Puur op doorzettingsvermogen & wilskracht.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele aanknopingspunten waarom hij het daar gaat redden.
For once Krabby, just for once... Please be righttwitter:Mkrabby twitterde op zondag 02-08-2015 om 15:16:51Deal is helemaal afgerond, #Boëtius zelf akkoord met #Basel, #Feyenoord bereikte eerder al overeenstemming. Hij is weg. reageer retweet
Doorzettingsvermogen en wilskracht is juist wat hij mist.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Puur op doorzettingsvermogen & wilskracht.
Het is rond. Hij is weg.
Ja, daarom doe ik er ook lacherig over. Ha ha.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen en wilskracht is juist wat hij mist.
Waarom voelt het als een schijntje als je zelf al aangeeft dat ie bij Sparta nog niet in de basis zou staan?quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is Boetiüs me uiteindelijk tegengevallen zeg.
Zowel qua prestaties als qua mentaliteit.
Toch voelt 2,5 miljoen als een schijntje, ondanks z'n aflopende contract en dat hij al anderhalf jaar niks heeft laten zien (hij zou bij Sparta nog niet eens in de basis staan).
Het sprookje begon zo mooi met zijn debuut tegen de joden. Hij kwam over als een verstandige boy met zijn geloof en zijn beugeltje. En dan toch zo eindigen inderdaad.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Toch voelt 2,5 miljoen als een schijntje, ondanks z'n aflopende contract en dat hij al anderhalf jaar niks heeft laten zien (hij zou bij Sparta nog niet eens in de basis staan).
Goeie quote.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 2 augustus 2015 15:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Quincy Owusu-Abeyie
Zeg dan gelijk Babel
Klopt, tegenstrijdige gevoelens.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom voelt het als een schijntje als je zelf al aangeeft dat ie bij Sparta nog niet in de basis zou staan?
We hit the fukcing jackpot met 2.5 miljoen
Idd. Vroeger liepen dit soort spelers min of meer gratis weg. 2,5 miljoen voor een speler die niks toevoegt, prima toch.quote:[b]Op zondag 2 augustus 2015 15:25 schreef onlogisch
[..]
Waarom voelt het als een schijntje als je zelf al aangeeft dat ie bij Sparta nog niet in de basis zou staan?
We hit the fukcing jackpot met 2.5 miljoen
Ik zie dat ik een gevoelig punt heb geraakt. Wil je erover praten?quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 2 augustus 2015 15:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Quincy Owusu-Abeyie
Zeg dan gelijk Babel
Aardige cashcow over afgelopen jaren gezien. 2 jaar als een zak stront rondgelopen en dan toch 2,5mio opbrengen. Ik vind het niet niks. MvGquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Inderdaad, dan alleen nog Van der Wiel, die te horen heeft gekregen dat hij weg mag bij PSG, en ons elftal met Ajacieden is compleet hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Quincy Owusu-Abeyie
Zeg dan gelijk Babel
Ik denk dat ik me definitief bij het anti van geel kamp aansluit.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zie dat ik een gevoelig punt heb geraakt. Wil je erover praten?
quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij kwam over als een verstandige boy met zijn geloof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |