Goeie.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Moet de OP eigenlijk niet gewoon aangepast worden met de blokkenschema's??
Maar nu kan het..quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat is meestal nooit meer aangepast in de vorige jaren, nadat het schema bekend werd.
In t weekend zelf stond t nog met 'onbekend' in de OP
quote:Zaterdagnacht wordt Checkpoint Indie overgenomen door de Hippie Hippie Hoorah’s, die de vuige hoeken van de indie eens flink gaan uitwonen. Dat betekent gitaren, fuzz, smerige soul en gruizige rock ’n roll. Verwacht Ty Segall, Black Lips, Blondie, The Ramones, Thee Oh Sees, Reigning Sound en algehele extase. Check pleeeease!
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niks ten nadele van St Paul natuurlijk, draait altijd best lekker en eclectisch, maar die zaterdagavond zonder hem ziet er toch effies spannender uit bij het Checkpoint
[..]
You snap your fingers.. you snap your neck!quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toen je nog eens Prong of Babes In Toyland hoorde ipv Liquido en Jet..
Heb ze een paar jaar geleden nog gezien. Nog steeds even goed als vroeger.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ging vroeger altijd heel hard fietsen van Prong. Perfect voor onderweg naar school. Werkt nu nog, kan niet stil blijven zitten geloof ik
Ik wil ze echt heel graag eens live zien![]()
Dat hoorde ik ook idd.. Ze toeren nog best veel, ik heb nog steeds hoop dat ze een keer in de Metropool komen, dan móet ik er heenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb ze een paar jaar geleden nog gezien. Nog steeds even goed als vroeger.
Nog steeds hoor, ze waren in april nog in Nederlandquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook idd.. Ze toeren nog best veel, ik heb nog steeds hoop dat ze een keer in de Metropool komen, dan móet ik er heen
Die heb ik dan nog nooit gezien.quote:Ik zag dat DRI vorige week nog in Rotterdam en Eindhoven stondMaar goed, die heb ik ooit al eens gezien (96 dacht ik). Heb zelfs nog een plectrum van ze
![]()
plectrum-boks (ik heb ook AIC en PJquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nog steeds hoor, ze waren in april nog in Nederland
[..]
Die heb ik dan nog nooit gezien.
Heb wel een plectrum van Prong
Nu ben ik jaloers...quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
plectrum-boks (ik heb ook AIC en PJ)
En in Groningen...quote:En weet ik @ Prong, maar altijd ergens in Limburg of Brabant of zo
Die van AIC zelf gevangen/gekregen van Jerry in 013quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nu ben ik jaloers...
[..]
En in Groningen...
Plectrums vangen is me nog nooit gelukt. Die van Prong heb ik omdat een vriend van me zijn voet erop zette.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die van AIC zelf gevangen/gekregen van Jerry in 013![]()
![]()
Die van PJ gekregen van een roadie op de parkeerplaats bij de Ziggo![]()
Ja Groningen is ook niet handigMetropool is een erg mooie zaal, daar willen ze vast wel een keer staan toch?? Please???
Ik heb dan weer nooit een stokje gevangenquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Plectrums vangen is me nog nooit gelukt. Die van Prong heb ik omdat een vriend van me zijn voet erop zette.
Drumstokjes vangen gaat me iets beter af. Heb er eentje van Living Colour en kreeg er bij de signeersessie ook nog een drumhead bij. Dat vond Will wat gemakkelijker om zijn handtekening op te zetten dan op een stokje.
Maar Hardenberg heeft nog wel een leuk zaaltje. Daar wilden ze nog wel eens leuke metalavondjes houden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb dan weer nooit een stokje gevangen![]()
Wel Living Colour live gezien ooit ergens in Hardenberg of all places
Dan kan hij beter gooien dan Joey Z. Die gooit gewoon 2 meter naast je...quote:De plectrum van Jerry wierp hij heel doelbewust in ons groepjeWe stonden al het hele concert vlak voor hem alles mee te zingen, hij had ons wel gezien zegmaar.. Dus kwam er een handje plums onze kant op
![]()
Blijkbaar ja.. ik dat toen nog nooit van Hardenberg gehoordquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar Hardenberg heeft nog wel een leuk zaaltje. Daar wilden ze nog wel eens leuke getalavondjes houden.
Sinds het Podium dicht is zit er niets meer daar toch?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar Hardenberg heeft nog wel een leuk zaaltje. Daar wilden ze nog wel eens leuke getalavondjes houden.
Ah, dan hebben ze geen leuk zaaltje meer. Wist niet dat het dicht was, ben er ook al in geen jaren meer geweest.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sinds het Podium dicht is zit er niets meer daar toch?
Is idd al even dicht, is min of meer over gegaan naar Naxt Stage in Almelo,quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, dan hebben ze geen leuk zaaltje meer. Wist niet dat het dicht was, ben er ook al in geen jaren meer geweest.
Klinkt ook leuk ditquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niks ten nadele van St Paul natuurlijk, draait altijd best lekker en eclectisch, maar die zaterdagavond zonder hem ziet er toch effies spannender uit bij het Checkpoint
[..]
Oeh die temperaturen! Daar teken ik voor!quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:25 schreef guinnessvld het volgende:
http://www.accuweather.co(...)ugust-weather/247503
Houden zo
Ik ook. Dit staat alleen al ongeveer een week zo. Ik ben benieuwd. Vanaf 8 augustus kun je er iets over zeggen. Daarvoor is het nog giswerk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh die temperaturen! Daar teken ik voor!![]()
Juh en zelfs in de week er voor kan er nog het een en ander veranderen.. Als het maar niet heet wordt maakt het me verder niet uitquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:31 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Ik ook. Dit staat alleen al ongeveer een week zo. Ik ben benieuwd. Vanaf 8 augustus kun je er iets over zeggen. Daarvoor is het nog giswerk.
Neeee!!!! Liever niet! 20-22 is meer dan warm zatquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:39 schreef Sino_Ganti het volgende:
Als het maar niet veel slechter gaat worden. Liever nog een paar graadjes er bovenop!
Ah joh, 25 is ook niet zo erg.. Liever een paar graadjes erop dan eraf inderdaadquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neeee!!!! Liever niet! 20-22 is meer dan warm zat
quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Ah joh, 25 is ook niet zo erg.. Liever een paar graadjes erop dan eraf inderdaad
Ah ja dat is wel klote danquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]nope! In de zon voelt het met 22 graden echt wel warmer dan dat. Bij 25 graden en hoger ga ik me niet lekker voelen vaak
Dan voor jou een persoonlijke koelservice, voor de overige graag een paar graden erbij!quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]nope! In de zon voelt het met 22 graden echt wel warmer dan dat. Bij 25 graden en hoger ga ik me niet lekker voelen vaak
lol, als er een zin is die het verschil tussen Lowlands nu en Lowlands in 1997 opsomt is deze het wel.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:08 schreef over_hedge het volgende:
Zo, nieuwe Nike air max besteld. Dus ik ben er klaar voor.
Ik koop ze puur omdat ze goed zitten en dan niet zo pijn in mijn voeten krijg zoals ik dat op pinkpop kreeg omdat ik geen goede schoenen hadquote:Op maandag 3 augustus 2015 12:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
lol, als er een zin is dit het verschil tussen Lowlands nu en Lowlands in 1997 opsomt is deze het wel.
wat verder niet erg is natuurlijk, ik draag ook graag comfortabele sneakers naar festivals...
Verwacht je niet nog iets nodig te hebben voor 't avond Gala? Iets van stilleto-hakken? Of nog een extra paar gympies die wat beter kleuren bij die modderige broek? :pquote:Op maandag 3 augustus 2015 12:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik neem lichte wandelschoenen mee, puma's en sandaaltjes
Precies, al moet ik wel even mijn haar goed doenquote:Op maandag 3 augustus 2015 12:54 schreef Sunnythesun het volgende:
als je me zou kennen zou je snappen hoe grappig die opmerking is
![]()
Ik neem de puma's mee om 1 dag af te kunnen wisselen en de sandaaltjes voor als het echt warm dreigt te worden en voor ff snel naar de wc op de camping en zo.. zodat ik niet meteen warme schoenen aan hoef![]()
Hoe ze er uit zien kan me echt gestolen worden![]()
Grootste LL-ergernis: al die meisjes en jongens (!) die s ochtends voor de spiegel staan te tuttenecht kom op zeg, het is een festival!!
Uiteraard!quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:12 schreef indiaantje89 het volgende:
De jaarlijkse vraag natuurlijk ook? Douchen jullie op Lowlands?
Als het warm is en ik erg plakkerig ben van het zweet soms wel ja. Maar anders heb ik altijd nog wetties bij mequote:Op maandag 3 augustus 2015 13:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik gok zomaar dat je andere soort 'sandalen' in je hoofd hebt dan ik. Ik heb dan zulk beeld van een vijftigjarige met witte sokken en sandalen aanquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat is er nou weeraan sandaaltjes??
Ja nee haal dat er maar uitquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat je andere soort 'sandalen' in je hoofd hebt dan ik. Ik heb dan zulk beeld van een vijftigjarige met witte sokken en sandalen aan
Precies.. en het is altijd heerlijk op maandag thuis te komen en dan de douch in te springen om vervolgens nog even in bad te gaan om even bij te komen van een geweldig weekendquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als het warm is en ik erg plakkerig ben van het zweet soms wel ja. Maar anders heb ik altijd nog wetties bij me
Overigens alleen s nachts. Ga s ochtends echt niet in die rij staan, dan maar niet douchen![]()
Zulke figurenquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja nee haal dat er maar uitHet zijn wel teva's maar niet van het leren degelijke soort
En sokken in sandalen?? Heb ze juist omdat op blote voeten lopen iets te riskant is (anders zou ik dat liever doen
)
Geen witte sokken in combinatie met sandalen hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja nee haal dat er maar uitHet zijn wel teva's maar niet van het leren degelijke soort
En sokken in sandalen?? Heb ze juist omdat op blote voeten lopen iets te riskant is (anders zou ik dat liever doen
)
Dan is het goedquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:18 schreef Sunnythesun het volgende:
prachtig ja!!
ehm nee dus.. meer zo iets:
[ afbeelding ]
Check, 22 is perfect, en als het anders is dan liever nog minder dan meer. 's avonds even een trui oid aan is geen probleem. Voel me daar altijd veruit het meest fit en actief bij.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:33 schreef Sunnythesun het volgende:
mag ook ja!! Maar ik weet dat ik niet de enige ben die het wel prima vindt bij 22 max
Vorig jaar was voor mij helemaal niet zo extreem. Alleen zondag was het echt fris vorig jaar door die wind, maar dat echt 1000 keer liever dan die hitte. Als het wat koeler is kun je je er wel op kleden en gewoon doen wat je wilt. Ik ik nu weet dat het 3 dagen 35 graden is ga ik serieus overwegen thuis te blijven, ik trek dat echt zo slecht.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Meh, ik weet niet zo goed wat ik hoop qua weer. 2012 was niet te doen qua hitte, maar vorig jaar was weer het andere uiterste. Wat heb ik het toen 's nachts gemeen koud gehad, en zelfs overdag was het op de camping onaangenaam zonder warme trui.
Vorig jaar was de zondag echt koud. Twee jaar terug was op zich goed... ook toen was de zondag koud...quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vorig jaar was voor mij helemaal niet zo extreem. Alleen zondag was het echt fris vorig jaar door die wind, maar dat echt 1000 keer liever dan die hitte. Als het wat koeler is kun je je er wel op kleden en gewoon doen wat je wilt. Ik ik nu weet dat het 3 dagen 35 graden is ga ik serieus overwegen thuis te blijven, ik trek dat echt zo slecht.
Ik zie alleen dat je kaartjes kan winnen bij 3 voor12. Waar nog meer dan?quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Je ziet nu toch best veel acties online.
622 kaartjes via Heineken en 4 kaartjes via Lowlands.nlquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat je kaartjes kan winnen bij 3 voor12. Waar nog meer dan?
Yup, elke dag wel. Gewoon rond +/-08:00 gaan, dan is er bijna niemand bij de mannen kant.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Wettiesquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 02:34 schreef Junkie het volgende:
Ik ga morgen naar de Decathlon. Onder andere een sneldrogende handdoek halen en misschien wat andere kleine dingen. Iemand nog een andere handige tip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |