ik kijk wel in je profiel...
Mijn Opa was de kampioen van de Marinequote:Op zondag 2 augustus 2015 23:36 schreef FANN het volgende:
ah.... Geregistreerd 21-05-2014
en die foto van de hond van je zus weet ik nog wel....
Was je Opa een wielrenner?
Niets naar de mond brengen.quote:
kampioen van de Marine? Niet in een sport?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
1 jaar maar
[..]
Mijn Opa was de kampioen van de Marine
Dus je kunt vast goed zwemmen danquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
1 jaar maar
[..]
Mijn Opa was de kampioen van de Marine
Vanmiddag had ik een Snickers ijsje 300 kcal.quote:
da's best veel, geen idee hoeveel er hierin zitten, maar maakt niet uit, vanmorgen heb ikquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Vanmiddag had ik een Snickers ijsje 300 kcal.
d'r zijn mensen die wegen 100quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
da's best veel, geen idee hoeveel er hierin zitten, maar maakt niet uit, vanmorgen heb ik
me gewogen, pas 1 kg aangekomensnap ik niet, maar ja, ik was ook aan het hyperen
dus zal daar wel door komen...
Duiken? Diepzeeduiken?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:41 schreef Treehut362 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 2 augustus 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je kunt vast goed zwemmen dan
[/quot
As a matter of fact ik was al bezig met luchtflessen toen was ik circa 7.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ná de pillen ga ik daar wel mee proberen te stoppen, maar alles tegelijk lijkt me niet handig....
Watv voor pquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Je houdt wel van reggae muziek geloof ik... maar ik ook wel op zijn tijd, nu is wel lekker...quote:
P:iet Piraatquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:45 schreef chufi het volgende:
Alweer een full album... Die krijg ik nooit uit voordat ik ga slapen
Meer dan genoegquote:
Ik was18 soldaat...quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Je houdt wel van reggae muziek geloof ik... maar ik ook wel op zijn tijd, nu is wel lekker...
lekker rustig..
Piet is dead?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft nog in de krant gestaan daarmee.quote:
die was ook kampioen?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:51 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft nog in de krant gestaan daarmee.
Gewoon Sportfondsenbad.quote:
Ik stond op de voorpagina als windsurferquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:51 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft nog in de krant gestaan daarmee.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik stond op de voorpagina als windsurfer
Ik heb ook wel een gedoken, eerst les in het zwembad, en toen gingen we naar zee enquote:
Je vader tandartsquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik stond op de voorpagina als windsurfer
je zus schildert? Zijn dat haar schilderijen?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee de jongste van NL
http://www.jokehartog.nl/
LOVEquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
baas boven baas![]()
ik ben nergens kampioen in
hyperventileren is dat klaplong?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een gedoken, eerst les in het zwembad, en toen gingen we naar zee en
toen ging ik hyperventilerendus ging niet
Zij geeft les daarinquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
je zus schildert? Zijn dat haar schilderijen?
Woodstockquote:
Werk jijquote:
Nee, dan krijg je gewoon de zenuwen en kan je niet goed meer ademen, zeker nietquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hyperventileren is dat klaplong?
Ik was geen kampioen, maaar gewoon de eerste daar waar ik geboren benquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
baas boven baas![]()
ik ben nergens kampioen in
Musicquote:
ah... de eerste die daar ooit ging windsurfen bedoel je, is ook bijzonder....quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was geen kampioen, maaar gewoon de eerste daar waar ik geboren ben
Ik was toen wel gelijk ook de beste natuurlijkquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... de eerste die daar ooit ging windsurfen bedoel je, is ook bijzonder....
Ja uiteraard......quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was toen wel gelijk ook de beste natuurlijk
Ik heb de oriinele foto ook nog, mocht ik afhalen bij de krant... Volgens mij heb ik hm vroeger wel eens laten zien op 40+quote:
weet ik niet meerquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb de oridinele foto ook nog, mocht ik afhalen bij de krant... Volgens mij heb ik hm vroeger wel eens laten zien op 40+
Nog een keer nuquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb de oriinele foto ook nog, mocht ik afhalen bij de krant... Volgens mij heb ik hm vroeger wel eens laten zien op 40+
In ieder gevalquote:
ahhhhhhhhhhhhhhhhh wat had je geschreven?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
ik schreef iets maar heb gedelete en ik zwijg....
Dan was je snel genoeg of had je nog niet gepostquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heel verstandigquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kan veel beter zwijgen nu, ik heb tegen mijn eigen afspraak in gedronken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhhhhhh wat had je geschreven?
Doe ik ook vaak genoeg
nog niet gepostquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan was je snel genoeg of had je nog niet gepost
Oeps.... Het heerst!quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan veel beter zwijgen nu, ik heb tegen mijn eigen afspraak in gedronken.
Nee.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:08 schreef Treehut362 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 3 augustus 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
[/uote]
Ben ik nou ouder dan Chufi?
Nee man..Chufi is stokoudquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:08 schreef Treehut362 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 3 augustus 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
[/uote]
Ja dat heb ik je al tig keer verteldquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[/uote]
Allemaal onzin dan.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan veel beter zwijgen nu, ik heb tegen mijn eigen afspraak in gedronken.
Hoe oud is sjoefquote:
Het definitieve getal graagquote:
sowieso de enige doos die zich hier nog durft te vertonen geloof ikquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Fann is de oudste doos op dit moment.
Ik ben gestopt. Het smaakte vandaag niet zo..quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Hebben jullie allemaal gezopen?
Ik heb niet eens iets in huis, dus zou ook niet kunnen
Kerel, we zijn allemaal ongeveer even jong.quote:
Ik ben 53,6 manquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Fann is de oudste doos op dit moment.
Waarom niet? te warm? of viel het niet lekker?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben gestopt. Het smaakte vandaag niet zo..
Met die Griekse vriendquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
sowieso de enige doos die zich hier nog durft te vertonen geloof ik
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zeurtquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Noem jij jezelf nu doos?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
sowieso de enige doos die zich hier nog durft te vertonen geloof ik
Dat is mijn manquote:
viel niet lekkerquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom niet? te warm? of viel het niet lekker?
Even oud en je vader is tandartsquote:
Ploegendienst?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is mijn manen hij ligt nu te slapen, zijn wekker gaat om half vier...
weekend is alweer om
Dat kan je zien aan zijn harige armen waarmee hij het deeg rolt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is mijn manen hij ligt nu te slapen, zijn wekker gaat om half vier...
weekend is alweer om
bijna dus en mn vader was dat , maar hij leeft niet meerquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Even oud en je vader is tandart
De bakkerquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan je zien aan zijn harige armen waarmee hij het deeg rolt.
Dat wist ikquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
[..]
bijna dus en mn vader was dat , maar hij leeft niet meer
Voor geen geld ga ik daar naartoe.quote:
Volgens mij 1 keer geweest op een bruiloft van een studiegenoot... Maar dat liep wat uit de hand daarquote:
The bestquote:
Dat loopt het hier elke dag wel.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij 1 keer geweest op een bruiloft van een studiegenoot... Maar dat liep wat uit de hand daar
Devel-pavillioenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij 1 keer geweest op een bruiloft van een studiegenoot... Maar dat liep wat uit de hand daar
Of the rest?quote:
Ow.. JIJ zit in zwijndrechtquote:
Dat was me nog geen eens opgevallenquote:
Dit is hier echt zo'n gemeente.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow.. JIJ zit in zwijndrechthehehehe ik snapte het niet...
TH vertel gewoon wat je kwijt wil, ik ben een en al oor.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat was me nog geen eens opgevallen
Limboland van die mijnwerkers-verhalen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of the rest?
Lul niet. Er gaat niets onder Limboland.
Hof van Hollandquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee daar was het niet, maar dat moet nog ergens in eind 80er jaren zijn geweest
Wil je ze horen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Limboland van die mijnwerkers-verhalen.
Ik weet wel van de veen-kolonies...quote:
Ik heb in Amsterdam gewoond.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:26 schreef Treehut362 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 3 augustus 2015 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
TH vertel gewoon wat je kwijt wil, ik ben een en al oor.
Ik heb in Amsterdam gewoond.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:26 schreef Treehut362 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 3 augustus 2015 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
TH vertel gewoon wat je kwijt wil, ik ben een en al oor.
Waar zat je dan?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb in Amsterdam gewoond.
Echte kraker
Ik wil nog niet dood in A'dam gevonden worden. Blijf lekker waar ik ben. Thuis dus.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Echte kraker
Amsterdam is kutquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik wil nog niet dood in A'dam gevonden worden. Blijf lekker waar ik ben. Thuis dus.
Waar zat je dan?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Echte kraker
Kijk dat is het betere werkquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
De Bierkoning
Paleisstraat 125
1012 ZL Amsterdam
Ik zit gewoon hier, jeetje wat saai.quote:
Die hebben toch een kanarie bij zich voor mijn-gasquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit gewoon hier, jeetje wat saai.
Neuh, ik heb 2 poezen, dat werkt 2 keer beter.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die hebben toch een kanarie bij zich voor mijn-gas
Het was geen pretje daarquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ik heb 2 poezen, dat werkt 2 keer beter.
(nee, geintje, die mijnwerkers hadden indd kanaries ivm met gas.)
Slapenquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:00 schreef FANN het volgende:
Het 40+ subforum is sinds 9 april 2015 verdwenen, tot veler ongenoegen . Dit is het laatste restje wat er nog over is in de vorm van een SC die verhuisd is en sinds de late avond 13 mei 2015 zijn we vanuit GC begonnen aan een rondreis langs de andere FoK! sub-fora.
Inmiddels zijn de volgende subfora reeds bezocht:
GC BNW MUZ ESF GC F&F CRE DEF GC CUL
gezondheidquote:
De laatste mijn sloot begin jaren 70, ik heb overigens wel de 'Lange Jan' en de 'Lange Lies' zien omvallen in 1976.quote:
Dialectquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De laatste mijn sloot begin jaren 70, ik heb overigens wel de 'Lange Jan' en de 'Lange Lies' zien omvallen in 1976.
Drie-landenpunt overstroming Karel de Grote Heuvelquote:
Drie-landenpunt is hier, maar dat wil niet zeggen dat ik Limburgs spreek.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Drie-landenpunt overstroming Karel de Grote Heuvel
Gôh wat interessantquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Drie-landenpunt is hier, maar dat wil niet zeggen dat ik Limburgs spreek.
Dat behoort ook tot Nederlandquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Drie-landenpunt is hier, maar dat wil niet zeggen dat ik Limburgs spreek.
Niet elke Limburger spreekt het, we verstaan het wel allemaal.quote:
Ik heb totaal niets met Limburg behalve Karel de Grotequote:
LOVEquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet elke Limburger spreekt het, we verstaan het wel allemaal.
Maastricht is een mooie stad.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb totaal niets met Limburg behalve Karel de Grote
Nooit ben ik daar geweest ik kwam niet verder dan 'S- Hertogenbosch (Vught)quote:
Luxemburg ben ik wel eens geweestquote:
Ik zat ooit in Mil. Dienst in Vught.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nooit ben ik daar geweest ik kwam niet verder dan 'S- Hertogenbosch (Vught)
Daar woont mijn broer.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Luxemburg ben ik wel eens geweest
ow,,, waar is di link ook weer waar je op moet klikken?quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben overigens nu aan het draaien op Radio49.
Vught ben ik geweest6 27kms 2x Kangaroo-loop AV Prins Hendrik enz.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat ooit in Mil. Dienst in Vught.
Draai nu electrotonics , maar kan switchen wanneer ik wil.quote:
dit is wel een beetje zenuwe muziek... heb je niet iets rustigers, of is dat niks voor jou?quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Draai nu electrotonics , maar kan switchen wanneer ik wil.
Veel te duurquote:
Prins Hendrik is Den Bosch, ik zat op de Van Brederode.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Vught ben ik geweest6 27kms 2x Kangaroo-loop AV Prins Hendrik enz.
Mij niet bekend Sjef van Oekelquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Prins Hendrik is Den Bosch, ik zat op de Van Brederode.
Als men kraakt is het gratis maar de rest...quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Huur bedoel je?
Hoeveel betaal jij dan?
je hebt 5 zussenquote:
Als jij dat wil. draai ik wel iets dat je leuk vindt. Mits ik dat heb. Even gecheckt, heb erg weinig van dat.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:20 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is wel een beetje zenuwe muziek... heb je niet iets rustigers, of is dat niks voor jou?
300 euroquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Als men kraakt is het gratis maar de rest...
Dat heb je vast niet, maar geeft niet, hoor ik eens iets andersquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als jij dat wil. draai ik wel iets dat je leuk vindt. Mits ik dat heb. Even gecheckt, heb erg weinig van dat.
ik luister nu effe naar de radio Hut, dus kan niet klikken...quote:
5 zussen is hell, ik heb er eentje en die spreek en zie ik al 29 jaar niet meer. Mijn 2 broers wel, mijn jongste sprak ik een uur geleden nog, sterker, ik zag hem zelfs en we dronken samen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:42 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was mijn ''medische'' zusmaar ging over andere dingen, heb al geantwoord..
Nog veel. Is zo een maandsalaris als je verzekering, zorg, stroom, water e.c.t. nog er erbij doet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:44 schreef FANN het volgende:
[..]
300 euro huur is wel weinig, dan zit je goed
quote:[img]http://i.fokzhttp://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/editor/picture.pngine.net/p/14s.gif[/img] Op maandag 3 augustus 2015 01:44 schreef FANN het volgende:
[..]
300 euro huur is wel weinig, dan zit je goed
Ik pas me voor TH en jou vanaf nu enigszins aan.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat heb je vast niet, maar geeft niet, hoor ik eens iets anders
Dat is jammer van je zus... nee hoor bij ons zit dat wel goed, we gaan ook samen een weekje wegquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
5 zussen is hell, ik heb er eentje en die spreek en zie ik al 29 jaar niet meer. Mijn 2 broers wel, mijn jongste sprak ik een uur geleden nog, sterker, ik zag hem zelfs en we dronken samen.
Elvisquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik pas me voor TH en jou vanaf nu enigszins aan.
nah...quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik pas me voor TH en jou vanaf nu enigszins aan.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:50 schreef FANN het volgende:
[..]
nah...ben ik benieuwd wat je gaat draaien allemaal
ik kan toch niet klikken suffie, anders wordt ik gekquote:
Je krijgt een Buzzcocks van me.quote:
Bodenseequote:Op maandag 3 augustus 2015 01:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is jammer van je zus... nee hoor bij ons zit dat wel goed, we gaan ook samen een weekje weg
maar dat wordt volgend jaar en ik MOET mee anders gaat het niet door, dus is wel lief, want
ze moeten met veel dingen rekening houden dan, maar komt goed, eerst kijken hoe alles loopt,
niet te snel,maar plannen maken is leuk
Deze is gewoon mooi.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:57 schreef FANN het volgende:
Is wel lekker dit, ondertussen zit ik elastiek van mijn huisbroek te herstellen
da's niet nodig maar wél liefquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze is gewoon mooi.
Vanaf nu hou ik een beetje rekening met je.![]()
Zolang je maar luistert, ik doe ook tig dingen tegelijk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:59 schreef FANN het volgende:
[..]kan niet zoveel posten, omdat ik zit te klooien ... maar ik luister nog steeds....
Ik draai alleen wat ik heb en zelf mooi vind.quote:
Wij zaten toen patat te etenquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan toch niet klikken suffie, anders wordt ik gek
Yep, broek is klaar, ik doe ook van alles, daarom post ik effe niet, maar ik ben er nogquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang je maar luistert, ik doe ook tig dingen tegelijk.
Deb yhele vule vize veriteroikxquote:
Slapen jijquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Yep, broek is klaar, ik doe ook van alles, daarom post ik effe niet, maar ik ben er nog
Neh... ik ben harstikke wakker, ik blijf zékek tot half vier op, kan ik straks ''lunchpakketje''quote:
Laat maar.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... ik ben harstikke wakker, ik blijf zékek tot half vier op, kan ik straks ''lunchpakketje''
voor die Griek maken en hem wakker maken met koffie en een broodje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |