best vwel injteressant bierquote:
Ik zal het hier even definitief uitleggen:quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tégen alcohol was?
Maar soms ook weer niet?
Die mogen wel?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik zal het hier even definitief uitleggen:
Specials
oké... ik snap er niks van, maar misschien komt dat nogquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik zal het hier even definitief uitleggen:
Specials
ik ben dus ouderquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
oké... ik snap er niks van, maar misschien komt dat nog
Beetje onnavolgbaar...quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
oké... ik snap er niks van, maar misschien komt dat nog
Hij is ouder dan Sara en toen ging ie zuipen, want de AOW vindt ie ook maar niks...quote:
specials emma straatquote:
Je bent en beetje dronken denk ik...quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
specials emma straat
iedereen weg klaar daag
quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tégen alcohol was?
Maar soms ook weer niet?
ik heb een vraag how do you do:?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij is ouder dan Sara en toen ging ie zuipen, want de AOW vindt ie ook maar niks...
zoiets moet het zijn
precieze datumquote:
i feel oké, thanks for askingquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[..]
ik heb een vraag how do you do:?
Nog steedsquote:
quote:
quote:
Ook goed, maar nu heb ik die andere weer uitgezet...quote:
lovequote:Op zondag 2 augustus 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
hmmmmmmmmm......... very strange......... allemaal..........
Ik volg het nietquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
hmmmmmmmmm......... very strange......... allemaal..........
ik denk dat ie gewoon een beetje gedronken heeft...quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat ie verliefd op je is maar waarom
CORRECTquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat ie gewoon een beetje gedronken heeft...
Heb je geld nodig?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
?http://denhaagfm.nl/wp-co(...)m-alexander_RVD.jpgF
Zou kunnen, normaliter ligt ie al 2 uur platquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat ie gewoon een beetje gedronken heeft...
het kan... en het is zo dusquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou kunnen, normaliter ligt ie al 2 uur plat
Gewoon al zo oud 53.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je geld nodig?
we kunnen je niet volgen Hut
Poen zat.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je geld nodig?
we kunnen je niet volgen Hut
Maandag vrij.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou kunnen, normaliter ligt ie al 2 uur plat
Hij zit een beetje met zijn leeftijd begrijp ik eruit, maar dat hoeft toch niet?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ie morgen lekker uitslapen... Ik hoop wel dat ie genoten heeft van zn "speciale biertjes"
ehhhhhhhhh ik ben 28quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertel ons wat ik ook en Fann nog ouder
=Niks bijzondersquote:
LOVEquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij zit een beetje met zijn leeftijd begrijp ik eruit, maar dat hoeft toch niet?
28 shitquote:
dus je drinkt toch wel af en toe?quote:
Roken nooit dan worden de ruiten helemaal vies...quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
dus je drinkt toch wel af en toe?
straks ga je nog roken...![]()
Maar 53 is toch nog niet zó oud... je kan wel 100 jaar worden, dan kan j nog heeeeeeeeeeel
lang....
Je longen ookquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:27 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Roken nooit dan worden de ruiten helemaal vies...
Ik sport graag voldoende,..,quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
dus je drinkt toch wel af en toe?
straks ga je nog roken...![]()
Maar 53 is toch nog niet zó oud... je kan wel 100 jaar worden, dan kan j nog heeeeeeeeeeel
lang....
Kampioen in wat?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik sport graag voldoende,..,
Mijn opa waS KAMPIOEN.
ah... 5 december... dat onthouden we welquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:30 schreef Treehut362 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 2 augustus 2015 23:27 schreef FANN het volgende:
Maar 1 december moeten we dus onthouden, dan is Hut jarig
[/quote
5 december gelijk met St. Nicolaas heel ge-doe.
staat gewoon in zn profiel hoorquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... 5 december... dat onthouden we wel
Ja somquote:
s denk ik wel eens die mensen die roken hebben ze nooit iemand met kanker gezien want dat is echt helemaal niet leuk.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
die stem lijkt vel op de stem van Bob Marley trouwens.....
Jawel, roken is ook eigenlijk domquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja som
[..]
s denk ik wel eens die mensen die roken hebben ze nooit iemand met kanker gezien want dat is echt helemaal niet leuk.
Best leuk eigenlijk Fokquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
die stem lijkt vel op de stem van Bob Marley trouwens.....
Nagel-bijtenquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel, roken is ook eigenlijk dom![]()
Ná de pillen ga ik daar wel mee proberen te stoppen, maar alles tegelijk lijkt me niet handig....
1 jaar maarquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoelang zit jij dan of Fok?
Ik kijk wel in je profiel...
Mijn Opa was de kampioen van de Marinequote:Op zondag 2 augustus 2015 23:36 schreef FANN het volgende:
ah.... Geregistreerd 21-05-2014
en die foto van de hond van je zus weet ik nog wel....
Was je Opa een wielrenner?
Niets naar de mond brengen.quote:
kampioen van de Marine? Niet in een sport?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
1 jaar maar
[..]
Mijn Opa was de kampioen van de Marine
Dus je kunt vast goed zwemmen danquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
1 jaar maar
[..]
Mijn Opa was de kampioen van de Marine
Vanmiddag had ik een Snickers ijsje 300 kcal.quote:
da's best veel, geen idee hoeveel er hierin zitten, maar maakt niet uit, vanmorgen heb ikquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Vanmiddag had ik een Snickers ijsje 300 kcal.
d'r zijn mensen die wegen 100quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
da's best veel, geen idee hoeveel er hierin zitten, maar maakt niet uit, vanmorgen heb ik
me gewogen, pas 1 kg aangekomensnap ik niet, maar ja, ik was ook aan het hyperen
dus zal daar wel door komen...
Duiken? Diepzeeduiken?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:41 schreef Treehut362 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 2 augustus 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je kunt vast goed zwemmen dan
[/quot
As a matter of fact ik was al bezig met luchtflessen toen was ik circa 7.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ná de pillen ga ik daar wel mee proberen te stoppen, maar alles tegelijk lijkt me niet handig....
Watv voor pquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Je houdt wel van reggae muziek geloof ik... maar ik ook wel op zijn tijd, nu is wel lekker...quote:
P:iet Piraatquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:45 schreef chufi het volgende:
Alweer een full album... Die krijg ik nooit uit voordat ik ga slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |