Puur op doorzettingsvermogen & wilskracht.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele aanknopingspunten waarom hij het daar gaat redden.
For once Krabby, just for once... Please be righttwitter:Mkrabby twitterde op zondag 02-08-2015 om 15:16:51Deal is helemaal afgerond, #Boëtius zelf akkoord met #Basel, #Feyenoord bereikte eerder al overeenstemming. Hij is weg. reageer retweet
Doorzettingsvermogen en wilskracht is juist wat hij mist.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Puur op doorzettingsvermogen & wilskracht.
Het is rond. Hij is weg.
Ja, daarom doe ik er ook lacherig over. Ha ha.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen en wilskracht is juist wat hij mist.
Waarom voelt het als een schijntje als je zelf al aangeeft dat ie bij Sparta nog niet in de basis zou staan?quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is Boetiüs me uiteindelijk tegengevallen zeg.
Zowel qua prestaties als qua mentaliteit.
Toch voelt 2,5 miljoen als een schijntje, ondanks z'n aflopende contract en dat hij al anderhalf jaar niks heeft laten zien (hij zou bij Sparta nog niet eens in de basis staan).
Het sprookje begon zo mooi met zijn debuut tegen de joden. Hij kwam over als een verstandige boy met zijn geloof en zijn beugeltje. En dan toch zo eindigen inderdaad.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Toch voelt 2,5 miljoen als een schijntje, ondanks z'n aflopende contract en dat hij al anderhalf jaar niks heeft laten zien (hij zou bij Sparta nog niet eens in de basis staan).
Goeie quote.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 2 augustus 2015 15:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Quincy Owusu-Abeyie
Zeg dan gelijk Babel
Klopt, tegenstrijdige gevoelens.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom voelt het als een schijntje als je zelf al aangeeft dat ie bij Sparta nog niet in de basis zou staan?
We hit the fukcing jackpot met 2.5 miljoen
Idd. Vroeger liepen dit soort spelers min of meer gratis weg. 2,5 miljoen voor een speler die niks toevoegt, prima toch.quote:[b]Op zondag 2 augustus 2015 15:25 schreef onlogisch
[..]
Waarom voelt het als een schijntje als je zelf al aangeeft dat ie bij Sparta nog niet in de basis zou staan?
We hit the fukcing jackpot met 2.5 miljoen
Ik zie dat ik een gevoelig punt heb geraakt. Wil je erover praten?quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 2 augustus 2015 15:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Quincy Owusu-Abeyie
Zeg dan gelijk Babel
Aardige cashcow over afgelopen jaren gezien. 2 jaar als een zak stront rondgelopen en dan toch 2,5mio opbrengen. Ik vind het niet niks. MvGquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Inderdaad, dan alleen nog Van der Wiel, die te horen heeft gekregen dat hij weg mag bij PSG, en ons elftal met Ajacieden is compleet hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Quincy Owusu-Abeyie
Zeg dan gelijk Babel
Ik denk dat ik me definitief bij het anti van geel kamp aansluit.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zie dat ik een gevoelig punt heb geraakt. Wil je erover praten?
quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij kwam over als een verstandige boy met zijn geloof
De hele directie is een bende bij Feyenoord, kan me de laatste TD niet eens meer herinneren waar iedereen tevreden over wasquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:38 schreef Scrummie het volgende:
Van Geel is een leugenachtige gladde aal, die niet met geld om kan gaan. Hetzelfde liedje als bij zijn andere clubs, te oude middelmaat halen voor te hoge prijzen.
Hoop echt dat Van Geel dat niet in zijn hoofd haalt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:38 schreef Cara het volgende:
Labyrat? Jezus Christus.. daar moet ik dan voor gaan juichen?
Lijkt me ook echt goed werken met Kazimquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:38 schreef Cara het volgende:
Labyrat? Jezus Christus.. daar moet ik dan voor gaan juichen?
Rob Baan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:39 schreef Henrys het volgende:
[..]
De hele directie is een bende bij Feyenoord, kan me de laatste TD niet eens meer herinneren waar iedereen tevreden over was
Juist Gio zou beter moeten weten,quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:42 schreef zarosje het volgende:
Ik hoop voor het Nederlandse voetbal dat Labyad komt want dan is Kazim snel weg. Maar Elia, vd Heijden, Botteghin, Kuyt, Kramer. Doet me verdacht veel denken aan die ene zomer 8 jaar geleden, dure bejaarde middelmaat. Ze leren het ook nooit daar in Rotterdam.
Te traag, fysiek niet sterk, geen aanspeelpunt.. net als bij Manu waren een paar goede potjes genoeg om een hype te creëren en hem een contractverlenging aan te bieden.. maar zowel hij als Manu brengen ons niet verderquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:36 schreef Henrys het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Achabar geen kans krijgt? Volgens mij was Rutten de enige die het in hem zag zitten
Alsof Gio ook maar ene pokke heeft in te brengen omtrent het aankoop beleid. Dat wordt nagenoeg volledig door de VvF gestuurd.quote:
We weten nog niet voor welke bedragen bijv Elia of Botteghin gehaald gaan worden hé.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:38 schreef Scrummie het volgende:
Van Geel is een leugenachtige gladde aal, die niet met geld om kan gaan. Hetzelfde liedje als bij zijn andere clubs, te oude middelmaat halen voor te hoge prijzen.
Die spelers die toen kwamen waren allemaal aanzienlijk duurder en ouder (allemaal ruim boven de 30 op De Cler na geloof ik).quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:42 schreef zarosje het volgende:
Ik hoop voor het Nederlandse voetbal dat Labyad komt want dan is Kazim snel weg. Maar Elia, vd Heijden, Botteghin, Kuyt, Kramer. Doet me verdacht veel denken aan die ene zomer 8 jaar geleden, dure bejaarde middelmaat. Ze leren het ook nooit daar in Rotterdam.
Die jonge uitzonderlijke talenten lopen niet bij ons, maar ook niet in de rest van de eredivisie. Bilal was vorig jaar een speler uit die categorie, maar die heeft het ook nog niet laten zien. De spelers die Feyenoord nu wil halen hebben het aardig gedaan in de eredivisie, je moet dan altijd afwachten of zij een meerwaarde blijken te zijn. Vroeger was dat wel zo met bijvoorbeeld Van Wonderen en Bosvelt, en later Kuyt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We weten nog niet voor welke bedragen bijv Elia of Botteghin gehaald gaan worden hé.
Ik zie liever ook jonge uitzonderlijke talenten, maar momenteel lopen die niet bij ons rond en in aanschaf betaal je daar de hoofdprijs voor.
Meestal zijn die jongens dat toch wel weer snel zat, heeft hij nog een contract?quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:49 schreef satecl het volgende:
Oussama Assaidi zou ik dan wel weer toejuichen. Betere versie van Ziyech. Speelde in Engeland gewoon prima. Zelfs bij Liverpool. Ik denk alleen niet dat hij haalbaar is omdat hij nu al een jaar in een zandbak speelt voor veel geld.
Heeft nog een 3 jarig contract. Hij is afgelopen januari voor 6 miljoen gekocht. Onhaalbaar lijkt me.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Meestal zijn die jongens dat toch wel weer snel zat, heeft hij nog een contract?
Gebruikt zijn fysiek juist enorm goed, beter dan Kazim bijvoorbeeld die twee keer zo groot is. Traag is ie, maar loopt heel slim en kaatst als de beste, dus juist wel een aanspeelpunt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Te traag, fysiek niet sterk, geen aanspeelpunt.. ,
Bij een hype zou je verwachten dat hij veel ging spelen. Ik vind het juist opvallend hoe weinig krediet hij heeft in vergelijking met zijn output.quote:net als bij Manu waren een paar goede potjes genoeg om een hype te creëren en hem een contractverlenging aan te bieden.. maar zowel hij als Manu brengen ons niet verder
2012–2015 Liverpool 4 (0)quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:49 schreef satecl het volgende:
Oussama Assaidi zou ik dan wel weer toejuichen. Betere versie van Ziyech. Speelde in Engeland gewoon prima. Zelfs bij Liverpool. Ik denk alleen niet dat hij haalbaar is omdat hij nu al een jaar in een zandbak speelt voor veel geld.
Wat vind jij zo erg aan Labyad danquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:54 schreef satecl het volgende:
Als Labyad komt, kom ik niet meer. Zie nog liever Jan Vertonghen bij Feyenoord dan hij.
Nee, het was de speler die nog redelijk coherent wist uit te leggen dat hij aangevallen was door die debiel uit onze selectie.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:51 schreef GGMM het volgende:
Was Labyad niet die speler die bijna moest huilen na dat opstootje met Kazim?
Het is een smerige rat. In alle opzichten.quote:
Misschien vind ik de hoeveelheid assists van een vleugelaanvaller wel belangrijker dan z'n scorend vermogen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
2012–2015 Liverpool 4 (0)
2013–2014 → Stoke City (loan) 19 (4)
2014–2015 → Stoke City (loan) 9 (0)
2015– Al-Ahli Dubai 12 (3)
Niet bepaald indrukwekkend (van wikipedia)
Scorebord journalistiek. Deed het bij Stoke prima. Die wouden hem maar al te graag vast leggen. Hadden uit rond de 6 miljoen geboden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
2012–2015 Liverpool 4 (0)
2013–2014 → Stoke City (loan) 19 (4)
2014–2015 → Stoke City (loan) 9 (0)
2015– Al-Ahli Dubai 12 (3)
Niet bepaald indrukwekkend (van wikipedia)
quote:Oussama Assaidi heeft zijn transfer naar Stoke City te pakken. De Premier League-club is er maandag op de valreep in geslaagd de dribbelaar op huurbasis over te nemen van Liverpool.
Stoke krijgt net als vorig seizoen een heel jaar de beschikking over Assaidi, meldt Liverpool een klein uur voor het verstrijken van de transferdeadline. Over de voorwaarden in het huurcontract doen Stoke en Liverpool maandagavond nog geen uitspraken.
In Engelse media wordt gemeld dat Stoke 1,2 miljoen euro betaalt en het volledige Liverpool-salaris van de 26-jarige Assaidi overneemt. Dat is goed voor ongeveer 80.000 pond per week. Hij komt op Anfield Road niet in aanmerking voor speelminuten.
Assaidi speelde vorig seizoen al bij The Potters en maakte in negentien duels een uitstekende indruk. Dat overtuigde Stoke ervan om deze zomer opnieuw aan te kloppen bij Liverpool, helemaal toen afgelopen weekend Peter Odemwingie wegviel met een zware knieblessure.
Stoke, dat zich eerder deze zomer al versterkte met Steve Sidwell, Phil Bardsley, Bojan Krkic, Victor Moses en Dionatan Teixeira, trok zich in een eerder stadium nog terug uit de onderhandelingen door het hoge prijskaartje van Assaidi. Hij wordt woensdag verwacht op de training.
Ik doel meer op het feit dat hij zelfs bij Stoke City nauwelijks aan de bak kwam.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien vind ik de hoeveelheid assists van een vleugelaanvaller wel belangrijker dan z'n scorend vermogen.
Maar ik heb geen idee of Assaidi daarmee een beetje goed voor de dag komt hoor.
Ook hier heb je totaal weer geen verstand van blijkt wel. Van Geel heeft de club gered. Uitstekend aankoopbeleid en nu weer 2,5 miljoen voor een speler die niet in de basis staat, vorig jaar niks heeft gepresteerd en anders gratis de deur uit zou lopen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:38 schreef Scrummie het volgende:
Ik zie nu dat die 9 wedstrijden in een half seizoen was ja. Wat te snel op basis van beperkte informatie geoordeeld. MAar lijkt me dan idd niet haalbaar nee, waarom zouden ze die gaan verkopen of verhuren?quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Scorebord journalistiek. Deed het bij Stoke prima. Die wouden hem maar al te graag vast leggen. Hadden uit rond de 6 miljoen geboden.
[..]
Wat ben jij een triest figuur om ook hier al Scrum aan te vallen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ook hier heb je totaal weer geen verstand van blijkt wel. Van Geel heeft de club gered. Uitstekend aankoopbeleid en nu weer 2,5 miljoen voor een speler die niet in de basis staat, vorig jaar niks heeft gepresteerd en anders gratis de deur uit zou lopen.
Inderdaad niet handig voor het ingespeeld raken van het team al die wisselingen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:55 schreef MPC60 het volgende:
Gio moet gewoon vast gaan bouwen aan het elftal van volgend seizoen. Beschouw dit maar weer als een verloren jaar..... Nog nooit zo'n zuur gevoel gehad voor het begin van het seizoen. 1 grote kneuzenkermis dit elftal, heb gewoon medelijden met Kuyt. Die moet toch ook zo iets hebben van waar de neuk ben ik in terecht gekomen?
Ah Scrummies slijmmaatje is er ook weer als de kippen bij zie ik. Wat een triest figuur ben jij zeg...quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat ben jij een triest figuur om ook hier al Scrum aan te vallen.
Kruip maar snel weer in dat donkere hol van Tingo
Rot op, kut trol.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ook hier heb je totaal weer geen verstand van blijkt wel. Van Geel heeft de club gered. Uitstekend aankoopbeleid en nu weer 2,5 miljoen voor een speler die niet in de basis staat, vorig jaar niks heeft gepresteerd en anders gratis de deur uit zou lopen.
Ey, ik hang hier ook rond hoor. Kom hier niet speciaal voor Scrum, hoe zo'n toffe gozer hij ook isquote:Op zondag 2 augustus 2015 16:02 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ah Scrummies slijmmaatje is er ook weer als de kippen bij zie ik. Wat een triest figuur ben jij zeg...
Vejinovic moet dan ook niet op de plek van Clasie. Zet daar El Ahmadi neer denk ik dan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:02 schreef Divje het volgende:
Hebben we ons misschien verkeken op het vertrek van Clasie? iig in verdedigend opzicht mist er iets op het middenveld, het loopt niet lekker.
Precies, hij komt hier voor het eerst kijken. De kneus.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Ey, ik hang hier ook rond hoor. Kom hier niet speciaal voor Scrum, hoe zo'n toffe gozer hij ook is
Jij hebt blijkbaar besloten om je gal ook hier te komen spuien. Wie is er nou triest
Dat.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:38 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoord is mijn cluppie, vandaar dat ik hier post.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Ey, ik hang hier ook rond hoor. Kom hier niet speciaal voor Scrum, hoe zo'n toffe gozer hij ook is
Jij hebt blijkbaar besloten om je gal ook hier te komen spuien. Wie is er nou triest
Pleur op. Je bent hier voor het eerst, gedraag je er naar.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:04 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Feyenoord is mijn cluppie, vandaar dat ik hier post.
Dat mag.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:04 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Feyenoord is mijn cluppie, vandaar dat ik hier post.
Dat dacht ik ook idd. Laat El Ahmadi het vuile werk van Vejinovic opknappen, dan kan Marko strooien met die heerlijke passesquote:Op zondag 2 augustus 2015 16:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vejinovic moet dan ook niet op de plek van Clasie. Zet daar El Ahmadi neer denk ik dan.
Vejinovic is van meer waarde als hij verder naar voren kan spelen.
When does the hurting stop.twitter:Markla94 twitterde op zondag 02-08-2015 om 15:52:59Fantastische zomer voor 'Vrienden' van Feyenoord. Pakken uit transfers + belevingsrechten minstens 5 miljoen euro.https://t.co/Ui2GKVpxCI reageer retweet
Duizendmaal excuses o grote scrummie. I am not worthy om het met u oneens te zijn.....quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pleur op. Je bent hier voor het eerst, gedraag je er naar.
Op het moment dat de huidige of nieuwe leiding de VVF terug betalen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:08 schreef Happel het volgende:
When does the hurting stop.twitter:Markla94 twitterde op zondag 02-08-2015 om 15:52:59Fantastische zomer voor 'Vrienden' van Feyenoord. Pakken uit transfers + belevingsrechten minstens 5 miljoen euro.https://t.co/Ui2GKVpxCI reageer retweet
Jezusquote:Op zondag 2 augustus 2015 16:08 schreef Happel het volgende:
Je verstandigste post ooit op Fok!. Hoe voelt dat?quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Duizendmaal excuses o grote scrummie. I am not worthy om het met u oneens te zijn.....![]()
Ik ben het met scrummie oneens en word weer uitgemaakt voor kut trol en wat nog niet meer en dan val ik iemand aan? Denk niet dat je dat helemaal juist ziet....quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat mag.
Beetje sneu om dan direct iemand aan te vallen omdat je hem ergens anders op FOK! niet kan pruimen
Feyenoord
[..]
Dat dacht ik ook idd. Laat El Ahmadi het vuile werk van Vejinovic opknappen, dan kan Marko strooien met die heerlijke passes
Dat is inderdaad een hoop middelmaat. Al heeft hij ook Huntelaar en Suarez gehaald.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
Als Van Geel spelers moet verkopen is hij geweldig. Hij heeft Babel bij ons destijds voor een bedrag verkocht waar een paard de hik van krijgt.
Maar hij heeft ook Rommendahl, Lindenbergh, Krohn-Dehli, Kennedy, Colin, Lindgren en Bruno Silva gehaald.
Waardeloze technisch directeur voor een topclub.
Je gedraagt je hetzelfde als op BNW: half lezend, irritant, zuigendquote:Op zondag 2 augustus 2015 16:10 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik ben het met scrummie oneens en word weer uitgemaakt voor kut trol en wat nog niet meer en dan val ik iemand aan? Denk niet dat je dat helemaal juist ziet....
Hij heeft Janmaat gratis binnengehaald en voor mooi bedrag door verkocht. De Vrij, Fer, Wijnaldum, Indi, Pelle, Clasie, Boetius allemaal voor prima bedragen verkocht. Zullen niet veel TD's zijn die dat beter doen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hoop middelmaat. Al heeft hij ook Huntelaar en Suarez gehaald.
Maar z'n balans is in ieder geval niet positief.
Maar ik denk dat hij ook bij Feyenoord aan z'n laatste seizoen is begonnen hoor.
Welke TD er dan moet komen, die het beter gaat doen, is de vraag natuurlijk.
quote:Met deze transfer is Feyenoord nog niet van deze Beloften Pool af: Ook bij eventuele transfers van Kongolo, Vilhena, Manu en van Beek zal Feyenoord eenzelfde percentage moeten afdragen.
Ik denk ten eerste dat er te weinig fysiek is. Gisteren zag je ook dat we het daarop zwaar aflegden. Daarnaast is er inderdaad geen balans, nog niet genoeg systeem en ook nog eens weinig vertrouwen. Juist de jonkies zakken door het ijs waar je bijstaat nu.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad niet handig voor het ingespeeld raken van het team al die wisselingen.
Maar zo slecht zijn onze spelers toch ook weer niet?
Dat is het gekke, er is best kwaliteit, vorig seizoen stond het lange tijd best goed en had hetzelfde team gewoon 3e moeten worden.
Dus een stel kneuzen kunnen het niet zijn. Maar het komt er niet uit.
Ze pakken uit transfers.....quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:08 schreef Happel het volgende:
Dat laatste zou een mooie droom zijn, maar dat is niet het geval.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze pakken uit transfers.....
Is dat vanwege de talentpool, of is dat al deels om de VvF uit te kopen?
Want dan zou het een goede zaak zijn.
Je hebt ook wel gelijk eigenlijk. Nu maar hopen dat het volgende week wel loopt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad niet handig voor het ingespeeld raken van het team al die wisselingen.
Maar zo slecht zijn onze spelers toch ook weer niet?
Dat is het gekke, er is best kwaliteit, vorig seizoen stond het lange tijd best goed en had hetzelfde team gewoon 3e moeten worden.
Dus een stel kneuzen kunnen het niet zijn. Maar het komt er niet uit.
Je eerste post hier is direct gericht op Scrum en dat hij 'hier ook totaal geen verstand van heeft'.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:10 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik ben het met scrummie oneens en word weer uitgemaakt voor kut trol en wat nog niet meer en dan val ik iemand aan? Denk niet dat je dat helemaal juist ziet....
Ik kan je wel even veertig redenen opnoemen waarom je voor Feyenoord zou zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:14 schreef Henrys het volgende:
Soms vraag ik me af waarom ik nog voor deze club ben, op de seizoenen van Koeman na de laatste 10 jaar alleen maar ellende
Het zit Lexie ook niet meequote:Het Open Belgische dartskampioenschap BDO begon vanmorgen om 10 uur en inmiddels wordt er bij de heren gestreden om een plek bij de laatste 64. Feyenoord-middenvelder Lex Immers was een van de opvallendste deelnemers aan dit Open Belgische kampioenschap. Helaas werd hij in zijn eerste wedstrijd ‘witgewassen’ door dartslegende Co Stompé die met 4-0 een einde maakte aan zijn droom.
Lex kan zicht beter richten op het voetbal waar ie al geen tyfus van kan. Ipv een beetje darten.quote:
Wat heb je tegen hem? Hij klaagt nooit en gedraagt zich als een professional zowel binnen als buiten het veld en hij zet zich altijd 100% in. Zie liever Gio gaan dan Immers die man heeft niet de capiciteit om een groep te motiverenquote:Op zondag 2 augustus 2015 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lex kan zicht beter richten op het voetbal waar ie al geen tyfus van kan. Ipv een beetje darten.
Wat een mongool joh.
Nu al Gio weg?quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wat heb je tegen hem? Hij klaagt nooit en gedraagt zich als een professional zowel binnen als buiten het veld en hij zet zich altijd 100% in. Zie liever Gio gaan dan Immers die man heeft niet de capiciteit om een groep te motiveren
quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:22 schreef Henrys het volgende:
[..]Zie liever Gio gaan dan Immers die man heeft niet de capiciteit om een groep te motiveren
Inderdaad. Waar haalt die debiel het lef vandaan; zomaar een hobby naast het voetbal nemen!quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lex kan zicht beter richten op het voetbal waar ie al geen tyfus van kan. Ipv een beetje darten.
Wat een mongool joh.
Laten we Lex voor de groep zettenquote:Op zondag 2 augustus 2015 16:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wat heb je tegen hem? Hij klaagt nooit en gedraagt zich als een professional zowel binnen als buiten het veld en hij zet zich altijd 100% in. Zie liever Gio gaan dan Immers die man heeft niet de capiciteit om een groep te motiveren
Vind het een erg sympathieke man maar hij heeft gewoon niet de capaciteiten voor hoofdcoach. Dit team heeft iemand nodig die in de kleedkamers kan uitbarsten zoals Koeman dat deed. Frasier lijkt mij echt perfectquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:19 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel een echte fighter
[ afbeelding ]
The White Stork
Wat een figuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |